@ Essie, veel plezier met je echo zo. Het is zo mooi! @ hilli, brrr daar moet je toch niet aan denken. Ik zou gewoon duidelijk zeggen we bellen als de kleine er is en dan horen jullie wel hoe laat jullie kunnen komen. Gewoon voor jezelf opkomen, het is jullie kindje en bevalling. @ alle nieuwe dames welkom. @ mecha, doe maar rustig aan en logisch toch dat je nu wat minder tijd hebt. @ ankje, gemeente zit dicgt nu dus en en ???? @ hier, vanmiddag inderdaad even naar de kapper gesleept, hadden ze toevallig een leuke aanbieding heb dus gelijk even geverfd en was 5 euro duurder uit als alleen voor knippen. Voel me nu wel gerad braakt maar vooruit nu hoef ik voorlopig ook niet weer (gelukkig). Tot later
Hilli ik ik heb ook van zoiets schoonouders. 10x vragen weten jullie wat het wordt? Ik wil het niet weten, maar als we meegaan gaan ik er wel op letten. Als het zover is moeten jullie wel bellen..want dan komt ze gelijk terwijl ik al 100x (netjes) heb gezegt dat we eerst een moment voor ons 3tjes willen hebben. Op een 1 of andere manier bedoelen ze het wel goed, maar wordt je soms een beetje geïrriteerd van. M'n eigen ouders zijn wat makkelijker die zeggen gewoon we wachten wel af. Verhaal komt me bekend voor.
hoi meiden, ik zit vandaag even niet lekker in mn vel.. heb echt even een baaldag, heb nergens zin in en geen puf voor. dus ik kom morgen weer kletsen, dan zal ik me vast weer beter voelen! liefs rebbel
Mennn...hele dag verstoken geweest van internet op het werk. Wat kun je dat missen, op het moment dat je het niet meer hebt.. Kon niet bijlezen, kon niet printen, de kinderen konden niet bij hun opgeslagen werk. Kortom chaos. Net een stapel bijlees werk, weinig onthouden. De kwarktaart is nog goed gelukt en daar hebben we heerlijk van gesnoept vandaag Ik las iets over striemen. Ik heb ze helaas ook op mijn borsten gekregen. Gelukkig alleen daar. Het ziet er nu nog erg paarsig uit, maar ik weet dat dat in de loop van de tijd wel minder wordt. Ben van 75D ook naar 80E (ik denk stiekem zelfs F) gegaan. Is ook giga natuurlijk. Van Essie heb ik onthouden dat ze voor een echo gaat straks. Veel plezier! Van Suzanne las ik iets van flauwte. Wat een schrik zeg. Ik heb het zelf twee keer op een nacht gehad, na overgeven. Ik stond weer op en zo werd ik wakker ergens op de vloer. De tweede keer die nacht was mijn vriend erbij en ik lag met draaiende ogen op de grond. Ben toen keihard met mijn heup op een stenen opstapje gevallen. (dit was trouwens voor mijn zwangerschap). Wees alsjeblieft voorzichtig, je moet nu niet ongelukkig neerkomen op je buik. Ik zou morgen vrij hebben voor de suikercurve en de urinekweek, maar mijn invaller meldde zich ziek en we konden geen andere krijgen. Dus nu brengt Jeroen, die morgen adv heeft, mijn urine weg en krijg ik vrijdagmorgen vrij voor de suikercurve. Wat een gedoe zeg. Soms wilde ik wel eens, dat ik een gewone kantoorbaan had, dat zou het allemaal wel wat eenvoudiger maken. Ga nu een hapje eten en lekker relaxen op bed. Ben moe. Bekken gaat iets beter overdag. Zit meer en heb mijn tempo iets meer aangepast. Dat is fijn.
Iemand schreef over kikkers en muizen, heerlijk er zijn er hier ook al wat doorheen gegaan, heb laatst 2 zakken bij de Hema gekocht, jammie Essie, heel veel plezier met de echo, we lezen je verslag later wel Suzanne, vervelend meid. Gisteren toen ik thuis kwam, draaide alles om me heen, bloeddruk is bij mij meestal 110-60. Na het eten ging het nog niet beter, even een zwangerschapsvitamine ingenomen en het ging gelukkig een stuk beter Kwek, lekker zeg even nog een paar daagjes naar Parijs, heerlijk zeg. Al wat geboekt inmiddels Mexicaanse griep, ik had al eerder geschreven, ik ga het definitief niet doen. Net zoals Essie zegt, er is nog te weinig bekend. Maar goed iedereen beslist zelf, wat het beste is. Striemen, hier ook nog niet aanwezig. Maar wat niet is kan nog komen. Hilli, ik vind dat je dat gewoon moet kunnen zeggen tegen je schoonmoeder. Net zoals Essie zegt, gewoon op een tactvolle manier, ze moet het kunnen begrijpen. Ook ik wil niemand aan mijn bed hebben, behalve vriend, vk. Ze kunnen de kleine man straks vaak genoeg zien.
Het zijn echt sinterklaas lekkernij. Het is een soort van suikergoed met dun laagje chocolade erover heen. Ze zijn trouwens in huis, wel dure want ze komen van Jamin af. Heb er al 2 op, jammie. Heb nog een vraagje. M`n meisje zit vandaag echt heel erg op de oppervlakte en ze maakt denk een bolle rug of der kontje dat ze naar buiten drukt. Helemaal harde bulten krijg ik op m`n buik wat zeer doet. Ook heel veel steken in de vagina. Heb soms het gevoel dat m`n meisje wil komen ofzo, vind het een heel raar en soms zo`n onprettig gevoel in de buik. Bij sommige bewegingen van haar wordt ik gewoon onpasselijk. Iemand hier ook last van? Ze wordt natuurlijk groter en groter en dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Even wat reacties van mij en dan ga ik samen met mn zusje wat sieraden maken. Nouja zij in ieder geval, hahaha. @Blaine Toch nog naar de kapper geweest. Is altijd wel weer fijn als het gebeurd is hé? En voor dat geld lekker meteen geverfd, mooi. @Belliebeer Welkom hier! @Essie Veel plezier vanavond, je zal ondertussen al wel weg zijn als je niet thuis zou eten. Maar we horen/zien het morgen vast wel. @Lynd Moest gewoon op mn zij liggen. Helaas hebben ze daar nog niet de tafels met gaten uitgevonden, hahaha. @Mecha Veel succes met alles! @Chevenne Dat is balen, maar lief dat Jeroen het dan kan doen. Is niet handig zo nee. Doe het vanavond lekker rustigaan idd, doe ik ook. Is af en toe wel echt nodig hé! @Hilli Wat vervelend van je schoonmoeder zeg. Kan het me helemaal voorstellen dat je dat niet wilt, wij willen ook gewoon samen zijn hoor. Gewoon rustig tegen haar zeggen, het is jullie kindje en jullie beslissing dat moet ze respecteren. Succes meid! @Rebbel Sterkte meid, doe het rustigaan. We zien je vanzelf wel weer hier. Nou, ik ga een bakkie thee pakken en dan zal ik eens kijken wat ze allemaal bij zich heeft, is even naar huis gereden om al haar kralen te halen...en dat zijn er nogal wat, hahaha. Tot strakkies, fijne avond allemaal!!!
Ja dat geloof ik wel ja. Nu was 1 zakje met een stuk of 12 a 14 stuks 3,99 echt niet normaal maar ja als je zoveel trek erin hebt dan betaal je dat maar. Misschien dit weekend eens de hema onveilig gaan maken.
Bij de hema iets van 2,50 geloof ik, niet dat dat nou zoveel scheelt Kareltje veel plezier met sieraden maken
woops: hier bij de c1000 kosten ze maar 1,15 per zakje zitten er 12 in. En bij de etos kosten ze 1,50 zijn dezelfde als bij de c1000. Ankje: hoe is het afgelopen met de vergunning?
@ kareltje/massage, ze zijn er wel hoor speciale tafels voor zwangeren met een opening voor de buik. Zag het laatst toevallig ergens in een advertentie staan. Maar ach dat maakte het vast niet minder prettig . veel plezier met crea doen. @ chevenne, lastig is dat dan he dat je niet zomaar kunt zeggen ik ben er niet, wel fijn dat het toch kan worden opgelost. @ woops, als je het niet vertrouwd gewoon bellen met je vk hoor. Ik denk dat de kleine gewoon zo actief en sterk is, ons krummeltje duwt ook regelmatig heel hard naar buiten, vooral als mijn man zijn handen op mijn buik legt, wij maken er gein over dat hij daardoor naar buiten wil, maar zeer vind ik het niet doen. Het is wel een raar gevoel, kan het niet goed beschrijven maar jullie weten vast wat ik bedoel .
@Woops Dat heb ik ook hoor.. Af en toe het gevoel of ze via die kant naar buiten komt.. Dat komt doordat ze rond haar as draait en dat kan inderdaad behoorlijk zeer doen.. Bereid je maar voor, die van mij heeft nu ook bedacht dat ze haar been wel in mijn zij uit kan strekken.. Er komt gewoon af en toe een voet uit mijn zij steken, kan heel gemeen zeer doen, maar is niet erg.
hehhee suus,dat heb ik nu ook sinds een week echt een voet in mijn zij die gewoon wordt afgezet,ik had og niet eertder zoiets gevoeld in mijn zij,het is niet een heel prettig gevoel,maar ik moet er wel steeds om lachen Heb trouwens wel een zere plek links boven mijn navel,ben benieuwd of dat een blauwe plek is ofzo,het is precies de plek waar ze constant met haar bil tegenaan drukt,ze ligt al vanaf het begin een beetje hetzelfde en ze kan haar kont echt heel ver naar buiten drukken,dus t zal me niets verbasen
Ja die plek heb ik inderdaad ook Lisette! Bij mij zit ie ook links boven mijn navel, helemaal beurs.. Precies ook de plek waar elke keer die kont uit komt zetten
Oke, dus ik ben gelukkig niet de enige. Ik heb een zere plek aan de rechterzij en de ribben die daar zitten. Daar komt ze elke keer tegenaan. M`n man geeft wel eens een "tikje" tegen der billen en zegt dan "doe je mama eens niet zo`n pijn" We weten natuurlijk niet of het haar billen zijn, maar we moeten er wel om lache. Meestal zakt ze dan ook weer wat dieper weg en is de bult weg. Heb trouwens ook weer last van brandendmaagzuur, had ik enkel weekjes terug ook en ik was al blij dat het weg was, maar helaas het is er weer. Doen jullie daar nog iets voor of laten jullie dat zo? Ik heb er nog niets voor gehaald ofzo.
ik gebruik gaviscon en dat werkt redelijk en veel kleine beetjes over de dag eten,ik heb echt bijna non-stop maagzuur nu,maar dat schijnen veel meiden te hebben in de laatste weken van de zwangerschap,maar met die gaviscon is het goed te doen hoor en je hoofd hoog leggen s'nachts
hee meiden, essie ligt nou lekker naar haar kindje te kijken, denk ik! Ben benieuwd! @rebbel: wat balen dat je je rot voelt. Dikke knuffel jouw kant op!! Ik ben net bij de huisarts geweest om me ziek te laten schrijven vanaf nu, maar moet wel een bewijsje van de gyn hebben, zucht. Heb net afscheid genomen van mijn oude gyn en was van plan om naar een nieuwe te gaan, maar misschien dat ik dan morgen toch nog even om zo'n bewijsje ga vragen. O, en hubby is gelijk ingeent tegen mex.griep. Ik vroeg mijn huisarts naar zijn mening over het inenten van zwangeren, maar ook hij zei dat hij alleen maar verschillende meningen (en geen waarheden) kon verkondigen. Inenten is op eigen risico van de zwangere volgens fabrikant, want alleen maar op (zwangere) dieren getest... Dat wist ik niet!! In elk geval doe ik het dus niet. @kareltje/blaine: hehe, ik zou zo'n massagetafel wel eens willen zien, lijkt me niet onhandig. Ook lekker, even op je buik liggen en de druk van je ingewanden halen doordat het kindje naar voren hangt (ik kan helaas niet op mijn knieen zitten, ander zou het natuurlijk ook kunnen door op handen en knieen te gaan zitten). Ik heb ook wat blauwe-plekken gevoelens op mijn buik gehad, gelukkig weer vanzelf weggetrokken. Is denk ik niet raar, er wordt al best hard getrapt!!! Ik hou helemaal niet zo van gevulde kikkers (of van andere gevulde chocolade), maar heb net toch maar eens een verpakking oudhollandse pepernoten opengetrokken. Lekker, hoor!