Ohohoh..wat wordt er wat afgeschreven! gezellig hoor maar ik hou het allemaal niet bij... Rebbel ik heb je net aan mijn vriendenlijst toegevoegd, ben toch wel benieuwd! En ik ben zooooo zenuwachtig, heb morgenochtend om half 9 een pretecho en dan weten we wat het wordt. Heel de dag gieren de zenuwen door mijn lijf, benieuwd of alles wel goed is. Moet vrijdag naar de gyn en ben al 5 weken niet op controle geweest dus heb echt weer bevestiging nodig of het allemaal ok is daarbinnen. En we zijn constant maar aan het speculeren wat het wordt, we denken echt een jongen! Maar ja we kunnen ons natuurlijk vergissen. Waar ik zo blij mee ben is dat niemand weet van de pretecho, bij mijn dochtertje hadden we het wel gezegd maar wouden we het geslacht voor ons houden, toen zeiden ze telkens dat we ons verspraken en letten ze ook op alles wat we zeiden om maar te weten te komen wat het werd. Nu gaat iedereen ervan uit dat het geslacht met de 20 weken echo duidelijk zal zijn en dat is pas over 2 weken ongeveer... dus we kunnen even samen genieten samen met jullie natuurlijk! Suus je krijgt een meid als ik het nog goed heb hé, nou van harte!!! Eneh ik las ook iets over lactacyd, dat gebruik ik normaal wel altijd maar nu ik zwanger ben juist niet. Blijkt dat dat juist je zuurtegraad in de war schopt ofzoiets.... en zoals iemand anders schreef dat je dan juist meer kans heb om iets om te lopen. Veel afscheiding.... hier ook.... niks aan te doen Wat ik wel jammer vind is dat ik de kleine nog niet voel.. ik ga morgen gelijk vragen waar mijn placenta zit, misschien weer aan de voorkant. Jada, gaat toch echt gebeuren je eigen hummeltje in je armen en het is echt geweldig! Nog maar 20 weken... Hilli leuk hé die rompers van Bambino, ik heb voor mijn dochtertje toen ook slaapzakjes, sokjes en meer spulletjes van bamino gekocht. Echt leuk spul! Als ik iemand vergeten ben sorry, is niet bewust hoor!
@ Ise, ik wil ook wel je vriendinnetje zijn @ Wops, heb ik gehad, ga het zo aanpassen. Slaap lekker @ Blaine, dus je hebt al een echt eigenwijsje. Wel fijn dat je over 2 weken nog een keer mag langskomen. @ Aude, ow wat spannend. Zul je zien is je voorgevoel een jongen, is het echt een meisje. Wij hadden het juist andersom, dachten een meisje en het is een jongen. Ben benieuwd. Veel plezier morgen.
Ben vanmiddag bij de vk geweest. Mijn bloeddruk was prima: 105/65. Heb gevraagd hoe het zat met die spier in mijn linker been. En ze vertelde dat het van de bandenpijn af kan komen, en dat het vaker voor komt. Maar ga ik er echt extreem last van krijgen, dan raad ze aan om toch even naar de huisarts te gaan. We gingen ook even naar het hartje luisteren en ook dat was helemaal goed. Ik hoorde de hoge toon er tussen door weer en vroeg dus gelijk wat dat was. Ze vertelde dus dat het mijn kind was die flink bewoog/schopt. Dat was wel even bijzonder. Eergisteren heb ik volgens mij het kindje gevoeld, hoewel ik er nog niet helemaal van overtuigd ben. Maar toen ik het de vk had uitgelegd wat ik had gevoeld (soort van veeg aan de binnen kant onder in mijn buik), zij ze dat de kans erg groot was dat het mijn kindje was. Was echt zo blij! Ook liet ze mijn baarmoeder voelen. Het was al flink gegroeid zei ze. Het lag nu ongeveer 2 vingers onder mijn navel. Voel zo nu en dan ook gerommel in mijn buik. Kan ook mijn darmen zijn denk ik, maar ik denk toch ook stiekem dat het niet lang meer zou duren voordat ik het kindje vaker ga voelen. Ben echt zo happy!!! Ben nu helemaal benieuwd naar de echo op 3 september. @ Jada: Zou je een afspraak in de agenda kunnen zetten op 17 Sep. Om 8:45. Dan moet ik naar de vk. @ Lynd & Hilli: Heb het even aan de vk gevraagd over de lactacyd. En je hebt inderdaad helemaal gelijk. Ze hebben liever dat je het niet gebruikt. Sterker nog, mijn vk rade juist aan om helemaal niks te doen en gewoon de natuurlijk het werk laten doen. Als je juist extra dingen gaat doen is de kans op een infectie veel hoger. Wat je eventueel wel mag doen is gewoon met water afspoelen. Stond dus ook een beetje verbaasd, maar volg het wel op. Wel raar eigenlijk, zoiets moet eigenlijk op de verpakking staan vind ik. Maar er staat helemaal niks erover vermeld. Dus, bedankt voor jullie advies!! X @ Wops: Erg fijn zeg dat alles eigenlijk toch goed is! Ik heb het hier nog niet gehoord over de maatregelen van de mexicaanse griep. Waarom mag jij niet meer werken tot het gevaar geweken is? Het kan toch geen kwaad voor je kind? Alleen als jij de mex.griep hebt kun jij een weekje erg ziek zijn. Maar als je voor de rest gewoon gezond bent dan lijkt het op een gewone griep. Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor. Ik wist trouwens ook niet dat er in appelstroop ijzer zat. Ga ik dan ook gebruiken op mijn brood! Ik wens je met alles heel veel succes meis! En ik hoop dat het snel beter met je gaat! Dikke knuffel van mij. X @ Chevenne: Wat goed dat het bij jou ook allemaal goed was bij de vk. Toppie! @ Rebbel: Gefeliciteerd met het zwanger zijn van . (heb even gekeken) @ Ise: Ik heb je ook gevraagd hoor hihihihi. Krijg je er nog meer bij. @ Blaine: Willen jullie het wel weten? Wat vervelend om weer terug te komen voor een echo hihihihi.
Wat is er veel getypt zeg tijdens mijn heerlijke dag STRAND!!!! Ik ben lekker bijgekomen, en wat loop ik te pronken met mijn buikje in mijn strandjurkje Betrapte mezelf er telkens op hahaha!!! Ach, mag toch?! Meiden met goeie echo/controle, van harte!!! Jada van harte met de 20 weken!! WAUW alweer op de helft!!! Rebbel klopten de voorspellingen nou? Had je teruggePBt. Suus grappig dat jullie het niet meer voor jullie konden houden!! Ben ook benieuwd of het ons lukt.... Wij willen het dus ook voor onszelf houden, en wat anderen zeggen/ervan vinden boeit ons vrij weinig. Het gaat er ons om dat wij samen een tijdje iets moois kunnen delen zonder dat anderen dat weten. Dat lijkt ons fijn. Maar wie weet, wijken we daar ook wel vanaf. Wops vervelend dat je je zo voelt. Zeker fijn dat je zo goed met je man kan praten. Wees er trots op! Ik slik nog steeds Davitamon Femnatal, maar nu zo om de dag. Die kunnen ook nog gebruikt worden tijdens de borstvoeding, maar dat zie ik dan wel weer. Ik had toen een aanbieding via internet en toen ineens 10 pakken geloof ik besteld. Kan dus nog wel ff voort. Ik heb toevallig al sinds een paar maanden al (dus niks met die griep te maken) zo'n klein flesje handgel in mijn tas. Heel handig en lekker spul! Ik voel volgens mij nog niks......voelen jullie het zonder 'handoplegging' of doen jullie dat (ook) wel? Ik voel, als ik m'n hand erop leg, wel vaak allerlei klopjes zeg maar, buiten mijn hartslag om die ook altijd erg aanwezig is daar. Maar ja, iets van een vlinder ofzo, dat voel ik niet. Geduld hebben denk ik.....
@ Ankje, ga je afapraak erbij zetten. Fijn dat alles goed was bij de VK, hopen dat je het vaker gaat voelen. Gaat vast helemaal goed komen. @ Essie, dankje. Trouwens over die handgel, die heb ik ook in mijn tas zitten. Gebruik het ook altijd tijdens vakantie, vooral Egypte, Tunesie, heb ik het veel gebruikt, al dat vieze geld. Heb je genoten van je dagje strand? Over het schoppen, in het begin vanaf week 16, voelde ik het alleen met mijn hand op mijn buik. Nu bv, hoef ik mijn hand er niet op te leggen en voel ik het zo. Hij is vanavond weer lekker aanwezig. Slaap lekker allemaal
Ja die witte afscheiding is zeker vervelend ankje, ik heb vandaag even tenalady gehaald(was een tip van iemand hier) dit vangt het vocht op en absorbeert de geurtjes,wel zo prettig,ben er erg blij mee. Wops laat je het me even weten als je het aan de vk hebt gevraagd?zie dat je het hebt gevraagd,wat voor oefening heb je gekregen dan kan ik die ook doen. Rebbel,ik ben echt zoooooooo nieuwschierig wil jij mij een pb sturen? Suus……GEFELICITEERD een meisje!!!!! lynd@ hihihi ja dat lijkt me wel een grappig filmpje,of misschien kun je de link hier neerzetten. Ik heb net zitten kijken hoe groot mijn baby nu is en dat is al 27 centimeter! Virgini@ heel veel succes maandag en zal voor je duimen dat ook jullie het geslacht kunnen zien,ga je het hier bekendmaken? Essie je zal het ook vast snel gaan voelen hoor,ik voel het nu 2 weken ook zonder mijn hand erop en zoals vandaag ligt ze al de hele dag met de beentjes naar beneden tegen mijn blaas te schoppen,was ze vannacht al mee begonnen moest echt elk uur naar de wc en ik moet zeggen dat het ook niet zo’n erg fijn gevoel is die schopjes op die plek. Als ze gewoon tegen je buik schopt is wel heel leuk,ik heb het ook al echt zien bewegen,zo gaaf! hier@ vanacht niet geslapen en vandaag dus maar werk afgebeld. Ik ben gister naar het kinderdagverblijf hier in de straat geweest om een inschrijfformulier te halen en gevraagd wat de wachtlijst bedroeg,deze is tussen de 2 en 4 maanden dus viel me mee,ga na onze vakantie het inschrijfformulier brengen bij ze en dan is ook dat geregeld. Vanavond zijn mijn oom en tante gekomen om de commode die we van ze hebben gehad in elkaar te zetten,want ik kwam er echt niet uit, hij is hartstikke leuk! Oh ja mijn bloeddruk is eindelijk weer op normaal niveau nu heb nu 120/70 en dat was prima zei ze.
Hoi hoi, Ik hou jullie echt niet meer bij. Ik weet niet meer wie zei dat er hier te weinig gekletst werd, maar volgens mij gaat het hier als een tierelier met het kletsen . @ Wops: ik heb in het begin extra ijzer geslikt. Maar ik raakte daar zo van verstopt (waardoor ik me echt naar begon te voelen) dat ik er weer mee gestopt ben. Zou eerst je HB laten prikken dan weet je ook of je echt een ijzertekort hebt. (edit: lees nu dat ze dat vanaf de volgende controle gaan doen). @ Ankje: bij mij werd de bandenpijn tijdens de zwangerschap van mijn dochter niet minder. Volgens mij eerder wat erger (sorry). Opstaan, draaien in bed, niezen....auw auw auw. @ momae: over dat minder bezig zijn met zwanger zijn als je er al eentje hebt rondlopen, dat heb ik ook. De kleine hier (21 maand) wil het liefst tijdens het stoeien ook over me heen lopen en lekker met die pootjes op m'n buik gaan staan dansen. Maarja dat gaat echt niet meer . @ Ankje: ik heb mijn zwangerschapszwempak in november (erg buiten het seizoen) kunnen kopen bij een speciale zwangerschapskledingwinkel. Bij mij paste m'n gewone zwempak zo rond de 7 / 8 maand echt niet meer. Terwijl ik het toen juist heerlijk vond om te gaan zwemmen. Misschien nog wat zaken afbellen? @ Hilli: balen dat je camera kapot is . Hier wel een camera maar geen puf om het op de computer te zetten. @ Belle: de baby hier beweegt vooral wanneer de beeb dat zelf wil. Reageert ook niet echt op mijn hand ofzo. @ Chevenne: bij de verloskundigen praktijk waar ik nu zit (en de vorige keer ook trouwens), zie ik ook iedere keer een andere vk. Bij de vorige bevalling belande ik echter in het ziekenhuis en had toen een wildvreemde ziekenhuis vk die de bevalling begeleide. Ach ik was ook teveel met de bevalling bezig om daar nu heel erg op te letten. Eigenlijk heel maf zat ik me later te bedenken. Een vd vrouwen die me door een vd belangrijkste momenten van m'n leven heeft bijgestaan was een totale vreemde . @ Jada: Leuk dat het zo'n leuk kraambezoeke was. En je eigen baby is echt helemaal iets bijzonders. Niet te beschrijven dat gevoel . @ Rebbel: Mooie echo gehad dus! @ Blaine: dat was je 20 wk echo? Wilde je niet weten wat het geslacht is of konden ze het niet zien? @ Ankje: bijzonder he om je kindje te voelen. Mocht ik nog mensen vergeten zijn. En dat kan niet anders want ik ben ergens vandaag pas begonnen met weer reageren....sorry. Ik hou het gewoon echt niet bij. Hier erg druk met allerlei dingen uitzoeken en regelen voor het huis. Morgenavond afspraak bij een keukenzaak voor een offerte. Laters.
Succes Aude. Wat leuk dat je het iets hebt gevoeld Ankje. Toen ik het voor het eerst voelde, voelde het als een soort wervelwindje van binnen. Nu voel ik het een paar keer per dag, ook zonder hand op mijn buik. Voel het als stevige plopjes. Komt omdat de baarmoeder direct onder de huid ligt, vertelde ze me gister. Lisette heeft ook al niet lekker geslapen, nou ik ook niet voor de tweede nacht op rij. Pfff, hoop dat het straks wel weer beter gaat, kon altijd erg goed slapen. Ook wij hebben gister ook de kinderopvang geregeld. Wij hebben gekozen voor een gastouder. Daar kunnen we wat flexibeler uren afnemen. Bij de kdv moeten we onze vakanties ook doorbetalen en dat zijn er nogal wat en bij een gastouder niet. Wij hebben voor de dinsdag en donderdag opvang nodig. Maandag doet schoonmoeder en woensdagmorgen heeft mijn vriend adv of ouderschapsverlof en de vrijdag heb ik adv/oudersschapsverlof. ik ga zo weer richting werk. Moet eigenlijk dit jaar met deze klas op schoolkamp, maar dat zou dan precies na mijn zwangerschapsverlof vallen. Ik zit er dan nog niet op te wachten op een paar dagen en nachten van huis te zijn. Zoiets laat je ook niet aan een invaller over. Dus hebben we besloten dat ik eind september met de club ga. Het groepje bestaat uit maar 10 kinderen, dus we huren 1 of 2 bungalows op een leuk park. Beetje luxe heb ik dan wel verdiend en qua prijs is het heel gunstig.
Meiden, De PC is kapot, zit nu stiekem via m`n werk op internet. Dus weet niet wanneer ik er weer ben. Iedereen heel veel succes en hopelijk tot snel. Groetjes
De mensen die moeten werken, heel veel succes met dit weer. Hier lekker rustig aan doen. Lekker in het zwambadje liggen met een boek denk ik. @ Jada: Wat leuk zeg dat jij een behoorlijke aanwezigheid hebt van je kindje! Ik kan niet wachten om het ook te voelen. En natuurlijk ook voor Jeroen. @ Lisette: Wat goed dat je bloeddruk weer normaal is! Heb je ook een foto van de babykamer? Ben zo nieuwsgierig. @ Lumea: Bedankt voor de tip. Ik ga over een paar weekjes maar even kijken. Dan is mijn buikje ook wat groter. Tis voor nu en ook na de bevalling handig als ik een zwempak heb. Wil ook graag met de kleine gaan zwemmen. En die pijn bij bandenpijn, ik zie het allemaal wel hoor. Het doet inderdaad best zeer. Maar ik krijg er iets moois voor terug hihihi. @ Wops: Ik hoop dat de pc snel weer heel is. Succes op je werk vandaag!
Ankje@ over het zwangerschapszwemmen,ik zwem al 1 keer per week met mijn fysiotherapeut das dus ook onder begeleiding,dus lijkt me wel hardstikke gezellig om samen te gaan maar wordt voor mij betje dubbel op dan,maar op welke dagen en tijden is dat want ben wel gek op zwemmen dus misschien doe ik het ook wel ook,ligt even aan de dag en tijd dan. De babykamer, het is nu nog een grote rommel en we moeten de commode nog schilderen,ook het ledikant heb ik nog niet en moet ws ook geschilderd worden, maar als het af is maak ik zeker een foto en zal hem hier plaatsen,ik moet ook nog stees mijn buikfoto van de camera op de pc zetten( hihihhi) Ik werd net gebeld door mijn werk of ik vandaag kwam omdat ik gister niet was geweest,maar heb dat maar even niet gedaan,ik heb afgelopen nacht ook weer geen oog dichtgedaan dus wil het rustig aan doen,helemaal met dit weer. Voelde me wel rot dat ik nee zei,maar anders red ik het echt niet hoor.
Zo was ik weer, ben deze week wel heel vroeg elke dag dus ga proberen zoveel mogelijk te reageren. @ wops, balen dat je pc stuk is hopelijk doet hij snel weer die kunnen we toch niet missen. @ ankje, leuk dat je hem ook eindelijk begint te voelen je zult zien wordt vanzelf meer, ik zag iemand vragen over wanneer ze voelden in het begin echt alleen als ik er rustig voor ging liggen en mijn handen op mijn buik had en nu krijg ik ook regelmatig zo een trap. Eergisteren heeft mijn man het ook eindelijk gevoeld, de kleine stopte iedere keer spontaan met trappen als hij in de buurt kwam en nu eindelijk eens niet. @ ise, jij had toch ook je 20 weken echo was allles goed (zal er wel overheen hebben gelezen) @ virgini, veel plezier met je echo. @ lumea, dit was onze 20 weken echo en ik zei van te voren al hij werkt toch niet mee tot nu toe is hij altijd ondeugend zodra er wat onderzocht moet worden, dus echt een verassing vond ik het niet. Toen we buiten waren heb ik hem ook wel even verteld dat hij lief heeft tegen gewerkt want nu mogen we nog een keer. Wij hebben gezegd dat we het niet willen weten ook al begon het vlak voor die tijd wel te kriebelen van misschien toch wel . Ik zeg ook iedere keer hij terwijl ik van mijn zusje iedere keer hoor zij. Heb van haar ook al een roze truitje gehad ze is er van overtuigd dat het een meid is. @ lisette, mooi dat je bloeddruk goed is, je mag wel wat aan mij mee geven hoor ik zit meestal maar op 100/60 dan hoef je daar niet meer mee te zitten . @ hier, zo langzamerhand heb ik mijn verhaaltje wel gedaan, de echo was helemaal lief om te zien, heb ook een leuke foto van de beide voetjes alleen niet van de baby zelf natuurlijk, ik zei al zoals hij nu ligt hoeft pas over een paar maand, hij lag heerlijk met zijn hoofdje naar beneden en toen er even met hem geduwd werd om zich om te draaien, trapte hij heel boos terug en ging echt met zijn armpjes slaan en toen met de rug naar ons toe liggen . Stiekem moest ik er dus wel om lachen zo erg al een eigen willetje. Ik was 'sochtends bij de internist geweest en die wilde ook even naar mijn darmen/buik luisteren daar kwam ze ook al snel van terug op het moment dat ze de stetoscoop neerzette voelde ik al trappen en zij verbaasd kijken en toen zei ze ja dit wordt niet wat er ligt wat in de weg . Dus hij houd gewoon niet van controle's. Zal mij benieuwen of hij 4 september beter mee werkt. Ga nu even heerlijk winkelen met mijn moeder en zusje baby kleertjes shoppen en hopelijk een badpak voor mij. tot later
Aude, je hebt nu de 20 weken echo! Spannend. Vertel je wat het wordt of hou jet het nog geheim? Hoe was het? afscheiding: ik heb ook veel last hiervan. Tis alleen niet wit, maar meer doorzichtig. Heeft iemand dat ook? Lisette, fijn dat je bloeddruk weer normaal is! Toch weer een zorg minder. Blaine, geweldig dat jullie kleine zo tegen aan het stribbelen was! En nu mag je over twee weken terug komen, fijn! mag je weer even genieten! Ankje, fijn dat jij je kindje nu ook gaat voelen. Ik voel nog steeds niks....Mijn placenta ligt ervoor. Maar dat is wel balen want het is toch een geruststelling als je ze voelt schoppen. dan weet je dat er nog genoeg leven in zit. het wordt vandaag weer erg heet! Ben gisteren eerder opgehouden met werken, ik hield het niet meer uit. We hebben geen koeling/airco en we hebben een plat dak op het werk, dus dat was zweten. Vandaag stop ik ook eerder. Het is zo belachelijk warm hier! kost me wel uren....maar ja. xx
nou meiden, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb mijn leidinggevende gebeld om te zeggen dat ik het beste boventallig kan komen werken (met uitleg erbij..). dat wordt nu geregeld. moet mijn baas ook wel nog even mailen. dus niks ergs, maar ik voel me er rot over dat ik boventallig moet gaan staan. voel me dan een beetje een aansteller. maar goed, ik doe dit met het beste voor de baby. haar veiligheid en gezondheid gaan voorop. en volgens de vk kan ik nu meer bloedingen verwachten omdat de placenta als het goed is nu mee omhoog gaat groeien.. rationeel heel logisch allemaal, haha, maar waarschijnlijk zitten de hormonen een beetje in de weg. ga straks even teruglezen hoor, wilde dit even van me afschrijven..
hoi meiden! @essie: bedoel je het sommetje en de chinese kalender? volgens mij het sommetje niet... heb je hem nog? de chines kalender klopt wel! bij milan klopte die niet. @ise: je niet lullig voelen hoor, al begrijp ik het wel! toen ik in het zkh lag en niet mocht werken vond ik dat ook heel erg, maar het is het beste voor je beepje meid! ik kreeg vanmorgen een flinke harde buik, die ook echt niet lekker voelde... pfff... ik schiet dan meteen in de stress. maar ik hou me maar rustig vandaag! morgen de 1e injectie! liefs rebbel
@ Lisette: Er is op maandag van 20:15 21:00 en op dinsdag 10:15 11:00 zwangerschaps zwemmen in de vrijbuiter. Het kost 4,80 per les of 48 euro voor een 12 banenkaart. Zie ook http://www.optisport.nl/vrijbuiter/ Ik kan eigenlijk beide dagen, maar het liefst op dinsdag, die dag ben ik namelijk thuis en maandag heb ik net gewerkt. Je hebt gelijk hoor dat je niet bent gaan werken. Als het niet gaat, gaat het niet. Ben benieuwd naar het eind resultaat van de babykamer. Ik ben zelf aan het kijken op markplaats voor een leuk meubelsetje. @ Blaine: Je kindje is er al vroeg bij met een eigen willetje hahahaha. Wel leuk om het zo te zien. Toch hoop ik dat je 4 sep. Meer succes hebt met het bekijken. Veel plezier met het shoppen. Hoop dat je het volhoud in deze warmte. @ Nikkie: Lekker thuis hangen. Geef je helemaal gelijk. @ Ise: Verstandig van je hoor! Ik moest ook minder werken ivm de bandenpijn. Voelde me ook een aansteller, maar de gezondheid van jou en je kind gaat altijd voor. Tenstotte is het jou kind en jij draagt het, niet hun. Goed gedaan hoor! @ Rebbel: Succes morgen meid!
Nieuws uitje!!! Hallootjes!!! Ik heb gereserveerd. Dit lijkt me ideaal. Het is een cafe/restaurant in Utrecht. Het is goed te lopen vanaf het station Utrecht. Je kunt onbeperkt thee nemen, ook worden er hapjes geserveerd (zoals fruit, bonbons, toosjes enz.) En dat voor 15,75 per persoon! Er kan uiteraard wel ander soort drinken genomen, maar dat moet dan los worden betaald door de persoon. Hopelijk is dat geen probleem. Dit is de website: Café-Restaurant Aperitivo in Utrecht-uit eten begint op dinnersite.nl, de complete restaurantgids Ik moet uiterlijk 1 dag van de voren doorgeven hoeveel vrouwen komen. Dus zouden jullie het aub nog een keer kunnen doorgeven die zeker mee kunnen? Ik zou even met Marieke overleggen hoe we het gaan doen met betalen. Ze is nu op vakantie, dus zodra zij terug is ga ik even overleggen. Je mag/kunt me ook mailen: anke@famvandersluis.nl Ik ga dus vanaf nu een lijst bij houden voor de mensen die zeker weten dat ze kunnen en mee gaan. Op 18 september ga ik de aantal personen doorgeven. Groetjes Anke Ik heb er zin in!!!
@ Angelic: Zag dat jij ook uit Almere komt. Misschien kun je ook gezellig met Lisette en mij mee naar Utrecht met de trein.