dikke knuffel Sue, wel goed van je dat je naar de gyn gaat voor onderzoek. Ik hoop voor jullie dat daar niets uitkomt of dat er iets uitkomt en dat het positief mag zijn. Liefs
Oh... Sue.... ik vind het zo verschrikkelijk... ik begrijp precies hoe je je voelt... het is zo oneerlijk en zo onwerkelijk... Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt... Dikke kus
Ik heb net de stichting gebeld. Ze werken niet met urgentieverklaringen, maar ik moest een mail sturen en een verklaring van de dokter sturen, en dan kijken ze of ze iets voor ons kunnen betekenen... pfff... misschien maak ik me drukker dan nodig....
Oh suekes... wat ongelooflijk rot En wat je ook zegt over je zus... dat je daar nog aan denkt vind ik zo lief klinken. Heel veel sterkte!
Lieve Suekes, In vreugde verwacht, In liefde aan gedacht, In gedachten al voorbereid, lang voor de uitgerekende tijd. Helaas mocht het weer niet zo zijn, en blijf je achter met deze hartverscheurende pijn. Heel veel sterkte meid!!!!! Na 3 mk snap ik je heel erg goed, wij hebben ook een aanvullend onderzoek gehad maar gelukkig is er niks uitgekomen en is het dus echt 3x pech geweest. Nadeel is dat je heel lang moet wachten op de uitslag van het chromosonenonderzoek. Als je vragen hebt ....... je weet me te vinden! xxx noname
Even een egoberichtje Hebben jullie het ook dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn, maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten. Volgens mij is dat normaal, maar ik ben gewoon weer net zo onzeker als de vorige zwangerschappen
Mijn misselijkheid is vandaag weer erger maar mijn (.)(.) zijn wel iets minder pijnlijk. Af en toe een steek onder in mijn buik... en al hoort het erbij toch maak je je daar ook weer ongerust over... x
Hey hey, Ik heb alleen maar last van mn buik en rug, verder helemaal nix... dus begrijp het helemaal haha! Kus
sue dikke knuffel voor jou! ladyjoey wat vervelend zeg dat ze niet met een urgentieverklaring werken ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt! ik duim voor je mee,want te veel stress is niet goed voor je!!!
Hallo allemaal, Zo weer veel berichten, Suekes wat vind ik het vreselijk om te lezen van jou......echt ongelovelijk oneerlijk en rot!! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Alle nieuwe zwangeren, heel erg gefeliciteerd!!! @noname en iva, niet te veel zorgen maken over alles maar gewoon lekker genieten van je zwangerschap, als je steeds aan de vervelende dingen denkt dan kan je niet lekker genieten,terwijl dit juist zo een mooie tijd is! Ik heb vandaag voor het eerst staan kokhalzen op mijn werk,gelukkig haalde ik het steeds naar de wc en heeft niemand het gezien,maar ik denk dat ik het niet heel lang meer verborgen kan houden ivm met mijn aardige buikje en de combi van het misselijk zijn en kokhalzen ;-]]. Elke keer als ik me even beroerd voel dan denk ik gewoon aan het moois wat gaat komen en dan kan ik alles weer aan.... Ladyjoey ik hoop voor je dat je een oplossing voor je woonprobleem zal vinden, maar is het niet een idee om gewoon een straalkachel in de chalet te zetten,die dingen maken alles binnen notime warm en je hoeft hem ook echt niet constant aan te houden. Wij hadden in vorige huis ook geen verwarming en hebben ons altijd prima kunnen redden met zo'n klein straalkcheltje,werd berewarm binnen, dus das misschien ook nog een optie. Ik heb gister een zwangerschapsdagboek gekocht en heb er aardig wat in zitten pennen,echt heel leuk om alles neer te kunnen zetten waar je aan denkt en hoe je je voelt, en de info te lezen die er al instaat. Voor mijn man heb ik ook een boek gekocht het heet Vader worden, en het staat allemaal zo ontzettend grappig beschreven, dat hij het ook echt aan t lezen is ;-]]
Hallo Beste dames, Allereerst alle zwangeren PROFICIAT! En, hoe tegenstrijdig, sterkte degenen waarbij het is misgegaan..... Mag ik me ook aanmelden voor de januari 2010 mama's? Ik wil vanaf nu ook graag met jullie meebuurten. Even snel: Het is mijn 4e zwangerschap, waarvan 2 MK's en 1 gezonde zoon van ruim 1,5. Mijn uitgerekende datum is 12 januari, ik wil wel weer bortsvoeding geven, en ik MOET in het zkh bevallen ivm compilcaties bij de bevalling van mijn zoontje. (dit waren de dingen die jullie in een lijstje bijhouden, toch?) Als er nog vragen zijn, hoor ik ze graag! Liefs
Suekes heel veel sterkte meis en dat je maar snel weer zwanger mag raken! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom! Over kwaaltjes, ik heb er nog steeds geen een. Had ik de vorige keer ook niet totdat ik in de 15e week bekkeninstabiliteit kreeg. Hoop dat dat me dit keer bespaart blijft. Ook was ik de laatste 2 weken constant misselijk (liep 2 weken overtijd) dus het heeft zich bij mij toen omgedraaid ipv het begin aan het eind.
knuff voor suekes, de onzekere personen, ach eigenlijk gewoon voor iedereen. inderdaad tegenstrijdig, nieuwe mama's gefeliciteerd! @kwaaltjes, hier inderdaad ook de ene dag meer dan de andere. heb nog wel een vraag. bij mijn zoon was ik erg opgewekt en vrolijk. op dit moment ben ik een stuk chagrijn, het is echt niet normaal meer. door de hormonen en de vermoeidheid denk ik. is dit normaal? kan dit erbij horen? ik herken mezelf niet meer zeg..
Hoort er allemaal bij! Ik was bij mijn zoontje erg wisselend in mijn humeur in het begin, leek wel alsof ik in de overgang zat
Oh lieve Noname, wat een lief berichtje! Dankjewel, ik weet je te vinden! Hele dikke knuffel! @ Iva: dankjewel, ik denk meestal voornamelijk aan anderen. Mijn zusje was helemaal aan het huilen toen ik haar sprak, mijn hart breekt dan gewoon. Mijn vriend moest ook erg huilen, ik vindt dat echt erger dan mijn eigen verdriet. Ik had veel liever gewoon negatief getest dan dit alles. Maaaaaaar... onze tijd komt nog wel! En jullie weten het inmiddels; ik ben miss positive! Ik voel me nu alweer wat beter en ik ben gewoon erg blij dat mijn lijf zwanger kan raken. We houden het erop dat het gewoon een chromosoon-foutje/zwak vruchtje was en het bloedverlies neemt nu al af. Misschien heeft het zelfs wel vanaf het begin af aan niet gegroeid net als de vorige keer en hoort het gewoon bij 80% kans dat het vruchtje afstoot wat heel normaal is. Ik laat wel wat weten als ik meer weet van de gyn. @ Lisette, Ise en Ingrid dankjewel meiden! @Mispoes: Van harte gefeliciteerd!!!!! Dikke kus Sue
Suekes, heel veel sterkte met dit verlies meis! Wat is er veel geschreven. Hier gaan de kwaaltjes ok op en af. Heb wel veel last van bandenpijn en vlagen van misselijkheid. Ook sommige dagen veel last van diarree. Heeft iemand nog meer last van diarree?? Liefs Nikkie
@Nikkie, ik heb soms ook wat dunnere ontlasting (diarree wil ik het niet noemen). ik heb dat wel zo rond de innesteling gehad, is geloof ik normaal. @ingrid, ik ben echt megachagrijnig. is dat ook een normaal verschijnsel?
Hoi Ja ik heb idd ook last van diarree,schijnt er ook gewoon bij te horen. Vanavond is MvM langs geweest, de test was super mooi en heb allemaal info gekregen,ik heb voor het boek gekozen,ik vond het zo mooi eruit zien!Dus dat wordt veel leesplezier straks. Ik heb nu alweer bijna een fles vol,dus dat gaat in een razend tempo,ik denk dat ze blij met me zullen zijn,want voor mijn gevoel breng ik de hele dag op de wc door ;-]]] Iik moest gister even naar de stad om iets te halen,en ik ben serieus 3 keer naar het toilet geweest in de vd, die vrouw moet wel gedacht hebben,hahhahah Ik ben gelukkig megavrolijk,lees dat sommige heel sjaggie zijn,ik hoop voor jullie dat dat ook snel over zal gaan, want misselijkheid is vervelend maar je de hele dag sjaggie voelen,wordt je op den duur gewoon echt depri van, succes!!!
Hey meiden, Allereerst gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! en heel veel sterke voor de meiden waarbij het mis is gegaan! Ik denk dat ik me ook hier mag aanmelden ook al is het voor me nod heb vandaag met clearblue digitaal getest en ja hoor die zegt zwanger!!!!