Heb net mijn vk gebeld vanwege die pijn in mijn borstkast. Ik heb melk gedronken en brood gegeten (las dat dat zou moeten helpen tegen maagzuur). Maar dat hielp niet. De pijn is echt niet te houden, weet gewoon van gekkigheid niet hoe ik moet zitten, staat, liggen. De vk dacht dus ook maagzuur, maar ze zegt dat ze zich wel zorgen maakt om de pijn die ik omschrijf. Het is normaal een erg naar gevoel dat maagzuur, maar moet geen stekende pijnen geven. Die heb ik dus. Lijkt wel of ze met 1000 messen van binnen uit steken. Het gevoel dat er een stukje vast zit en dat het normaal langzaam naar beneden glijd, alleen dat glijden wil niet. Ik moest van de vk de huisartsenpost maar bellen. En die beld mij zo terug. Even afwachten dus. Marleentje: Hetzelfde heb ik ook hoor. Eerst zeggen ze dat alle vks en has het allemaal aanraden. En nu raad mijn ha het niet aan. Maar ik blijf bij mijn besluit. Rebbel: Fijn dat je controle zo goed was gegaan! Kun je weer een beetje genieten.
Hoi dames, Heb een weekje vakantie en zit daarom niet veel achter de compu. Ben ook erg moe, echt uitgeput. Heb bloed laten prikken en mijn bezinking is wat hoog (31). De huisarts wil dat ik over een week nog eens laat prikken. Verder heb ik sinds enkele dagen behoorlijk pijn in mijn bil met lopen Ik heb even niet terug gelezen. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. We hebben vandaag wel de 3D-echo gehad. Hoewel ons kereltje in stuit ligt met de handjes én de voetjes voor het gezicht, hebben we toch enkele foto's kunnen maken. Ze zijn echter te groot om hier te plaatsen en ik heb even de puf niet om ze aan te passen.... komt nog wel. Liefs!
anke: pff ben benieuwd wat ze zeggen bij de huisartsenpost. Ik kijk straks nog even als ik niet in slaap gevallen ben en anders morgenvroeg weer. Hoop dat de pijn zo weggaat. Dikke knuffel
Bedankt dames! Helaas heeft de dokter nog niet gebeld. Hij heeft vanaf half 9 telefonisch spreekuur. Als hij om half 10 nog niet heeft gebeld ga ik weer bellen.
Ankje, zijn het niet je ribben? Suzanne, balen dat je zo moe bent. Hier net zoals jij, de kleine man ligt ook in stuit, met handen en benen voor het hoofd, ben beniewd of hij inmiddels al gedraaid is, maar zal wel niet. Rebbel, fijn dat alles goed was Hier de Blije Doos opgehaald, zaten wel leuke dingen tussen
De Dokter heeft net gebeld. En het is toch brandend maagzuur. Nooit geweten dat dat zo zeer kon doen zeg! Kan koudwater drinken en slapen met 2 kussen onder mijn hoofd zodat ik hoog lig. Melk werkt normaal maar heel kort en komt daarna in hefigheid terug. Morgen maar even iets tegen maagzuur halen.
Nee Jada, het zit echt achter mijn borstkast. Zeg maar tussen mijn borsten maar dan aan de binnenkant zeg maar. Het lijkt net alsof er eten vast zit wat niet naar beneden wil glijden.
Ankje ik hoop dat je een beetje zal kunnen slapen vannacht, en morgen maar even gaviscon halen,het helpt mij wel een beetje,en het kan idd verekte pijn doen dat stomme maagzuur. Dank jullie wel voor alle reacties op mijn buikfoto.. suzanne@ voor die pijnlijke bil,het kan goed helpen om je man de plek waar je last van heb te laten masseren of om het zelf te masseren,ook een warme kruik of hittepit ertegen kan verlichting geven. En anders een fysio bellen die het voor je los kunnen masseren Welterusten allemaal ik ga naar mijn bedje
@ankje: ik heb ook last van brandend maagzuur, komt veel voor in dit termijn vd zwangerschap! je mag gewoon rennie gebruiken en ik slaap ook met 2 kussens, scheelt wel wat! ik ga slapen, slaap lekker allemaal!
@ Rebbel: fijn dat het goed gaat meid! @ Kraamverband: tja, het ergste is nog dat je het ECHT nodig hebt! Ik wist werkelijk niet wat ik zag wat er allemaal nog uit je komt NA je bevalling! Dat red je de eerste dagen echt niet met een maandverbandje ofzo...... Als je iets koopt en het is geen echt kraamverband, let dan goed op dat het geen plastic bestanddelen bevat (zoals gewoon maandeverband) want dat gaat broeien en daar is je vagina veeeeeel te gevoelig voor! @ Sjees: ik vind dat je een prachtige buik hebt! Ik vind het,vergeleken met mijzelf, nog wel bescheiden. Je bent (bijna??) 3 weken verder en mijn buik is groter. Zal binnenkort weer een foto neerzetten! @ Diepvries; sinds mijn vorige zwangerschap plak ik overal een stickertje op met wat het is en hoeveel en wanneer ik het ingevroren heb,......zo weet ik wat ik wel en niet kan gebruiken! Overigens houd ik ook een jaar aan (ongeveer)
Ankje heel veel beterschap! Jullie kunnen nu dus voor elkaar zorgen! Eleni mooie buik hoor8)!! Suzanne ben benieuwd naar de foto's! Ik ben net een half uur thuis van het symposium, was gelukkig de moeite zeker waard! En ze hadden er lekker eten! Ook altijd fijn!
@ blain whaha ja doe ik ook hihi ben er zo blij mee ff kijken wiens neus en wiens mondje hwhaha @ alle zieken en zwakken enzoooo beterschap en sterkte ga nu naar me bed dus ben niet helemaal bijgelezen sorry
Ik doe de 29 weken dans! We gaan zo maar weer eens proberen te slapen, de nachten zijn hier echt een hel.
Goedemorgen! Hoop dat je nog (goed) geslapen hebt Woops! Ik werd om 04:00 uur wakker en heb ook een tijdje wakker gelegen... Piekeren over het werk! Slaat helemaal nergens op. Over mijn "dilemma" van gisteren: dank jullie wel voor jullie reacties! Uiteindelijk heb ik het gewoon aan mijn moeder uitgelegd en is er nu ook verder niets meer aan de hand. Ga dus straks lekker babyshoppen... Ik had gisteren trouwens voor het eerst echt last van extreme bandenpijn. Was in de nacht begonnen en op het werk ging het wel, tot een uurtje of 12, daarna kon ik echt niet meer zitten. Oh, dat deed zeer! Thuis een kruik erop gedaan, gelegen etc etc maar niets hielp. Uiteindelijk is het in de loop van de avond pas beter geworden. Rebbel: fijn dat de controle goed was!! Wanneer moet je nu weer?