Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wops, je hoeft je niet te schamen hoor voor je vraag,ik wilde hetzelfde vragen eigenlijk.
    Ik verlies ook steeds urine en heb ook veel witte afscheiding,ik moet echt 3 keer per dag broekje verschonen,en het ruikt idd niet zo fris,ik vind dit ook vreselijk.
    (hihihihih ik vind de tips van essie wel leuk, sex is DE oplossing)

Ise ik hoop dat je een goede 20 weken echo zult hebben morgen,ik ga voor je duimen,hiervandaan een grote diggiknuffel voor jou!

Wauwwwwwwwwwwwww lynd, die echo foto is echt zo gaaf!!!!!

Essie en eleni gefeliciteerd met jullie 17 weken feestje!!
    Lynd gefeliciteerd met je 19 weken feestje!!

Whahhahahhaha rebbel, nieuwschierig aagje…..maare ben nu ook wel heel benieuwd hoor,je laat het toch wel weten he?!Ik wil een pb,tje!!!!

Jemig suus…denk je ook wel aan jezelf met al dat verhuizen???

De kleine is er hier trouwens lustig op los aan het schoppen, gister hebben mijn broertje en zusje ook mijn buik zien bewegen toen ik op de bank lag,echt heel grappig gezicht,vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed met de kleine, toen ze het hartje gingen luisteren,bleef ze maar tegen de doptone aan schoppen hihihih,maar uiteindelijk werd ze rustig en hebben we een mooi hartje gehoord.
    Ben dus alleen vergeten te vragen van dat urine verlies en afscheiding maar zal ze nog wel even bellen ofzo.

2. woops

woops Niet meer actief

O gelukkig ben ik niet de enige, had het gevoel hier de enige te zijn.
    Ga het morgen even met de verloskundige bespreken en ook over het moe zijn.
    Ik ben echt niet vooruit te branden en lijk net een lopend lijk.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallootjes!

Ik heb vandaag een telefoontje gekregen van dat uitje wat ik in mijn gedachte had. Maar helaas is dat niet meer beschikbaar.

Ik zat nu zelf te denken om een kroeg/cafe te pakken en daar wat te gaan brunchen en te drinken.
    Alleen ik weet geen leuke cafe in Utrecht. Is er misschien iemand bekend in Utrecht?

Ik ga morgen even zoeken en bellen. Hopelijk ook een leuk idee van jullie uit.

@ Wops & Lisette: Over witte afscheiding….daar heb ik ook last van. Erg veel. Ik heb de vk gebeld. Die vertelde mij dat het heel vaak voorkomt in de zwangerschap en dat het dus normaal is. Het enige vervelende hieraan is dat je zuurgehalte omlaag gaat en dus meer kans hebt op een infectie (ook dat komt vaak voor). Ik heb zelf een crème gekocht van Lactacyd. Dat houd je zuurgehalte op pijl. En volgens de verkoper mag het zeker gebruikt worden door zwangere vrouwen. Want juist zij gebruiken het erg veel.

@ Lisette: Weet niet of ik het je al gevraagd heb, maar lijkt het je leuk om samen met mij op zwangerschaps zwemmen te gaan?
    Wil het zo ie zo doen, maar leek mij extra leuk om het samen te doen.

@ Nikkie: Wel goed nieuws zeg! Leuk hoor!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Maar ben best wel moe en hangerig.
    Mijn excusses.
    Zal vanaf nu proberen om weer mee te lezen.

@ Morgen: Om half 4 moet ik bij de vk zijn. Ik heb thuis ook al een paar keer het hartje gehoord en hoorde soms ook een hele hoge toon. Lekker net of Hummy er tegenaan schopte. Kan dat?
    Ben benieuwd of het morgen bij de vk ook zo is, dan kan ik het gelijk vragen.

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    anke, ik kom uit utrecht.. zal eens even denken. heb wel gehoord dat je bij de bakkerswinkel in utrecht overheerlijk kan high-tea-en (ik haalde daar eerder weleens chocoladetaart..verrukkelijk).
    voor een brunch oid moet ik echt even nadenken.. er zit een italiaans zaakje waar je lekkere broodjes kan eten, maar misschien qua ingredienten niet zo handig..? "bagels" schijnt ook leuk te zijn.. (denkt nog even verder)

5. woops

woops Niet meer actief

@Uitstapje,
    Ik wacht geduldig af en er zal in Utrecht aan de gracht toch wel leuke tentjes zitten denk ik. :D

@Witte afscheiding,
    Ons probleem ligt meer in het urine verlies als je juist niet op de wc zit, dus gewoon als je loopt, zit, ligt enz. :)
    De witte afscheiding vind ik opzich nog niet zo heel erg, vind de urine echt veel erger. :(

6. woops

woops Niet meer actief

7. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Onze kleine frummel is helemaal tip top in orde! Groeit super en ziet er geweldig uit! En WIJ weten lekker wat het gaat worden.. Jullie moeten nog een weekje of 18 wachten hihih
    Jullie mogen het weten per pb, ivm meelezers..
    Enne.. Dan weten jullie ook of de berekeningen kloppen :D

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik ben er weer! :D
    het was ontzettend leuk! we hebben een dvd en 7 foto's gekregen.
    hij werkt in het zkh en doet daar de 20 weken echo's en heeft dus ook gelijk wat dingen nagekeken zoals hersentjes, rugje en blaasje, dat zag er ook allemaal goed uit en we hoefde ons geen zorgen te maken voor de 20 weken echo! :)

hij zag al snel wat het is! :D
    en is er 100% zeker van! hij doet het al 20 jaar vertelde hij en heeft het nog nooit fout gehad! er hingen ook allemaal geboortekaartjes waarop stond dat hij gelijk had. hij vroeg of wij dat ook wilde doen!

ik ga mn pb's eens bekijken, zag dat ik er al wat had! ;)

liefs rebbel

9. @ Ankje, jammer dat Tapas niet meer kon, maar er zijn tig andere mogelijkheden. Het kan hoor dat je kleintje tegen de doptone aan schopt, heeft ons ventje ook vaak gedaan. Gebruik hem nu bijna niet meer, omdat ik hem dagelijks voel schoppen. Over witte afscheiding dat heb ik ook hoor, is helemaal niet erg.

@ Suus, fijn dat alles goed is met je kleintje. Ik heb je een PB gestuurd ben wel benieuwd.

@ Rebbel, fijn dat je nu ook het geslacht weet. Toevallig niet bij Jan Koning gedaan? Ik weet niet waar jij vandaan komt? Ik heb je ook een PB gestuurd

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik ben bij jan koning geweest! :)

11. Even een kleine tussenstand:

Jongens:
    Chiquita
    Jada1984
    Eleni
    Lynd

Meiden:
    Ise
    Belle1978
    LisetteG
    Choco

Geheimhoudend/Onwetend:
    Marieke11
    Nikkie80
    Noname
    Lumea
    Rebbel (via PB)
    Suusefruus (via PB)

12. Dat dacht ik al, hoor allemaal goede verhalen over hem. En zo te lezen bij iedereen heeft hij het idd nog nooit fout gehad.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat leuk dat jij uit Utrecht komt! (Sorry ik heb nog niet op de aanmeldingen lijst gekeken).
    Het leek mij wel een leuk idee om begin de middag ergens af te spreken en dan ergens wat gezellig kunnen eten en drinken.
    Natuurlijk willen zwangere vrouwen eten toch???? hihihi.

Ben benieuwd naar je ideeën!
    Bedankt alvast!

14. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    :xhet lukt mij niet zo'n PB te versturen en stop ermee ook:x

Suus en Rebbel zouden jullie er mij één willen sturen? Ben zo benieuwd!! En ook of de voorspellingen kloppen??? Dank!!! En van harte dat alles goed is :) :)!!!!

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  16. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
  17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Suus en Rebbel, dankjewel! Heb gereageerd hoor (dat kan ik wel ;))

Ik wilde dus PB sturen maar hij pakte jullie namen niet ofzo...pfff zal er nog wel een keer rustig naar kijken, heb er nu geen geduld voor! Ga zo lekker m'n mandje in, morgen vroeg naar het strand!!! Weltrusten allemaal!!

18. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Pfff, heb beroerd geslapen. Buik was gevoelig. Of een groeispurtje of vocht vasthouden door de warmte. Voelt in ieder geval of er flink wat spanning op staat. Zegt een stalgenootje gister tegen me (ze had me even niet gezien), zo flinke buik, ja zeg ik, mag ook wel, ben al bijna op de helft. Ohw, had ze helemaal niet in de gaten gehad, dat het zo snel ging ;)

Verder vanacht flink aan het dromen geweest over bevalling. Het kwam te vroeg, had alle spullen nog niet, nou ja vul maar aan.

Vier vandaag 18 weken feestje :)

Vanmiddag afspraak bij de kinderopvang en later naar de vk.

Kleine is erg actief in mijn buik. Ben je heel serieus iets aan het uitleggen aan de kids, trappelt krummel er flink op los. Ben je wel even afgeleid, hihi

Tis wel een beetje een onsamenhangend bericht geworden, maar dat zal vast komen door het vroege uur en de slechte nachtrust ;)

19. woops

woops Niet meer actief

#4499 woops, 19 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2009
    Goede morgen,

Zo moet ik weer gaan werken, werk nu even 4 uurtjes per dag en kan gelukkig iets later beginnen dan kan ik iets langer blijven liggen.
    De wekker gaat deze week ipv 6 uur nu om 7 uur en dat voelt lekker.
    Gisterenavond een klein dipje gehad en even tegen m`n mannetje zitten uithuilen.
    Voel me zo`n zwakkeling dat ik me zo voel, maar daar hadden we in het topic ook al over gehad en probeer echt positief te denken hoor meiden.
    Maar gelukkig was m`n mannetje heel begripvol en hebben we lekker even samen alles eruit gegooid en heb ik alle gevoelens weer eens op tafel gegooid al waren ze natuurlijk al bekend bij m`n mannetje, maar goed het lucht weer op.
    Heb vannacht gelukkig ook beter geslapen, en ben er wel 3x uit gemoeten om te plassen.
    Nu dus aan een bakje met cornflakes en melk en dan zo weer hup in de auto en naar m`n werk.
    Laat in de middag moet ik naar de verloskundige.
    Heb enkele vraagjes voor haar, en hopelijk kan ze moet goed antwoord geven en misschien wel wat oplossingen.
    Mannetje dacht misschien omdat ik zo moe/lusteloos ben dat ik ijzer te kort heb, dus dat is ook nog een vraagje die ik haar ga stellen.
    Slikken jullie extra vitamine of ijzertabletten?
    Ik slik namelijk niets.
    Door het moe en lusteloos ben ik ook echt een emotioneel wrak en jank dus echt om alles wat je maar bedenkt, best vervelend soms. en m`n mannetje moet er elke keer maar om lache en zegt dat "ja ik dacht al wel dat ik een traantje zag rollen"
    Nou ik stop er weer mee, want ik ben weer lekker aan het type maar goed.

Iedereen een fijne dag.

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Goede morgen dames!
    Het wordt vandaag een hele warme dag.
    Voor de mensen die moeten werken, heel veel succes vandaag en drink wel veel he!

Ik ga straks even de stad in (lekker vroeg). Even kijken naar een badpak en een leuk topje met een buikband. Heb vrijdag een trouwerij in de hawai style.
    Hopelijk kan ik wat vinden.
    Mijn mannetje is lekker om half 3 thuis en om half 4 gaan we naar de vk.
    Heb wel een paar vraagjes voor haar.
    - is het normaal dat ik pijn aan mijn linker been heb als ik te lang zit. Zelf zo dat ik soms door dat been heen zak.
    - Wordt bandenpijn ook minder? Heb er nog steeds veel last van. Vooral met te snel opstaan.

Als ik terug ben van de stad ga ik even zoeken voor het uitje! Heb er zo’n zin in!
    Lijkt me ontzettend leuk om iedereen die komt persoonlijk te ontmoeten!

@ Chevenne: Wat een avontuur zeg! Hihihihi. Lijkt mij ook best lastig dat als je iets wil vertellen en dat je kind er even tussen door komt hahaha.

@ Wops: Meid toch! Wat voelde jij je ongemakkelijk zeg!
    Van die tabletten…die slik ik ook niet. Maar ik eet zelf veel komkommer en wortels. Daar zit ook veel ijzer in. Ook als je veel groene ’s avonds eet, daar zit ook veel ijzer in.
    Vitamine zit ook in veel sappen. Daar drink ik ook erg veel van weg.
    Misschien een top voor jou om te gaan eten/drinken. Zou het inderdaad ook wel even bij de vk neer legger. Misschien heeft zij ook tips en trucs voor je.
    En dat je zo emotioneel bent is ook helemaal niet erg. Je hebt een mannetje waar je alles tegen kunt vertellen en dat is erg fijn!
    Ik heb zelf ook wel eens dagen dat ik me helemaal niet gelukkig voel (niet in mijn huwelijk hoor, maar gewoon als gevoel). En dan heb ik ook nergens geen zin in. En dan ga ik ook een potje staan janken. En waarom? Geen idee. Want ik heb alles wat mijn hartje begeerd.

Dus meid! Het hoort er allemaal een beetje bij. En het komt allemaal helemaal goed.
    Dikke knuffel van mij!!

Deel Deze Pagina