Ik was in het begin wel eens zo erg dat mijn vriend gewoon uit mijn buurt bleef maar 10minuten later kon ik dan weer vrolijk door het huis heen lopen om 20minuten later weer super chagrijnig te zijn. Was echt geen touw aan vast te knopen. Heb er nu, tot nu toe, nog geen last van.
Wat ik trouwens ook had bij Julian was dat ik op een gegeven moment een maand lang al het eten aan heb laten branden. Kon zelfs nog geen ei koken zonder dat mis ging hoop dat dat dit keer niet gebeurt anders word het weer potjes inslaan voor Julian en weer heel veel afhaal voor ons.
Hallo allemaal Voor de nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom hier. Verder heb ik een beetje bijgelezen. @diarree; heb ik ook, eerst erg en nu gewoon dunne ontlasting niet echt diarree. @shaggie; ik ben heel wisselend gestemd, dan shaggie/verdrietig/emo/blij/vrolijk een echte rollercoaster dus bij mij. @klachten; zoals hierboven en dan nog last van mijn borsten, verder helemaal niets. Liefs
Suekes meid, zit hier met een brok in mijn keel. Wil jullie heel veel sterkte wensen, Dikke knuffel. Ik zal de lijst aanpassen, nu lekker slapen en morgen weer werken.
@sue: wat verschrikkelijk. Ik denk aan je. @ all. Ik heb niet zo'n goed gevoel meer over mijn zwangerschap, sinds gisteren, kort voordat we vlogen, was opeens een bepaalde spanning in mijn buik weg, kan niet uitleggen. Maar goed, je lichaam kan vreemde dingen doen, dus dat hoeft niks te betekenen. Maar waar ik nog het bangst van wordt is dat ongeveer tegelijkertijd mijn zorgen over het verloop van de zwangerschap eigenlijk weg zijn en vervangen door een berusting dat het dit keer toch ook niet gelukt is. Heel raar, je zou kunnen redeneren dat het een beschermingsmechanisme is, maar het voelt alsof ik weet wat er met mij aan de hand is. Geen bloedverlies (maar ik slik ook nog Duphaston, weet niet in hoeverre dat het tegenhoudt), geen duidelijke anders symptomen, maar toch. Ik probeer positief te blijven, maar op een of andere manier voelt het alsof het niet meer uitmaakt.
@lynd, ik hoop het niet voor je meid.. @klachtjes, gelukkig ben ik niet de enige die zo erg last heeft van stemmingswisselingen wat ik wel merk, ik ben zo moe dat ik heel vast slaap en daardoor niet eens wakker word om 's nachts naar de wc te gaan. wel fijn, maar aan de andere kant ben ik ook weer zo onzeker dat ik me daar dan zorgen over maak. maar verder ben ik overdag nog steeds met vlagen misselijk en ben ik gisteravond nog met steken in mijn (.)(.) gaan slapen. probeer me er dus geen (of niet teveel) zorgen over te maken.
Bloem....van harte gefeliciteerd! Lynd...wat spannend, maar je hoofd kan je soms ook echt voor de gek houden. Als bescherming ga je misschien wel van het ergste uit...en ik snap je helemaal. Probeer de moed niet op te geven en positief te blijven. Zolang het tegendeel is bewezen ben jij hartstikke zwanger! ikke.. we hebben besloten om alleen de ouders morgen te vertellen dat we zwanger zijn. De broers en zussen en de rest komen na de 3 maanden. Maar omdat ik het er best wel moeilijk mee kan hebben is dat fijn om met mijn moeder te kunnen delen. Ook de misselijkheid en het bollende buikje zijn heel erg moeilijk te verbergen voor haar. Ik heb voor mijn ouders en mijn schoonmoeder een tijdschrift laten drukken van Wij jonge ouders...maar de voorkant is bedrukt met een foto van mijn dochter in de ballenbak met daarop de tekst...HOERAAA!! IK WORD EEN GROTE ZUS. Heel grappig.. deze had ik vorige keer met 8 weken zwangerschap laten maken maar nu kan ik hem dan eindelijk gebruiken. Spannend.... x
@bloem, gefeliciteerd. @noname, leuk idee dat tijdschrift! ik heb een shirtje laten bedrukken voor mijn zoon en dat doet hij morgen aan als we naar mijn ouders gaan. ik heb het gister wel mijn leidinggevende verteld, wist niet of ik het moest doen maar ik vind het toch prettiger. als er op het kdv iets zou heersen (zoals laatst de 5e ziekte) vind ik het fijn als zij op de hoogste is van mijn zwangerschap.
ise... ook een leuk idee! Wel goed dat je het je leidinggevende hebt verteld. In jouw geval zeker verstandig. x
Hallo dames OOk wij gaan het morgen vertellen aan de toekomstige opa's en oma's moederdag een mooiere dag kunnen wij niet verzinnen! Hier alles oke alleen een beetje misselijk maar het is voor een goed doel!! XXX Breezer
Goedemorgen allemaal, Volgens mij is het hier nog behoorlijk rustig of niet. @Lynd; Hou moed meid, ik heb hetzelfde gevoel en dan bij vlagen, het ene moment ben ik positief en het andere moment ben ik negatief. Ik denk echt dat we posi moeten blijven en van het goede uit moeten gaan. Jaja nu heb ik dus een posi moment he... @klachten hier; ik heb van die felle steekjes gehad achter mijn schaambeen, is dit wel normaal? alles wat ik hier lees is dat het op ongipijn lijkt, maar dat is dit niet hoor. Dit zijn echt steekjes, had het vanochtend bij het opstaan en nu af en toe op de bank ook. liefs
Goeiemorgen! Hoe is het hier? Lynd in onzekerheid? Meiske toch... we duimen met je mee dat het allemaal goed komt, oke? Bloem! Gefeliciteerd! De rest: Ik heb geen klachten, of ja, weinig... wat verstopte darmen, lichte rugpijn, en een stramme buik... verder helemaal nix... Kus!
Bloem gefeliciteerd! Welkom hier \/ Gisteren waren mijn klachten ineens helemaal weg, maar vandaag zijn ze weer in alle hevigheid terug... het zal allemaal wel. Hebben jullie ook dat jullie bepaalde geuren niet kunnen verdragen?
Lyn, ik hoop dat het toch allemaal goed zit! Hier last van misselijkheid en voel nog altijd krampjes/steekjes richting mijn liezen. Ook voel ik soms een kramperig gevoel in mijn baarmoeder. Schijnt normaal te zijn, maar ik vind het toch wel eng. Oh ja, ik ben zo ontzettend chagrijnig! Zelfs mijn man krijgt er wat van (ik ook hoor hihi) Fijn weekend meiden! Liefs Nikkie
Lynd, ik ga voor je duimen dat het allemaal gewoon goed gaat en dat je nog gewoon zwanger bent! Hier net ineens een beetje iets wat op ongi krampen lijkt maar verder is er niks aan de hand dus ga me er geen zorgen over maken heb ik besloten! Waarschijnlijk zijn het gewoon mijn darmen die bezig zijn ofzo.
Hey allemaal! Ik mag me hier ook aanmelden Gisteren had is 's morgens een postieve test. Ben naar de dokter geweest, die heeft bloed getrokken en dat was ook positief! Hihi, gewoon zwanger. De exacte datum weet ik niet precies. Maar voorlopig houden we het op 16 januari. Ben namelijk in de eerste ronde meteen zwanger geraakt en weet dus niet hoe mijn cyclus is. Dit is ons eerste kindje. Ik ga wss borstvoeding geven en ga in het ziekenhuis bevallen Nog iets voor op de lijst?