lady wat fijn dat je je zo sterk in je schoenen voelt staan!! helemaal super. En tuurlijk kan je kindje daar ook geboren worden,heeft wel iets speciaals helemaal als je er zelf ook in geboren bent @hier die steken achter het schaambot heb ik idd ook,en het kan geen kwaad! verder hebben mijn mannetje en ik besloten om het morgen aan de ouders te gaan vertellen,kan het niet meer langer voor me houden. Vind het zo spannend
@brabantse meid, Waar kom jij vandaan als ik vragen mag? Wij gaan het morgen ook vertellen, ik weet het het is echt nog zo pril maar dit is juist zo mooi om die op mama-dag te gaan vertellen dat ze oma gaat worden. Iedereen die het morgen gaan vertellen veel succes en plezier.
hoeraaa....weer nieuwe a.s. mama's! Van harte gefeliciteerd.. ego berichtje: Ik heb vandaag een slechte dag, heel heel erg misselijk, last van mijn darmen veel kokhalzen en als ik eet word het alleen maar erger. Duizelig en versterkte geur. Ook meer last van steken en krampen vandaag. Maar ja, soms ook lastig of het nu mijn darmen zijn of mijn baarmoeder. Lastig en ondanks de sterk aanwezige kwaaltjes ook erg spannend. Voel me dus echt ziek ook al heb ik geen koorts, dus kruip zo alvast lekker in mijn bedje. Dikke kus alvast voor iedereen voor mama-dag! x
@Sue, mocht je dit nog lezen..veel sterkte! @ de Nieuwe zwangeren hier...van Harte Gefeliciteerd, en WELKOM hier! (hoe zwart-wit tegenover de vlindertjes die hier al gevlogen zijn..) Jeej wat hebben jullie weer veel geschreven! Kan dit echt niet bijhouden hoor! Dus dan maar een berichtje over mezelf..voor de gene die het willen lezen HIer erg wisselend humeur, word knetter van mezelf! Gister zo'n beetje hele dag op bed gelegen, had zwaaaar hoofdpijn, werd daar misselijk van! Honger/misselijk wisselde elkaar af, vreselijk! Vandaag gaat het weer iets beter, op me humeur na dan! Borsten mooi adernetwerk/en steekjes, ook in buik af en toe wat steekjes.. Fijne Moederdag allemaal!!
Goede morgen mama`s in spe, Het is vandaag mama-dag en zo bijzonder. Heb vanmorgen weer getest en nu ook digitaal, was zo bang dat er kwam te staan "niet zwanger" maar de test zei al heel snel "zwanger" en ja daar gingen de tranen weer over de wanger. Ik blijf maar huilen en huilen en huilen. Allemaal geluks tranen. Wil jullie toch m`n testen nog laten zien, ben zo blij zo trots. Allemaal een fijne mama-dag en hopelijk een onvergetelijke oma-dag voor de aanstaande oma`s die het vandaag gaan horen van hun dochters (schoondochters)
@bloem, Jij ook van harte gefeliciteerd. Gaan jullie het vandaag ook tegen de mama`s (oma`s) zeggen, al is het nog maar pril?
Hey hey, Vandaag gaan we het de pa van mn hubbie vertellen samen met zijn vrouw... verder lekker moederdag. Gister was best grappig... zat ik op de bank, en ineens uit het niets begon ik te janken, haha... ik moest er zelf ook om lachen! Gister een hele emo avond gehad dus met veel tranen... ach Het hoort erbij! Hoe is het hier? Fijne moederdag en tot snel!
Ladyjoey, Veel plezier met het vertellen aan je schoonouders,wij gaan ook straks, leuker moederdagkadootje kun je ze niet geven toch? Wat grappig dat jij ook zo een emoavond had, ik had precies hetzelfde,ik bleef maar huilen en voelde me in het begin ook diepellendig, alles ging fout ( voor mijn idee) en aan het einde van de avond dacht ik...waarom huil ik nou er is toch helemaal niets aan de hand? Heel bizar hoor dat je lijf dit allemaal kan doen vind ik, maar het kan best opluchten even zo'n avond je tranen de vrije loop laten,ook al weet je eigenlijk niet waarom ;-]] Voor iedereen een hele fijne dag vandaag! liefs
Hey allemaal @Mispoes: Waar vind ik de chinese geslachtskalender op deze site? Ik wil ook nog wel eens een keertje piepen Op de vorige site stond die links hé, maar hier vind ik hem niet Zou wel leuk zijn ja, als je nu een meisje zou krijgen @Lady: Natuurlijk kan je kindje daar gewoon geboren worden, opgroeien, enz. Als je kindje liefde heeft en een lekker plaatsje om te slapen, dat is toch voldoende hé @Wops: Leuk hé. Ik heb gisteren ook mijn eerste cadeautjes gekregen, van mijn schoonouders. Een pyjama Staat in mijn album denk ik Ik heb vandaag ook weer getest, ik had echt schrik dat het streepje er niet meer zou staan, maar het staat er toch! En nog duidelijker dan de vorige test! @Noname: Wel vervelend dat je zoveel last hebt hé. Maar bekijk het maar zo; binnen een paar weken is dat voorbij EN zolang je misselijk bent heb je toch echt het gevoel dat alles goed is en dat je wel degelijk zwanger bent niet? @huilen: Haha dat ken ik. Ik was gisteren gedichtjes aan het uitzoeken om de zwangerschap aan te kondigen. Wat was dat me een gesnotter. Hihi @Bloem: Wij zijn gewoon 4 weken zwanger! Gek hé! Wij hebben het hier echt al aan iedereen verteld. Mijn vriend werkt samen met zijn vader. Hij kon het echt niet verzwijgen. Dus ja, als de schoonouders het weten, moeten mijn ouders het ook weten hé. De reactie van zowel mijn schoonmoeder als mij moeder was net hetzelfde ... meteen naar iedereen bellen. Haha Gisterenavond zijn we ook nog naar de grootouders van mijn vriend geweest, dus die weten het ook al. Maar kvind het niet erg dat iedereen het zo vroeg weet.
Ook mijn ouders, broertje, schoonouders en zwager weten het al een week of 2, kan dat echt niet geheim houden. De reactie is natuurlijk onvergetelijk. @ Wops, fijn dat de digitale ook bevestigd heeft dat je zwanger bent, ik heb dat 2 dagen na mijn kruidvat test ook gedaan en dan besef je dat het echt zo is. @ Bloem, hier is een link van de chinese kalender http://www.kidsforever.nl/ChineseKalender.htm Bij mij zou het als alles goed gaat een jongetje worden.
Ik heb dat ook hoor, kan zomaar gaan janken. Laatst zat ik in de auto, vertelde iemand hoe ze ten huwelijk was gevraagd. Kon mijn tranen nog net bedwingen
goeie morgen dames fijn he zo emotioneel zijn hihi,gewoon huilen om helemaal niets,maar ik kan ook ineens in lachen uitbarsten terwijl ik niet weet waarom @wops allereerst gefeliciteerd! maar ik woon bij jou in de buurt.grappig he,ga nog niet op de site neer zetten waar omdat verder niemand het weet dames spannend we gaan zo naar mijn schoonouders endan naar mijn ouders om het nieuws te vertellen.....gisteren nog een leuk kado in elkaar gezet. we geven nl flessenpost hih
Goedemorgen meiden! Even twee dagen niet geweest ivm werk, uit eten en gister de eerste verjaardag van onze kleine man gevierd! Wat een dag! Zo gezellig, het huis vol en hij is ontzettend verwend! Hier alweer nieuwe zwangeren: super hoor!! gefeliciteerd allemaal! (mooie testjes wops) Ik heb het nog niet allemaal bij gelezen, maar ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie, niet te veel kwaaltjes hopelijk... vanochtend voor ik in bad ging had ik opeens het idee dat mn buik al een beetje was gegroeid vanochtend hier moederdag gevierd! ben verwend door mn kleine (en grote) mannetje. Heb een ontbijtje op bed gekregen, een mooi boek, een lekker parfummetje en natuurlijk een mooie tekening! helemaal goed dus! hier ook geen bruinverlies meer gehad, dus toch weer langzaamaan weer vertrouwen... heb gisteren mn mond kunnen houden, was bang dat ik het aan iedereen wilde vertellen (er kwamen namelijk ook 4 zwangeren op visite...) nou vandaag gaan we lekker van het mooie weer genieten en moederdag vieren (vorig jaar miste ik m op 2 dagen na, hihi) jullie ook allemaal een fijne dag! en morgen ben ik wel weer van de partij!
OOOOW suekes, jeetje meid wat een domper op jullie droom! heel veel sterkte en ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen raken en dat jullie er dan 9 maanden van mogen genieten!
Hey Meiden, Wij zijn volop bezig geweest met de namen, en het lijkt dat we er aanuit zijn! Yesss valt niet tegen, ik dacht dat we het nooit eens zouden worden...en ineens wisten we het! Nu het volgende...wij willen het kindje straks ook laten dopen, dus die moeten we ook nog verzinnen, wie van jullie willen straks het kindje ook laten dopen? En hoe komen jullie aan de doopnamen??? X
Hallo dames Gisteren het grote opa en oma boek gekocht(2x),die gaan we dadelijk aan de oma's geven!! Ik vind het nu al spannend.... XXX Breezer
@Hilli, Ja gek hè allemaal het dringt allemaal nog niet helemaal tot me door. @@wops, gefeliciteerd meid geniet ervan. @ allemaal, bij ons weten me ouders en vrienden het ook al, maar ik ben dan ook al bijna 2 jaar bezig, dus iedereen wist bij ons dat we bezig waren. allemaal een plezierige dag gewenst.