Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    hebben jullie ook regelmatig nog steken in je buik. Heb nu links en rechts op eileiderplek steken.

2. shiningangel

7 mei 2009
    22
    0
    0
    Ik heb geen last van steken e.d. Momenteel ben ik alleen heel erg moe.

3. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ik heb af en toe ook wel steekjes, vandaag toevallig nog niet maar de afgelopen dagen wel. Is dat de baarmoeder die groeit..?

Over de uitgerekende datum; ik heb zelf het gevoel dat ik iets verder ben. Ik had best een onregelmatige cyclus en hield een gemiddelde aan van 32 dagen, ik had op dag 34 getest en de test spatte er echt vanaf (zie album), echt overduidelijk positief.
    Maar inderdaad, bij de echo kunnen ze straks precies bepalen hoe ver je bent, dus het maakt niet zoveel uit, dat kan later evt. nog bijgesteld worden.

En ik heb juist helemaal geen vreetaanvallen, ben zowat constant misselijk en niks lijkt me lekker, terwijl ik normaal gesproken een echte vreetzak ben. Prop nu met moeite wat ontbijtkoek en Vifit naar binnen.

PS: en ben zo mooooooeee, ben op 't werk en wil echt graag 'n dutje doen! Maar we hebben zo na werktijd ook nog de bruiloft van 'n collega, dus wordt 'n lange dag!

PPS: sorry voor het ikke ikke bericht! :oops:

4. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Wat leuk dat je het hebt onthouden...
    Ik vind het spannend, ik moet vanavond om 19.20 naar de vk...(mijn zus gaat mee)
    Het bloeden is nu gestopt, nog wel wat met afvegen...
    Heb wel een propje verloren en die heb ik opgevangen...
    Heb geen zwangerschapsverschijnselen meer...
    Hopelijk is alles schoon en kan ik weer met een schone lei beginnen zeg maar ;)
    Voel me voor de rest goed gelukkig...
    Laat het hier wel ff weten als ik vanavond ben geweest...

Knuf Sas

5. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Sasje, succes voor de volgende ronde, hopelijk is het gauw raak en heb je een voldragen zwangerschap!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Sasje!

Heel veel succes vanavond! Dikke kus voor jou!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, inderdaad... ik wacht ook gewoon de gynaecoloog af. En het klopt dat bellyfashion 5 dagen eerder zegt. Toch wel apart, zoveel idicaties haha. Nou, as dinsdag weten we meer dus daar wachten we dan maar op.

Dokter zou al een uur geleden hebben gebeld... ik heb nog steeds niets gehoord! Grrrrrr, en dan zegt ie dat ik echt niet langer moest en kon wachten, omdat hij het perse vandaag moest weten.... Grrrr

(***Einde Ego***)

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Lady, ik zeg.. 6januari in jou geval! hihi, als je 16 april je ei daadwerkelijk gehad heb dan. Trek ik er 14 dagen vanaf, en doen we alsof 2 april jou 1e dag van de laatste menstruatie is,...kom ik op 6 januari!
    Mijn laatste menstruatie was 15 maart, en me ei kwam 10 april pas...had dit op dezelfde manier voor mezelf berekend en kwam toen op exact 1 januari, en de gyn bevestigde mijn berekening en ze zei dat het klopte!
    Maar goed,...ik ben geen expert in uitgerekende data! hihi, en er kan inderdaad zoveel redenen zijn waardoor de datum iets vooruit/achteruit zal gaan.

@ Klavertje, voor jou int bijzonder, WELKOM hier!!! Hoop dat je hier vele gezellige forum uurtjes door zult brengen, zodat je toch jezelf niet helemaal alleen voelt hierin.Geniet ervan meis, en alleenstaande moeder zijn is tegenwoordig niets vreemds meer.

8. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @de misselijken, er is een homeopatisch middeltje tegen zwangerschapsmisselijkheid, het hielp bij mij de vorige zwangerschap ietsjes. Wat wél goed hielp was zuigen op een zuurtje en als ik honger had maar niets wilde eten dan nam ik een glaasje drinkontbijt. Dat nam de honger weg en daarmee ook een groot deel van de misselijkheid. Drinken gaat nu eenmaal makkelijker dan eten als je kokhalsneigingen hebt.

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Eindelijk.... internist heeft gebeld, en maar goed ook... ik hik weer tegen veel te weinig schildklierhormoon aan, wat vorige keren ook voor een mk heeft gezorgd, dus mijn zorgen waren zeker niet onterecht. Moet nu meer medicatie gaan slikken, en dan komt het waarschijnlijk wel goed... ben benieuwd!

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Jeetje wat is er veel bij gekletst, kon niet alles onthouden hoor. Iedereen heeft wel zwangerschapssymptomen en sommigen zelfs al een buikje. Jemig!

De nieuwe dames in ieder geval welkom en gefeliciteerd!

Ik heb eigenlijk alleen nog maar last van mijn borsten, die zijn echt mega gevoelig en gegroeid. Ik pas mijn bh eigenlijk niet meer zo goed maar vind het zonde om een nieuwe te kopen, straks gaat het nog mis.
    Ik merk echt nog niets aan mijn buik hoor, mijn broeken gaan nog net zo dicht als anders. Helemaal niets dus, hoop dat dit wel gewoon is. Als ik jullie zo hoor.

11. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hey ladyjoey heb jij ook hypothyreoidie dan, ik heb dat namelijk wel en ga morgen bloedprikken. Moet dan wel vijf dagen wachten voor de uitslag. Maar was al heel krap ingesteld en mijn schildklier werkte zelfs iets te snel.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Is helemaal niet erg als je buik bijna niet groeid! Mijn schoonzusje is eind juni uitgerekend maar begint nu pas een echt buikje te krijgen en moet nu pas zwangerschapsbroeken aan, met het kindje is totaal niks mis en is precies zo als het moet zijn ook qua lengte en gewicht. De ene gaat alleen wat sneller in de groei dan de ander.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Je kan bij de huisarts ook een middeltje vragen tegen de misselijkheid, weet niet meer precies hoe het heet. Het schijnt super goed te helpen om de eerste paar weken mee door te komen.

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hij werkt te langzaam inderdaad. Ik hoop gewoon dat we er nu op tijd bij zijn, anders maak ik z'n secretaresse af... die zei dat ik nl nog best kon wachten

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    jeetje, wat veel geschreven.

klavertje, welkom! en gefeliciteerd natuurlijk.

sasje, hoe is het gegaan?

@buik. hier ook een buik. ik pas op 1 na niks meer qua onderkleding. ik moet dus echt broeken enzo gaan kopen, maar geen gewone kleding liever, voor dat even. positiekleding is voorbarig, hoe doen jullie dat?

@klachtjes. misselijkheid komt en gaat, gevoelige borsten en steekjes in mijn liezen en kramp komen en gaan ook.

16. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    @ ladyjoey : Oke maar was je voor de zwangerschap ook nog niet goed ingesteld dan?
    Mijn waarde was voor de zwangerschap 0,01 namelijk dus eigenlijk te laag maar volgens de fertiliteitsarts mooi om zwanger mee te worden.

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Sorry te snel geplaatst hierboven...
    Nu moet ik morgen bloed prikken en krijg ik over vijf dagen uitslag, dan neem ik de waarden mee naar de gyn op 5 juni. Wanneer het te hoog is, onderneem ik al eerder actie want dan overleg ik met de huisarts over de dosering van mijn thyrax.

liefs

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    voor zwangerschap - 20 april - perfect. nu nog steeds binnen de waarden, maar te laag. ik heb gelukkig wel een van de betere endicrinologen... dr looij, ken je m?

19. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nee ik ken hem niet maar ik woon dan ook in het noorden van het land, beetje ver van limburg af. Maar aan de lage kant is toch altijd mooier als aan de hoge kant. Dan werkt ie dus iets te snel. De verwachting is dat je lichaam meer hormoon nodig zal hebben en nu heb je iets op reserve. Zo heb ik het begrepen in ieder geval of zegt jouw dr. anders?

20. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dag allemaal! Ik wil mij hier ook graag melden! Ik denk dat 12 januari mijn uitgerekende datum is maar ik weet niet meer precies wanneer de 1e dag van mijn laatste menstruatie is geweest. Waarschijnlijk 8 of 9 april.
    Leuk om te vertellen is dat dit de eerste echte ronde was en dat wij op huwelijksreis waren! Echt niet te geloven hoe bijzonder het is om dan zwanger terug te keren.
    Ik heb behoorlijk vroeg positief getest (in mijn album staat het rijtje) en weet het dus al even. Mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig en al best wel gegroeid, daarnaast ben ik vooral 's middags heel moe en dan ook af en toe even misselijk. Het zeurende/stekende gevoel bij de baarmoeder herken ik ook.
    Op 5 juni heb ik mijn eerste afspraak staan bij de verloskundige en hopelijk mag ik over een week of 3 de eerste echo (heeft de verloskundige mij toegezegd).
    Ik vind het verschrikkelijk spannend en ben dan ook blij met een hele lijst aan medezwangeren. Allen ook van harte gefeliciteerd!!
    Groetjes, Belle

Deel Deze Pagina