Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ise: nee alle echo's krijg je hier bij de vk maar de 20 weken echo bij een centraal echocentrum hier vlakbij. En daar kreeg ik de lijst mee en die moet ik aan de vk geven. Zal proberen om zo de lijst in mijn fotoalbum te plaatsen dan kunnen jullie zien hoe die lijst eruit ziet.

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @hilli, het is hier ook snertweer. ik moet eigenlijk even met de hond naar buiten.. :( succes met het vinden van een stage..

@marleentje, bij mijn zoon moest ik naar een echobureau en kreeg ik ook zo'n lijstje. jammer dat je dat niet standaard meekrijgt..

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hilli: haha wij wonen ook op de 2e verdieping hebben wel een lift maar kan daar nu alleen komen met een rolstoel dus ja heel ver kom je dan ook niet haha. Dan moet er zowiezo iemand bij zijn om me te duwen.

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik heb de lijst hireonder staan. Hoop dat jullie het kunnen lezen!

5. @ Marleentje, jammer dat ik die lijst niet heb meegekregen. Ik had de echo in het ziekenhuis, misschien heeft het daar mee te maken.

@ Ise, dagje babyshoppen is ook leuk.

@ Hilli, succes met het zoeken naar een stageplaats. Hier waait het ook behoorlijk, af en toe regen. Maar jij krijgt dus nog een echo? Doen ze dat standaard in Belgie?

@ Crash, fijn gevoel he, dat je kleine zo beweeglijk is. Weet je in ieder geval dat het er nog zit. De kat lag net bij mij op schoot, de kleine zat zo tegen haar aan te schoppen, ze merkte er alleen niks van.

6. @ Marleentje, heb wel goeie ogen, maar kan het niet duidelijk lezen.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik heb de lijst ook in mijn album gezet daar staat hij wat groter.

8. Is idd iets duidelijker in je album, wat heb jij trouwens een duidelijke foto's van je 20 weken echo. Prachtig.

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @jada, dat komt nog wel dat de kat het wel merkt. ik zat bij mijn vorige zwangerschap eens met de hond op schoot, hij lag lekker te slapen en vloog er ineens vanaf. was ie geschrokken van een schop :)

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Jada: mooie foto's he ik ben ook helemaal verliefd haha

11. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik ben even heel erg blij: een collega'tje/vriendinnetje vertelde net dat ze 9 weken zwanger is!! Ik weet hoe graag ze het wilde en moest er bijna zelf mee huilen. Ze is 28 en het is hun eerste.
    Ben ik niet meer de enige werknemer (van de 220) die hier zwanger rondloopt!
    Ze moet helaas wel veel overgeven, maar ze is zó gelukkig! :)

12. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Wij krijgen een meisje! Alles was goed met de 20w echo :D

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @nikita, gefeliciteerd! alles goed en een meisje! leuk.

@suzanne, wat leuk zeg voor je collega. en altijd gezellig om met iemand samen zwanger te zijn.

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ nikita, mooi dat alles goed was en gefeliciteerd met jullie meisje.

@ suzanne, mooi hoor kun je elkaar een beetje steunen. Heeft je vriend/man al ander werk gevonden?

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

@Ankje & Nikita: gefeliciteerd met jullie dochters! En fijn dat de echo's goed waren!

@hier: ik bèn me toch vergeetachtig, het lukt mij al helemaal niet meer om te onthouden wat ik bij iedereen gelezen heb of in het dagelijks leven dingen te onthouden. Maar het gaat weer over, toch?;)

Ik heb vannacht echt afschuwelijk gedroomd en werd helemaal snikkend wakker. Ik maak me er blijkbaar druk om dat ik bang ben om mijn man kwijt te raken ofzo, want daar ging de droom over. Wat was ik blij dat hij naast mij lag! Ik merk wel dat ik steeds heftiger begin te dromen, maar tot nu toe amper over de baby.

Ik voel mij ook een beetje in een bubbel nu, de 20wk echo is achter de rug, de baby is nog niet levensvatbaar, klachten blijven redelijk stabiel etc etc. Ik kan bijna niet wachten om een maand ofzo verder te zijn. Ik lees soms mee bij de oktober mama's (vraag me niet waarom, maar daar belandde ik op een gegeven moment) en die zitten nu allemaal rondom hun verlof en de a.s. bevallingen. Moet je nagaan dat wij daar straks ook allemaal over aan het kletsen zijn!

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Jada: Ja hier zijn de echo's rond 8 - 12 - 20 en 30 weken standaard. Je mag natuurlijk altijd een echo weigeren hé. Maar dat ga ik toch niet doen :)

@Nikita: Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat alles in orde is.

@Belle: Hihi, idd, nog een paar maandjes en dan zal er hier ook heel wat meer gebabbeld worden denk ik :D Als iedereen in verlof is :D

Ik ben net terug van boodschappen doen, kben ook meteen langs de bibliotheek gegaan om voornamenboeken te gaan halen. kHeb er twee dikke gevonden :) Daar moet toch iets instaan denk ik. tZijn alleen wel best oude boeken. 10 jaar ofzo. Maar ik kan toch al eens tussen het aanbod snuffelen. :)

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0

18. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Nikita: gefeliciteerd met jullie gezonde dochter!

19. @ Nikita, fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, gefeliciteerd met jullie dochter.

20. Tussenstand:

Jongens:
    Chiquita
    Jada1984
    Eleni (Tweeling)
    Lynd
    Diana78
    Sjalotjuh87
    Suzanne78
    Hilli
    Marleentje26

Meiden: