Meiske, Emo en ongerust zijn is heel normaal in dit stadium, heb je vast ook gehad toen je zwanger was van je prachtige ventje Thijmen... Rustig aan, neem lekker een bad of een lekker warm kop thee en zet een emo film op, waardoor je ff flink kunt uitjanken... scheelt misschien al wel wat... over een weekje zorg je gewoon dat je een echo moet, lul maar een beetje over bruinverlies als je dat dan niet meer hebt, want je hebt het wel degelijk gehad.... dan heb je toch zekerheid.... En tijdens die echo zie je een prachtig beginnend wondertje met een kloppend hartje zodat Thijmen lekker grote broer wordt! Kus
ja, op zich denk ik ook dat het weer goede tekens zijn, lekker emo, lekker zwanger zeg maar! dankjewel voor je lieve woorden! dat doet me goed! ik ga nu lekker mn bedje in duiken, een goede nacht helpt vast ook wel, moet morgen nog de hele dag werken, en dan zaterdag vieren we de eerste verjaardag van ons kleine ventje! dus kortom genoeg afleiding de komende dagen... als er iets doorzet laat ik het weten! welterusten alvast!
Hey Belle, wat toevallig zeg dat jij ook schildklierpatient bent, bij toeval zijn ladyjoey en ik ook hypo's. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat mijn schildklier idd geen roet in het eten gooit, dat heeft hij namelijk vanaf mijn puberteit al gedaan. Er is een aparte website jada kan je gegevens erop zetten, even jada pben
Wat een boel geschreven! @ Sasje: veel sterkte meis, een mk gaat je toch niet in de koude kleren zitten. @ Surf: een dikke knuffel voor jou, al die ongerustheid kan echt aan je vreten en is enorm vermoeiend. Hoop gewoon dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Wel super dat je de komende dagen veel afleiding hebt. @ Iva: zag al een echt buikje voorbij komen, mooi hoor. @ Nour: ik ga nog niets zeggen op het werk...zit in m'n proeftijd :-# Eerst maar eens zien of de echo goed is en dan bedenken hoe ik het verder ga aanpakken (lastig hoor). @ zwangerschapskwaaltjes: ik heb de hele dag een wee gevoel in m'n maag. @ Klavertje en Belle: van harte gefeliciteerd en welkom! Ehm en toen wist ik het niet meer....veel liefs voor iedereen. Morgen gaan we een weekendje weg, erg veel zin in. Dat wordt dus heel veel bijlezen op maandag Doei!
Net al 4 babydozen aangevraagd, ken er 2 nog van de vorige keer en die waren toen wel leuk en nuttig. Vooal die pakken luiers die er toen inzaten kwamen goed van pas Zijn jullie al met dat soort dingen bezig?
Hoi dames! Net terug van werken.... Sunnycloud TIP!! jij had toch ook last van je borsten maar wilde geen grotere bh kopen?? Je kunt ook bij de lingerie winkel een tussenstukje voor achter op je rug kopen dan kan je er weer even mee vooruit.. Verlengstukje Hier gaat alles prima we hebben besloten dat we HET op moederdag aan onze mama's en papa's gaan vertellen. Weltruste dikke kus Breezer
Goedenavond! Of volgens mij moet ik al nacht zeggen, ik zit zelf nl nog even op Engelse tijd (= -1 uur). Ik wil me heel graag bij de januari-mama's voegen! Had afgelopen zondag voor het eerst een positieve test in handen, maar blijf het moeilijk vinden het te geloven. Iedereen hier van harte gefeliciteerd en laat voor ons allemaal de eerste maand van het nieuwe jaar straks veel moois brengen! Grtjs, Gwen
Oh ja, mijn laptop staat nog wel gewoon op NL-tijd! Dat scheelt weer een uurtje slapen, want dan is het hier dus pas 22:50u . Tjonge, ik ben af en toe wel erg de kluts kwijt, en mijn geheugen is ook al een zeef. Hebben meer van jullie daar last van, of beeld ik het me gewoon in en kan dat nog helemaal niet zo vroeg in de zwangerschap?
Hoi allemaal, @marieke, ja ik heb ook snel vettig haar. Mijn huid is ook vet en wat pukkelig... @Gwen, kan me voorstellen dat je door het grote nieuws niet zo bezig bent met andere dingen dan je zwangerschap en dan vergeet je die andere dingen nogal snel... @ de rest (want weet niet meer precies) bedankt voor de ' welkomstberichtjes' en iedereen die nieuw is gefeliciteerd! Spannend he deze eerste weken. Ik ga nog steeds naar de wc met de overtuiging ongesteld te zijn geworden. Lees hier dat best veel mensen al heel misselijk zijn, lijkt me lastig. Ik heb wel last van vlagen, beetje brak gevoel, maar geen echte beroerde momenten. Schijnt vaak vanaf 6 weken te komen..... Iedereen een fijne dag! liefs Klavertje
welkom Gwn!!!!!!! Join the club. Ja ... het misselijk zijn is echt erg lastig. Gisteren in de supermarkt was ik flink aan het kokhalzen en daar kun je dan helemaal nix aan doen. Ik neem ook uit voorzorg nu steeds een zakje mee... Als dit zo doorgaat kan ik mijn zwangerschap niet lang meer verborgen houden. x
Ik doe dit nog niet. Met de twintig weken echo bleek dus dat het niet goed was en na de bevalling kreeg ik nog veel reclame, dozenoproepen en consulentes etc. Dat is niet prettig. Ik denk dat ik de 20 wekenecho afwacht. Natuurlijk biedt dat geen garantie, maar goed... Misschien dat ik de prenataldoos wel aanvraag als de 12wekenecho goed is, dat tijdschrift is altijd wel leuk.
Goedemorgen ladies. Welkom aan de nieuwelingen, en hoop dat iedereen zich nog goed voelt! Mijn nieuwtje van vandaag: http://www.nu.nl/wetenschap/1960853/och ... -baby.html
@ Ingrid, welke 4 dozen heb je aangevraagd? Waar kunnen wij dat ook doen? Ik zal 't ook nog niet nu direct doen maar dan weet ik 't voor over een tijdje als alles goed gaat.
ik vraag de dozen ook nog niet aan. Heb het bij de eerste wel heel vlug gedaan, maar toen het misging leek het praktisch onmogelijk om het op te zeggen .Ik bleef maar info krijgen enzo.... Dus ik wacht ook!
goedemorgen allemaal! ik zit op mn werk dus even snel, heb zo vergadering... welkom alle nieuwe dames !!! en gefeliciteerd natuurlijk! @hier ook alles goed, geen bruinverlies meer ik ben vandaag niet meer op het forum en morgen ook niet, dus denk tot zondag! iedereen nog succes die moet werken en alvast een heel fijn weekdn! Tot later!
Ik heb de prenataldoos, de etosdoos en de kruidvatdoos aangevraagd en dan nog 1 maar weet nu al niet meer waar die van is Als ik het weer weet zal ik het hier wel even neerzetten.
Kan me voorstellen dat je dan inderdaad nog even wacht met aanvragen. Kan natuurljk altijd nog snel genoeg.