Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    nee, de mijne werkt te langzaam, daarom zijn mn waardes wat lager, maar krikken we nu op met extra thyrax. zit nu op 150

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    de mijne werkt ook te langzaam normaal maar gebruik al meer dan tien jaar thyrax en proberen hem ook altijd iets te snel te laten functioneren. Dus rond de nul zeg maar. Ik ben wel benieuwd hoe mijn waarde nu is. Ik gebruik nu twee witte tabletjes 0,2 mg in totaal.

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Welkom Belle!

Ik 1,5 sinds vandaag, 0,15 mg dus... Ik gebruik thyrax pas sinds januari 2007, dus nog niet zo heel lang... heel lang heb ik ook een te lage dosering gehad, maar dankzij dr Looij zit ik nu sinds afgelopen december aan een goeie dosering.
    Ik hoop gewoon dat deze keer eindelijk wel goed mag gaan... die rotschildklier heeft al zoveel verknald, dat ik het onderhand wel beu ben.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb nog broeken van de vorige keer, is tenslotte nog niet zo heel lang geleden en heb ook nog van na de bevalling 2 broeken die dus een maatje groter waren die ik straks nog gewoon aan kan doen als de positiebroeken nog wat te groot zijn maar de eigen broeken toch echt te klein. Wat je zou kunnen doen is van dat knoopsgatelastiek waar ik sommige hier over hoor. Of een legging met een leuk tuniekje/jurkje erover, een legging kost niet zoveel en rekt wel een eind mee dus die zou je nog wel even aan kunnen hebben. Verder zou ik het niet weten.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey welkom hier en natuurlijk ook gefeliciteerd! Inderdaad bijzonder om zwanger terug te komen van je huwelijksreis! Nog gefeliciteerd met je huwelijk! ;)

6. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Lieve meiden...

Ik ben net bij de v.k geweest...
    Het stolseltje wat ik had opgevangen, was het vruchtje...
    Ik was zelfs iets verder als 5 weken, omdat het wat groter was...
    Alles is schoon nu van binnen en kan ik weer met een nieuwe start beginnen...
    Voel me gelukkig goed hierbij, het heeft zo moeten zijn...
    Vanavond gelijk maar weer beginnen met klussen ;) ;) ;) ;)
    Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie zwangerschap....
    En hopelijk kan ik me gauw weer aansluiten bij een andere maand mama`s...

Knuf Sasje

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Sasje, wat goed van je! Ik wens je heel veel succes voor deze ronde en dat je maar gauw weer zwanger mag zijn!

@ reacties op mijn verhaal: Thanks meiden voor jullie bemoedigende woorden. Mijn vriend en ik zijn net naar de KV gelopen voor nieuwe testen en ik test morgen gewoon weer even. Hij zei: Als ik mijn meissie voor 5 euro gerust kan stellen dan doe ik dat :) Lief!

Vanaaf komen onze beste vrienden, dus ik ben er morgen weer met hopelijk nog steeds een knaltest!

Dikke kus
    Sue

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Welkom Belle! Wat bijzonder zeg! Heel mooi! Moet meteen denken aan iets dat ik hoorde; Als je in het buitenland bent weet je lijf dat. Voortplanting is de eerste reactie van je lichaam omdat je op onbekend terrein bent. Is een soort ingebouwd mechanisme. Grappig toch! Wij hadden onze hoop al ingezet op juni in Griekenland :) Maar we hebben geannuleerd, we kunnen onze centen wel ergens anders voor gebruiken!

9. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Sasje.... fijn dat je helemaal schoon bent.
    Mijn ervaring was na mijn MK dat is super vruchtbaar was en ook heel snel zwanger!
    Hopelijk geldt dat ook voor jou. Ik duim voor je.

xxx een misselijke noname

10. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    welkom nieuwe a.s. mama's!!!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Fijn dat je schoon bent en weer kan beginnen met klussen, hoop snel te lezen dat het weer raak is bij julli!

Dikke knuf!!

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Grappig verhaal! Heb er zelf nog nooit van gehoord. Het is en blijft toch een wonder.

Wat trouwens ook wel grappig is, is dat ik zelf ook hypo ben na Graves (eerst te snel en na 2 jodiumslokken functioneert mijn schildklier helemaal niet meer). Ik word a.s. maandag gebeld door de internist en dan zal hij mijn waardes wel gaan controleren. Ben wel gelijk een blauwe thyrax erbij gaan slikken. Ik zit nu in totaal op 1 witte, 1 blauwe en nog de minimale dosis T3.

Klopt het dat er een aparte website is voor "ons" (januari 2010 mama's)? Ik vind het ook wel leuk om op de lijst te komen met uitgerekende data ed maar ik weet niet zo goed hoe het werkt...

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje , had je het toch goed gedacht... heel veel succes en hopelijk ben je gewoon de komende ronde weer lekker zwanger!! sterkte en ik zal superhard voor je duimen!!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @buikje: ik heb net mn buikje eens bekeken (na het eten) en dan lijkt ie wel een beetje op die van Iva, dus ik heb gewoon ook al een beetje een buikje, maar vooral ná het eten en als ik m helemaal ontspan... overdag kan ik gewoon mn broeken nog aan, soms wel een knoopje open voor de ontspanning :oops: en als dat niet meer gaat, dan heb ik nog broeken zat van de vorige keer :)
    @schildklier: lijkt me lastig als ie niet goed werkt, hopelijk krijgen jullie de goede meds en kan het niet een mk veroorzaken...
    @iemand vroeg naar meds voor misselijkheid, dacht ik... emasefene (ofzoiets dacht ik)
    hier na vanochtend niet veel bruinverlies meer gehad, gelukkig, hopelijk blijft het hier weer even bij. heb de assistente van de vk gesproken, die belde om een afspraak te maken. Gevraagd voor een vroege echo, maar dat wilde ze nog niet doen (de echoscopiste dan), ik moet deze week afwachten of er nog iets gaat doorzetten, anders mag ik als ik 6 weken ben (volgende week donderdag dus) bellen om een afspraak te maken. Ik mag dus iig wel eerder dan 12 weken komen, maar ik moet eerst een week (!) afwachten pff, dat wordt een lange week, dat weet ik nu al (helemaal als ik af en toe weer bruinverlies heb) ook al weet ik dat het niets hoeft te zijn, het kan óók foute boel zijn, want volgens mij beginnen mk's ook vaak met bruin :(
    naja, zorgen zorgen zorgen, is ook niet goed...
    ik had trouwens vandaag op mn werk dat ik helemaal niet goed uit mn woorden kwam, struikelde over letters, was wel grappig, meer van jullie dat ook?
    en dan als laatste ego berichtje: ik ben doodmoe!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en natuurlijk:
    welkom nieuwe zwangeren!!
    en hoe is het hier??

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm wat een rust hier...

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Surf,

Misschien kan ik je een klein beetje geruststellen... De twee mk's die ik heb gehad, begonnen allebei met helderrood... De vk vroeg duidelijk aan mij of het geen bruin of rose was.... want als dat was, hoefde ik me voorlopig geen zorgen te maken... Dus... ik hoop dat ik je een ietsiepietsiebeetje heb kunnen geruststellen....

Digiknuff voor jou!

Kus

Belle: Even Jada1984 een pb sturen, die houdt de lijst bij, die bij mij op het onderschrift staat ;) Succes he!

18. Zo meiden wat is er een hoop geschreven, ga het niet allemaal teruglezen.
    @Sasje, meid wat ben jij positief. Tenminste zo schrijf je het, ik wil jullie alle succes wensen in de volgende ronde en hoop dat het snel raak mag zijn.
    @ Nieuwe januari mama's. Gefeliciteerd meiden en welkom bij de januari mama's.

Wat leuk dat een aantal meiden, de januari link in het onderschrift hebben staan.
    Dus nieuwe meiden, hebben jullie je gegevens nog niet doorgegeven, stuur me dan een PB

Dit is onze link: http://www.everyoneweb.com/januari2010/

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je bent LIEF! dankjewel! zit bijna in tranen :oops:, mn vriendje is niet thuis en de kleine ligt op bed, dus dan mag ik ongestoord emo zijn... ;)

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoi Meiden,

Het gaat als een trein hier..weet niet of ik dat wel zo goed kan bijhouden hoor?
    Vroeg me af of hier nog meer meiden zijn die nu snel vettig haar krijgen...???

X

Deel Deze Pagina