Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Suusefruus
    Das minder dat je mannetje juist nu wegmoet, maar is idd weer zo voorbij. Moeten jullie veel filmen of ligt dat helemaal aan jullie zelf? Ook ik ga me niet laten inenten, ook teveel onzekerheid. Alles is steeds zo tegenstrijdig en niet helemaal duidelijk. Hopen maar dat er niets gebeurt. Zolang het niet allemaal duidelijk is, doe ik het niet!
    Zal hij vast blij mee zijn met jouw briefje...kan ik ook altijd zo, hahaha. Leuk verjaardagscadeau de echo! Alvast gefeliciteerd en succes met het wachten op hem!!! Geniet nog eventjes van hem zolang hij nog bij je is!!!

2. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Nee gewoon wanneer we zin hebben..
    Vanmiddag was ik net thuis en heb ik gewoon even opgenomen wat ik gedaan had die ochtend en wat ik die middag nog zou gaan doen.. Morgen neemt mijn vriend de camera mee om op te nemen wat ie zoal doet op een dag.. Niet alleen leuk voor tv, maar ook voor onszelf :)

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

ohhh ranja wat leuk!! Je bent uitgerekend op mijn verjaardag :D
    super zeg een meisje!En is idd moeilijk om voor je te houden...

4. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Het bezoek is nu weg.
    Mijn ouders en m`n broer met schoonzus waren op de koffie geweest.
    Ik heb allemaal centjes gekregen en ga binnenkort het laatste stuk van de baby-uitzet kopen; de Philips flessenwarmer.
    Philips - Digitale flesverwarmer 220 - 240 V - SCF260/37 - Fles- en babyvoedingverwarmers - Voorbereiden van de voeding - Verzorging voor moeder en kind
    Die vond ik namelijk nogal duur en heb nu alle centjes bij elkaar.
    Voor de rest een heerlijke dag gehad, vanmiddag kwam nog geheel onverwachts m`n vriendin met haar dochtertje langs met een kaarsje als kado, zo schattig.
    Op naar de 31 jaar zullen we maar zeggen.

Iedereen een fijne nacht.

5. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Wops
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, lekker verwend dus ook!

Ik ga lekker naar boven, nog even tv kijken. Heb het een beetje gehad vandaag, dus ga lekker plat. Trusten allemaal en een fijne dag morgen!!!

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Suus sterkte de komende dagen:).

Belle ja mooie buik;), vergat ik helemaal te zeggen!!

Woops fijn dat je dag geslaagd is geweest8)!

Nog ff, dan zit mijn dienst erop!! Begin nu weer last van m'n rug te krijgen door dat zitten. Morgen lekker vrij!

7. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Yes, heb vandaag tot 6.00 geslapen, ipv 5.00. Ging sneller dan verwacht. Kwam vast omdat ik er gisteren vrij laat in lag, door de vergadering en ouderavond op school. Ik heb het volgehouden, maar vraag niet hoe.

Hoef vandaag niet voor de klas, maar mag lekker overleggen met mijn studieleider over mijn afstuderen. Laat hem nu om de hoek wonen, dus lekker rustig aan opstarten vanmorgen.

Ik ben er ook nog niet uit of ik me laat enten. Ik was er eerst heel stellig op tegen, maar wil volgende week nog wel met mijn vk overleggen. Ik heb 1x een gewone griepspuit gehad, maar ben die winter meer ziek/zwak en misselijk geweest dan ooit tevoren.
    Heb niet een geweldige weerstand, ben nu ook weer snotterig, terwijl ik dat een week of 3 geleden ook al was. Ik vind het moeilijk en de tegenstrijdigheid in advies helpt ook niet mee.

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Ranja: Welkom! En heel leuk dat je een meisje krijgt. Ik kan mij zo goed voorstellen dat het heel lastig is om zelf wel het geslacht te weten maar verder niemand in je omgeving. Ik ben er nu al zo aan gewend om "ze" te gebruiken dat ik mezelf direct zou verspreken volgens mij. Maar goed, wij hebben er voor gekozen het te vertellen en daar ben ik nog steeds wel blij mee. Vertel het ook als mensen er niet naar vragen:)

@hier: ben vandaag weer vrij. Ik heb nu met de Arbo afgesproken dat ik dit ritme blijf houden (dus ma, di & do 5 uurtjes werken) tot aan mijn verlof. Heerlijk hoe dat geregeld is. Komt omdat ik deze afspraak rechtstreeks met mijn werkgever heb kunnen maken en de Arbo is daar dan volgend in. Lastiger wordt het als je in conflict raakt met je werkgever.

@ Blije Doos: Vind het maar raar, de Prénatal heeft mij nog steeds niet uitgenodigd mijn blije doos op te halen.:(

@Slapen: vannacht op zich redelijk geslapen. Het was wel geinig, de kat lag als een worst tegen mij aan met zijn kop op mijn borsten!!! Lekker zacht moet hij gedacht hebben... ha ha ha.

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Chevenne, ik had dat ook. Wanneer ik de griepprik kreeg vroeger was ik meer ziek dan wanneer ik m niet kreeg. Hmm, goed dat je dat even aanhaalt. Denk dat ik het toch maar niet laat doen, overleg nog wel even met de vk en vrijdag met de gyn. eventueel.

Woops, leuk hoor, kan je m eindelijk kopen! Ben wel benieuwd of hij goed werkt..

Ik heb lekker een beetje uitgeslapen nadat ik er vannacht een paar keer uit ben geweest. Maar ben wel lichtelijk chagrijnig....

10. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Jee, wat is het rustig hier zeg. Normaal is het vanaf het werk lastig bij te houden ;)

Ik ben weer terug van mijn overleg en heb zeker stof om mijn beleidsplan af te ronden. Hij heeft me min of meer al gezegd dat ik op mijn plan wel ga afstuderen. :) Dus kan zoals het nu lijkt, in maart weer een diploma in ontvangst nemen.
    Kreeg ook zeker het advies om nog naar de universiteit te gaan. Ga me de komende maanden maar eens rustig oriënteren op deeltijdopleidingen aan de uni.

Heb nu lekker de rest van de morgen vrij en gebruik die om nog even aan het plan te sleutelen, maar eerst een aflevering Grey's anatomy.

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Belle, ik heb hun gemaild en kreeg vlak daarna dat blad waar de uitnodiging bij zat. Het duurde wel even voor ze terugmailde, maar goed ik heb 'm. Mailadres kan je vinden op de site van jonge gezinnen.

12. Belle, hier ook nog steeds geen uitnodiging gehad om de Blije Doos op te halen. Wat lief dat je kat zo heeft geslapen, die van mij ligt ook vaak tussen de benen, of tussen mijn vriend en mij in.

Woops wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt en zo lekker verwend bent.

Hier vandaag mijn 30 weken feestje, merk zelf dat ik al heel erg aan het aftellen ben. Na deze week nog maar 4 weken werken.

13. Ise, chagrijnig? Ben ik blij dat ik niet naast jou zit. :D :D :D Heb daar gelukkig nooit geen last van, heb vandaag ook een beetje uitgeslapen.

14. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik ben dus bang dat ik dan griep juist ga krijgen, al is het misschien in afgezwakte vorm en daar de hele winter mee om kwakkel. Pff zit ik echt niet op te wachten, los van eventuele risico's voor het kindje.

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Gefeliciteerd met je 30 weken Jada!

Jaa, in maart je diploma Chevenne. Fijn hoor. Ga je dan nog verder studeren gelijk in september daarna?

16. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Dat gaat snel Jada, ik hoef nog maar 7.5 week te werken en dat vind ik al snel gaan....;)

17. Gaat idd snel Chevenne, 7,5 week is ook zo voorbij.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Krijg jij normaal gesproken ook niet zo snel griep? Ik iig niet, kwakkel heus wel eens met een verkoudheid, maar afgelopen winter heb ik 1x gehad dat ik hooguit 2 dagen wat koortsig was. Ben ook bang dat ik door die spuit juist ziek ga worden.

19. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Weet ik niet Ise. Studeer nu ook naast een fulltime baan en dat is best pittig. Ik wil eerst de geboorte en het feit moeder zijn op me af laten komen. Ik heb geen idee wat het met me zal doen. Als alles me meevalt, dan wel het liefst zo snel mogelijk. Mijn vriend heeft deze ambities niet, maar we hebben wel de afspraak dat hij me aan alle kanten wil steunen om een studie te kunnen doen. Dus als het betekent dat hij meer in de huishouding moet doen, dan heeft hij dat er voor over.

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Dan weet je dus ook dat het over ong. 8 weken al kerst is...:$ Want ik stop als de kinderen kerstvakantie krijgen.

Deel Deze Pagina