Meid wat een klotenieuws. Heel veel sterkte gewenst. Ik zit hier ook in onzekerheid, had straks met afvegen bruin slijm, wel heel licht. Maar voel me er niet zo goed bij, heb de VK al gebeld, maar die nemen niet op. Dus zit hier op mijn verjaardag, met een onzeker gevoel. Gelukkig vier ik mijn verjaardag vandaag niet.
Ja ik vind het ook best eng eigenlijk. Ben bang dat het streepje lichter zal zijn of niet komt, of weet ik veel wat ik allemaal in m`n hoofd haal. Denk toch dat ik het doe morgenvroeg, amar dat kan nog veranderen hoor, ik ben heel wisselvallig zullen we maar zeggen.
Hey hey, kwam ff snel kijken of er nieuws was. Ingrid, wat ontzettend verschrikkelijk... als er iets is, je weet ons te vinden oke? Dikke kus
Hallo allemaal!! @ Ingrid. Oh wat schrikken!! Wat afschuwelijk voor jullie! Heel erg veel sterkte van mij!! Ik zal duimen voor je dat het de volgende ker wel goed gaat!!!! @klavertje. Ik denk dat het best goed te doen is hoor in je eentje, wel zwaar, maar absoluut te doen, en als je een omgeving hebt die je een beetje kan steunen, en misschien een beetje de helpende hand kan bieden, dat helpt ook enorm!!! Want soms heel even de zorg even over kunnen laten aan iemand anders (je moeder of een goede vriendin) kan HEEEL welkom zijn. Gewoon lekker op je roze wolkje genieten van je zwangerschap, al is die nu een beetje groenig geworden door de misselijkheid. Met mijzelf gaat het goed, vanavond gaan we het nieuwd aan mijn schoonouders vertellen, ik heb voor CAN een t-shirtje gemaakt met "hoera! Ik word grote broer" erop. Dat idee hebben we van een van jullie gejat Ik vind het best spannend!!!!
Ingrid: wat een vervelend nieuws! Ik hoop dat je snel langs kunt komen bij de verloskundige zodta je uitsluitsel hebt. Ik ga voor je duimen dat het toch nog goed zit! Jada: heb je de verloskundige nog te pakken kunnen krijgen? Of is het bruinverlies al gestopt? Het kan nog van de innesteling zijn wat bruinig slijmverlies. Liefs Marleen
@ Nieuwe zwangeren, PROFICIAT!!!! @ Ingrid130, jeetje meis wat een rotnieuws! Misschien een beetje een vervelende vraag, maar heb je helemaal geen buikpijn dan? Ik had dat namelijk ONTZETTEND bij allebei de MK's. Ik lag er echt krom van de pijn. Wil je geen valse hoop geven, maar ik dacht dat buikpijn er wel bij hoorde.... Nouja, succes en sterkte in elk geval. Als je wat kwijt wil, weet je ons te vinden he? (grote digi-knuffel van mij) Hier gaat eigenlijk alles zijn gangetje. 's ochtends misselijk, maar dat zakt later weer. B.T.W Volgens mij heeft nogmaals testen echt geen zin, want zelfs al zou het niet goed zijn, de hormonen zitten nog wel in je lijf, dus je zou hoe dan ook een positieve test krijgen.... Maargoed, als het je gerust zou stellen... Wij hebben idd ook alleen de ouders nog maar op de hoogte gesteld van de komst van een Brusje, we wachten even de echo af. Ook i.v.m mijn situatie nu. Beetje lang verhaal, maar komt erop neer, dat ik zelf nog niet helemaal gezond ben op dit moment..... @ Jada1984, hoop voor je dat het geen kwaad kan. Fijn dat je vrijdag terecht kunt bij de VK
@beebie82; Welkom en gefeliciteerd!! @ingrid130; Wat een k*t nieuws zeg! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Sterkte! Ik vind het trouwens wel spoed hoor. Dikke knuffel voor jou! @Hilli; Ik ben 4 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb nog geen banner omdat een vriendin die het nog niet weet ook op dit forum zit (een augustus mama) en ik wil nog niet dat zij het weet. Alleen onze ouders weten het nu nog maar. Wil ik ook nog even zo houden. @Jada1984; Meid, ik hoop toch zo dat het niks is! Een klein beetje bruinverlies hoeft nog niks te betekenen! @Mispoes; Misschien een hele brutale vraag... maar wat heb je dan? Als je geen antwoord wil geven begrijp ik dat best hoor! Ik heb vandaag met Zoë een lekker rondje gelopen, wel op haar tempo. Ik vind het zo grappig gezicht zo'n uk die aan het lopen is M'n mannetje is geslaagd voor zijn examen! Whoehoeee. Nu is hij met een maat aan het gamen... echt saai haha najah....
De gemidelde leeftijd van de zwangeren die op de lijst staan is 27,3. Zit ik wel dik onder ben ook de jongste
@Jada: Wel spijtig dat je vrijdag pas mag hé. Ik kan me voorstellen dat je je verjaadag wel anders had voorgesteld. Niet zoals nu, in de onzekerheid. Heb je nu nog steeds bruinverlies? @Sjalotjuh: Aah vandaar Ja, wacht dan nog maar even met het maken van een mooie banner En proficiat voor je mannetje!
pff jeetje weer 10 blz erbij... hebben vanochtend in het grote bed de verjaardag van mn kleine man gevierd, kado erbij en foto's natuurlijk! t was wel gek hoor, hij is om 8.39 uur geboren en vanochtend zaten we met zn drietjes het kadootje uit te pakken, heel raar, maar wel super natuurlijk! verder moest ik gewoon werken, mn vriendje had vrij genomen dus die heeft heerlijk een vader-zoon dag gehad! net mn ouders nog even gehad op de koffie, ook gezellig! nu plof ik op de bank en morgen lees ik alles bij! hopelijk alles goed met jullie!!
pff jeetje weer 10 blz erbij... hebben vanochtend in het grote bed de verjaardag van mn kleine man gevierd, kado erbij en foto's natuurlijk! t was wel gek hoor, hij is om 8.39 uur geboren en vanochtend zaten we met zn drietjes het kadootje uit te pakken, heel raar, maar wel super natuurlijk! verder moest ik gewoon werken, mn vriendje had vrij genomen dus die heeft heerlijk een vader-zoon dag gehad! net mn ouders nog even gehad op de koffie, ook gezellig! nu plof ik op de bank en morgen lees ik alles bij! hopelijk alles goed met jullie!!
@ingrid, wat een rotnieuws.. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. he, bah. @jada, hoop dat het bij bruinverlies blijft.. jammer dat je pas vrijdag kan. wel wil ik je toch ook feliciteren met je verjaardag. @surf, van harte met je zoon. @nour, vervelend dat je zo misselijk bent. gefeliciteerd voor de nieuwen. en welkom. @klachtjes, begin nu ook wat misselijker te worden en (.)(.) ga ik goed voelen. en helaas pindakaas, pukkeltjes overal op mijn gezicht. ik las dat iemand honger had en na drie happen alweer vol zit. dat is heel herkenbaar. tijdens de maaltijden (behalve ontbijt) dwing ik mezelf toch wel goed te eten. o ja, vandaag zat de dvd van MvM in de bus. heb m net gekeken, ik wist wel dat een zwangerschap een wonder is, maar als je dat ziet.. poeh. complex. maar o zo mooi.
Hier ff een juli 2008 mama.. Ff update over Ingrid. Ze heeft toch de vk maar gebeld, omdat ze heel veel bloed verloor en er ook niet lekker bij werd. De vk is geweest en ze zijn nu naar de gyn omdat het bloeden ineens veel minder is geworden. Ik hoop dat ze hier later zelf nog even komt, anders laat ik het jullie weten..
@klavertje, altijd zo vervelend he, wat andere mensen zoal roepen. het is moeilijk je er niks van aan te trekken. natuurlijk ben jij zielsgelukkig als je je kindje eenmaal in je armen hebt. en dat gevoel krijg je vast al tijdens de zwangerschap. het is ook heel normaal om bijvoorbeeld twijfelachtige gevoelens te hebben. er komt een heleboel op je af. ga maar genieten van je zwangerschap meis.
ingrid: wat een rotnieuws! Ben er niet goed van! Sterkte meid. Weet niet meer wie er last had van bruinverlies,maar dat heb ik ook al 2 weken (had ik altijd voor ik ongie werd). Ik heb beslist dat ik morgen bel naar een andere gyn voor een afspraak en ik probeer zo snel mogelijk te gaan,omdat ik er zo mee inzit i.v.m. die scan en nu met het bruinverlies... Deze nacht terug serieus duizelig geweest en vanmorgen goed misselijk,maar net niet moeten overgeven. Ahja,het hoort er allemaal bij é. Groetjes en goede nacht
@Sjalotjuh1987, natuurlijk mag je dat vragen Vragen staat vrij he Maar ik kom er later nog op terug! Ga nu mijn nestje opzoeken, ben kapot, en morgen is het hier weer op tijd feest Trusten allemaal!