Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Meiden,

Nog even en we gaan op pad naar het ziekenhuis.
    heb gewoon hoofpijn en overgeef neigingen ervan.
    Wist niet dat ik zo zenuwachtig kon zijn.
    Zodra ik meer weet, kom ik hier alles melden.
    Hopelijk is alles goed met onze Pooh.

Tot straks

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Veel plezier en succes over 10 minuten. Ik duim voor je dat alles goed is.

@ Essie, ik dacht dat jij ook vandaag moest :(. Of was dat nu hilli ach ja de andere zwangere ook veel plezier voor straks.

@ Lynd, Het werkt, de regen is weg en de zon schijnt 8)

3. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wops: je zult hem nu misschien al gehad hebben maar veel succes met en plezier bij de 20 weken echo!

Wie er ook nog moest gaan vandaag: ook veel succes!

Meiden die ondertussen het geslacht weten: proficiat met jullie meisjes resp. jongens!

Ik baal wel dat ik zelf zo lang moet wachten op mijn 20 weken echo, ik heb hem pas 7 september; ik ben dan al 21 weken geweest.

Ik lees dat sommigen pijnlijke tepels hebben; daar heb ik ook last van. Tijdens vorige zwangerschap bleef ik ongeveer dezelfde maat bh houden maar nu dus niet en mijn tepels worden precies steeds platgedrukt door mijn bh; heb over de middag dan maar even een nieuwe en grotere bh gekocht. Verder ben ik ook al veel angekomen; al 7 kg nu! Verder blijf ik gewoon doodmoe, zelfs als ik 9 uur slap 's nachts en ook al neem ik vitamines. En rugpijn heb ik ook. DEze zwangerschap is duidelijk zwaarder dan de vorige.

4. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ja Blaine Hilli heeft hem ook vandaag ;). Ik heb hem maandag;).

Hilli trek je het nog8)??? En hoe ging je examen?????

Juni ik heb het ook, die tepels. Ze worden dan tijdens zo'n 'aanval' keihard en helemaal paars, en dat doet enorm zeer:$. Ik heb het ook als ik zonder bh loop, en of het warm/koud is maakt ook niet uit.... Het lijkt nu wel af te nemen:). Vervelend dat je nog steeds zo moe bent:(....
    Waarom heb je de echo pas de 7e dan? Kon het niet eerder? Wil je het geslacht weten? En heb je al een zoon of een dochter?

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Wops: komt vast allemaal goed meid!! Ik denk aan je!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Eleni: Ooh bah, wat vervelend. Tegen mij zeggen ze het soms al, en ik word er al gek van. Kan heel goed begrijpen dat je helemaal niet van de zwangerschap kan genieten. Mag je dan nog gewoon werken dan? Werk(te) jij? Is er een kans dat het nog beter wordt? Of geldt het niet klussen voor heel de zwangerschap? Nu is het natuurlijk moeilijk, 4 maanden duren lang zo hé.

@Florida: Jeej, wat een geruststelling dat ze gewoon fout hebben gemeten. Wel stom ség, dat ze je zo in de onzekerheid hebben gebracht.

@Sanne: Je moet je niet schuldig voelen hoor, en je bent niet de enige. Ik heb ook absoluut nergens last van. Nooit gehad. Ja zoals je zegt, af en toe eens een steekje en banden die trekken. Maar ik kan alles behalve klagen.
    Proficiat met jullie meid! Nog een paar uurtjes en wij komen het ook te weten. Eindelijk. Allé, als hij/zij goed ligt natuurlijk :D
    Gelukkige verjaardag :)

@Ankje: Het is best moeilijk om in te schatten hoe het examen was. We moesten een lesvoorbereiding maken, deze doorsturen naar 3 medestudenten. Op het examen zelf moesten we elkaars les becommentariëren. Dus, je weet niet veel.

@Diana: Gefeliciteerd met jullie zoon :)

@Wops: Ik hoop dat alles meevalt tijdens de echo!

Hihi, kheb er veel zin in, in de echo. Ik kreeg gisteren en vandaag al telefoon van mijn moeder, of ik zeker iets laat weten of alles goed was. Natuurlijk doe ik dat :D Vandaag vroeg ze of ik na de echo niet even wilde langskomen, want ze had iets voor ons. Ik denk eigenlijk dat ze gewoon de echo's wil kijken :D Haha.
    Ik vind het zo geweldig dat iedereen hier zo meeleeft.

Mijn nicht is trouwens nu aan het bevallen :D 3 uur geleden is ze haar slijmprop verloren en had ze al 2cm opening :) Nog een 20-tal weken en wij kunnen er ook aan beginnen!!

Zien jullie al op tegen de bevalling? Ik moet eigenlijk zeggen, dat ik dat wel zie zitten :D Het hoort er gewoon bij hé.

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik zie niet echt op tegen de bevalling. Heb nu de insteek van 'ik laat het maar gewoon op me afkomen'. Je hoort zó veel verschillende verhalen... het kan echt alle kanten op, van een bevalling van 1,5 uur, tot 3 dagen, van totaalrupturen tot geen enkele hechting en van keizersnede tot 'gewoon'....
    Denk er wel over na hoor, maar je kunt er toch geen peil op trekken, het overkomt je gewoon.

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Essie: Ik denk dat de echo niet eerder kon. Nog ruim een week wachten dus...Ik heb al een dochtertje van 19 maanden. We willen het geslacht wel weten; bij de vorige echo (met 16 weken en nog wat) zei de gynaecoloog dt er een kans van 8 op 10 was op een meisje (ik hd dit hier nog niet eerder verteld uit angst voor meelezers, maar ik vind het zo moeilijk om te zwijgen:); maar dus is er ook nog een kans van 20% dat het een jongen blijkt te zijn. Ik heb me nu wel al ingesteld op een meisje, dus als het toch een jongen blijkt te zijn, zal ik even moeten switchen.
    Willen jullie het geslacht weten?

9. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Het grote nieuws.
    Alles was helemaal goed met de echo.
    De beentjes zien iets kleinder dan verwacht maar helemaal niets om ons zorgen over te maken.
    Dus doe ik ook helemaal niet.

Heb met de echo liggen huilen van geluk.
    Ons kindje was zo zo zo bewegelijk dat ze stiekem zelf al het geslacht had bekeken want ze wilde wel even weten wat zo bewegelijk was.

Onze Pooh is Vrouwelijk!

Het is een meisje!

We krijgen een dochter!

We zijn helemaal gelukkig met alles en m`n man heeft altijd al een goed voorgevoel gehad.
    Veel spanning is van me afgevallen.
    We hebben net gebak in huis gehaald en we gaan het straks m`n ouders vertellen, die komen op de koffie.

Groetjes

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    WAUW Wops van harte gefeliciteerd met jullie meisje:) :)!!!! En wat geweldig dat alles goed is!!!

Juni spannend he!? Ja wij willen het ook weten, maar het dan wel voor onszelf houden als het lukt ;).

Jada kan jij dat lijstje nog eens neerzetten met j/m? Vind ik leuk:)!!!

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wops, van harte met jullie meisje en fijn dat alles goed is! Meisjes zijn leuk hoor (jongens vast ook maar daar kan ik (nog) niet over meespreken).

12. woops

woops Niet meer actief

De mooiste echo foto:

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ben net terug van de Chiropractor. Hij heeft mijn beide bekkens gekraakt. En ja dat deed echt enorm veel zeer! Maar, het lopen gaat nu wel een stuk soepeler al doet het nog wel zeer. Maar dat is logisch na zo’n behandeling.
    Hopelijk gaat het alleen maar beter! Volgende week woensdag weer.

@ Juni: Sterkte! Heb ook last van harde en pijnlijke tepels. Je kunt er ook helemaal niks mee om de pijn de verminderen!

@ Hilli: Spannend zeg voor je nichtje. Hopelijk gaat alles goed!
    Ik kijk er niet tegen op eigenlijk. Vind het wel spannend. Dit is ons eerste kindje dus weet ook niet hoe het voelt etc. Gewoon maar afwachten.

@ Wops: Wat leuk!!! Een meisje!!! Geniet er lekker van vandaag!
    Is de misselijkheid nu ook minder??
    Echt een hele mooit echo foto zeg!!!

@ Jada: Heb je nog een overzicht van de jongens en meisjes? Ben wel benieuwd. Volgens mij loopt het een beetje gelijk op of niet?

Dit zijn de mensen die het al hebben doorgegeven voor het uitje op 19 September:

Wel mee ( 8 )
    Ankje
    Blaine
    Jada1984
    LisetteG
    Marieke11
    Wops
    Suzanne78
    Flip

Niet mee ( 9 )
    Chevenne
    Eleni
    Essie79
    Lynd
    Sjalotjuh87
    Mispoes
    Lumea
    Lefbekkie
    Rebbel

Weet het nog niet ( 4 )
    Ladyjoey
    Momae
    Aude
    Mamanama

Dit is de link van het cafe: http://www.dinnersite.nl/restaurant/437628/index/
    Wil je ook mee? Laat het me dan even weten. Dat kun je ook op het forum doen, maar ook via een PB.

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Wops, gefeliciteerd met èn de goede echo èn het feit dat jullie een dochter krijgen! Hele mooie duidelijke echofoto ook, al een echt mensje!
    Geniet ervan!

15. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Gefeliciteerd Wops met jullie meisje!

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Wops, wat heerlijk dat alles goed is en een meisje leuk hoor. Heb inderdaad ook het idee dat het nu weer aardig gelijk loopt met de "stand".

@ juni, wat duurt wachten dan lang he? Wij mogen vrijdag voor de 2de keer en merk dat ik dat ook wel weer lang vind duren maar voorui, wij hebben nog wat om naar vooruit te kijken ;).

@ jada, dat overzichtje zou inderdaad wel leuk zijn.

@ ankje, als de pijn maar weer snel weg zakt en het helpt is het het wel waard.

@ bevalling, ik ben zo iemand die altijd riep doe mij maar een keizersnee met volledige narcose :D. En moet zeggen ben er nu nog helemaal niet zo mee bezig, ik zie tegen die tijd wel hoe het loopt en gaat ben de laatste jaren wel wat pijn gewent dus hopelijk valt het me mee.

Ik wilde net even lekker slapen op de bank, was even moe maar niks werkte mee, lees zeurende honden klapperende rolgordijnen en toen in huis alles eindelijk rustig was ging de telefoon dus heb het nu maar opgegeven.
    Hilli succes zo

17. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    #4937 chevenne, 28 aug 2009
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
    Wij hebben net, heel fout, mcfood gegeten. We hadden van de week van die kortingsbonnen en hebben er eentje gebruikt :)
    Kom er normaal nooit, want vind het niet eens echt lekker, hihi. Behalve de milkshake, die was heerlijk.

Ik heb een beetje een probleem. Ik heb de hele middag al aandrang om te plassen. Ik ga dan en er komt maar een beetje. Toen ik vanmiddag dacht klaar te zijn, toen stond ik op, maar toen kwam er nog wat. Na een half uur na toiletbezoek heb ik weer aandrang. Ik word er helemaal gek van. Moet ik hier wat mee, met het oog op een eventuele blaasontsteking?

18. woops

woops Niet meer actief

Heb ik ook gehad meid, ik had een blaasonsteking, maar het kan ook met de bekkenbodem te maken hebben.
    Even de verloskundige bellen of huisarts meid.

19. @ Gewoonsanne, erg leuke site, ga wanneer ik tijd heb, ook even speuren.

@ Diana, gefeliciteerd met jullie zoon, fijn dat alles goed was. Heel veel succes met de verhuizing

@ Ankje, heb wel gewoon gewerkt gisteren. Was prima te doen, alleen was de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt, dat was wel even vreemd. De kiespijn is er nog steeds, echter wil minder gelukkig. Lekker dat je zo lang geslapen hebt, heb je af en toe ook even nodig

@ Lynd, wat fijn dat jullie het hartje weer gehoord hebben. Jeetje dan hou je toch bijna geen salaris meer over, vooral niet wanneer het leven maar een beetje goedkoper is zoals je schrijft.

@ Rebbel, wat fin dat het spuiten goed is gegaan, dat is een hele geruststelling voor de komende weken

@ Wops, gefeliciteerd met jullie meid, toch een goed voorgevoel, Fijn dat alles goed was

@ Hilli, fijn dat de examens erop zitten. Weet niet of je de echo inmiddels al gehad hebt, maar anders veel succes!!

@ All, zal het lijstje er even bij zoeken. Niet vergeten op de site onder geslacht raden staat het ook: Januari mama's 2010

20. Tussenstand:

Jongens:
    Chiquita
    Jada1984
    Eleni
    Lynd
    Diana78
    Sjalotjuh87
    Suzanne78

Meiden:
    Ise
    Belle1978