Hahaha, Essie, das een goeie. Suzanne, mooie originele kaart! Moet je er veel maken? Autozitje, wij hebben de maxi-cosi cabrio. Luiers, ik haal de pampers new born luiers en die van het kruidvat (1 pak). Die heb ik de vorige keer op aanraden van de kraamzorg gebruikt toen de pampers new born (=maat 1) nog te groot waren. Zijn prima. Maar ben eigenlijk een trouwe pampers gebruiker.
jaja ik ruik de appeltaartjes............... autostoel,ik heb een drie in 1 kinderwagen van jane,dus die maxicosi daarvan gebruik ik als kinderstoel.. Dank je wel marleentje,ik zal de bal er weer eens bij pakken,en die oefening proberen. essie weet je al iets van ons tepelprobleem,ze steken weer enorm en rechts doet nog steeds pijn,whaaaaaaaa
@Essie: Haha ocharme je mannetje Heel de dag zo rondgelopen @Suzanne: Mooi kaartje meid. Ik wil ook best wel mijn kaartjes zelf maken, maar ik beval in het ziekenhuis. Ik zie mijn vriend nog niet thuis al die kaartjes gaan afprinten en dan uitknippen en opplakken @Ankje: Ik heb ook de new born luiers van Kruidvat. Nog maar 2 pakken. kMoet er nog wat gaan bijhalen Sorry als ik niet op de rest reageer. Ik heb nogal snel gelezen en niet veel onthouden. kWilde even laten weten dat ik een afspraak heb met een nieuwe gynaecoloog. Wat ben ik trots op mezelf 20 november moet ik erheen. Ik ben eens benieuwd. Verder gaat alles goed. Iedereen weet ondertussen dat we een zoontje krijgen. Geen geheim meer Zo zalig, ik kan gewoon zeggen wat ik wil Hij beweegt de laatste dagen zooooooo veel. Ik vraag me echt af of hij eigenlijk wel slaapt
Hilli ben trots op je!! Hopelijk is deze beter en vriendelijker etc. Enne, hoe reageerde iedereen?? Leuk he?!?! Sjees ook een grappig voorval haha! Het is dus niet zeker of z'n collega's het nou doorhadden hoor, ik iig wel hahahaha!!! Nog niks gehoord van de vk helaas..... Marleen zit je al aan de taart? Lekkerrrrrrrrrrr!! Autozitje: er wordt blijkbaar een onderscheid gemaakt tussen maxi-cosi en autozitje Er bestaat wel een autozitje hoor voor 0-9 mnd, die hebben wij nu nl. Die kregen we bij de kinderwagen, de Safety 1st One Safe | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump. Maar ja, volgens mij is het handiger om maar 1 base nodig te hoeven hebben voor beide stoeltjes, anders moet je die straks weer aanschaffen. We gaan morgen naar Babydump en dan vraag ik of ik hem dus kan ruilen. Je kan nl nu ook een maxi-cosi erbij krijgen (toen wij de wagen kochten nog niet!!) dus wil hem ruilen. En dan straks vanaf 9 mnd een stoeltje die er ook oppast. Trouwens de wagen die wij hebben is nu bij Gardo voor 299,99, ipv 399,99. Denken jullie dat Babydump daar nog iets aan gaat doen als ik dat vraag daar?
Bedankt voor de reacties voor de luiers. Marleentje: Wat houd die kilos in dan wat op de verpakkingen staat? Het gewicht van het kind?
ankje: ja dat is het gewicht van het kind. Maar daar moet je je niet echt op vast pinnen hoor. Het ene kind heeft dikkere billen dan de andere. Maar normaal gesproken passen ze allemaal in newborn luiers. In de kraam werk ik van de 100 baby's 98 keer met newborn dus als je die in huis haalt is het goed.
We maken 55 kaartjes. Hebben niet zo'n grote familie- en vriendenkring We printen van te voren alles al uit met de naamsgegevens enzo en de geboortedatum e.d. vullen we naderhand in, of laten dit invullen door een behulpzame peettante
ise: we hebben een gastouder die flexibel is in opvang. En allebei de oma's wonen in de buurt voor nood. Maar heel misschien ga ik ander werk zoeken met een vats schema van werktijden. Of bij een andere kraamorganisatie werken die op rooster werken.
Hallo! Ik ben te moe om te reageren, sorry. Ik ga zo lekker mn bedje in, morgen weer werken. Fijn weekend allemaal, doei doei Trusten alvast...
goedemorgen!!! Ik werd net helemaal huilend wakker,ik had gedroomd dat Alain een nieuwe baan had gekregen maar daarvoor moest ie wel een half jaar naar Amerika.....2 dagen voor ie weg moest gingen we een stukje wandelen samen en op een bankje zitten en ik moest toen echt hard huilen omdat ik het zo moeilijk vond dat ie een half jaar zo ver weg zat,en toen begon hij ook te huilen en zei tegen me 'maar ik heb er zo'n zin in'. Toen werd ik wakker,man het leek zo echt,ik moest gelijk denken aan al die vrouwen van mannen die in het leger zitten en hun man een half jaar of soms langer niet zien,hoe doen ze dat toch? Ik ben blij dat Alain gestopt is(zat ook in het leger) want denk niet dat ik dat had getrokken hoor Heerlijk wakker worden dus weer.....ik heb trouwens alleen nog maar meer last van mijn schaambot gekregen en straalt nu door mijn been,ook mijn onderrug is niet te harden,in en uit bed komen en gaan zitten of staan geeft zo ongelovelijk veel pijn,zal maandag eens overleggen met fysio,en neem nu gewoon maar even aspirine Hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben,zijn er nog meiden die iets leuks gaan doen? dikke knuff
Marleentje, hoe zit dat nu dan als je niet werkt volgens rooster? Paar flexibele mensen achter de hand heb je wel nodig dan ja. Heb heel slecht geslapen vanacht. Had darmkrampen, die lijken soms wel op weeen zeg. Bedacht me ineens weer hoe het was en hoop van harte dat het sneller gaat dan de vorige keer .
goedemorgen meiden, @kraamverband! ze zien er verschrikkelijk uit he, maar je hebt ze echt nodig helaas! @suus: wat balen meid! wel een leuk idee om een lijstje te maken! ik ga voor 18 december. @lynd: jee wat een verhaal! fijne man!! @ankje: balen dat je je niet lekker voelt! beterschap. maar 38,6 is koorts toch? in het zkh spreken ze vanaf 38 graden van koorts volgens mij. @belle: donderdag weer, ik moet nu elke week op controle.
Ah Sjees, huilend wakker. Dromen kunnen zo echt lijken he. Of het is iets waar je inderdaad niet aan moet denken. Zo droomde ik laatst dat mijn vriend mij verliet, nou toen ik wakker werd was ik ook wel een beetje van slag . Ik ga de 1000ste niet openen, wij gaan vanmiddag naar mijn ouders. Moeten even naar babydump en prenatal en zijn dan toch al op weg.
Ise wat vervelend van die darmkrampen,dat kan zeker pijnlijk zijn zeg.. Heel veel plezier vanmiddag,wij hebben nog geen plannen,mannetje was de halve nacht op(ook buikpijn) dus die ligt nu weer te slapen.
ise: ik sta in de wacht voor een kraamgezin/ bevalling en zodra er iets is ga ik daar naartoe (meestal binnen 1 tot 3 dagen) en werk dan 8 tot 10 dagen in het gezin van ongeveer 5,5 a 6 uur per dag en als ik klaar ben in het gezin bel ik naar de planning en krijg dan pas weer te horen wanneer ik in de wacht ga vaak heb je dan 5 dagen vrij en ga je de wacht weer in.Maar je weet dus nooti wanneer je vrij bent. Je kunt niets plannen want je weet niet hoelang ej in de wcaht zit en hoe lang je in het gezin blijft aan dagen. En dat is soms wel heel moeilijk om je sociale leven te plannen.
Goeiemorgen allemaal, Vanmorgen tot netjes 7.30 uitgeslapen Lig nu nog in bed. Moest het van Jeroen vanmorgen even rustig aan doen. We hebben niet zoveel bijzonders dit weekend en dat is ook wel eens lekker. Heb nog wel aardig wat dingen voor het werk te doen, maar dat kan ik ook zitten op de bank doen. Het is voornamelijk veel typwerk. Jeroen doet nu boodschappen. Ik ben benieuwd of we vandaag de 10.000 gaan halen Wel lastig Marleentje, zoals je je werk omschrijft.