Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

uhm ja moet ff kijken of ik het red.. of me geld optijd word gestord ben echt blutjes nu ;)

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

dat hebben wij ook :D\
    die staat nu hier op zolder en die zit al uhm 40 jaar in de familie ik me zus me nichten enzoooo en me achternichtjes neefjes en zelfs de kinderen van me zus hebben erin gelegen hihi nu heb ik hem :p who will be next leuk he???!!

zooo het voelt net of ze in me doos trapt :S voel echt zo een zenuw scheut door me delen heen trekken 4 keer achter elkaar:$

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ alle zieken en zwakke en misselijke enzoooo
    beterschap en dikke knuff

@ kwek gefeliciteerd met je meissie

@ hill whahah volgens mij gaat dat dikke best wel meevallen hihi sommige worden eerst rond en dan lang whahahah grappie ;)
    alles goed verder meis?? knuff

nou ff verder lezen ;)

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

zoo bijgelezen maar uhm :( nu zo stil hier ???

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ik heb een banen-kaart hoor. Dan ga je toch een keertje op mijn kaart mee? Dan kun je toch zwemmen.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wij zijn geloof ik ook uit de naam. Ik heb een naam, mijn vriend was er niet helemaal zeker van. Toen heb ik gezegd speur internet maar af, er is geen andere naam die bij ons past. Dus hij dat gedaan en kwam tot dezelfde conclusie als ik!! Heb het hem dus zelf laten ontdekken, kan ik ook geen verwijten krijgen ;).

Raar gevoel he mecha, als je zo getrapt wordt..

Anke, wat ben je toch lief (voor mecha) als ik het even zeggen mag....:D

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

hahah ok is goed dan gaan we zo ie zo en dan vertel ik je morgen wel of ik het gestort heb gekregen .. ben namelijk ook van bank veranderd dus weet niet of de stortdatum gelijk blijft :$/ leuk zo een huis kopen :(

8. woops

woops Niet meer actief

Ik kom even spammen met m`n buik van 28 weken en 2 dagen:

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje wat een buikkkk :O waauw ik wil ook zo een dikke buik :(
    ik moet nu echt wachten op me fotoshoot omdat me buik niet zo indrukwekkend is :S

10. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    woops idd al een flinke buik! ik mag ook niet klagen mijn buik is de laatste 2 weken flink gegroeid

11. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    mijn beebje weegt 860 gram en ben 25 weken bijna 26, maar is dat niet veel? of hebben wij gewoon een dikkerd haha. hoeveel woog jullie kindje met 25/26 weken

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Woops: Wow meid! :$ Jemig... wat een flinke buik al!! Prachtig! :) :)
    Hebben ze misschien één of twee beebjes over het hoofd gezien?? ;) :p

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

scheetjuh : Die van mij wogen (per stuk) 1kg met 26 weken en 2 dagen.. ik denk dat jou beebje goed op termijn is hoor!! :)

14. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Goedemiddag deze middag:),

Marieke, Liset, Chevenne enne alle anderen met klachten, pijn, maagzuur etc etc BETERSCHAP:)!!!

Marieke lekker je hart luchten hoor hier!! Gewoon doen;)!!

Woops jeetje volgens mij groeit ie nu niet meer zo hard hoor! Waar het anders het einde:$?? Prachtig zeg:)!!

Jada leuk dat je geslaagd bent gister;). O, (als je zin hebt) ik moet morgen naar de VK, 15.10. Enne, wordt de buddylijst nog aangepast in maatjeslijst;)?

Droom: ik had vd week gedroomd dat ik moest bevallen. De vliezen braken maar er kwam bloed ipv vruchtwater. Alleen in die droom was dat blijkbaar heel normaal. Nee wat was nu mijn punt; het was de 13e:$!! En ik wilde persé niet op de 13e bevallen, dus heb ik me in de raarste bochten gewrongen om het uit te stellen en heb het hoofdje zelfs een keer teruggeduwd:$. De laatste keer dat ik op de klok keek, was het 23.15. Helaas kan ik jullie de afloop niet vertellen, want ik werd wakker.....:D

Hier: rug gaat beter!! Gelukkig:)!! Is zo irritant!!

FIJNE ZONDAG!!

15. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ze had idd niet gezecht dat het kindje te zwaar is, maar overal in de boeken en op sites lees je allemaal dat ze in die week veel minder wegen dus vandaar ik dacht klopt het wel... haha! heerlijk zo'n lekker druk kindje in de buik, alleen minder dat ie tegen me blaas aan schopt steeds!

16. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Scheetjuh het zijn allemaal maar schattingen, misschien dat jouw kindje nu de groeispurt heeft gehad en vanaf nu niet meer zo hard gaat.

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Wops:Ja ik was aan het vergelijken met het dochtertje van mijn vriendin. Die is 1cm kleiner, maar woog wel 760gram. Daarom :)

@Sanne: Ik voel hem hier ook heel de dag. Komt denk ik ook omdat de placenta tegen mijn rug ligt. Idd, elke draai voel ik. Maar als ze slapen, dan draaien ze volgens mij ook nog wel. Niet? Ik lig toch niet zo stil als ik slaap :D

@Ankje: Die pijn in je buik, net of hij op springen staat herken ik!! Dat heb ik de laatste tijd meer en meer. Ook heb ik regelmatig dat het lijkt of mijn rechterheup vastzit ... gek gevoel is dat.

@Lisette en Marieke: Wat vervelend dat jullie zo'n nacht hebben gehad :( Lijkt me echt nix. Je kan er niet veel tegen doen spijtig genoeg :( Jah, bevallen, maar dat is geen optie!

@Jada: Wat fijn dat je lekker hebt geslapen en dat je schoenen hebt gevonden! :)

@Chevenne: Wow 70jaar. Dat is wel fijn. De wieg die is ga gebruiken, daar heb ik ook nog in gelegen. Alleen die wieg is maar 25 jaar oud :D

@Woops: Grote buik heb je meid! Mooie hoor.

Ik heb trouwens vandaag aan mijn ouders en grootmoeder en tantes enzo verteld dat we een zoon krijgen. Ik kon het niet meer houden. Pffff ik vind het vreselijk om altijd op mijn woorden te moeten letten. Ik had me de laatste twee dagen al twee keer versproken tegen mijn ouders. Dus ik dacht echt ... foert! Ik vertel het gewoon :D Ze vonden het wel leuk om het te weten. Nu gaan we straks nog even langs mijn schoonouders. Aahja, als mijn ouders het weten, moeten we het ook aan hen vertellen hé.

18. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Zo ik kom me hier nog maar eens melden, ik had me op pagina 40 ergens al netjes aangemeld, maar ik kon het toen niet meer volgens zo snel als het ging :D
    Toch wel leuk om te lezen van mensen die gelijk op gaan he!

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

begon sinds een week of 2 geleden

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Penelopea welkom terug zou ik zeggen:)! Hoe gaat het?

Deel Deze Pagina