Hoi andere de Haan!! Ik heb het idd gevonden!! Hoop dat dit forum net zo gezellig is als het NOD forum Denk ook dat we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend, rond 17/18/19 januari ergens. 'T idee dat ik zwanger ben begint eindelijk een beetje te zakken, maar vind het nog steeds onwerkelijk. Jij ook nog heel erg gefeliciteerd!
Wij hebben het de vorige keer verteld door de opa's een mok te geven van de prenatal met daarom voor de aller liefste opa ofzo en de oma's hebben we een speen gegeven met i love oma. Mijn ouders hadden het meteen door de ouders van mijn vriend zaten echt zo van ja... leuk... ooooo... zijn... ben je zwanger???!!! Deze keer denk ik dat we julian een shirt aandoen met daarop grote broer of de tekst geef me maar snel een kusje want ik krijg een broertje of zusje! (of brusje maar denk niet dat ze weten wat dat is)
@Hilli; Met 9 weken kan je met een gewone echo genoeg zien hoor! @Vertellen; Wij hebben het gewoon gezegd zonder leuke dingen. Mijn ouders en schoonouders hadden het ook al wel verwacht. Elke keer als ik geen biertje nam vroeg me vader al van, goh ben je zwanger?! Ze vonden het natuurlijk wel heel erg leuk. Nu moet ik het alleen mijn broertje en mijn zus nog vertellen. En de rest van de omgeving die wacht maar totdat ik de 1e echo heb gehad. Ik vind wel dat we gewoon dit topic moeten houden! 2 topic's vind in minder gezellig, en ik zit er lekker tussenin en stel dat ik 2weken over tijd loop, dan kan ik de meiden van het 2e deel van januari helemaal niet. Dus ik zeg, gewoon lekker gezellig 1 topic houden We zitten toch allemaal in het zelfde schuitje. Hier gaat het goed, ben met vlagen misselijk, dat is wel wat minder. Ook eet ik heel slecht. Bijv. als ik avond eten aan het maken ben dan heb ik vet een honger, ben ik aan het eten heb ik na 3 happen al genoeg gehad. Hebben meerde mensen dit?
@ingrid, Tip, mijn zus had voor mijn neefje een shirt gemaakt met op de voorkant, IK BEN STOER, en dan op de achterkant, WANT IK WORD BROER...
Marieke, die is leuk!!! Is ook niet zo'n hele lange tekst dus past denk ik ook beter op een mt 74 shirt Dank je wel voor de tip!
@Ingrid: wij gaan onze kleine meid een t-shirt aandoen met daarop: geef me een dikke kus want ik word grote zus. T-shirtje ligt al klaar voor zaterdag. @sjalotjuh87: ik heb sneller honger en dan sneller genoeg gegeten. Had ik bij de vorige zwangerschap ook trouwens.
wat is er weer veel gekletst dit is echt niet allemaal bij te houden. Jada gefeliciteerd met je verjaardag en surf gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je zoontje. ik vind het ook leuker dat het gewoon een topic blijft anders moeten sommige zo zoeken in welk topic ze mee mogen schrijven. En het is toch juist gezellig dat er veel gekletst wordt. Wij hebben het zondag met moederdag verteld aan onze ouders en zussen. Verder hoeft niemand het nog te weten, als we heel wat verder zijn is het vroeg genoeg om anderen in te lichten.
helemaal moe en uitgeteld op de bank aan het rusten... laat-vroeg is echt niets voor mij!! verders alles oke! dikke kus breezer
hoi hoi mag ik er ook bij . ik ben er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn jippie naar 20 maanden eindelijk we zouden eigenlijk deze maand beginnen met IUI dus ben echt super blij eeeeeen wonder.. ik voel helemaal niets eigenlijk.. heb wel veel honger... maar misschien heb ik dat altijd wel hahaha heb nu alleen het gevoel dat ik moet eten... volgends de calculator hier ben ik 18 januari uitgeteld... en 8 juni hebben we de eerste echo in het ziekenhuis.. x beebie
Hoi meiden, Ik ben weer thuis na een dagje werken, pppffff. Weer nieuwe meiden erbij, van harte gefeliciteerd allemaal. =D> Morgen is de spannende dag al voor ons we gaan dan voor de 1e keer naar de gyn. Hopelijk krijg ik een inwendige echo en mogen we onze Pooh al zien, ik hoop het zo. O Ja Pooh, zo heet ons kindje in de buik, het is dus een buiknaam. Morgenvroeg ga ik nog een keertje testen, zodat ik echt zeker weet dat ik zwanger ben, ben ik erg of niet? Voor de rest heb ik niet veel te melden. Iedereen alvast een fijne avond.
Lieve dames, ik heb helaas slecht nieuws, ik vanmiddag een miskraam gehad of nou ja ik zit er nog middenin volgens mij. Voor ons heeft het dus niet zo mogen zijn. Wel wil ik jullie een hele fijne zwangerschap wensen en vergeet er allemaal niet van te genieten!!!!!!! Ik kom zo af en toe nog wel even kijken hoe het met jullie allemaal gaat! Liefs ingrid
@Ingrid, Weet je zeker dat het een mk is, er was hier ook een meid die bloed had verloren en toch zwanger was/bleef. Nou meid, een hele vette dikke knuffel, sterkte meid. Hier wordt ik nou echt verdrietig van en heel onzeker. Succes en sterkte meid.
wat erg, heb je al gebeld met je vk. zodat je het zeker weet? omdat je het in je eerdere berichten alleen over bruinverlies had en volgens de site van mijn vk is dat heel normaal. veel sterkte
Weet het zeker, heb de vk wel geprobeerd te bellen maar dat kan dus maar tot 12uur verder alleen voor spoed gevallen, denk niet dat dit voor hun onder spoed valt. Ik verlies echt donker bloed en ook nog heel veel, lijkt wel alsof ik leegloop, ook verlies ik heeel veel stolsels dus denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat het zo is. Heb wel de ha gebeld en moet nu in de gaten houden dat ik geen koorts krijg en geen erge buikpijn enzo. Natuurlijk ook nog de vk morgen bellen voor een afspraak om te kijken of alles schoon is.
Hey hey @Sjalotjuh en Blaine: Ja! Ben blij dat jullie dat ook vinden Hopen dat de rest dit ook wil hé. Eén groot topic is idd veel gezelliger. @Sjalotjuh: Hoeveel weken ben je nu zwanger? Kan het niet zien hé @Beebie: Gefeliciteerd! Je ziet het hé, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Jij bent zo'n voorbeeld @Ingrid: Nee Ooh meid, wat verschrikkelijk Dit vind ik echt erg, krijg er gewoon de kriebels van. Hoe gaat het me jou? Lukt het een beetje? kHoop echt dat je snel terug zwanger bent, en dat het beebje gewoon blijft zitten!
@ingrid, hier schrik ik van hoor! pff...eng! Leef met je mee, zo jammer, blij geweest voor niets....Heel veel sterkte voor jullie!
Hoi hoi! Gefeliciteerd voor alle nieuwen! @ladyjoey, fijn dat de echo voor zover goed was. Nog even afwachten dus op de volgende. Hoop op een levende echo! @ingrid, bah, wat naar voor je. Hopelijk was het wat anders en krijg je snel uitsluitsel. Hier nu flink misselijk, bah! Heb al meerdere dingen moeten afzeggen. Etentje vanavond, wordt al misselijk als ik eraan denk. Heb net afgebeld. Nu zelf twee saucijzenbroodjes in de oven, want had daar ineens zeer veel trek in..... nou ja, geen pijl op te trekken. Hier af en toe wat ambivalente gevoelens over de zwangerschap (ongepland en alleenstaand). Met name verdrietig omdat omgeving allemaal zo geschokt is. Wil niet dat men geschokt is. Ik red me wel, ben 31 en geen 16 meer. Er zijn een paar meiden die iets gezegd hebben over dat ze bij een eerste ook alleen waren. Weten jullie nog hoe de omgeving reageerde? En trokken jullie je daar veel van aan? Ik denk dat als ik mijn kindje in mijn armen hou ik er heel blij mee ben, alleen nu bekruipt me heel af en toe een gevoel van: stort ik mezelf niet in het onheil.... Dat komt mede door die zware reacties van de omgeving. Omgeving gaat me wel heel erg steunen hoor, maar moeten even wennen denk ik. Verder iedereen veel succes en genieten van de zwangerschap! liefs Klavertje
@Beebie, Gefeliciteerd Meid! Welkom bij de club vol spanning, met mooie en minder mooie berichten, met veel vreugde maar helaas ook af en toe een traan! Hopen dat het voor jou allemaal goed mag gaan! (ben echt in shock door bericht van ingrid, bah! ) @wops, tja dat nog een keer testen, ik heb daar ook aan gedacht, maar heb mezelf voor genomen dat niet te doen! Wil mezelf niet onnodig gekmaken! Maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk!
@klavertje, laat je zelf niet teveel meeslepen met wat een andere er van vind! Het is JOUW leven! Ik weet zelf dan niet hoe het is, ken wel een BOM moeder, die doet het fantastisch...het alleenstaand moederschap heeft ook vele voordelen hoor! Jammer dat je zo misselijk bent...maar dat hoort er bij!