Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Vervelend hoor, dat maagzuur. Heb er heel af en toe last van, maar als je dat regelmatig hebt word je er vast gek van. Niet leuk om er wakker van te liggen....

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goede morgen zonnestraaltjes!! :D
    Kwebbelmama is er weer! :p

Gewoon sanne: Lekker joh, zoveel kleren. Daar kun je nooit te veel van hebben.
    Ik heb hier ook een heleboel! Beter te veel van te weinig toch?

Lisette & Marieke: Heb het vanacht bijna hetzelfde als jij gehad. Ik ben er alleen niet uit geweest, en geen last van maagzuur.
    Had ook erg last van mijn buik en bekken, maar dat had ik begin van de avond al. Gelukkig viel ik rond 3 uur weer in slaap.
    De pijn is nu wel minder. Denk dat ik toch te veel heb gelopen in de stad gisteren.
    Vandaag dus een lekker rust-dagje.
    Hoe is het nou met jullie? Zakt het een beetje af?

Ise: De klok is vanacht 1 uur achteruit gegaan schat. :D

3. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen allemaal. :D

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier een prima nacht achter de rug. Geen pijn en geen maagzuur. Gelukkig maar... Lisette, wanneer is dat maagzuur bij jou begonnen (welke week)?

Merk wel dat ik ontzettend veel last van m'n darmen krijg na het avondeten, maakt inmiddels ook niet meer uit wat ik eet. Is dit herkenbaar voor iemand?

Fijne dag! X

5. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Lig nog snotter de snotter in bed. Heb oorpijn, kaakpijn en mijn tandvlees doet zeer. Ik was altijd al gevoelig voor verkoudheid, maar dit slaat wel alles, het is nog maar ruim 2 weken geleden.

Voor de meiden met maagzuur. Je zou ook gaviscon kunnen proberen. Kun je bij de drogist halen en is veilig tijdens de zwangerschap. Ik vind het heel goed helpen.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @Anke, ik was vanochtend helemaal in de war. Mijn vriend moest om 7 uur beginnen en normaal is het dan nog donker. Nu was het licht, ik dacht dat hij te laat was ofzo. Tot ik hier las over de klok.. Haha, snapte er echt niks van.

Ik had echt heel eng gedroomd vannacht, heb er slecht van geslapen daarna.. :)

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Chevenne: Beterschap meis! Hopelijk is het snel over.

Ise: Ik vond dat ook altijd raar. De klok gaat een uurtje achteruit, maar het is wel sneller licht. Maar binnen een week is het sneller donker.
    Kan me helemaal voorstellen dat je daar in de was mee raakt hoor? Was je man wel optijd? of te vroeg?

8. Goedemorgen dames, hier eindelijk eens een keer goed geslapen, dat was lang geleden. Had mijn slaap hard nodig.

Kwek, gefeliciteerd met jullie dochter

Lisette, eindelijk een andere auto, wat leuk. Ik heb niet alles teruggelezen, maar wat voor een auto is het geworden?

Over de mexicaanse griep, ik denk er net zo over als Ankje. Alleen mocht er een enorme uitbraak komen, dan ga ik er nog wel even over nadenken om het toch te doen.

Hier gisteren naar de stad geweest, ben geslaag voor schoenen. Ook voor de kleine man nog een vestje gekocht. Gekeken voor een jas, maar helaas ook niet gelukt.

Allemaal een fijne zondag dames.

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.295
    113
    Centrum België
    @ Sanne: ben een halfjaartje geleden ook naar Theo Maassen geweest. Vond zijn voorstelling best te pruimen - kende hem niet, dus was was afwachten, maar toch dikke meevaller

@ chevenne: mooie traditie, zo'n familiewieg! Jammer dat je je nu zo slecht voelt :( Beterschap

@ winteruur Het voordeel dat het 's ochtends vroeger licht is heb ik eigenlijk nooit begrepen- sta er geen minuut vroeger door/voor op hoor! :D

Gisteren nog een trouwfeest gehad. Lag er om half 7 (oude tijd) in en nu al een uurtje op (er kwam iemand langs). Vriendlief ligt nog in bed; da's dan toch een klein voordeel van zwanger zijn op feestjes: aangezien we niet drinken is een kater veraf :p

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Goede morgen Jada! Leuk dat je bent geslaagd voor schoenen.

Jij hebt dus ook een gezellige avond gehad gisteren Kwek. Gefeliciteerd nog he?

11. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    @Kwek
    Het leuke aan de wieg is dat mijn vriend er ook in heeft gelegen :) De wieg is nu ruim 70 jaar oud.

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.295
    113
    Centrum België

Kan dus enkel maar geluk brengen! :p

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    70 jaar? Das echt heel oud. Erg leuk zeg!

14. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.295
    113
    Centrum België
    Ga even snel naar de winkel om eitjes. Denk dat ik straks pannenkoeken ga maken! Lekker licht verteerbaar op een luie zondag!

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Lisette,...lief dat je aan me gedacht had! Had woops al laten weten dat ik het hier niet meer kan volgen, jullie gaan hier zo snel!
    Daarnaast heb ik de afgelopen weken verschrikkelijk last van me hormonsters gehad...nergens zin in. Dus ben hier expres even weg gebleven, wil ook niet zo negatief over komen de heletijd! (lees ben erg bot/kort aan de kar etc.etc.etc.)
    De BI helpt daar ook niet aan mee, veslechterd met de dag bijna!

@maagzuren..hier nog in alle hevigheid aanwezig! DRAMA! pffff

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Lekker hoor Kwek.

Wat sneu dat je je zo voelt marieke. Heb het ontzettend met je te doen dat jou BI alleen maar erger wordt.
    Maar je hoeft voor ons niet weg te blijven hoor. We begrijpen best dat er iemand is die misschien iets kortaf is, maar dat zijn we allemaal wel eens toch?
    Niet alleen op het forum, maar ook tegen je man of vriend of wie dan ook.

Als je toch zin hebt om mee te kletsen, moet je dat gewoon lekker doen hoor!
    Denk dat wij als geen ander begrijpen hoe je je voelt kwa buien enzo.

Knuff van mij

17. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Een goede morgen allemaal,

Lees dat er vannacht weer een aantal wakker hebben gelegen. Vervelend is dat he. Ik moet zeggen dat ik dan altijd gewoon stug in bed blijf liggen. Vannacht ook een dik uur wakker gelegen. Werd wakker toen mijn man thuis kwam. Hiervoor was ik al een paar keer wakker geweest door pijn in mijn heupen, maar dat ging gelukkig steeds weg als ik omdraaide. Maar rond een uur of 3 (nieuwe tijd) was ik klaar wakker en kon ook mijn draai niet meer vinden. Heb een poosje op mijn rug gelegen, met mijn voedingskussen onder mijn bovenbenen, das dan altijd wel even lekker. Toen maar een keer gaan plassen, en weer terug in bed gekropen. Heeft alles bij elkaar denk ik ruim een uur geduurd. Toen weer in slaap gevallen en vanmorgen om 9 uur (nieuwe tijd) weer wakker.
    Had wel heel raar gedroomd: er stak een voetje uit mijn buik (en dan niet alleen van binnen uit zeg maar, maar hij kwam er helemaal uit). En toen merkte ik op dat ze 6 tenen had!! Hoe kom ik erbij?! :(

Heb inmiddels een was gedraaid, wat tv gegaapt en ga zo aan de tuin beginnen. Op mijn gemakje een beetje blaadjes bij elkaar harken, kan mijn man ze opruimen.
    Moet ook nodig het water van de vijver testen (of alle waardes goed zijn voor de winter, want er lagen best veel bladeren in en das slecht voor de vissen), maar das allemaal zittend werk. Een aangepast doe-dagje dus.
    Mijn rug lijkt weer wat opgeknapt na een nachtje slaap, dus zolang het nog gaat vandaag...

Ben nu alweer vergeten wie het schreef, maar zo'n familiewieg is echt gaaf. Heb je er ook foto's van? Ben wel benieuwd. Wij hebben alleen maar een hele oude doopjurk in de familie, maar daar gaan wij hoogstwaarschijnlijk geen gebruik van maken.

@Marieke: wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt. Maakt voor mij (en voor de rest weet ik ook zeker) niet uit hoor, als je wilt komen klagen. Kan je je ei een beetje kwijt misschien. Lijkt me fijner dan ermee rond te blijven lopen. Voel je dus niet bezwaard om af en toe je hart even te luchten hier.

Oja, vergeet het grootste nieuws van deze week (buiten dan de promotie van mijn man) : we zijn eruit hoe onze kleine meid gaat heten!!! Ik dacht dat het nooit goed zou komen, maar gelukkig komt alles op tijd nog goed zie je wel. We gaan de naam tegen niemand zeggen, tenminste, dat gaan we proberen. Iedereen weet het geslacht al wel, maar de naam moet toch een verrassing blijven.

Nou, misschien tot later. Hopelijk kunnen de meiden die slecht geslapen hebben wat rust vinden vandaag. Verder allemaal een fijne zondag gewenst.

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jij hebt dus ook een behoorlijke spook-nacht gehad.

Gefeliciteerd met het bedenken van jullie kleine's naam! Komt uiteindelijk toch nog goed :p

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede middag allen ;)
    moet geloof ik veel terug lezen hihi nja heb ik wat te doen op deze saaie zondag ;)

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hey Mecha,
    Jij hier? hihihi Gezellie!!
    morgen weer zwemmen?:p

Deel Deze Pagina