Hoi allemaal, ik mag me hier ook komen melden!! Op het moment ben ik zwanger van ons zesde kindje. En uitgerekend op 7 januari 2010 als ik het goed heb. Heb niet echt veel kwaaltjes, maar ik merkte het doordat ik ineens heel goed kan ruiken en die geuren me ook heel zwaar vallen. Dat is zo herkenbaar voor mij! Verder gespannen borsten en soms wat krampjes, dat soort simpele kwaaltjes, maar het echte werk begint ws. pas over een week of twee... we zullen wel zien.
Nou dat hoop ik ook... Zal wel fijn zijn...maar ja iedere zwangerschap is weer anders... Hopelijk blijft het bij jou bij alleen een beetje misselijk zijn... Erg ziek zijn de 1e paar maanden lijkt me ook niet prettig.... Ik ga er dubbel van genieten van alles, het is onze laaste...
Welkom IVA, ik had je al gefeliciteerd in het NOD lijstje, maar doe het hier nog een keer. Gefeliciteerd meid, ik ga je meteen in het lijstje zetten.
hebben jullie veel last van kramp? ik heb af en toe wat steken/zeurderig gevoel en pijn in mijn liezen, maar soms voel ik ook helemaal niks. dat had ik dacht ik bij mijn eerste ook, maar ben er toch een beetje onzeker over.
Dat is in de meeste gevallen normaal: het groeien van de baarmoeder. De pijn die uitstraalt naar de liezen zijn de banden waarin de baarmoeder hangt. Pas als de pijn zo erg is dat je dubbelklapt van de pijn en je daarbij bloed verliest is het in de meeste gevallen zorgwekkender. Ik heb die pijnen ook altijd gehad maar het was bij mij alle keren het groeien van de baarmoeder.
Ik voel het ook een beetje trekken daar, maar dat is net wat iva zegt het groeien van je baar moeder.... Bandenpijn....
ik word eigenlijk onzeker als ik niks voel.... maar goed, je zal het niet de hele dag door voelen denk ik.
wil ook iemand mij op het lijstje zetten?? Ik ben op 5-1-2010 uitgerekend.... Alvast bedankt! Ik ben daar niet zo handig in. (bloos)
Noname, Ik ga je erbij zetten, wat is je test superduidelijk. Wat een verschil met de eerste test en die was toch al ook al duidelijk.
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1e kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr- 1e kindje- ZH- BV 5 JANUARI Noname - 31 jaar - 2e kindje 6 JANUARI Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI Iva - 6e kindje 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Thanx Jada!!! Ja..ik ben ook erg blij met deze duidelijke test. 3 dagen voor mijn NOD... Ondanks dat ik erg bang ben dat deze zwangerschap weer misgaat geven die duidelijke testen me goede moed. Ik heb af en toe ook wat krampen en een beurs gevoel van onderen. Verder gevoelige borsten. Mijn ervaring is dat de misselijkheid nog gaat komen. Bij mijn dochtertje heb ik 8 maanden lang overgegeven... mmmmm
Leuk al zoveel januari mama's! Hoe voelt iedereen zich? Ik heb soms wat krampjes, verder erg misselijk in de ochtend en ben moe! Vandaag een leuk mutsje en slofjes gekocht voor de kleine, als kadootje voor mn man. Ben nog wel wat onzeker, hoop dat alles goed gaat omdat ik in december een miskraam gehad heb. x
Ik heb er nu al last van de misselijkheid, maar af en toe, niet de hele dag door. De moed erin houden, is makkelijk gezegd. Maar van alleen maar negatief denken wordt je ook niet vrolijk. Die krampen heb ik ook, maar ook weer af toe en gevoelige borsten heb ik ook. Dat is eigenlijk alles tot nu toe. Maar 8 maanden overgegeven is ook niet leuk.
Wat leuk een mutsje en slofjes, kan me voorstellen dat je onzeker bent. Maar de kans dat je nog een miskraam krijgt is heel klein.
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1ste kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr- 1ste kindje- ZH- BV 5 JANUARI Noname - 31 jaar - 2e kindje 6 JANUARI Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI Iva - 33 jr - 6e kindje - hopelijk thuis - BV 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Even mijn gegevens aangepast, nu snel naar de bank of misschien vervroegd naar bed, verder stuiteren - want ben nog helemaal hyperdepieper