Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hebben jullie ook lichte zeurende krampjes onder het schaambot? ik heb het niet de hele dag maar soms en ik word er zo onzeker van.

2. Tulli

Tulli Niet meer actief

@bloem, nu heb ik dat niet meer..maar rond me nod had ik dat ook hoor! Geen zorgen!

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Nou mijn schoonouders vonden het geweldig! Dus was een leuke dag.
    Ben alleen nu zo vreselijk misselijk,is echt niet leuk meer,ik heb net weer een rennie genomen,ben echt blij dat die dingen bestaan, want het verlicht wel een klein beetje!

4. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Even heel snel een berichtje.
    M`n ouders vonden het geweldig.
    Ik had 2 rommertjes ingepakt en m`n vader was eerder dan m`n moeder en m`n vader ineens "is het echt zo ver?????"
    Ik heel stoer "ja, we zijn zwanger"
    Toen hebben we met 4e gehuilt, en gezoent.
    Het was 1 groot succes.
    We hebben ze ook nog 2 bossen roze gegeven, 1 van ons en 1 van ons kindje in de buik die de naam Pooh draagt.

Groetjes

Morgen weer spannend voor mij, dan ga ik ook m`n werk vertellen.

5. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Wat lief!!! Daar krijg ik nou weer tranen van in m'n ogen haha, dus tja, over huilen gesproken, ik ben ook weer een watje.

Die krampjes had ik ook vorige week, nu weer wat minder, maar het kan zo weer terugkeren. Dat is het groeien van de baarmoeder.

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hier is het nieuws ook verteld.
    Ze vonden het allemaal superleuk.
    Ze moetsen allemaal even slikken nu dat ze weten dat ze opa en oma worden voor de eerste keer!!!

Verder alles goed hier!!
    Flink aan het genieten.

7. woops

woops Niet meer actief

O wat ik nog even wilde zeggen.

M`n vader zei ineens toen we al uren binnen zaten tegen m`n moeder.
    "o nee toch, nou moet ik vanavond met oma naar bed"
    M`n moeder zei meteen terug "nou, en ik met opa"

Nou toen hebben we dubbel gelegen.

Ik ben ook een en al jank-mama-in-spe hoor dus ik denk dat het allemaal nog tot ons door moet dringen.

Morgen ga ik het vertellen tegen m`n baas, ik kan dit niet voor me houden.
    Morgen dus nog even heel veel spannende momenten om te vertellen.
    Morgen van 5:00 tot 13:00 werken en dan smiddags naar m`n vriendin en gaan we het ook een beetje vieren samen met haar dochtertje van 4 maanden.

Ben trouwens heel moe, maar slapen lukt me niet.
    Hebben jullie dat ook, m`n ogen vallen gewoon dicht maar ga ik liggen slaap ik niet.
    Morgen ranja lax halen want ik kan niet naar de wc en het zit me erg dwars die volle darmen.

Groetjes

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wat leuk al die berichtjes! wij hebben het vandaag mijn ouders verteld. mijn zoontje had zijn shirt aan (met grote broer erop) en ik deed zijn vest uit.... ze zagen wel meteen de tekst, maar moesten even denken. dus ik zeg, ze snappen het niet. en toen ineens: ben je zwanger!!?? echt zo leuk.

de misselijkheid komt en gaat hier, het zijn echt korte vlagen of ik word misselijk van iets dat ik ruik of zie. maar zo erg misselijk als bij mijn zoon ben ik (nog) niet, gelukkig. dat begon na 6 weken. toch geeft het ergens een goed gevoel als ik wel misselijk zou zijn, maar ik moet gewoon positief blijven denken.

over 2 weken mijn eerste afspraak bij de vk, ben toch zo benieuwd wanneer ik de eerste echo heb.. :)

9. shiningangel

7 mei 2009
    22
    0
    0
    Hallo Dames,

Afgelopen vrijdag bloeding gekregen en enige stolsels kwijtgeraakt. Ik kan dus van de lijst af. Jullie allen een hele goede zwangerschap en aan het eind natuurlijk een prachtige baby :D

liefs

10. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Shiningangel, Meis toch...was erg! Jammer dat jou zwangerschap ook gevlogen is...weer een vlindertje erbij, veel sterkte meis!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @shiningangel, heel veel sterkte meis!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey!

Volgens mij waren er sinds mijn laatste bezoek geen nieuwe zwangeren meer bij gekomen, zowel sorry en gefeliciteerd!!!

Wat leuk om te lezen dat sommigen het al aan de a.s. opa's en oma's hebben verteld en natuurlijk ook leuk om alle leuke reacties te lezen!

Hier af en toe wat vlagen van lichte misselijkheid maar het zijn echt vlagen dus ook zo weer weg. Morgen wel alvast even wat melk inslaan want heb er al de hele dag zin in :) :)

Verder een leuke moederdag gehad vandaag en weinig nieuws te vertellen!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Meis, heel veel sterkte!

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @shiningangel, sterkte meis.

@all, wat een leuke reacties allemaal. Goed om te horen :)

Ik had natuurlijk vandaag zelf ook moederdag. Kreeg lekker ontbijt op bed, een zelfgemaakt sieraden-doosje (lees: eierdoos :) )en een weekendje weg! Heerlijk verwend en genoten.
    Voor degenen die hun 1e kindje verwachten: volgend jaar hebben jullie ook een "echte" moederdag!

Verder alles oke hier, weinig nieuws. Hoewel.....heb wel een beetje moeite met de "grote boodschap" :oops: , herkent iemand dat?

Liefs

15. @ Shiningangel, meis wat een klotenieuws.
    Heel veel sterkte gewenst, ik ga je van de lijst afhalen.

16. Wij laten ons kindje niet dopen. Namen ga ik binnenkort samen met mijn vriend eens goed over nadenken.

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Jada,
    Ja dat dopen, voor mij hoeft het niet, maar mijn vriend wilt het heel graag, zijn dochters zijn dat ook allebei, en de oudste heeft net haar communie gedaan...dus ja ons hummeltje kan dan niet achter blijven, daar moet ik hem gelijk in geven!
    Hoe ist verder met je?

18. Met mij gaat het eigenlijk super, behalve misselijk zijn eigenlijk nergens geen last van.
    En jij? Heb jij ergens last van.

Wij laten ons kindje niet dopen, omdat wij helemaal niet gelovig (katholiek) zijn.
    Heb daar helemaal niets mee. Vind het super dat jullie het wel gaan doen ;)

Gaat het bij jouw trouwens goed met de flessen met MvM, kan je een beetje tegen de lucht?

19. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @shiningangel, sterkte meis!!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij hebben de namen al helemaal klaar, word ook maar 1 naam dus dat scheelt weer. Alleen vinden we de meisjesnaam wel moeilijker om over eens te worden dan de jongensnaam maar volgens mij waren we er wel uit, of Roeland moet zich ineens weer bedenken :rolleyes:

Deel Deze Pagina