Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    @ wops, deze vind ik nog mooier
    Vol verlangen naar deze dag
    hebben wij samen heel lang gewacht
    We zijn allen even blij
    want ik hoorde er ook nog bij

wel moeilijk hoor, heb je zelf al iets een idee welke kant jullie op willen qua versje/gedichtje?

2. @ Hilli, ik heb ook rompertjes met lange en korte mouw. Merk snel genoeg wat fijner is en zo duur zijn ze ook weer niet.

@ Wops, moeilijk hoor om zo'n tekst te vinden. Gelukkig heb je nog even

@ Desi, super meid. Gefeliciteerd

@ Ankje, gaat idd snel, zo doe je de test, zo ben je alweer 21 weken.

@ Blaine, leuk hoor zo'n verjaardagscadeau. Heb je er even op moeten wachten, maar dat maakt het er niet minder leuk door.

3. missy1982

missy1982 Nieuw lid

Dec 20, 2008
    3
    0
    0
    Lisse
    heyy jada
    ik mis mijn naam op t lijstje:)
    ik ben mirjam (27) uitgerekend 28 jan 2010
    ons 2e kindje, fles of ik thuis of in t zh beval weet k nog niet.
    zou t leuk vinden als je mij ertussen zet. dankje. groetjesss

4. Ik zal je erbij zetten, heb je nog afspraken in de agenda die erbij geplaatst moeten worden? En heb je eventueel al een idee wat het geslacht is en je partner?

5. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

De 2 gedichtjes zijn heel mooi, m`n mannetje vind ze ook mooi.
    We hebben gelukkig de tijd, maar hier gaat heel veel tijd inzitten dat weten we nu al.

De vraag over of de namen vernoemt mogen worden, ja het mag als broer en zus vernoemt worden maar ook naar hun namen.
    Voor m`n man is het heel moeilijk en dubbel.
    Hij is papa van zijn 2 kinderen en hij is donor-papa maar onze vriendinnen willen niet dat hun dochtertje wordt vernoemt dus dat respecteren we ook anders hadden ze all3 erop gestaan als jullie me nog kunnen volgen.

Ik ben het net helemaal aan het afzoeken, en vind het echt heel moeilijk, ook omdat we geen contact hebben dus het is niet zo van zelfsprekend dat je een gedichtje van broertje of zusje neer zet, dat vind ik dan weer net niet kunnen.
    Moeilijk uit te leggen misschien.
    Maar ik vind de gedichtjes die nu al zijn neer gezet wel heel erg mooi, en heb ze al overgenomen, want alles wat mooi is schrijf ik nu op.

Alvast erg bedankt voor het meedenken, heel erg fijn en lief van jullie :D

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Net voelde ik Hummy een paar keer achter elkaar rommelen. Normaal voelde ik hem alleen als ik er echt voor ga liggen. Maar merk dat ik hem nu echt vaker ga voelen!!
    Leuk hoor!!:D:D:D

@ Blaine: Dan kan ik me inderdaad iets bij voorstellen. Maar toch blijf ik het ongelofelijk stom:x vinden dat mensen dat zeggen! Kun je er iets tegen doen? Iets van therapie ofzo? Lijkt me voor jezelf wel vervelend.:(

@ Lynd: Wat lief!!!! Bedankt!!!:p
    Het is inderdaad best lastig, maar vind het wel ontzettend leuk om te doen! Hopelijk komen er nog wat meer dames bij die graag mee willen met het uitje!

@ Jada: Kun je er ook verjaardagen in de agenda zetten? Of is het alleen bedoeld voor de afspraken?
    Ik ben namelijk 8 september jarig!! Wordt 26 jaar.:D

Dit zijn de mensen die het al hebben doorgegeven voor het uitje op 19 September:

Wel mee (7)
    Ankje
    Blaine
    Jada1984
    LisetteG
    Marieke11
    Wops
    Suzanne78

Niet mee (6)
    Chevenne
    Eleni
    Essie79
    Lynd
    Sjalotjuh87
    Mispoes

Weet het nog niet (4)
    Ladyjoey
    Momae
    Aude
    Mamanama

Dit is de link van het cafe: http://www.dinnersite.nl/restaurant/437628/index/
    Wil je ook mee? Laat het me dan even weten. Dat kun je ook op het forum doen, maar ook via een PB.

7. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    hahahaha nou dan staat je nog heel wat te wachten ik had bij de vorige zwangerschap dat de kleine zich omdraaide toen ik al 37 weken was en zag echt zo een paar billen voorbij schuiven, maar meis alles went.

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben zo druk geweest de laatste dagen dat ik soms wel tijd heb om mee te lezen maar eigenlijk niet om echt te reageren.

@ ankje: even voor de meeting lijst... ik ga niet mee met het uitje. Wens jullie wel heel veel plezier toe.

Op het andere subforum op zp waar ik regelmatig kom is nu een ware babyboom aan de gang. De ene na de andere baby wordt geboren. Geweldig.
    Zo bijzonder dat dat op een dag bij de januari mama's ook het geval zal zijn.

Groetjes!

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Belle: ja, mijn beste vriendin is ook zwanger (eind oktober uitgerekend) en een nichtje half november....Wij weten natuurlijk nog niet wat de baby voor geslacht heeft, maar hebben al een hele tijd een meisjesnaam en zouden toch wel erg balen als we allebei een meisje krijgen en zij kiezen net die naam!:(

10. chevenne

chevenne Fanatiek lid

May 17, 2009
    1,073
    0
    0
    Dat heb ik ook met mijn zusje. Die loopt 8 weken voor. Je zult zien, hetzelfde geslacht en dezelfde naam.
    Over die aanraking. Tja als iemand me over mijn arm of been aait, moet dat met een bepaalde druk, anders ervaar ik het heftig zeg maar en dan begint mijn been vanzelf te bewegen. Ik vermoed dat het een beetje neurologische schade is van B12 tekort.
    Heb ik met het getrappel nu soms ook, dat ik het als heel intens ervaar. Is moeilijk uit te leggen.

Vind het wel erg leuk hoor, zeker gister, toen mijn buik zag bewegen. Je kon precies zien waar het schopte en daardoor kon mijn vriend het ook voelen, want hij wist waar hij zijn hand neer moest leggen.

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Lumea: Ja leuk is dat he. Ik heb het ook gezien bij de Juli mama’s. Daar zit een vriendin van mij tussen. Ik moest voor haar op het forum schrijven dat ze een zoon had gekregen. Echt heel erg leuk!
    Ben benieuwd hoe dat bij ons zou gaan. En of iedereen ook een beetje op de dagen bevalt dat zij is uitgerekend.

Dit zijn de mensen die het al hebben doorgegeven voor het uitje op 19 September:

Wel mee ( 7 )
    Ankje
    Blaine
    Jada1984
    LisetteG
    Marieke11
    Wops
    Suzanne78

Niet mee ( 8 )
    Chevenne
    Eleni
    Essie79
    Lynd
    Sjalotjuh87
    Mispoes
    Lumea
    Lefbekkie

Weet het nog niet ( 4 )
    Ladyjoey
    Momae
    Aude
    Mamanama

Dit is de link van het cafe: http://www.dinnersite.nl/restaurant/437628/index/
    Wil je ook mee? Laat het me dan even weten. Dat kun je ook op het forum doen, maar ook via een PB.

12. Pff even een ego bericht, zit met enorme kiespijn. Kan om half 12 bij de tandarts terecht, heb een stukje uit mijn kies afgebroken. Hoop dat het een oude vulling was en het gewoon weer opgevuld kan worden. Ben niet zo'n held in naar de tandarts gaan. Maar goed de hele nacht bijna niet geslapen en stress is niet goed voor mijn kleine ventje.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik hoop ook voor je dat het allemaal mee gaat vallen. Ik ben ook geen held bij de tandarts. Lijk soms net een klein kind.
    Maar kies pijn is nog erger! Hopelijk ben je er straks vanaf. Denk daar maar aan!
    Sterkte meis!!!
    Knufffff

En een had die je mag vasthouden;)

14. Dankje meis, heb ook eigenlijk nooit kiespijn. Hoop maar dat het allemaal meevalt en die hand zal ik nodig hebben. Zal er heeeel hard in knijnpen rond 11.30/11.45, zal je best voelen.

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Whahahaha:D, is niet erg hoor! Dat mag je!:$

Doe jij na der hand ijsblokjes erop??:(

16. Ijsblokjes, weet ik nog niet, heb vannacht ook al vanalles tegen de pijn geprobeerd. Alleen niets hielp. Nadeel is, moet vanmiddag wel gewoon werken.

17. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    ik heb erg veel bijgelezen, hoop overal op te kunnen reageren..

@jada, sterkte!!

@suzanne (weet ik niet zeker meer:)), fijn dat de uitslag van de punctie goed was en superleuk, een JONGEN!!

@desi, gefeliciteerd.

@ankje, fijn dat ze met je mee meedachten bij de arbo. ik moet maandag komen, hopelijk doen ze dat met mij ook. vandaag ook het uwv gebeld. ik kan niet zeggen wanneer ik weer aan de slag kan als voltallig, dus ik krijg een brief met een nieuwe belafspraak.

@spullen en kleding, ik heb natuurlijk de meubels al.. kleertjes koop ik wat ik mooi vind. dus welk merk of bij welke winkel dat nou is maakt niet uit. wat het wel lastig maakt, ik vind niet zo veel leuk..:D merkkleding koop ik in de uitverkoop, ook op voorhand. en op internet is veel kleding te koop van vorige collecties. kijk, ik ga natuurlijk ook geen 50 euro betalen voor een spijkerbroek voor mijn kind. belachelijk.

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik bedoelde eigenlijk ijsblokjes voor mijn hand daarna :D.

Is wel naar dat je vanmiddag weer meot werken. Maar ik weet van mezelf (toen ik ontzettende kiespijn had) dat als de verdoving eenmaal werkt dat ik zowat stond te springen. Had geen pijn meer.
    Na de verdoving een klein beetje, maar dat kwam omdat er in gerommeld was. Soort spierpijn. Maar de kiespijn was weg!

Hopelijk gaat bij jou de kiespijn ook lekker weg! Er is bijna niks ergers als kiespijn!

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hopelijk denken zo ook met jou mee! Je hebt inderdaad rare artsen er tussen zitten.
    Gelukkig is het in NL voor een zwangere goed geregeld. Succes maandag!

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Jada: Veel succes bij de tandarts meid. Ik hoop voor je dat ze het gemakkelijk kunnen oplossen.

Vanavond mijn (hopelijk) allerlaatste examen. Ik kan me alleen niet zo goed concentreren. Was er ook pas om 10 uur uit vandaag :), niet zo'n goed begin. Ik ga zo dadelijk eerst maar een lekker badje nemen, en er dan invliegen. Ik moet rond 17 uur vertrekken, dus ik heb nog wel wat tijd om alles voor te bereiden.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Ik kan echt aan niets anders denken dan aan morgenavond!! Pffff, kheb er gewoon last van aan mijn maag :D
    Zo spannend. Nog 30.5 uren :D

Share This Page