Even een kleine tussenstand: Jongens: Chiquita Jada1984 Eleni Lynd Meiden: Ise Belle1978 LisetteG Choco Geheimhoudend/Onwetend: Marieke11 Nikkie80 Noname Lumea Het gaat wel heel gelijk op allemaal
@essie: jaaa, ook ik vier een nieuwe week vandaag. Leuk, he? En wat gaat de tijd snel!! Fijn dat je nog 1 dagje hoeft te werken, ik ook alleen nog morgen (tot 14), en dan 5 dagen vrij (nationale feestdag, brugdag, en dag vrij genomen). Joepie! Wat ga jij doen met vakantie? Of had je dat al gezegd...? O, trouwens, wie vroeg het (Essie): de chinese kalender en het rekensommetje voorspelden alletwee een meisje... dus dat klopt niet! @jada: lekker ontspannen vandaag! @rebbel:haha, moet wel om je lachen, maar snap je heel goed, hoor!! Echter niet teleurgesteld zijn als de baby zich niet goed wil draaien (of de beentjes tegen elkaar houdt), want dat kan wel eens voorkomen. Ben heel benieuwd! Wel gelijk vertellen, he!
ik vertel het hier niet openlijk op het forum, ben bang dat er een bekende mee leest, maar jullie weten me te vinden via pb!
O leuk en spannend Rebbel!!! Overigens ben ik er ook nog niet uit of ik het hier vertel. Je weet nooit of één of andere bijgoochem hier zit te spieken:x!! Maar via PB is miss wel een idee ja. Hee weer iemand bij wie de voorspellingen dus niet kloppen...hm, begin nu ook steeds meer te twijfelen aan mijn voorgevoel (niet daardoor hoor) maar ik was er zo van overtuigd dat het een jongen is....ach ik weet het niet! Nog twee weken geduld.... Jada geniet van je vrije dag, en als ik weer moet beginnen, heb jij vakantie. Dat is dus een mooi vooruitzicht!! Lynd wij gaan niet weg. Ik ga lekker afspreken met vriendinnen, uit eten/BBQen, strand etc. En natuurlijk het belangrijkste en allerleukste: de babykamer!!! Heb al best veel spulletjes die ik al in de kast kan leggen enzo!! ZIN IN!!! Lynd jij ook van harte met je 19 weken alweer!!!
@ Wops: ik heb het helaas ook gehad bij mijn vorige zwangerschap en ook nog erna......je bekkenbodemspier is aan het verslappen en die moet je blijven oefenen. Dit doen ze o.a. bij zwangerschapsgym, maar idd staan ook op internet genoeg oefeningen. Ondertussen kan je inlegkruisjes o.i.d. gebruiken. @ Rebbel: veel plezier vandaag! Ik wil het ook wel graag weten, maar ga toch wachten tot de 20-weken-echo (nog 2 weken en 6 dagen ) Pretecho doen we rond de 25 weken, zoals bij ons dochtertje. Voel me ook nog niet optimaal,maar gaat wel steeds beter. Baal er weleens van, want ik wil graag genieten van de zwangerschap, zeker omdat het de (geplande) laatste keer is! Gelukkig gaat het beter sinds ik ons Ukkie voel. Volgende week weer werken,,,,ben benieuwd hoe dat gaat, want ben nog steeds behoorlijk moe.
Oh, heerlijk essie, zo'n vakantie, daar zou ik ook zo'n zin in hebben...! Vaak veel relaxter dan van vrijdagavond tot zondagavond weg, en dan maandag weer aan de slag en doodmoe... Nu heb ik dadelijk ook wel een paar zulke dagen, maar weer helemaal volgepland (en veel achterstallige administratie, gatver), maar babykamer klaarmaken zonder meubeltjes wordt best moeilijk @mamanama: geplande laatste zwangerschap: was jij nu degene met 4 kinderen? Of heb ik dat nu helemaal verkeerd onthouden? @rebbel: nou, dan zal ik je wel eens even een pb-tje sturen vanavond aaaaah hier weer supermoe, en het is nog niet eens middag! Ik ga dadelijk toch maar weer even naar huis maffen.
@ ise, wat vervelend meid, nu toch weer bloed verlies, hoop dat de echo morgen helemaal goed is en je weer wat gerustgesteld kunt worden daardoor. En gewoon bellen met je vk daar zijn ze voor. @ jada, zou niet te snel aanbieden voordat je het weet kom je om in de schildrij aanvragen . Lekker hoor een vrije dag en mooi weer erbij geniet ervan. @ wops, je hoort het inderdaad wel vaker schijnt te liggen aan je bekkenbodem spier kan me alleen maar aansluiten bij de rest oefeningen doen en evt tena ofzo gebruiken (die bestaan ook in normale formaten) en zou het zeker even aangeven bij de vk, want is wel erg vervelend. @ rebbel, hoezo nieuwsgierig . veel plezier vanavond. @ lynd, wat een schatje daar mag je van mij het hele forum mee vol spammen hoor. @ meelezen, ach dat weet ik wel zeker mijn zusje schrijft en leest hier ook en zag laatst bij mijn moeder de site ook onder favorieten staan. Vind dat ook niet erg zet toch eigenlijk niks zomaar op internet wat anderen niet mogen weten het is en blijft een openbaar forum. Jullie hebben ook vast het hyves filmpje allemaal wel gehad en vind de waarschuwende gedachte er achter geweldig. vandaag even een beetje in huis aan het poetsen en dan hopen dat de dag snel voorbij is en dan morgen een dagje ziekenhuis bezoekjes wel spannend hoor en leuk natuurlijk.
Vervelend Lynd dat je nog steeds zo moe bent ....en die 'vrije' dagen helpen daarbij dus ook niet echt...truste maar zou ik zeggen.....
@lynd, wat gaaf zeg! ik vind het best mooi, 4d bij 18 weken. @rebbel, ik ga je ook even pb-en hoor! ben erg benieuwd. @hier, vandaag toch naar het ziekenhuis geweest. heeft tot vanochtend licht doorgebloed. gelukkig is het goed met de baby. moet nu alleen weer een week thuisblijven en daarna rustig aan kijken hoe of wat. weet alleen niet zo goed wat ik met dit advies moet. als het stopt met bloeden na een week rust, moet ik dan juist wel werken (en een eventuele bloeding uitlokken) of misschien boventallig gaat staan? lastig.. de gynaecoloog (zelfde alsvorige keer) was trouwens heel aardig en zei dat ik gerust mag komen voor een echo oid bij ongerustheid.
Jemig meid, Ik heb wel enkele collega`s gespreken die ook hebben gebloed en die mochten toen der tijd niet meer aan het werk. Ik zou zeker heel rustig aan doen en denk dat als ik jou was, er meer dan 1 week van zou maken. Heel veel beterschap en hopelijk blijft de boeldingen nu weg, lijkt me zo eng.
@ Blaine, ik vind het helemaal niet erg. Lekker ontspannen een schilderijtje maken, vind het leuk om te doen. Iedereen is super enthousiast, dus maak graag een schilderijtje. @ Ise, vervelend meid. Fijn dat je langs kon komen voor een echo en alles goed is met je meisje.
Hai meiden, Lynd: Wat een prachtige echo!!! Je ukkie heeft al behoorlijk wat spek op zijn wangetjes zitten he? Rebbel: van mij mag je ook een PB verwachten! Ise: Fijn dat alles goed was met je beebje! Ook fijn dat je gewoon voor een echo mag komen wanneer je het niet vertrouwd!! Misschien moet je inderdaad even dit weekje afwachten en als het aan het einde van de week nog niet goed voelt om weer aan het werk te gaan dat je je dan geheel of gedeeltelijk ziek meld!! Essie: Ik dans de 17 weken dans mee!!
@juni en mispoes:Ik las dat jullie eetproblemen hebben (gehad) Dan hebben jullie nog geluk gehad dat jullie zwanger mochten worden,ik ben door de medische molen heen gehaald doordat ik eetproblemen had...en dan schrik je toch wel even,ben blij dat het goed gekomen is en we dan toch zwanger mochten raken! En juni,als je nu idd nog geen 50 weegt dan mag je nog wel even hoor,niet bang zijn voor de kilos die je aankomt... @ise: Fijn dat alles goed gaat met je babytje! Ik had afgelopen vrijdag een bloeding en mocht gelukkig ook gelijk een echo...alles was goed.... XXX
@lynd: Gaaf zeg wat een mooi kindje! Prachtige foto! 4d echo? Dus bij jou klopte het niet met de chinese kalender en berekening? Ik ben zo benieuwd of het bij mij wel klopt...het zou volgens de chinese kalender en de pendel een meisje worden...maar weet het nu zelf ook niet zo zeker meer hihihi...nog even 2 weken wachten en dan weten wij het als hij/zij niet weer met zn beentjes bij elkaar ligt net zoals afgelopen vrijdag! ahahah.... @meiden ik ben ook nog behoorlijk moe...mn eerste volle dag werken gister was behoorlijk zwaar en moest savonds ook nog was zooooo moe... hoop echt dat het een keer weg gaat...maar die computer is ook zeeer verslafend hihii... Liefs...
@ ise, inderdaad gewoon rustig aan doen en na die week zou ik gewoon eerst eens overleggen met de gyn. wat wijsheid is want het kan ook niet de bedoeling zijn dat je door te werken weer een bloeding krijgt. Wel fijn dat alles goed was. @ suusefruus, wat gaat dat snel he? ik morgen 20 weken schiet erg lekker op nu voor mijn gevoel. @ rebbel kun je niet gewoon de hele groep pben als een groeps bericht ofzo, ben bang dat je anders om gaat komen in de pb's . @ jada, dat hou ik zeker even in gedachten haha. Vind het wel zo knap dat mensen dat kunnen, ik ben helemaal niet crea. @ mexicaanse griep, heb net even de nieuwe richtlijnen voor de vacinatie bekeken en heb toch wel zo iets van grrr. Het ziet er naar uit dat ik toch echt als 1 van de eerste zal moeten komen voor een enting en zit daar dus eigenlijk niet zo op te wachten. Men heeft nog geen idee wat de risico's zijn voor mij of de kleine en dat vind ik toch wel eng. Wil dus even zien of ik wat meer info kan vinden en krijgen via de artsen bah stomme griep. computer verslavend hoe kom je daar toch bij