Gefeliciteerd!!! gaat zeker snel Ik behoorde ook tot de januari 2009 mama voor 33 weken. Nog ben ik gelukkig een oktober 2009 mama. Meiden heel veel succes en hoop dat er nog heel veel meiden bij komen. En indd het is een mooie maand om te bevallen.
Ik meld me ook alvast (voorzichtig) aan als Januari 2010 mama!!!! Ik ben heel blij maar ook bang dat het weer misgaat. Maar als ik mijn testen zie (in mijn fotoalbum) dan krijg ik goede moed. Ik ben op 5 januari uitgerekend. Knuffel!
Ik meld me hier ook heel voorzichting. Heb vaochtend twee positieve testen gehad en net weer 1 positieve. Alleen zou ik mijn NOD pas morgen uiterlijk woensdag verwachten dus hoop niet dat ik te vroeg heb getset. Hoe berekenen jullie de bevallingdatum? Liefs Nikkie
Hallo, ook ik ben zo trots als een pauw.. Zou iemand mij op 3 januari willen zetten.. Vind het heeeeel erg spannend allemaal, t is de eerste dus vandaar!
Hey dames, Van harte gefeliciteerd iedereen! Ik meld me ook even aan. Heb vandaag getest en zag een licht streepje... Ik hou voorlopig 3 januari aan. PS: JvS ik heb je erbij gezet. Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jaar Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1ste kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV 5 JANUARI 6 JANUARI Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jaar Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1ste kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV Ada1983-25jr- 1ste kindje- ZH- BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV 5 JANUARI 6 JANUARI Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Hoi allemaal... Ik heb vandaag een test gedaan en die was positief =D> Heb een foto in mijn album staan.... Ik kom hier dus gezellig mee babbelen.... Ik ben 4 januari uitgerekend, ben een trotse mama van 2 dochters... Naomi is 4 en half en Amber 2 en half.... Onze wens voor een 3e was er altijd en ik was nog maar net de 1e maand gestopt en het was gelijk raak... Ongelooflijk.... Knuf Sas
Gefeliciteerd allemaal! wb uitgerekende datum: Ik heb een boek waar een tabel instaat. Daar kijk je naar de eerste dag van je laatste menstruatie en daaronder staat de uitgerekende datum. Zo heb ik het berekend en de calculator van deze site en die van de vk komen op hetzelfde uit.
Ik vind het zo lastig, Overal staat het anders en ik heb deze maand ook een vroeg ei op dag 10 os 12, dus geen cyclus van 28 dagen. Hij staat bij mij nu op de 6e, maar kan ook wat eerder zijn. Ik hoor het over een aantal weken wel.
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1ste kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr- 1ste kindje- ZH- BV 5 JANUARI 6 JANUARI Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI Iva - 6e kindje 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
ja, dat zullen ze met de echo wel zien inderdaad. ik kan bijna niet wachten tot het zover is trouwens. hebben jullie het al aan iemand verteld? bij mij weten alleen 2 vriendinnen het, ze zagen het aan me. nu nog bedenken hoe we het leuk aan de families kunnen brengen..
Hoe krijg ik mezelf ook op lijstje, of wil iemand dat voor mij doen... zie dat ik er al sta..hahahaha thanksss
Zekerss, erg snel gegaan... Had dat niet verwacht.... Maar wel heel erg fijn natuurlijk... Nu lekker genieten....
Ik heb het al aan mijn ouders verteld en broertje, verder nog niemand. Ik kan het toch niet voor me houden. Had wel een beetje de zenuwen, hoe ik het moest vertellen. Maar had mijn testje ingepakt en gegeven. Ze wist niet wat het was, vroeger ging dat heel anders. Hartstike blij, maar ze mogen het verder aan niemand vertellen. De rest van de familie hoort het wel na mijn eerste echo.
Nee ik merk helemaal niks, alleen dat ik wat dikker werd... Maar dacht kan ook komen omdat ik net gestopt ben met de pil... Hopelijk blijft het zo, had de vorige 2 zwangerschappen ook nergens last van, alleen wat last van de hormoontje`s... Is het jou 1e? Heb jij ergens last van?
Bij mij is het de eerste, heb wel wat klachten. Last van mijn onderbuik af en toe een beetje misselijk. En ook honger maar als ik eenmaal aan het eten ben dan weer geen eetlust. Ach zal allemaal wel beter worden. Wat fijn dat je nog zo weinig klachten hebt, hopen dat dat zo blijft.