Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Meiden, superbedankt, dat helpt echt. Het is dus gewoon nog te vroeg.
    Kus aan jullie allen!

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Lynd, ja ik denk zelfs dat er volgende week nog niet zo heel veel te zien is, in ieder geval nog geen kloppend hartje denk ik? Dat het straks niet weer een teleurstelling is ;)

3. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Oh ja, wil geen reclame maken ;) , maar de zwangerschapsbeha's zijn bij de [piep]Hema[/piep] in de aanbieding!! Kosten nu nog maar iets van zes euro nog wat, en ze zitten super!

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lynd, nee met 5 weken kun je nog geen kloppend hartje zien. Als je geluk hebt misschien met 6 weken. Ik hoop volgende week, dan ben ik 6 weken, wel al een kloppend hartje te kunnen zien...Ooh ik hoop het zo wil eindelijk eens goed nieuws na bijna 4 jaar!

Weten jullie wat die knapjes kunnen zijn? Zie mijn bovenstaand bericht?

Liefs Nikkie

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @Nikkie: nee, ken dat knappen niet. 't is misschien vergezocht, maar kan het niet zijn dat je baarmoeder zich 'zet', m.a.w., groter wordt en een daarom nieuwe plek zoekt, en misschien achter andere organen vandaan 'floept'? Dat zou ook verklaren waarom opeens je liespijn afneemt (bandenspanning minder).

@all, Ik verwacht ook helemaal geen hartje, of zelfs maar vruchtje, ik hoopte gewoon dat ik vandaag een vruchtzakje zou zien. Als het aan mij lag, had ik vandaag helemaal geen echo gehad! Als volgende week alles OK is hoef ik de eerstvolgende drie weken ook niet meer, hoor, laat mij maar lekker. Een vriendin van me hebben ze met regelmatige echo's ook bang gemaakt met een vruchtje dat niet zou groeien, nou, mooi wel. Ik meet ook mijn temp niet meer, ik zou me alleen maar zorgen maken als hij opeens 0,2 lager is, wat niets hoeft te betekenen, dus kan ik het maar beter laten :) Ik heb liever geen kermis aan mijn lijf!

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    jemig de pemig 3 nieuwe pagina's alweer ;-]]

Lig nu lekker op de bank te luieren, elke dag rond 15.30 kak ik gewoon helemaal in en moet ik echt even liggen, verder gaat alles prima, heb ook minder last van mijn buik en was vandaag niet meer zo heel erg opgezet.
    Nu ik iedereen over die echo's hoor, hoop ik echt dat het doorgaat, de huisarts had gezegd dat ik waarschijnlijk as dinsdag bij de intake van de vk een echo krijg, maar ws is niet 100 % zeker.Ik ga gewoon ervoor duimen.

Nou gaat even een half uurtje slapen,

doei doei

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou ik ben erg slecht om dit soort forums bij te houden nmaar doe mn best...
    bij de eerste had ik rond 8 weken intake bij de verloskundige en pas bij 12 weken eerste echo.

nu bij de 2e loop in bij de gyn en ik heb pas met 9 weken een afspraak aangezien ze toch niks kunnen zien in een vroeg stadium....

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    EN over de misselijkheid, hoe gaan jullie ermee om op je werk? Vanwege het vele hoesten ben ik naar huis gegaan (zit de hele dag aan de telefoon) dus ging is kokhalsen van het hoesten en het vele praten...zucht...
    Maar zouden jullie thuisblijven voor misselijkheid/overgeven?
    Ik kan niet tijdens een gesprek ff naar de wc om te k*tsen, das net te ver lopen...

dus ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga aanpakken....

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

o lovelylonnes dat is idd wel vervelend :(
    ik ben wel heel de dag misselijk maar gebruik tabletjes van vsm voor tegen reisziekte die werken goed bij mij ;)

zo eerst nog even uurtje slapen,ik wordt echt gesloopt wakker bleh,maar goed het is niet anders het is voor een goed doel he

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik ben juist net weer ff bij kennis ;) Van t mannetje moet ik deze week nog maar eens thuisblijven, maar ik heb geen idee hoe deze griep zich gaat ontwikkelen... We wachten af!
    Tot snel meiden!

Kus

11. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik ben ook al flink misselijk... moet veel kokhalsen en zit steeds op het randje van overgeven.
    Dus dat gaat nog wel gebeuren ben ik bang... Maar ja, het is voor een goed doel.

Ik gebruik geen medicatie omdat ik heel erg allergisch ben voor de stof die daarin zit welke tegen de misselijkheid werkt. Ik mag bv na een narcose ook niet dat middel hebben wat ze normaal standaard toedienen.

Verder ben ik ook heel erg moe, moet s'middags (als het kan) ook echt even slapen.
    Gek hoor... je voelt je nu niet fit maar je bent ook weer niet ziek genoeg..
    Je hangt er een beetje tussen in...

O'ja... ik heb ook een kort lontje! Haha.... Mijn arme kerel!!

Verder heb ik vandaag weer wat kruidvat testen gehaald om in de gaten te blijven houden of mijn hormoon nog steeds stijgt of niet minder wordt. Raar eigenlijk maar voor mij helpt het even als ik heel onzeker ben. Nu heb ik ze nog niet nodig want voel me echt super zwanger...

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Lady Joey.... beterschap meid!!!!!!!!!

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    noname, ik heb ook zo'n kort lontje. en ik ben bang dat dat binnenkort ook buitenshuis gemerkt gaat worden. wat ben ik chagrijnig zeg. haha.

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Thanks ladies, ach het is gewoon een griepje ;) Kan iedereen overkomen.
    Ik heb helemaal geen last van een kort lontje, ben juist wel opgewekt, maar die vermoeidheid is wel een feit inderdaad. Maar ik denk dat we het allemaal pas echt beseffen wanneer we onze eerste echo hebben gehad en "iets" zien zitten. Maar dat heeft iedereen hier toch?
    Hier al iemand bezig met babyspulletjes en namen enzo? Of al een idee wanneer ze daar aan beginnen?

Kus

15. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo dames
    Ik was een mei meisje,
    en nu ben ik een januari 2010 MAMA!!
    Ik heb het even op me in laten werken en 4 testjes gedaan en ze zijn allemaal positief.
    Helemaal gelukkig meld ik me hier dus aan!
    Hebben jullie een bevallingslijst?
    Zoja, ik ben zoals het er nu uit ziet 10-01-2010 uitgerekend.

XXX Breezer

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Maar ik denk dat we het allemaal pas echt beseffen wanneer we onze eerste echo hebben gehad en "iets" zien zitten. Maar dat heeft iedereen hier toch?
    Klopt, ik denk dat het "echt" voelt als ik een goede eerste echo heb gehad. Toch leeft het al wel wat meer nu we het langzaamaan vertellen aan familie en goede vrienden.

Hier al iemand bezig met babyspulletjes en namen enzo? Of al een idee wanneer ze daar aan beginnen?
    Namen hadden we al. Alleen ben bang dat mijn schoonzus die 2 maanden eerder is uitgerekend dezelfde meisjesnaam heeft (op 1 letter na). Hopelijk krijgt 1 van ons een jongen ;) En spulletjes, tja, ik kan het niet laten. Ben voor mijn zoon ook koopverslaafd, heb een setje kleertjes meebesteld.. :oops: Ben ik nu erg voorbarig of zijn er meer die al iets (kleins) hebben gekocht?

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @breezer, gefeliciteerd. jada houdt onze lijst bij, je kunt haar pb-en.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @breezer, gefeliciteerd. jada houdt de lijst bij, je kunt haar pb-en.

19. nycie

nycie Nieuw lid

3 mei 2009
    3
    0
    0
    Jeetje, ik heb even geprobeerd bij te lezen......maar loop echt al te ver achter! Dat gaat hard hier. Voor diegenen die helaas al slecht nieuws hebben gehad, heel veel sterkte maar probeer wel moed te houden!
    Wij zitten op dit moment midden in een verbouwing, het is overal een puinhoop! Ik kan dus helaas niet echt lekker relaxen na een dagje hard werken.....maar goed, het wordt wel mooi!
    Ik heb eigenlijk geen last van misselijkheid, wel wat meer honger en dorst en superpijnlijke borsten!! Ik vraag me steeds maar af of dit goede of slechte tekenen zijn, maar ik geloof niet dat iemand me daar antwoord op kan geven. Er zit niets anders op dan af te wachten!

Ga nu maar lekker relaxen in mijn bedje voor de tv...alles staat tegenwoordig namelijk op onze slaapkamer!

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik durf pas over namen na te denken of wat te kopen na de eerste 3 maanden....
    Maar heb wel een zwangerschapsdagboek gekocht waar ik (met potlood) bij ga houden hoe ik me voel en wat er allemaal gebeurd en veranderd.

x

Deel Deze Pagina