Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lijkt me heel pittig ja, naast een baan studeren. En dan straks met een kind nog meer, maar goed als je vriend je kan ondersteunen en dingen van je kan overnemen... Wel leuk.

2. Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen over de prik, ben ook weinig tot nooit ziek. Net zoals je zegt Ise, heb weleens een verkoudheid, maar daar kom ik ook wel weer overheen.

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Echte griep niet, wel vaak verkouden. Nooit echt koorts en de bijbehorende ellende.

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha, nou meer van dat ik zo vaak eruit/wakker ben geweest en dat ik dat nog voel. Moe, beetje chaggie, ja hoe noem je dat.. :)8)
    Heeft mijn vriend ook nog een andere baan op het oog waarvoor we moeten verhuizen en waarvoor hij om het weekend van vrijdag-zondag weg is vertelde hij terwijl ik net wakkeer werd.... Daar zit ik niet op te wachten. Maar goed voor hem is dit een hele leuke baan. Dan zeg je ook niet meteen van dit gebeurd niet..

5. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Poeh..dat is ook een lastige Ise. Je gunt je vriend natuurlijk de baan, maar het heeft wel verstrekkende consequenties.

6. Is de baan een stuk verder weg, waardoor je ver weg moet verhuizen? Hij wist zeker niet hoe hij het moest vertellen, vandaar maar lekker vroeg in de ochtend.

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

mooi klein buikje belle ;)

8. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Hebben mannen wel eens moeite mee, hoe breng ik het. Vinden ze dan lastig en kiezen vaak dan juist een ongelukkig moment. Zo'n exemplaar heb ik ook :)

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou hij was vroeg op en heeft toen die vacature gezien :). Dus toen ik wakker was was het meteen kijken en luisteren. Gun het hem wel, maar ik heb niet zo'n zin om om het weekend alleen te zijn. Het is wel wat verder weg, baan is in almere dus we zouden ook halverwege kunnen gaan wonen, hilversum ofzo. Maar goed, we wonen hier nu 2,5 jaar. Heb hier net mijn leven weer opgepakt, vrienden gemaakt, baan gevonden etc en dan zou ik dus weer opnieuw moeten beginnen. Lastig hoor.. Hij wil namelijk serieus gaan solliciteren.... Nog maar goed over hebben vanavond.

10. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!

Het was rustig hier vanmorgen. Denk eens kijken hoeveel ik moet lezen, maar viel mee, hahaha. Vanmiddag een gesprek op het werk over een bewoner en daarna werken tot half 9. Dus zal er vanavond vast ook nog zijn.

@Ise
    Oeps dat is niet niks. Idd eens goed samen de voors en tegens bekijken. Je gunt hem natuurlijk een leuke baan, maar jij moet je er ook prettig bij voelen. Succes!

11. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zie net dat ik ben aangemeld voor de 'nieuwe' januari 2010 mama's! Dus zal eens gaan snuffelen wat daar allemaal opstaat...

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

@Ise: dank je wel, ik ga ze meteen een e-mail sturen. Dat blad (Wij jonge ouders is dat toch?) krijg ik wel al een aantal maanden... Ik ging ook net de doos van de Kruidvat ophalen, hebben ze hem al voor de 2e keer niet op voorraad. Echt irritant.

Wat betreft de baan voor je vriend: ik kan mij heel goed voorstellen dat je het niet ziet zitten als hij elke 2 weken een weekend weg is. Dat is wel erg veel. In het weekend doe je toch de gezamenlijke dingen enzo. Maar misschien valt daar wel over te praten. Maar ik weet wel dat ik blij ben dat mijn man destijds (alweer 2 jr geleden hoor) niet de baan op Terschelling heeft gekregen...:) Ook best wel ver weg van Amsterdam.

@Jada: gaat hard hoor, jij bent alweer 30 weken! Nog even en dan zijn we 7 maanden zwanger. Op één of andere manier heb ik dat als mijlpaal in m'n hoofd als héél erg zwanger...

@Griep: ik heb zelden of nooit griep. Altijd alleen maar fikse verkoudheden, een graad verhoging ofzo en that's it. Ik ben niet zo heel bang om ziek te worden van de injectie. Maar ja, moeten we nu kansberekeningen gaan maken en daarop baseren of we ons laten enten? Zo, zo lastig!!

13. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Belle
    Ik heb dat idd vaker gehoord dat de dozen bij het Kruidvat er steeds niet zijn. Heb me daar ook niet voor aangemeld, want bij de Kruidvat hier bij ons was dat laatst elke keer bij iemand.
    Van Prenatal is idd via Wij jonge ouders ja.
    Ik heb 'm al wel, is wel een leuke doos met bruikbare dinegn.
    Hopelijk hoor je snel iets!!!

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Belle, ik kreeg het blad ook al wel een tijdje. Maar geen doos.. terwijl een collega die net zover was wel een uitnodiging had gekregen. Vandaar dat ik ben gaan mailen. Is iig wel de moeite waard.

@mensen die niet meer werken, hoe vaak hebben jullie contact met het werk? Ik niet zo vaak. En bellen jullie zelf of worden jullie gebeld? Ik ben van plan eerdaags maar eens koffie te gaan drinken, aangezien het nu wat beter gaat en ik toch wel contact wil houden..

15. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, ik ga eens richting het werk!
    Fijne dag allemaal en tot vanavond ergens...
    Doei doei

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    werkze!

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Kareltje werk ze;)!

Belle ik heb de uitnodiging voor de blijde doos binnen. Volgens mij is het de bedoeling dat je die met 27 weken krijgt, dus je zou hem al gehad moeten hebben! Je kan ook ff langs de winkel gaan denk ik8).

Jada van harte, 30 weken zeg, mijlpaal he:)! Had je mijn berichtje aan jou van gisteravond nog gelezen?

Ise lastige kwestie:(....hopelijk kunnen jullie er vanavond goed over praten. Misschien is het een impulsieve reactie van hem geweest op de leuke vacature en ziet hij nu wel ook de nadelen ervan in;). Succes:)!

Hier: beetje in de mineur door gisteren:(..... Nog steeds geen duidelijkheid dus over de opleiding/werk.... En dat afwachten zal toch echt nooit een hobby van me worden;).

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @diana: ik dacht dat kindjes onder de 4 jaar zowiezo opgeroepen werden? ik las dit net en hier schrik ik toch wel van hoor...

Omdat kinderen tot vijf jaar extra kwetsbaar zijn, is het 'een kwestie van tijd' voordat peuters en kleuters gaan overlijden aan de Mexicaanse griep. Daarvoor waarschuwt het RIVM, zo meldt Telegraaf.nl.

"Kleintjes komen in de moeilijkheden door griep doordat ze nog zo fragiel zijn. Een beetje dikke slijmvliezen en zo'n dun kanaaltje zit al verstopt," meldt epidemioloog Jim van Steenbergen in het AD.

Volgens het RIVM bestaat een relatief groot deel van de ziekenhuispatiënten met griep uit heel jonge kinderen van wie sommige op de intensive care liggen en is het 'bijna onvermijdelijk' dat er dodelijke slachtoffers binnen deze groep gaan vallen.

Viroloog Ab Osterhaus adviseert ouders 'bij de eerste tekenen van kortademigheid meteen de huisarts te bellen.' Volgens hem hebben jonge grieppatiënten in Nederland de beste kansen, dankzij de nieuwste technieken die we in huis hebben.
    De Gezondheidsraad buigt zich de komende week over een griepvaccin voor jongeren. Deze groep komt nu nog niet in aanmerking voor een griepvaccin.

@ranja: welkom en leuk een meid! wij weten het wel en houden het toch voor ons zelf al vind ik het erg moeilijk. maar ik vind het super om straks pas te bellen wat het is als ik bevallen ben, vond dat bij milan ook zo leuk! :)

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Rebbel ja dat bericht heb ik ook net gelezen! Maar blijft vaag allemaal, vind ik.

20. Essie, nee heb gisteren niet alles teruggelezen, was te veel. Anders stuur je me even een PB.

Ik kreeg trouwens net de uitnodiging voor de blije doos via de mail

Ise, je lastig, maar goed hij moet natuurlijk eerst nog op sollicitatiegesprek. Maar het is wel iets om goed over te praten, ik weet ook niet of ik blij zou zijn wanneer mijn vriend een andere baan gevonden heeft. Ben niet echt plaats gebonden, maar wel familie, vrienden, werk etc.

Deel Deze Pagina