Waar is iedereen ZO, wij hebben net even lekker een rondje gelopen. We hebben hierachter een meer en zo'n rondje is toch bijna 3 km. Ach, je merkt wel dat je conditie achteruit gaat he! Was wel lekker8)!!
Ja Essie, dat heb ik ook, als ik nu ga wandelen ben ik echt meteen moe en terwijl ik normaal altijd stevig de pas erin zet, loop ik nu echt traag. Toch probeer ik als het weer het toelaat wel elke dag eens even een wandelingetje te doen. Penelopea, welkom terug. Woops mooie buik! Wij zijn ongeveer even ver. Heb vandaag voor het eerst ook een buikfoto laten maken, had er tijdens mijn eerste zwangerschap veel meer laten nemen. Zal hem hier misschien ook eens plaatsen. Ik geloof dat ik een maagbreuk heb; ik voelde al een tijdje een knobbel waar mijn middenrif overgaat in mijn maag ongeveer en als ik daar aan kom doet dat enorm pijn. Vanmiddag zei ik dat tegen mijn vriend en toen zei hij: dat zal een maagbreuk zijn. Hij had al ergens gelezen of gehoord dat dat bij zwangerschap wel vaker voorkomt. Ik weet niet of ik hier mee naar de HA moet, het is vrij onschuldig geloof ik. Maar het is wel een raar gevoel.
Jada@ het is een volkswagen passat geworden, echt super groot dus de kinderwagen kan ik er bekant zo in rijden.. Kwek, mmmmm pannekoeken,mijn zus vroeg me ook net of ik haar wat pannekoekenmix wil toesturen,dus ga morgen even een doosje voor haar halen met pepernoten,pannekoeken en drop,en die stuur ik dan op. Marieke wat naar dat je je zo rot voelt maar is misschien toch lekker als je hier af en toe kan spuien,en niemand vind je dan een zeur of vervelend hoor,iedereen heeft wel ergens last van en het is juist zo fijn dat je het hier kan delen en van je af kunt schrijven,ik hoop dat de pijn toch wat zal afzakken en dat vervelende maagzuur,is hier helaas ook nog steeds aanwezig,maar dat moeten we maar uit zien te zingen ik ga wel die gaviscon tip uitproberen. Gewoon Sanne, gefeliciteerd met het vinden van de naam,toch wel een lekker gevoel als je er eindelijk uit bent he? Is alles nog gelukt met de tuin,hier heeft mijn mannetje ook de tuin wat winterklaar gemaakt en de vijver even gedaan,dus laat de winter maar komen! Ik moest echt zo lachen om de droomverhalen weer,had zelf ook weer een nieuwe maar dit keer niet zo.n rare of grappig. Ik droomde dat ik moest poepen maar toen bleek dat ik aan het persen was en het bovenste gedeelte van het hoofdje was zeg maar al zichtbaar. Vervolgens was ik bij de vk en die zei; oh ze is nu mooi ingedaald en moest ik nog weken met dat hoofde tussen mijn benen lopen Penelopea,welkom terug! Gezellig dat je weer mee komt kletsen Juni, een maagbreuk,daar heb ik nog nooit van gehoord,wat hud dat in dan?
Liset ik vind jouw droom anders ook vrij grappig hoor!! Van harte met jullie auto8)!! Sanne fijn dat jullie de naam hebben! Heerlijk gevoel he zeker? Juni nou niet echt eerder moe maar meer dat je je buik zo snel voelt. Dat gespannen gevoel weet je wel (harde buik neem ik aan). Maagbreuk is niet leuk, maar gaat idd meestal vanzelf weer over. Ik zou het wel even bespreken met de vk/ha. Wat zijn je klachten verder? Geen maagzuur enzo? Sterkte ermee! Enne, leuk als je de foto hier plaatst!!
Ik heb lekker een joggingpak aangehouden vandaag. Voel me nog erg bleghh. Flinke verkoudheid. We hebben net een filmpje gekeken. Transformers op blueray. Nog even navraag gedaan bij mijn vriend, maar de wieg is 75 jr oud. Mijn schoonmoeder heeft ook in de wieg gelegen. Grappig idee. Hij was net helemaal opnieuw bekleed, dus dat hoeven we niet meer te doen. Zal er binnenkort foto's van maken. Dat maagzuur is heel vervelend. Heb een jaar of tien geleden een maagzweer gehad als gevolg van een flinke voedselvergiftiging. Heb toen gaviscon van de huisarts gekregen om de boel te verzachten. Werkte toen perfect. Later kwam ik erachter dat je het ook bij de drogist kon kopen. Vind het beter werken dan bijvoorbeeld rennies.
Over dat dromen, heb er eigenlijk nog niet echt last van gehad. Lees overal dat het er een beetje bij hoort, maar kan er nog niet over mee praten, hihi. Misschien vannacht, want het lijkt erop dat we het kraken van het bed hebben opgelost.
chevenne,zal jij even lekker slapen zonder gekraak..ben benieuwd naar de dromen Hopelijk knap je snel weer op van die verkoudheid,ik vind dat altijd zo verschrikkelijk verkouden zijn,dan heb ik denk ik nog liever drie dagen de griep dan weken met een snothoofd lopen.
Hier nog steeds pijn in mijn buik. Heb dus maar even de vk gebeld voor de zekerheid, want kreeg ook best wel vaak een harde buik. Tenminste voor mij doen was dat veel. Zat me gewoon niet echt lekker. Ze vroeg waar ik precie spijn had en hoe (krampen of echt steken). Ik zei dus dat het echt op mijn buik is (dus geen menstruatie pijn zeg maar) en dat het meer krampen zijn dan steken. Soms wel eens steken, maar dat trekt snel weg. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar wel erop moest letten. Als ik vaak harde buiken krijg met veel pijn, dan moest ik gelijk bellen. Het kan namelijk nu goed zijn dat mijn kleintje al aan het indalen is. En dat iriteerd de bmm een beetje. Dat voel ik. Dat indalen was opzich normaal (maar bij de volgende controle gaan we daar naar kijken). De ene baby daalt al met 25 weken en de ander pas als de vliezen breken.Het voordeel is wel dat ons kindje dan niet meer in een stuit kan liggen. En er zit ook een grote kans in dat er ook nog bandenpijn is. Moest dus gewoon lekker rustig aan doen. Ik weer helemaal gerust gesteld. Mecha: Natuurlijk joh! Geen probleem hoor. We gaan gewoon lekker zwemmen morgen hihihi. Komt helemaal goed mop. Woops: Jeetje meid! Wat een buik zeg! Ik vind hem wel erg mooi hoor. Zag op de foto dat je een mooie vest draagt. Ik draag ook het liefst een vest. Zet lekker warm. Scheetjuh: Onze baby woog met 24+4 692 gram. En ze kunnen per week wel zon 200 gram aankomen. Dus zou me geen zorgen maken hoor. Als het maar gezond blijft! Das het belangrijkste. Hilli: Klopt! Erg stom gevoel. Heb toch maar even de vk gebeld, maar ze zei dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken. Was normaal. Juni: Je kunt het inderdaad maar even laten checken bij de HA. Beter het zekere voor het onzekere. Lisette: Wat een rare dromen heb jij toch! Whahaha. Moet er wel erg om lachen hoor! Ik dacht dat inderdaad al dat he teen harde buik was, maar heb daar zo weinig last van normaal. Even erg raar. En dat te bedenken dat jij en Rebbel dat regelmatig hebben. Pffff. Petjes af hoor!
Ik las een tijdje geleden van iemand dat er veel vuurwerk werd afgestoken. Nou hier is het nu ook iedere dag raak hoor! En ook van die harde knallen zeg! Wordt ook ieder jaar vroeger lijkt wel.
Dank jullie voor de buik, en ze hebben echt maar 1 meisje kunnen vinden op de echo. Harde buiken, Hier valt het op zich wel mee. Heb deze week ook de verloskundige gebeld omdat ik zo`n pijn onderin de buik/vagina had. Ze vertelde mij ook dat misschien ons meisje door al het gewicht al lekker voor de uitgang ligt en zo de pijn veroorzaakt. Ze ligt namelijk al weken met het hoofdje naar de uitgang. En ook de banden hebben het zwaar te verduren. Dus ik moest me ook geen zorgen maken. Nu heb ik soms gewoon steken en dan verga ik even van de pijn en dan is het ook weer weg. Bevalling, Ik leef echt naar de bevalling toe en heb er zo`n zin in en heb totaal geen angst. Heel raar maar ben blij dat ik geen angst of bang ben voor de bevalling. Kan gewoon niet wachten tot het zo ver is.
Dat heb ik ook hoor Woops. Ik ben zelf ook totaal niet bang voor de bevalling en laat alles op me afkomen. Jeroen is diegene die er erg tegenop ziet, maar meer omdat ik dan pijn heb en het idee dat er een kind door dat gat moet zeg maar. hihihi
ja snap de gedachte van je mannetje. Mijn mannetje heeft al 2 bevallingen meegemaakt bij zijn ex dus die weet wel hoe het zit zeg maar. Hij geeft mij juist advies en tips, ja nu al. Lekker handig en voelt heel veilig. Jullie gingen ook thuis bevallen of toch niet?
Heb even snel gelezen.... @ Woops: mooie buik! Ik denk dat mijn buik ongeveer net zo groot is, hoor! Onze kindjes lopen ook aardig gelijk op..... Hier vandaag lekker uitgeslapen, want ons dochtertje logeerde bij mijn ouders. Daarna ontbeten en toen op zolder het hout geschuurd en geverfd...vind nu alleen de kleur niet zo mooi ;( Hadden een lichtbruine verf gekocht, maar lijkt meer zalmroze. Kijken het deze week even aan en anders gaat er een andere kleur overheen! Ons dochtertje vond haar kamertje helemaal leuk en klom steeds van het bed naar de tafel/stoeltjes en weer terug op bed. Net vond ze het even gek toen ze er echt in moest gaan slapen, lag ook met grote ogen naar ons te kijken! Pfff, wat leek ze al groot! Gaat veeeeeeeel te snel!
Woops, mooie buik hoor.. Anke, fijn dat je gerustgesteld bent. Pff, ik heb iets teveel gedaan. Wordt nogal enthousiast als ik voel dat het goed gaat. Buik is onrustig. Niet meer doen dus.
wat leuk he! Straks heb je nog een kleintje erbij en dan lijkt ze helemaal zo groot! hahaha Leuk dat ze zo reageerde!