Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dag allemaal!

Ik ga zo meteen lekker een weekend weg dus ik ben er maandag pas weer! Heel veel zin in!
    Goed weekend! liefs!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

dank jullie voor de reactie op de buikfoto!

Ik zit nu op mijn werk en kan echt niet wachten tot ik klaar ben,vannacht gaan we rijden naar Spanje,lekker 2 weken vakantie en daar zijn we ook wel aan toe,na de afgelopen paar weken.
    Ik zal dus straks even niet hier zijn,maar hoop dat met jullie allemaal alles goed zal gaan!

Dikke knuffel!!

3. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    @ belle, veel plezier.

@ ise, goed zo dat je er al meer vrede mee hebt, je moet gewoon voor jezelf kiezen en opkomen een ander doet het ook niet.

@ lisette, wat veel bijen, wel mooi om te zien op foto :p. En ook goed om te horen dat de imker het gehaald heeft, want er is een chronisch te kort aan bijen ivm een ziekte dus nu komen ze goed terecht.

@ wops, ik heb mijn voedingskussen over genomen van iemand, dan is hij nog voordeliger, en heb er ook 1 met bolletjes, het voordeel vind ik wel dat als hij dan plat wordt ik gewoon bij kan vullen. Je kan ze eigenlijk overal wel kopen ik zou gewoon eens kijken welke jou het fijnste lijkt want ze zijn er ook in verschillende grotes.
    En niet te erg twijfelen aan jezelf, je zult zien het komt allemaal goed.

@ lynd, lekker hoor een paar dagen vrij, en die warmte was ik ook al weer zat vandaag gelukkig weer een stuk koeler. Kun je niet van te voren vast wat opzoeken op marktplaats dat je al een afspraak kunt maken om te kijken in je vakantie of anders je ouders laten kijken of het wat is?

@ lumea, in eerste instantie dacht ik echt een jongetje en nu geen idee, mijn man is er van overtuigd dat het een jongen is en moeders en zusje dat het een meisje is dus ach we zien het in januari wel. Ik ben inderdaad heel goed geslaagd voor kleren, wel blij mee en binnenkort beginnen met zwemmen, ik moet nu wel anders is het zonde van mijn badpak.

Ik ga even de honden doen en dan er weer vandoor tot later vanmiddag.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Sanne: Ik heb zelf ook Lactacyd gekocht en op de verpakking stond nergens vermeld of het ook voor zwangere vrouwen gebruikt kan worden. Volgens mijn vk mag ik het ook niet gebruiken. Toch wel een beetje raar dat de vk’s soms van elkaar afwijken.
    Maar ik gebruik het gewoon niet, dan weet ik zeker dat er niks fout kan gaan.

Ik slaap ook op mijn zij en heel soms op mijn buik. Ik had gehoord dat het geen kwaad kan voor de baby, maar dat het voor jezelf onprettig gaat aanvoelen. En dan draai ik me ook weer om.
    Ik lig hetzelfde als jou alleen ik lig op mijn rechter kant. Ook met 1 been opgetrokken.
    Wel moet ik er 1x ’s nachts uit om te plassen. Ik word daar echt wakker van. Gelukkig slaap ik daarna wel snel weer verder.
    Zit soms ook met ogen dicht te plassen hahahaha. Geen gezicht.

@ Lisette: Jeetje!!!! Wat heb jij al een buik zeg! Je kunt nu echt goed zien dat je zwanger bent! Echt een mooie buik hoor!
    Leuk dat ik je gezicht nu ook zie, heb ik er een beeld bij hahahaha.
    Zal ook eens een foto van mezelf erop zetten, dan weet je ook hoe ik eruit zie.
    En wat een nest zeg! Ik zou ook gillend naar binnen rennen! Wel fijn dat het nu verwijderd is! Kun je weer rustig de tuin in.

@ Eleni: Dat klopt inderdaad! Ik haal veel spullen van markplaats af. Wel koop ik de deken en dat soort spullen nieuw. Maar zoals duplo en zo koop ik via markplaats.
    Zit goed spul tussen hoor!

@ Lumea: Het boek was echt heel spannend! Fantasie boek. Hou wel van speuken en trollen en dat soort figuren.
    En dan ook lekker in het badje! Heerlijk! Krijg het dan ook niet te warm. Mmmmmm

@ Lynd: Dat is zeker heel erg raar zeg! Dan kun je inderdaad beter nieuw kopen in jou geval. Of via NL kopen.

@ Belle: Veel plezier!! Geniet ervan!

5. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    Misschien leuk voor jullie om te lezen.. Ben een fanatiek column schrijfster en misschien herkennen jullie het 1 en ander..
    Suzanne Profile - hyves.nl

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Goedemorgen:

Ben blij dat ik gisteren nog even met de kleine naar het strand geweest ben. Vandaag toch heel wat koeler.

Dan ontkom ik er nu toch niet meer aan om schoon te maken vandaag. Hoef niet te werken. En het is de hoogste tijd dat het hier weer eens wat netter wordt.

En eigenlijk ook nog even langs de gamma of karwei ofzo voor kleurenstalen voor verf in de slaapkamers van ons nieuwe huis. We krijgen 30 sept de sleutel en dan kunnen we maar beter alle spullen alvast in huis hebben.

@ Belle: veel plezier het weekendje weg
    @ Lisette: veel plezier op je vakantie in spanje

7. #4627 Chrissy84, Aug 21, 2009
    Last edited: Aug 21, 2009
    @ Ankje, mooi zeg en idd een koopje 150 euro

@ Eleni, daar sta je vaak verbaasd van wat mensen wegdoen. Maar voor jou is het alleen maar makkelijk, met 2 ventjes op komst

@ Ise, gefeliciteerd met je 20 weken

@ Wops, gefeliciteerd met je 19 weken

@ Lisette, wat een mooie buik heb jij zeg, daar kan die van mij nog niet aan tippen. Wat een enorm nest zeg. Geniet van je vakantie in Spanje en tot over 2 weekjes.

@ Belle, geniet van je weekend weg

@ Lumea, vandaag is het idd een stuk koeler, vindt het wel lekker. Succes met je huishouden dan maar.

Iemand vroeg over hoe te slapen in bed.Lig altijd op mijn zij, merk wel dat ik beter op mijn rechterzij kan liggen dan op mijn linkerzij. op mijn buik lig ik nooit, ook niet voordat ik zwanger was. Ik ga binnenkort ook kijken voor zo'n kussen, was ik al een tijdje van plan.

Over babyvoelen,gisteren was ons kereltje zo druk. We hebben de afstandsbediening op mijn buik gelegd, hij viel er nog net niet af. Maar was heel lachwekkend om te zien.

Fijne dag allemaal vandaag, ik mag zo weer aan het werk, tot 9 uur vanavond.

8. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
  9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ben vandaag weer aan het werk. Tis hier op zich wel vol te houden kwa warmte.

Vanavond hebben wij een bruiloft van de buren. Erg gezellig lijk me dat. Ze hebben als thema Hawai.
    Ik trek een witte broek met een leuk shirtje erboven.

Zal vanavond wel bek af zijn, want ik reis 1,5 uur heen naar mijn werk. 1,5 uur terug naar huis en dan zo’n 1,5 uur naar de bruiloft en weer terug.

Ach, morgen weer lekker vrij dus kan ik lekker bijkomen. Morgen ochtend gaan we de spullen halen van de kinderkamer!

@ Suusefruus: Ik heb je verhaal gelezen. Ik herken wel het één en ander erin. Ik voel soms hetzelfde. Netjes omschreven ook.
    En ook netjes dat je onderaan hebt geschreven dat mannen zich niet beschuldigend moeten voelen. Tenslotte is dat een verhaal zoals een vrouw zich soms voelt.
    Vind het een leuk verhaal.

@ Jada: Leuk dat je kereltje zo druk is! Echt grappig om leven in je te voelen en dat te bedenken dat je het gaat zien over 5 maanden!

Zijn er trouwens nog mensen die zeker weten dat ze mee kunnen op 19 September naar Utrecht.
    het is van 13:00 tot zo'n ca 16:00 a 17:00.

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    #4630 Essie79, Aug 21, 2009
    Last edited: Aug 21, 2009
    Jeetje joh wat moest ik weer veel teruglezen:$!! Sorry alvast als ik iemand vergeet:

Ankje goeie deal joh:)!! Veel plezier op het feest!!

Justfem van harte met je meid:)! En beterschap wb de misselijkheid:(.

Chevenne dank voor je tip, ik heb het gelezen van Raynaud, maar dat lijkt mij vrij onmogelijk. Het komt nl ook als ik het helemaal niet koud heb. Zelfs gister had ik weer een aanvalletje. Ik moet het idd misschien eens met de vk bespreken als het zo doorgaat:(.

Wat gaaf dat zovelen van jullie de baby al zo duidelijk voelen:)....zijn er ook nog meiden die nog niks voelen of niet zeker weten of het de kleine is??

Rebbel is de injectie meegevallen?

Liset prachtige foto!!!! Hele fijne vakantie (met hopelijk weinig insecten ;))!!

Hier: vandaag nog geen tepelaanval gehad8). M'n vriend is druk bezig met de meubeltjes, gister heeft ie de commode in elkaar gezet en hij is nu bezig met het ledikant!!! Zooooo leuk;)!!!!

11. chevenne

chevenne Fanatiek lid

May 17, 2009
    1,073
    0
    0
    Weekend!!!! :D

Ben er erg blij mee. Lekkere week gedraaid, maar ben nu toch wel hondsmoe. Ga zo even een slaapje doen en dan wat huishoudelijke dingen. Vriendje gaat naar paardje, ivm hoefsmid, dus daar hoef ik me niet druk over te maken :)

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Essie: Ik heb de baby al wel gevoeld, alleen nog niet zo heel duidelijk. Maar dat komt vanzelf (ook al ben ik reuze benieuwd hoe dat voelt)

@ Chevenne: Rust lekker uit! Je hebt het verdient!

13. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

@hier,
    Heb lichte blaasonsteking en heb een kuurtje voor 7 dagen.
    Ik merkte het aan de harde buiken die ik sinds gisteren had en die bleven maar komen.
    Nu rustig aan doen en bij alles wat ik nu doe, krijg ik een harde buik.
    Heel apart, mannetje heeft het ook al enkele keren gevoelt en dat is echt hard, wist niet dat een harde buik echt zo hard kon zijn.
    Dus maandag moet ik naar de bedrijfsarts toe omdat ik nog even 50% wil blijven werken.

Heerlijk weekend, was er erg aan toe!

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Rebel: Jeej een ... gefeliciteerd!! Leuk leuk :D

@Anje: Dat is nog eens goed geshopt :) Echt weinig voor dat allemaal.

@Sanne: Ik lig meestal net hetzelfde als jij in bed :D De laatste tijd ga ik ook wat meer op mijn rug liggen,maar kben eigenlijk altijd al een zijslaapster geweest. Ik ga me zo'n borstvoedingskussen aanschaffen. Is zalig om te slapen met je dikke buik zeggen ze. Dan moet je die 'worst' tussen je benen doen, waardoor je niet teveel op je buik kantelt, denk ik :D
    Hehe, zie net dat Suus het ook heeft uitgelegd :)

@Lisette: Ooh, wat heb jij al een mooie buik! Echt geweldig :)
    Krijg spontaan de kriebels als ik al die bijen zie ...

@Eleni: Ola, jij ook al zo goedkoop geshopt. Gelukkig heb ik dat allemaal gekregen :D Anders zou ik ook op mp kijken hoor. Is zo veel geld hé. En zeker als je alles nog eens dubbel moet aanschaffen.

Eigenlijk wel grappig, ik zei een paar dagen geleden dat het hier lekker rustig was tegenover de andere topics, en nu gaat het plots gewoon veel sneller :D

Ik ga zo meteen boodschappen doen, daarna koken, dan naar mijn schoonouders thuis, mijn vriend zijn broertje verjaart vandaag. En morgenvroeg heb ik weer examen.

Nu ga ik lekker in bad, tis net volgelopen.

Fijn weekend allemaal!

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Succes Hilli morgen!!

Wops beterschap!!

16. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    @ wops, beterschap meid,

Ik denk dat gewoon bijna iedereen hier weer is van vakantie en dat wordt het weer wat drukker.

Ik heb mijn kinderwagen! Hij ligt nu nog in de auto mijn man komt zo weer van het werk en gaat hem er dan uithalen. Hij is zo super klapt makkelijk in en rijd makkelijk ben er echt helemaal blij mee.
    Ga nu even rustig op de bank hangen kom vanavond nog wel even weer lezen.

17. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    @wops, beterschap!
    @blaine, welke wagen heb je? veel plezier met in elkaar zetten.

18. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    wij hebben de x adventure retro uit gezocht ben er echt helemaal blij mee, Hij was voor mij goed in elkaar te klappen en ook nog redelijk hoog qua wandelwagen later dus helemaal tevreden. Hij kwam al bijna in elkaar mee van de winkel dus hij gaat nu nog even veilig naar de zolder anders is hij straks al vies voor de kleine er is.
    En ook wel prettig vind ik dat de garantie pas ingaat als de kleine geboren is, anders is de garantie al bijna op voor de kleine er is.
    dit is hem X-adventure Retro Style Zwart | Kinderwagens | Baby-Dump

19. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    Wij gaan voor de Maxi-Cosi mura.. Al is het alleen maar om de leuke kleurtjes.. De wagen hebben we al gekregen, met reiswieg en ik krijg van mijn moeder de roze opzet/autostoel..

Gister had mijn vriend ineens een ingeving..
    Whieee we mogen nu ook allemaal zwitsal producten kopen en straks gaan gebruiken.. We gebruiken zelf de shampoo al tijden, gewoon omdat het zo lekker ruikt en niet prikt hihih

Heb vanmiddag bij kruidvat (2e halve prijs) de hele collectie aangeschaft, een roze linnen broekje, een rood met roze truitje, licht roze sokjes en roze rompertjes gekocht en dat alles leuk verpakt in een roze mandje van de Hema.. Woezel en Pip kaartje erbij voor de allerliefste aanstaande papa van onze kleine prinses en het was af..

Hij moest helemaal huilen erom dat ie thuis kwam.. Zo geweldig vond hij het..

20. woops

woops Niet meer actief

Wat lief! :)

Share This Page