Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel bloem! Ik hoop het zelf ook.

2. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Alle nieuwe gefeliciteerd en welkom.

@ingrid,
    O nee he, ik hoop dat het bij bruinverlies blijft.
    Ik vin dat altijd maar eng klinken, en hoop dat ik dat niet mee hoef te maken, ik zou gek worden en alleen maar janken denk ik.
    Sterkte en succes [-o<

@all,
    Ik ben weer werken dus heel de dag onder de panne. :(
    Morgen mag ik lekker uitslapen, want dan gaan we naar de gyn. en ga dan van tevoren niet werken dus mag ik later komen. :p
    Hebben de meiden die bijna geen klachten hebben ook wel eens het idee van: "als ik nou eens misselijk wordt, weet ik zeker dat het goed zit"
    Klinkt dit raar, dat denk ik dus wel eens. :oops:
    Nou iedereen een fijne dag.

3. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    @wops, ik heb dat gevoel inderdaad wel eens. Maar niet getreurd, gisterochtend was ik na het ontbijt kotsmisselijk. Maar ja, ook geen strakke actie om een glas jus 'd orange met een bakje kellogs en melk te eten als ontbijt. Vanmorgen bij het omdraaien in bed een behoorlijk misselijk vlaag. Nu een heel klein beetje een weeïg gevoel in de maag.

@Ingrid. Het lijkt me inderdaad ook doodeng bruin verlies. Gisteren de post vna de verloskundigen praktijk doorgenomen, daar stond duideljk in dat het normaal is. Dus hopelijk stopt het en hoef je je verder geen zorgen te maken.

@hier, ga vrijdag verloskundige pas bellen, tot die tijd eet ik gewoon geen kaas voor de zekerheid. Even voor de volledigheid, het gaat dus om de harde geitenkaas, niet de zachte.

4. Goedemorgen Girlzzz!

@LadyJoey; Gefeliciteerd met de goede echo!

@Crash; Ik zou het wel even aan de verloskundige vragen, die kan je dan (hoop ik) geruststellen.
    Volgens mij kan het niet zo veel kwaad, vroeger mochten zwangeren mensen toch ook nog alles? :p

@desi23; Welkom, Gefeliciteerd!

@ingrid130; Bruinverlies hoeft niks te betekenen heh! Ik hoop voor je dat het hier bij blijft. [-o<

Haha en voor de rest heb ik eigenlijk niks te vertellen! Alles gaat goed hier :)

5. @ Ingrid meid,ik hoop dat het alleen bij bruinverlies blijft. Bruinverlies is niet erg, maar lees veel dat het normaal is en oud bloed is.

@ Desi, welkom meid, gaat wel erg goed met de meiden uit NOD mei. Gefeliciteerd :D

@ Ladyjoey, wat fijn dat alles goed was met de echo.

@ All, hier gaat alles prima (beetje misselijk alleen) Vandaag ben ik 25 geworden:D :D , vier het zaterdag pas.

6. Tulli

Tulli Niet meer actief

@JADA,Happy Birthday to you!!!! GEFELICITEERD, een kwart eeuw! hihi

7. \:D/ Gefeliciteerd Jada!! :whistle:

8. Dankje meiden (ja ik zeg hier een halve sarah :D)

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!

Jada van harte gefeliciteerd!!!!!

Alle nieuwe meiden van Harte Gefeliciteerd!!!!

Er is zoveel bij geschreven ongelofelijk, ik kan het niet onthouden hoor...sorry.

@Crash; brie is vaak niet zo'n drama hoor er zijn in de winkel en op de markt nog maar weinig die brie verkopen van ongepasteuriseerde melk. President mag je altijd eten, kijk maar op de site. Die maken helemaal geen brie meer van ongepasteuriseerde melk en bij ons op de markt ook niet. Zit dus lekker aan de toastjes met brie, heerlijk!!!
    Over de geitenkaas weet ik het niet.

Er was ook iemand die schreef na het plassen het gevoel te hebben dat alles weer op zijn plek moest dacht ik, dat heb ik dus ook he. Zo herkenbaar, als ik vooral s ochtend ge plassen met een hele volle blaas. Na het plassen krijg ik dan krampjes en steekjes, wat langzaam weer wegtrekt.

@klachten; eigen niets, gevoelige tepels maar dat heb ik vanaf het begin. Ik voel me kiplekker en af en toe vind ik het juist eng dat ik me niet zwanger voel.

Ik heb bloed geprikt ivm mijn schildklier en had fantastische waarden (TSH 0,02 FT4 20,7)
    Super goed dus ben helemaal blij en behoorlijk gerustgesteld.

Liefs

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Het bruinverlies is nog steeds bruinverlies, het is allemaal niet veel en vanacht nadat ik eindelijk op bed lag was er niks maar vanochtend dus wel weer. Word dus gewoon rustig afwachten en daar ben ik heel slecht in!

Dat gevoel alsof alles weer op zijn plaats moet na het plassen kunnen je banden zijn. Die zijn aan het oprekken en die gaan dan gewoon weer terug op hun plaats. Vond het altijd wel een vaag gevoel hebben :)

Verder weet ik het even niet meer.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jada gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!!!!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Thijmen gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!!

13. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen dames, hoe is het met jullie?
    Ben al 'n paar dagen niet meer geweest, voel me zo beroerd; constant misselijk en eet bijna niets. Heb 'n middeltje gekregen tegen de misselijkheid wat gedeeltelijk helpt, dat scheelt wel.
    Morgen 1e echo, ben benieuwd.

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Nour, vervelend zeg om te horen dat jij zo misselijk bent, jammer! hoop dat het snel over gaat, tis voor een goed doel!
    Hier gaat het redelijk, blij dat ik zwanger ben, daarnaast ben ik vet uitgeput, en daar voel ik me zo beroerd van...zit nu al weer te denken om me mandje terug in te gaan..bah! En heb alleen nog maar was op gevouwen, en huis gestofzuigd...

15. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hiep hiep hoeraaaaaa!!! Voor Jada en Thijmen....

Ingrid... erg spannend maar mijn vriendin heeft dat ook (bruin en rood bloedverlies) en nu is ze 12,5 week en alles is helemaal goed.

Hier ook nog steeds erg beroerd, tot nu toe helpt de verse gember ook niet.
    Nourelhouda...hoe heet het middel wat jij hebt gehad?

x

16. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    @ Marieke, nou jij hebt al meer gedaan deze ochtend dan ik in een week, ik doe echt helemaal niets, zelfs geen afwas. Zo zwak en misselijk de hele tijd, maar ik heb 't er wel voor over hoor, gewoon even volhouden, het resultaat is alles waard.

@Jada, happy birthday! :)

17. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    @ Noname, het middel heet Emesafene.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ "surf" Thijmen Super gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! wat gaat het hard zeg!

19. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    thanx... ik ga mijn gynacoloog ook even raadplegen.
    x

20. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb vorige week donderdag (7 mei) positief getest. Nu bijna een weekje later wil ik me graag bij jullie aansluiten. Voor mijn vriend en mij wordt dit ons eerste kindje en ik vind het allemaal heel spannend.

groetjes
    van
    Hamtaro

Deel Deze Pagina