Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Jada en Thijmen: Proficiat!

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Hamtaro: welkom hier. Ik vind het ook erg spannend allemaal!
    Wel fijn dat dit forum er is zodat we ons verhaal kwijt kunnen en de ervaringen van andere kunnen lezen.

Alle jarige gefeliciteerd!

3. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Ja, het is super fijn dat dit forum er is.
    Kun je toch een beetje je verhaal kwijt. Ik vind het zooo moeilijk om er met niemand over te praten. Vorige week kreeg ik een paar uurtjes na de test onverwacht bezoek. En ik moest echt zo mijn best doen om het niet meteen te vertellen hahahaha.

Zelfde op moederdag. Ik had steeds het gevoel of het op mijn hoofd geschreven stond.
    Gelukkig heeft niemand wat gemerkt (tenminste denk ik hahahaha)

Mijn vriend en ik willen het graag op een originele en persoonlijke manier aan iedereen vertellen. Daar zijn we nu over na aan het denken. Weet jullie omgeving het al?

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hamtaro, gefeliciteerd en welkom hier!

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Hamtaro, gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom hier! Hier weten alleen de naasten het, die wij vertrouwen....de 26e hebben wij de 2e echo, als dan alles goed is, gaan we het de dochters van mijn vriend vertellen, daarna mag iedereen het weten...dus nog 2 kleine weekjes wachten!

@ Thijmen, gefeliciteerd met jou 1e verjaardag!

@ Nour, haha, jammer voor jou, wel een troost voor mij...voel mezelf zo'n lamzak/nietsnut, dat ik zo weinig doe, en de hele dag maar zit te lamballen achter dat internet, maar dat kost niet zoveel energie, ach we doen het voor een goed doel! En moet gewoon goed naar me lichaam luisteren!

6. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    ada en thijmen gefeliciteerd met jullie verjaardag.

@Nour, wat vervelend dat je zo misselijk bent.

@Hamtaro, welkom bij de januari mama's!! Ik had je in het NOD mei topic al gefeliciteerd. Hier weten een paar mensen het al. Wij hebben schoonmama het boek vertel eens oma gegeven. Was erg leuk en emotioneel. Voor wat het werk betreft zit ik er over te denken om tijdens ons afdelingsuitje een buikband om te doen met daar een tekst op. Lijkt me ook wel leuk. Laat wel even weten hoe jullie het verteld hebben, vind ik wel leuk om te horen. Ik heb hier ook dames gehoord die t-shirts voor oudere broetjes of zusjes met grote broer er op. Lees maar eens terug, kun je inspiratie opdoen.

Ik had afgelopen dagen ook het idee dat ik het op mijn hoofd geschreven had. Op dit moment voel ik me er wat comfortabeler onder dat ik een geheim heb in mijn buik. Ik heb een hekel aan geheimen. Ik kan goed geheimen van een ander bewaren, maar die van mezelf heb ik duidelijk meer moeite mee. Nog 7 weekjes, dan mag de hele wereld het weten.

7. dehaan2009

5 mei 2009
    53
    0
    0
    Ook ik mag me hier komen melden :D
    Ben nu ongeveer 4 weken en 2 dagen zwanger, maar ik weet het niet precies, want vorige maand hebben we een miskraam gehad. Weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, 't kan dus een paar dagen meer of minder zijn.
    Welke datum zouden jullie, ivm de verloskundige enzo aanhouden? De datum dat het helder bloedverlies is begonnen of de datum dat ik dacht m'n eisprong te voelen (-2 weken)?

8. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Dehaan, welkom hier! Gefeliciteerd, welke datum had jij je ei??

9. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Crash, ik had het gelezen inderdaad. Jij ook nog gefeliciteerd!
    Wat een leuk idee omdat dat boek te geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal erg emotioneel was.

Dat van die buikband is een goed idee. Ik zag een tijdje terug een link in een topic staan:
    http://www.buikbanden.com/buikband-datum-c177.html Daar staan wel een aantal hele leuke tussen.

Wij proberen hier voor iedereen een ander idee te bedenken. Zo had ik laatst gelezen dat mensen via HEMA een champagnefles hadden laten maken met de bevaldatum erop. Dat vond ik een leuk idee.

En voor mijn oma wilde ik een klein boekje maken met al haar kinderen, klein en achterkleinkinderen en dan op de laatste pagina een vraagteken. Die krijgt ze dan over een paar weken...

10. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi Dehaan,

Welkom en proficiat!

11. Tulli

Tulli Niet meer actief

12. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Die tegeltjes zijn ook heel leuk, Marieke. Ik was net die buikbandensite aan het bekijken en ik zag dat je daar ook je eigen ontwerp op kon laten drukken.

Ik zag laatst ook iets van een vacaturetekst voorbij komen. Dat is ook wel grappig om dat te gebruiken. En weer iemand anders wilde iets op een taart laten drukken, om het tijdens een visite of verjaardag te vertellen

13. dehaan2009

5 mei 2009
    53
    0
    0
    Ik weet het niet zeker, maar heb op 29 april iets van een ei steek gevoeld. Normaal voel ik m'n eisprong altijd heel duidelijk, maar dit was maar één steekje.. Dan zou 15 april de begindatum zijn.
    Voor mn banner heb ik 13 april (de datum dat het helder bloedverlies begon) als begindatum gebruikt.
    'T scheelt niet veel, maar toch.. :D

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

@dehaan, tja dan zou ik de gulle middeweg pak..en de 14e zeggen! hihi What ever, je bent zwanger...

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Dames, ik ga er vandoor, heb besloten om met de hond te gaan wandelen, en hem te laten zwemmen in een plas hier in de buurt! Ff met het beestje eruit!

Tot later!!

X

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey allemaal!

@Echo: Mij is niet gezegd of ik een volle of lege blaas moest hebben. Ik ben dan 9 weken en 2 dagen denk ik. Dan kan een uitwendige toch al niet? kZal voor de zekerheid tegen dan nog eens een keertje bellen om dat te vragen :)

@Marieke: Wat leuk ség, da jullie de kinderwagen krijgen. Ik weet ook al welke ik wil :D De maxi - cosi Mura 4. Die vind ik zooooo mooi. En ze zeggen dat hij erg goed rijdt en dat de bak, de reiswieg niet te klein is. Zeker tegenover andere modellen.

@Surf: Daarom dat als ik een Mura zou kopen de 4 neem. Omdat die geen zwenkwiel heeft vooraan, maar gewoon twee wieltjes. Kan je op veel meer ondergronden rijden.
    Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Thijmen!!

@Kikka: Gefeliciteerd en welkom hier. Ooh, idd, daar word je onzker van. Weet je al wanneer je naar de vk of gyn mag? Dan kan je het daar ook eens bespreken hé, of er risico's zijn.

@Jada: Gelukkige verjaardag!!!! Veel plezier vandaag!
    Ik wil je wel helpen met de site hoor. Heb dit wel nog nooit gedaan, maar ik denk wel dat ik dat aankan. :) Ik ben toch elke dag thuis :D

@Ise: Vervelend ség dat het zo rondgaat. Idd het beste dat je het dan zelf verteld, anders krijg je mss nog kwade reacties omdat ze het van iemand anders moeten horen.

@LadyJoey: Jeuj! Goed dat alles te zien was op de echo! Kan je weer beginnen aftellen tot 26 mei hé :D

@Crash: Ik dacht (maar ben niet zeker hoor) dat het de eerste zes weken nog niet uitmaakt wat je eet of drinkt. Dat dit dan nog niet bij je kindje komt. Maar als je zekerheid wil, kan je mss best naar de vk bellen.

@Desi, Hamtaro en dehaan: Gefeliciteerd en welkom!

@Ingrid: Ik hoop met je mee dat het hier bij blijft!! [-o<

@Nour: Spannend!! Morgen je echo! Wens je nu alvast veel plezier :D

Wat zijn er weer veel nieuwe dames bij!! Zo leuk.
    Gaan we dit topic houden? Of ook splitsen zoals het november en december topic? Ik vind het persoonlijk veel leuker om één topic te houden. Dat is altijd al gelukt, behalve de vorige twee maanden.
    Je moet ook niet op alles antwoorden hé.

Ik heb vandaag weer veel krampen en steekjes in mijn bm. Ik word er echt onzeker van :( Ik hoop dat alles gewoon mooi blijft zitten. :)

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb trouwens nu al een buikband aan :)
    Niet omdat ik al een dikke buik heb, ik heb deze buikband al jaren. Als ik lesgeef moet ik ervoor zorgen dat ik niet met mijn buik bloot sta. Ook niet als ik op het bord moet schrijven. Mijn truitje is een beetje gekrompen in de was, daarom dat ik die band eronder aan doen :D Anders is het te kort. Hihi Maar het valt niet op hoor, denk ik toch :D

18. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hoi dehaan!
    je hebt het gevonden!!
    ik denk dat we een beetje zelfde tijd zijn uitgerekend!erg leuk!
    ik heb ook nog geen idee hoelang ik zwanger ben, omdat mijn cyclus nadat mirena was verwijderd 21 dagen was, en 14 april ongesteld werd...en nu dus zwanger...dus ja zal iets 4weken of ietsie meer zijn,maar dat horen we wel weer bij de gyn!

echt super dfat je zwanger bent!

19. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hahahah hilli!!geweldig!!ach ja waarom niet!

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Desi: Die 1-2 op je test, wat betekent die? Dat je 3 - 4 weken zwanger bent?

Deel Deze Pagina