Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    OMG ik zie dit nu pas! Nu al Januari 2010 mama's!!
    Hier een januari 09 mama (eigelijk een december 08 mama Nona was 6w te vroeg)
    Ik wens jullie allemaal een superfijne zwangerschap en een mooie bevalling én een gezond kindje toe!!
    Geniet ervan meiden want het is idd zo voorbij ;)
    Liefs!

2. shiningangel

7 mei 2009
    22
    0
    0
    @surf, wat vervelend zeg. bruinverlies duidt meestal op innestelingsbloed. ik kan me wel voorstellen dat je er onzeker van word. je wilt toch het liefst die echo zien waarop alles aanwezig is en het liefst ook een kloppend hartje. nog even geduld...

is er trouwens ook een lijst waarop iedereen met uitgerekende datum staat?

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja die is er.. ehm, wie had m ook alweer....pff, weet het ff niet meer :oops:, zal wel even zoeken.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi, hij was dichtbij, bij ladyjoey, als je haar pbt, kunnen je gegevens erop...
    uitgerekende datum, leeftijd, ziekenhuis/thuis bevallen, hoeveelste kindje, fles/borstvoeding...

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Haha, Nee niet bij mij ;)
    Maar heb de lijst wel onder mn naam staan, omdat het anders zoveel zoeken is voor iedereen als deze er maar bij eentje eronder staat ;)
    Bij Jada of zoiets geloof ik, maar gewoon ff op de link klikken en daar staat de naam!

Good luck ;)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

hier is lekker veel bijgekletst zeg, heb een beetje bijgelezen.

Sasje, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd!

Alle nieuwe mama's, gefeliciteerd!

Verder hebben we hier de namen al klaar en de spullen hebben we nog van Julian alleen is het afwachten met de 20 weken echo wat het word om te kijken of we andere dingen moeten halen als het een meisje is. Heb het gedichtje voor het geboortekaartje al klaar en ook het geboortekaartje zelf is al uitgezocht dus wat dat betrefd zijn we er helemaal klaar voor. Binnenkort even wat nieuwe spullen voor Julian houden want die krijgt een andere kamer en deze beeb krijgt dan de babykamer.

Verder heb ik helemaal niks onthouden, sorry!

Heb vanochtend wel gebeld voor een afspraak bij de vk en mag 25 mei heen. Hier doen ze de eerste afspraak tussen de 8 en 10 weken.

Ga nu even een huilend jongetje troosten en op bed leggen!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ow sorry lady!

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    no problem surf ;)

9. shiningangel

7 mei 2009
    22
    0
    0
    gevonden hoor :D

10. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen dames! Hoe is het met jullie?
    Ben vandaag voor het eerst weer op m'n werk (zat ziek thuis) en vind 't toch moeilijk met die misselijkheid hoor.
    Wanneer vertellen jullie 't op je werk? Na een goede echo of na 12 weken?

11. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    We kunnen zelf niets wijzigen op die bevallingslijst toch? Moet je dat aan Jada doorgeven?
    Dan wil ik graag mijn gegevens doorgeven:
    leeftijd 27, 1e kindje, zou hoogstwaarschijnlijk in het ziekenhuis willen bevallen en wil zeker weten borstvoeding geven.
    Is dit goed zo?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben gelukkig nog niet misselijk
    bij thijmen kwam dat pas met 6 weken ofzo
    en niet heel erg geweest gelukkig
    maar kon op mn werk mn mond ook neit houden, dus veel wisten het al met 6/7 weken

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik heb het nu al verteld. Ik wil daar niet te lang omheen draaien, er wordt toch "productie" van mij verwacht en berekend... Daarnaast zou ik het ook fijn vinden dat ze rekening met me hielden als het mis zou gaan... dus vandaar... Maar gelukkig was de reactie heel positief! As maandag hoort mijn manager het... die zal wel iets minder blij zijn, maar goed... c'est la vie! Wij zijn blij ;)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vorige keer vertelde ik het ook al snel aan de directe collega's, rond 5 weken, en de rest dus iets later, maar omdat ik van het weekend dat bloedverlies had enzo, ben ik deze keer een beetje angstig om eh tte vertellen al

15. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Wij hebben 't ook nog aan niemand uit onze omgeving verteld, we weten het echt alleen met z'n tweetjes. Omdat het vorige keer misging wilde ik deze keer eerst de echo afwachten, dan vertellen we 't aan mijn en zijn familie en aan goede vrienden.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vorige keer heb ik het met 8 of 9 weken verteld omdat ik mijn werkkleding niet meer paste dus in mijn eigen kleding naar het werk moest dus zat niks anders op dan het te vertellen. Dit keer wil ik eerst eigenlijk de eerste afspraak afwachten en dan vertellen we het eerst aan de fam en dan op het werk.

17. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ik vind het ook moeilijk om het aan niemand te vertellen hoor, mijn meeste vriendinnen weten het wel. Mijn moeder ook, maar verder niemand van de (schoon)familie. Komt wel... Ik wil het ook wel aan mijn kinderen vertellen, maar ben zo bang op verdriet als het niet goed gaat... ze zijn ook nog steeds zo kapot van het overlijden van hun broertje... Dat wil ik ze als het kan besparen, dus ik wacht zo lang als mogelijk is. Alleen het beginnende buikje is zo moeilijk te verbergen.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    krijgen jullie nu al buikjes??

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb alleen dat het rond mn navel soms wat opgezet is, denk mn darmen die een beetje omhoog geschoven zijn, maar daar waar mn baarmoeder zit is nog neits te zien hoor, helaas...

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier begint het langzaam te komen dat mijn broeken wat strakker beginnen te zitten, heb natuurlijk al eerder een kindje gehad en dan schijnt je buik ook sneller te groeien bij een volgende en had nog een buikje van de vorige keer dus tja... Maar jouw buikje komt ook snel genoeg hoor!

Deel Deze Pagina