@Jada: Ben jij de enige die de site beheert? Je gaat het nog heel druk krijgen denk ik. We zitten nog maar op de helft van de maand. Er zullen best nog wel wat meiden bijkomen veronderstel ik
Ik zit mezelf ff na te lezen, kom ik kattig over??? Het lijkt zo...Sorry daarvoor [-o< ! He die hormonen, alles komt zo rot me mond uh bedoel me vingers uit!
Op mij kom je niet kattig over, wie weet vinden jullie mij wel een doos, ja wie weet. We zijn allemaal anders....toch? Ik merk niets in ieder geval, door ga maar lekker door het het "kattige" getype.
Kattig, vind ik niet hoor. Ach die hormonen, daar hebben vast meer meiden last van. Ik kan er over mee praten.
hee net wat getypt, maar het komt niet op de site, zeker omdat er opeens nog wel 7 andere berichtjes zijn geplaatst, zeker te veel tegelijk! nog een keertje dan maar... @jada: we krijgen wel een mooie lijst denk ik, we hebben al veel januarimama's! leuk hoor! kunnen nog veel meer dames bij! @ladyjoey: spannend, spannend! laat je het weten hoe het was??
Hier werd trouwens ook wel bloed afgenomen, volgens mij aan het begin, in het midden en aan het eind. Plus nog een paar keer tussendoor omdat ze dachten aan zwangerschapssuiker.
Ik moet ook een afspraak maken voor bloedafname, staat in de brief van de VK. Ik moet overigens een volle blaas hebben bij mijn eerste afspraak. Dus mocht ik een echo krijgen, dan wordt het een uitwendige. Zou dan iets meer dan 8 weken zijn.
Oke dan, ik dacht het even van mezelf! Maar als jullie het tegenspreken dan zal ik ongelijk hebben! Hihi! Ff iets anders dan maar....Ik ben een beetje aant rond surfen voor een kinderwagen, tja...tis heeel vroeg, ga hem ook nog niet kopen maar dromen mag toch! Wij mogen hem dan ook uitzoeken van mijn ouders, heeft mijn zus ook gemogen, dus wij ook dat is tof! Nou vraag ik me af welke kinderwagen jullie hebben/of willen ??? En dan de voor en nadelen natuurlijk als je er al 1 hebt.....Ben benieuwd!
Meiden, Ik ga afsluiten. Morgen loopt de wekker weer om 6:00 af en wil nog wat lezen op bed. Ik wens iedereen nog een fijne avond en iedereen een fijne nachtrust. Tot morgen allemaal. Alle meiden die morgen iets speciaals hebben, veel plezier en succes. Groetjes
Wat grappig, wij mogen er ook één uitzoeken van onze ouders. Nog geen idee wat voor kinderwagen, heb me daar niog helemaal niet in verdiept.
@jada, inderdaad grappig...Ik zit te kijken naar de quinny buzz of de maxi cosi mura 3...Daar twijfel ik nu tussen! Maar goed misschien dat er nog andere optie's zijn natuurlijk!
wij hebben de quinny buzz, ook gekregen van mijn schoonouders incl. reiswieg, buggyzit, maxicosi, echt super! voordelen: superklein in de achterbak mooi! (vind ik dan) rijdt superlicht zwenkwiel voor (stuurt gemakkelijk) nadelen: zwenkwiel voor stuurt minder goed op gladde ondergrond (supermarkt) buggyzit is wat klein (maar in de nieuwe versie vanaf 2008 hebben ze een grotere) verder weet ik niets
oja nog een nadeel: alles wat je er aan accesoires bij koopt is vrij prijzig, bijvoorbeeld voor een parapluutje moet je een speciaal klemmetje kopen, en een standaard parapluutje past er niet op maar ik zou zeker een tweede keer weer deze wagen kopen, ben er ontzettend blij mee!
Hier hebben we de quinny buzz, ben er super blij mee! Hij is makkelijk in gebruik (vind ik) en er zit alles bij, je kan het ook redelijk klein opvouwen. Er zit dan al standaard een wagenbak en een wandelwagen bij en je kan er ook een maxi cosi opzetten waar ik echt heel blij mee ben want dat ding weegt toch wel wat om gewoon mee te gaan lopen aan je arm. Die maxi cosi kregen wij er toen gratis bij dus dat was wel handig. Ga er nu nog een quinny zapp bij halen voor als we met z'n vieren weggaan dan kan julian daar gewoon inzitten. Ik ben dus een echte quinny fan
ik had eerst een gewone buggy gekocht (2 maandjes terug) voor de kleine dingetjes ff snel in en uit de auto, maar ik heb nu de quinny zapp besteld, want die gewone buggy is echt niets... kortom ook wel een beetje een quinny fan denk ik