Jeetje Wops, dat is wel heel heftig! Heb je het al eens aan je eigen verloskundige gevraagd? Persoonlijk krijg ik veel last van hoofdpijn als er een wervel niet helemaal goed zit in mijn rug en/of nek en dan helpt een bezoek aan de chiropractor heel erg veel. Dus mocht het niet hormonaal zijn dan zou dit een optie kunnen zijn? In elk geval heel veel sterkte!
Gelukkig is het nu weer een beetje gezakt. Heb dus vanmiddag geslapen en meestal na het slapen is het weer wat minder. De verloskundige dacht toen dat het misschien lag aan te weinig vocht binnen krijgen, maar drink nu veel en het is er ook, dus dat was het dus niet. Ik doe het heel rustig aan en m`n mannetje die houd me echt aan de riem zeg maar dus die remt me goed. Ben zo blij dat hij me zo steunt. Heb tegen hem vandaag nog gezegd dat ik hem een beetje verwaarloos en hij zegt dat vrolijk, denk eerst maar aan onze dochter en jezelf. Zo lief vind ik dat en dan moet ik weer janken, lekker hormonen bommetje blijf ik. Maar ik houd het wel in m`n achterhoofd wat je zei, kan het altijd nog als laatste redmiddel bespreken.
@ Wops, jeetje meid, dat is wel heftig, vooral omdat het steeds maar terugkomt. ik zou het er ook eens met je eigen VK over hebben. Gelukkig heb ik er geen last van, nog wel steeds last van kiespijn, is ook geen pretje @ Crash, fijn om weer wat van je te horen, fijn dat het nu iets beter met je gaat. @ Essie, hopelijk was alles goed met de 20 weken echo. Ben benieuwd
Dag dames, Even een ego berichtje.... Vanmorgen de 20-weken echo gehad, en alles was helemaal in orde voor zover ze konde zien! JOEPIE!!! Zit helemaal op een roze of blauwe wolk Toen de mevrouw vroeg of we het geslacht wilden weten, hebben we ervoor gekozen om het een verrassing te houden tot de geboorte...pfffff, en dat terwijl ik zooooo nieuwsgierig was. Nu moeten we dus nog 20 weken afwachten.....:S
@ Mispoes, fijn dat alles goed was. Erg knap dat jullie het niet willen weten. Wie weet bedenk je je nog.
Tussenstand: Jongens: Chiquita Jada1984 Eleni (Tweeling) Lynd Diana78 Sjalotjuh87 Suzanne78 Hilli Meiden: Ise Belle1978 LisetteG Choco Ada1983 Suusefruus Justfem Wops Gewoonsanne Geheimhoudend/Onwetend: Marieke11 Nikkie80 (Tweeling) Noname Lumea Rebbel (via PB) Florida13 Mispoes
@ mispoes, fijn dat alles goed was. @ wops, wat vervelend nog steeds zo'n hoofdpijn, misschien wordt het inderdaad tijd om weer even aan de bel te trekken bij je vk of ha. @ crash, welkom terug en fijn dat het wat beter gaat.
JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles is dik in orde met baby!!!!!! En we weten wat het is.....!!!! Moet zeggen dat ik het nu al (of nog?!) lastig vind om het niet te zeggen tegen bijv. de oma's...die heel erg nieuwsgierig zijn haha!! Misschien dat we het toch (een keer) gaan vertellen.... Voor nu; jullie kunnen me PB'en8)!!
Mispoes van harte met jouw goeie echo, heerlijk gevoel he?! Wops wat naar voor je...heel veel beterschap! Crash welkom terug en wat fijn dat je beter voelt! Jada nog steeds kiespijn
@Wops, jeetje ik heb met je te doen meid!! Bij mij komt het inderdaad als een golf opzetten. Meestal aan de linkerkant van mijn hoofd. Eerst gaan mijn spieren in mijn nek aan de linkerkant verstijven, meestal binnen een paar uur volgt de migraine zelf. Ik zie tijdens de migraine ook een "zwerm vogels" door de uiterste rand van mijn gezichtsveld vliegen. Meestal aan de rechterkant. Migraine is een hoofdpijn die ook 's nachts kan ontstaan tijdens de slaap, zodat je ineens met knallende koppijn op kan staan. Meestal moet ik inderdaad ook naar bed om te slapen, iets anders kan ik dan niet. De volgende dag wordt ik dan meestal erg gebroken wakker, want je slaapt wel, maar rust niet uit. Ik ben ook niet altijd misselijk door de migraine. Ik heb ook wel eens de misselijkheid wel gehad, maar de hoofdpijn niet. Bij mij helpen de paracetamol totaal niet, ik neem ze in, maar dat is meer omdat je iets moet doen. Normaal neem ik imigran in, dit medicijn is erg zwaar en staat bekend dat het eventueel aangeboren afwijkingen kan veroorzaken, dus helaas is dat voor jou en je kleine meid geen optie. Ik ben zelfs bij de bedrijfsarts geweest, omdat ik me heel erg schuldig begon te voelen om me iedere keer ziek te melden. Gelukkig bevestigde ze mijn verhaal. Off the record raadde ze mij ook accupuntuur aan. Dit overweeg ik op dit moment om erbij te gaan doen. Op dit moment gaat het met mijn migraine erg goed, de aanvallen zijn afgelopen 6 weken weg gebleven, wat voor mijn doen echt een topprestatie is. Ik hoop dat jij je snel beter voelt. Pas wel erg op met medicijnen innemen, mijn huisarts is namelijk in de veronderstelling dat betablockers geen kwaad kunnen voor de kleine. Mijn neuroloog en ik hebben een andere mening. @Belle, Bij mij staan inderdaad ook een aantal wervels scheef, zeg maar grofweg alle wervels vanaf mijn hoofd tot aan mijn bh. Deze wervels worden elke maand recht gezet. Dit is het enige dat mij verlichting brengt in combinatie met massage van mijn nek. Door deze manuele therapie, heb ik wel een verhoogde kans op bekkeninstabiliteit. Daarom heeft mijn manueel therapeut de behandelingen korter op elkaar gezet, ik zat eerst op elke 6 weken, nu wil hij me elke 4 weken zien. @Essie, fijn dat je een goeie echo hebt gehad. Je moet het helemaal zelf weten wanneer je aan wie verteld of het een jongetje of meisje is. Wij willen het bijvoorbeeld zelf niet eens weten. @Mispoes, leuk!! Nog een goeie echo. Ik kan bijna niet wachten tot onze 20 weken echo. Die is volgende week woensdag pas. Pfffffff, wat een drukte hier met kinderen krijgen zeg. Die 20 weken echo was al een paar weken geleden helemaal volgeboekt.
Hoi, Wat je omschrijft is precies wat ik bedoel. Ik heb me vandaag ziek gemeld en heb een afspraak bij de huisarts staan om 10:30. Hopelijk kan ze me helpen maar ben bang van niet als ik het zo lees. Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes
@essie: Joehoe! Wat geweldig! Ben heel nieuwsgierig naar het geslacht van jullie baby, dus zal je eens even een pb-tje sturen @mispoes: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! Ik vind het wel knap dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen, hoor! Krijg/wil je helemaal geen echo meer tot je bevalling? @crash: jee, meid, wist helemaal niet dat je zo ziek was! Fijn dat het nu beter gaat, maar wel heftig. Zo, dus jullie hebben een wel heel spannend jaar voor de boeg Fijn dat je een andere werkaanbieding hebt gekregen die het jullie mogelijk maakt de kostwinning/kinderopvang zo te regelen zoals jullie dat graag willen! iiiiiiieeh meiden, mijn tepels lekken! Eergisteren had ik nog vage hoop dat het natte plekje op mijn T-shirt was van water morsen ofzo, maar gisteren had ik het weer Gelukkig heb ik gevoerde BHs, dus dat moet in elk geval op mijn werk geen probleem zijn. Thuis doe ik ze echter vaak uit omdat ik er een beetje uitgegroeid ben, en ik geen tijd heb om nieuwe te kopen, haha! Zijn er al meer meiden met dit probleem?!?
O! En mijn banner herinnert mij er aan dat ik vandaag mijn 21-weken feestje heb! Wat gaat dat snel zeg!
@Lynd: nee, maar mijn man verheugd zich erop dat het gaat gebeuren Lijkt me wel erg lastig! @Crash: Lijkt me heel erg, zulke erge hoofdpijn. Hoe komt het dat jouw wervels scheef staan? Heb je een ongeluk gehad?
Hallo meiden! Sorry, ben een tijdje niet wezen meelezen. Ben hier een beetje druk met al die afspraken. Ook het internet ligt er zo nu en dan uit, dus wordt ook lastig. Probeer weer een beetje mee te lezen als het internet het doet hihihi. Donderdag heb ik de 20 weken echo. Ik begin nu toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden hoor. hihihihi Dit zijn de mensen die het al hebben doorgegeven voor het uitje op 19 September: Wel mee ( 8 ) Ankje Blaine Jada1984 LisetteG Marieke11 Wops Suzanne78 Flip Niet mee ( 11 ) Chevenne Eleni Essie79 Lynd Sjalotjuh87 Mispoes Lumea Lefbekkie Rebbel Rodelief Crash Weet het nog niet ( 4 ) Ladyjoey Momae Aude Mamanama Dit is de link van het cafe: http://www.dinnersite.nl/restaurant/437628/index/ Wil je ook mee? Laat het me dan even weten. Dat kun je ook op het forum doen, maar ook via een PB.
@ Essie, fijn dat alles goed was. Ga je ook een PB sturen, ben wel nieuwschierig. Helaas nog steeds kiespijn. Je kan 4 tot 6 weken napijn hebben. Het is al wel minder, maar heb er nog wel wat last van. @ Lynd, gefeliciteerd met je 21 weken @ Mispoes, fijn gevoel he. Vanmorgen om 7 uur werd ik wakker van het gedraai van mijn kleine ventje. @ All, zometeen naar de VK. Fijne dag allemaal.
Tussenstand: Jongens: Chiquita Jada1984 Eleni (Tweeling) Lynd Diana78 Sjalotjuh87 Suzanne78 Hilli Marleentje26 Meiden: Ise Belle1978 LisetteG Choco Ada1983 Suusefruus Justfem Wops Gewoonsanne Geheimhoudend/Onwetend: Marieke11 Nikkie80 (Tweeling) Noname Lumea Rebbel (via PB) Florida13 Mispoes Essie79 (via PB)
@ Crash, dat is idd nog lang wachten voor je 20-weken echo. Mischien zie je dan ook alles wel net wat beter...... omdat je 1 of 2 weekjes verder bent... @Lynd, Jawel, ik krijg bij 24 en 36 weken nog een extra echo om de kleine in de gaten te houden. Maar heb nu eenmaal gekozen om het een verrassing te laten, dus denk dat ik dat maar bij blijf..
@ Ankje, wat vervelend dat je internet steeds uitvalt, is er een storing? Nog 2 daagjes tot de 20 weken echo meid, ga jij trouwens het geslacht wel vertellen, of hou je het geheim?