Hey Lynd, Wat een verschil hier in nederland zeg! Vind je dat eigenlijk niet een beetje lastig? Kan me soms voorstellen dat je naar NL verlangt, kwa regels enzo. Hoelang woonde je ook al weer in Hongarije? Ik heb mijn voorraadkast weer helemaal vol en de koelkast ook. vanavond gaan we een lekker soeppie eten.
@ankje: ja, ik vind het wel lastig, en begin er ook een beetje genoeg van te krijgen. Afgelopen week waren precies een jaar hier. We zullen denk ik nog in elk geval een jaartje blijven (komst baby, zwangerschapsverlof, man afstuderen + eerste baan), maar dan gaan we wel lekker terug naar de aangeharktheid en degelijkheid van (waarschijnlijk) Duitsland. Wat ik nog erger vind dan de omstandigheden hier, is dat mensen zich erbij neerleggen en zich erin berusten, ipv er wat tegen te doen. Is het duidelijk wat Jeroen heeft? Griepje of mex. griep, of weer wat anders? Fijn dat je wat voor hem kan zorgen, maar ook goed aan jezelf denken. Hoop in elk geval dat jij niet ook ziek wordt!!
Zo, ben weer terug van weggeweest. Lekker gegeten (heb met niet druk gemaakt of de sla/kaas/saus etc wel goed waren, gewoon genoten van de heerlijkste clubsandwich) en daarna nog koffie met een appelbol. Sjees, ben inderdaad opgelucht en blij! Anke, beterschap, lief dat je broer mee ging boodschappen doen. Woops, hoe is het na je korte nachtje?
Beetje lam-lendig maar ja dat ben ik altijd wel. Sorry meiden, Die niet tegen bevallingen kunnen NIET KIJKEN! Maar kwam een filmpje tegen, ik vind het op zich wel mooi maar vind het zo raar dat ze het echt helemaal alleen doen en de nageboorte wordt ook al geboren en dat ze dan overleggen wat ze moeten doen. Ik heb gewaarschuwd: YouTube - The Unassisted Birth of Jason Shawn II
Middag dames, Heb gewoon tot 13.30 in m'n mand gelegen.....(lag er ook wel erg laat in, maar toch).... Verder beetje unheimisch sombertjes gevoel...beeeeehhhh..... Heerlijk dat ik dat toch gewoon hier kan neerkalken he?! Lynd erg interessant om zo te lezen hoe eea eraan toegaat daar. Zou echt niks voor mij zijn, met mijn overgevoeligheid voor rechtvaardigheid enzo.... Petje af voor jou. Ankje fijn dat je goed hebt geslapen. Lekker Jeroen verzorgen dan maar he! Ise wat een goed nieuws zeg, top!!
essie: ik heb ook al heel de dag zo'n bleggh gevole. ZIt tegen overgeven aan, ben moe, alles doet pijn en zit er even helemaal doorheen. Vanmiddag maar even lekker in bed bijgetankt was helemaal op van afgelopen week. Heb zo'n ontzettende pijn van de BI d pijn word helaas weer erger en de krukken staan weer heel de dag paraat bah.
nou ik had net wat zeg! Ik was me wederom weer stierlijk aan het vervelen en na eerst de halve dag lamlendig op de bank te hebben gehangen dacht ik ik ga iets doen wat ik nog niet eerder heb gedaan ik ben een ster in koken ed maar een taart bakken dat heb ik nog nooit gedaan. Ik had een tijd terug al eens zo'n mix voor appeltaart gekocht en alle spullen ervoor in huis dus ik was net bezig om alles op het aanrecht te zetten toen er werd aangebeld. Het was iemand van het koor waar ik bij zing,die even kwam kijken of alles goed ging hier en wat had ze bij zich......een zelfgemaakte,nog warme appeltaart. Ik heb nog nooit van iemand een taart gekregen en dan uitgerekend op dit moment dat ik voor het eerst een appeltaart wil gaan bakken krijg ik er een.
Marleentje..wat vervelend dat je je zo bleughh voelt,hopelijk knap je snel wat op,en voel je je weer wat lekkerder in je vel. Ik heb zelf trouwens sinds een paar dagen een erg pijnlijk gevoel bij mijn schaambeen,als ik me omdraai in bed en als ik erop wil lopen,en soms schieten er van die steken doorheen,ik herken dit niet misschien iemand van jullie?
sjees: helaas herken ik dat gevoel wel.Die pijn scheuten gaan dan echt door merg en been. Bij mij kotm het van de BI. Misschien kun je eens naar een bekkenfysio gaan of naar de huisarts en er naar laten kijken.
sjees: dat is wel heel toevallig van die appeltaart. Kun je je pak weer in de kast zetten voor een later moment haha En lekker genieten van die appeltaart. Mmm Krijg er ook zin in is altijd zo lekker he eigen gemaakte appeltaart.
Ben naar de kapper geweest vanmiddag. Heb net m`n haar zelf weer opnieuw gedaan voor vanavond (uit eten). Vinden jullie het mooi, wat je ervan ziet dan natuurlijk?
Haha, sjees.. had je bijna 2 appeltaarten. Wel lekker hoor! Dat stekende gevoel herken ik ook. Heel gemeen. Krijg ze nu ook in mijn bil en been.
ise: ja in je bil herken ik ook. Is ook zo gemeend dan sta je gewoon in een keer stokstijf en durft geen pas meer te zetten. Bah al die kwaaltjes haha
Nou ik heb net een stukje appeltaart geproefd en hij is echt heerlijk!! Ik zou zo de hele taart opeten,maar das zielig voor alain. Zou het ook van de bekken afkomen,ik loop al bij een fysio voor mijn bekken maar heb nooit op die plek pijn gehad,altijd van achter rond stuitje en heupen/rug en bil maare daar aan de voorkant (omgeving vagina) niet. Bedankt iig zal het maandag eens vragen aan de fysio.
woops,wat een leuk pittig kapsel! Geniet maar van je etentje vanavond,mmm lijkt mij ook wel wat,weer eens met mijn mannetje uit eten,helaas is hij daar niet zo van,ik krijg toch inene zin in japans , nee foei! eerst moet de macaroni op!
sjees: ja ik heb ook dat van het van de bekken af komt. Het gevoel zit echt in je schaambot en liezen je kunt je benen amper van elkaar halen. Inderdaad gewoon even navragen. Woops: leuk kapsel hoor! Geniet van je etentje!