@ suzanne, vervelend is dat dan, kan me voorstellen dat het veel onzekerheid geeft. Het scheelt dat jij inderdaad ook gewoon werkt en ach uit eten enzo is toch inderdaad niet het belangrijkste. Merk bij ons zelf ook dat onze prioriteiten toch behoorlijk veranderen . @ Lijstjes, het gaat weer redelijk gelijk op, de lijst met meisjes is langer, maar aangezien eleni voor 2 telt gaat het redelijk gelijk leuk hoor. Ik vind het deze week maar een prut week, eerst al dagen veel last gehad doordat het festival zaterdag toch echt te gek was en vandaag is de pijn weer goed te doen en ben ik hartstikke duizelig :x. heb mijn man al gevraagd of hij langs de bakker wil gaan, vind het nu toch geen veilig idee om te rijden met de auto. Hopelijk morgen weer wat beter te pas, wil natuurlijk wel genieten van onze echo.
@Suzanne: vervelend dat je man nu even zonder werk zit. Het is idd even een lastige periode als het gaat om het vinden van een nieuwe baan. Ik merk het in mijn werk ook (ben werving & selectie consultant). Veel sollicitanten en de luxe om te kiezen uit de beste CV's/kandidaten. Hopelijk lukt het hem snel om wat te vinden! Fijn dat er dan zoiets bestaat als WW hè? *even een onzekerheidsberichtje* : ik heb sinds een uurtje best wel een nare steek rechtsonder in m'n buik die doortrekt in mijn lies. Het zou ook zo m'n darmen kunnen zijn maar ik heb echt geen idee meer waar die nog allemaal zitten. Bah! Al die steken en pijnen, kan je soms knap onzeker van worden (ik dan in elk geval)
@Belle: die steken, dat herken ik! Had ik maandag links, het trok bij mij ook door tot in mijn lies. Op een gegeven moment ben ik 10 minuten heel rustig gaan liggen en daarna was het een stuk minder en is het weggetrokken. Ik twijfel er ook vaker aan of het nou mijn darmen zijn of niet.
Denk dat de baby op een vervelende plek zat, want het is ineens weg en ik voel haar stevig onderin mijn buik bewegen...
Meiden met een goede 20 weken echo: Van harte gefeliciteerd! @hier, Ik heb net spontaan een weekendje naar Centerparcs geboekt voor 18 Juni 2010 t/m 21 Juni 2010. 18 Juni is onze trouwdag dus dat komt mooi uit, dan zijn we alweer 3 jaar getrouwd en hebben we een mooi dochter aan onze zijden. M`n mannetje weet nog van niets. Heb een vip huisje in het Heijdenbos geboekt. O ik heb er nu al zin in. Lekker met die kleine meid in zo`n opblaasbare ring in het water dopperen samen met m`n mannetje. O heerlijk gewoon. Sorry wilde het even kwijt. Groetjes @Centerparcs, Misschien vinden jullie het ook iets ik heb een actiecode die kan je gebruiken tot 21 Oktober 2009 en is geldig voor de periode van 25 Februari 2010 t/m 29 Juni 2010. Als je op tijd boekt krijg je 20% vroegboekkorting + 15% jonge gezinnen korting + 50 euro korting op je boekeing. Code: LENTE+15
Ankje en Nikita: van harte gefeliciteerd!!!! Wops leuk idee8)!!! Poeh van harte en welkom hier! Hilli zet hem op he met die stage regelen!! Gewicht bij 20-weken echo: bij ons staat het niet op die lijst; de lengte wel (13 cm. excl. beentjes) maar ze zei wel dat de baby 250 gram weegt. Marleentje: beterschap!! Andere meiden met klachten/onzekerheden etc.: sterkte!! Steken: kan nog steeds bandenpijn zijn hoor! Las laatst dat dat zelfs tot 25 weken ofzo kan aanhouden!! Hier: mijn 1e werkdag weer gehad na mijn vakantie. Merk dat mijn energie steeds meer terugkomt, erg fijn!!
hi Ik ben ook uitgerekend op 01.01.2010!!!!!!!!!! Ook wij krijgen een meid! Volgende week de pretecho!! Zo spannend? Hebben jullie al een kinderwagen aangeschaft? en zo ja welke? Wij zijn nog erg aan het twijfelen, is ook zo duur allemaal!!
@wegen, ik heb de 20 weken echo met 19+3 gehad en toen woog ons spookje 328 gram... @wops, leuk al een weekendje center parcs in het vooruitzicht! wanneer ga je het aan je hubby vertellen??
Wegen: bij de 20 weken echo was ik precies 20 weken en woog de uk 375 gram was boven gemiddeld. Kinderwagen: we hebben de quinny speedi 2009 gekocht in de kleur bruin/zand Heb net leker even 2 uur slaap ingehaald van vanacht wat was dat lekker.
Centerparcs, Ik ga m`n mannetje vannacht inlichten als hij van de ploegendienst thuis komt. Om 00:20 in hij thuis. Dan lig ik al wel op bed, maar ga er dan even mee uit en even met hem douche en dan vertel ik het. Kinderwagen, Wij hebben de Mutsy Slider bestel in het bordo rood. http://www.mutsy.nl/products/slider/colors Wel toevallig dat het nu best mooi uit komt, meisje en een rode kinderwagen. Mannetje had gewoon goed voorgevoel.
Vandaag voor een gewone controle geweest en alles was prima. Eindelijk waren alle bloedonderzoeken binnen (na 8 weken!) en daar dus ook niks bijzonders, gelukkig. Wel veel last van mijn rug en bekken, dus van mijn fysio/kraker oefeningen gekregen... Nu moet ik over 2 weken een dag een suikercurve laten testen en dan in week 28 weer. In week 30 weer een Rhesus-prik en in week 32 en 36 een extra groeiecho. Afspraken staan nog niet gemaakt, maar dat komt wel. Volgende gewone controle is 30 september.Maar eerst maandag de 20-weken-echo!
@ Wops, leuk hoor. Je man zal best blij zijn met zo'n mooie verrassing. @ Ruby,gefeliciteerd met jullie meisje Over kinderwagens wij krijgen de X-Adventure Quick-Silver Choco.
Ruby van harte met jullie dochter!!! Wij hebben gekozen voor de X-adventure City Combi Khaki/Zwart. Hoe krijgen jullie die link ervan op deze site..... Mamanama fijn dat alles ok was!! Fijn gevoel he?! Succes met alle controles die komen gaan. Gewicht: jeetje, ons ukkie is dan dus met recht een ukkie met 250 gram bij 19 weken.
@wops, leuk een vakantie in het vooruitzicht met z'n 3-en. @ruby, gefeliciteerd met je meisje. wij hebben de bugaboo nog van de oudste, maar ik ga wel een nieuwe kleur aanvullende bekleding aaanschaffen. heb nu een echte jongenskleur.
Ankje en Nikita en Ruby: allemaal van harte met de 20 weken echo en allemaal een meisje, zo leuk! Hilli: succes met stageplaats vinden! Wij gebruiken uiteraard onze kinderwagen van ons dochtertje, een bugaboo antraciet met roze. Maar zelfs als het weer een meisje is, gaan we misschien wel extra bekleding in ander kleurtje bijkopen, en dan niet in fleece. De fleece verkleurt een beetje door de zon, het schijnt dat de canvasbekleding dat niet heeft. Ik lees altijd dat veel Nederlandse meiden hem te laag bij de grond vinden, maar ik ben maar een kleintje, dus voor mij is ie ideaal. Wij zullen wel een goede buggy moeten kopen voor ons dochtertje, want zij zal dan nog maar 2 jaar zijn en dus nog vaak in de buggy moeten.
Ankje en Nikita: kloppen de voorspellingen trouwens bij jullie voor het geslacht?? Jada mocht je zin/tijd hebben om het in de agenda te zetten: ik heb de 7e controle VK.
@ Jada: Ze gaf duidelijk zonder twijfel een zekerheid van 80% een meisje! Wij vinden dit dus wel zeker. Dinsdag moet ik terug komen en dan vraag ik het haar nog een keertje. Ook met de pretecho laten we een geslachtsbepaling doen. Puur voor een extra bevestiging. MAAR WE KRIJGEN EEN MEISJE!!!!!!! hihihi @ Marleentje: Dan zou ik dat wel zien als we het hoofdje dinsdag goed gezien hebben. Bedankt voor de mededeling!! @ Ise: Ik heb mijn echo ook in het ziekenhuis gehad. En ik heb een vk in de wijk zitten. @ Crash: Ik ben nu bijna 20 weken en voel pas echt sinds een week duidelijk de baby. Voorheen had ik wel het idee, maar wist het niet zeker. Nu ik de echo heb gehad en de baby zag bewegen voelde ik het ook. Dus weet het nu zeker!!! Ik voel de baby nu ook elke dag, al zijn het soort van plopjes. We worden die plopjes steeds vaker en harder hihihi. @ Uitje: Zijn er nog meer mensen die graag mee willen?? Sorry dat ik zo door dram hoor. Maar lijkt me ontzettend leuk als er nog meer mensen mee gingen. Maar ja, als je niet kan dan kun je niet he! @ Blaine: Heel veel plezier morgen! En ik hoop dat het hoofdje nu wel goed ligt!! Tis toch ook wel erg leuk als je dat ook kunt zien hihihi. @ Hilli: Bedankt! Ik ben er ook vast en zeker van de we een meisje krijgen! We zijn zo gelukkig!! Hahahahaha Alleen wat houden nou de streepjes in??? @ Suzanne: Wat leuk zeg! Dan kunnen jullie samen lekker zwangeren!! @ Nikita: Gefeliciteerd!!! Ook een meisje!!!! @ Belle: Ik begrijp heel goed wat je bedoeld met die dromen. Daar heb ik ook enorm veel last van! Ik ben zo gelukkig en er kan nu bijna niks mis gaan, maar toch droom ik raar. Zullen het de hormonen zijn?? @ Tussenstand: Hihihi de meisjes hebben de jongens ingehaald!! Hahaha. Maar toch blijft het 50/50. Erg leuk! @ Wops: Lekker hoor!! Geniet er lekker van! @ Ruby: Welkom en gefeliciteerd!! @ Essie: De voorspelling die we van jou hebben gekregen klopt inderdaad. Ik kwam op 0 uit en dat was een meisje! Ook de Chinese horoscoop klopt! Dat kwam ook op een meisje uit. Dit zijn de mensen die het al hebben doorgegeven voor het uitje op 19 September: Wel mee ( 8 ) Ankje Blaine Jada1984 LisetteG Marieke11 Wops Suzanne78 Flip Niet mee ( 14 ) Chevenne Eleni Essie79 Lynd Sjalotjuh87 Mispoes Lumea Lefbekkie Rebbel Rodelief Crash Marleentje26 Gewoon Sanne Djuke Weet het nog niet ( 4 ) Ladyjoey Momae Aude Mamanama Dit is de link van het cafe: http://www.dinnersite.nl/restaurant/437628/index/ Wil je ook mee? Laat het me dan even weten. Dat kun je ook op het forum doen, maar ook via een PB.
Tussenstand: Jongens: Chiquita Jada1984 Eleni (Tweeling) Lynd Diana78 Sjalotjuh87 Suzanne78 Hilli Marleentje26 Meiden: Ise Belle1978 LisetteG Choco Ada1983 Suusefruus Justfem Wops Gewoonsanne Ankje Nikita33 Ruby82 Geheimhoudend/Onwetend: Marieke11 Nikkie80 (Tweeling) Noname Lumea Rebbel (via PB) Florida13 Mispoes Essie79 (via PB) Chevenne