Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woops

woops Niet meer actief

Wat doen jullie nu zo heel de dag eigenlijk?
    Ik zit nu thuis maar wat ga ik met m`n tijd doen?
    Iemand wat ideeën?

- Ik kan zo ie zo de hond wat vaker uitlaten.
    - De was doen.
    - Bank hangen.
    - Kleine boodschapjes doen.

Wil ook niet teveel hooi op de vork nemen, want misschien stoot ik m`n hoofd dan heel hard.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    woops: ik doe eigenlijk niet zo veel. Beetje tv kijken, internet vooral zp kijken haha. Soms visite ontvangen. En vaak 's middags lekker even op bed liggen rusten dan slaap ik 's nachts beter. En daarnaast volg ik een thuisstudie assistente drogist. Alleen maar om bezig te zijn en me nuttig te maken zit natuurlijk al 11 weken thuis. Heb de studie klaar moet nu alleen nopg leren voor examen dat heb ik op 4 dec. Zo voelde ik me tenminste nog nuttig en kan het op mijn eigen manier doen.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Bedankt voor alle felicitaties. :D

4. Zo weer terug van de echo, het was trouwens geen 3D echo, maar een groeiecho om te controleren of de kleine man goed op groei ligt. Hij loopt een weekje achter op groei, niets verontrustend, over twee weken op herhaling en kijken of hij dan goed gegroeid is. Helaas ligt hij nog steeds in stuit, maar heeft wel voldoende vruchtwater en ruimte om te draaien. Helaas kon ze er geen foto van maken, omdat hij zijn armpjes en beentjes nog steeds voor zijn hoofd heeft liggen.

Ise, wat spannend zeg en wat grappig dat je er nou vannacht over gedroomd hebt

Ankje, gefeliciteerd met de bouwvergunning, eindelijk kun je dan gaan beginnen.

Nikkie gefeliciteerd met je 31 weken, hier ook alweer 31 weken!

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    #10225 Essie79, Nov 4, 2009
    Last edited: Nov 4, 2009
    Marleen wat leuk dat je een studie doet:)! Gaat het er goed mee? En ga je er iets mee doen? Omdat je laatst vertelde dat je misschien wat anders wil doen ivm werktijden/druk enzo? Succes ermee8)!

Woops fijn dat het beter gaat:)! Houden zo8)! Films kijken, boek lezen, winkelen, vriendinnen uitnodigen, muziek draaien, genieten van je buik, genieten van de bewegingen, genieten van de babykamer, dagboek over je zwangerschap bijhouden, hier meer langskomen.....uuuuuuuhhhh kan je er iets mee;)???

Suus gatverdamme zeg:(!!! Dat gun je zeker niemand, en helemaal jullie niet die al genoeg tegenslag hebben gehad.... Je zou echt zeggen dat het vanaf nu eigenlijk alleen maar beter kan gaan....:( Op naar een top 2010 zal ik maar zeggen. Sterkte met alles:)!

Ankje gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd:)!!! Helemaal fantastisch joh8)!!

Jada hoezo heb jij een groeiecho dan?

Ise spannend zeg;)!! het is dus ook nog een verrassing of het een jongen of meid is??

Drank/sigaretten: niet meer aangeraakt sinds ik zwanger kon zijn! Ik was geen echte roker, meer af en toe bij een drankje, en/of met vriendinnen die roken, dus kost me totaal geen enkele moeite. Vriend rookt ook niet, en die drinkt nu eigenlijk ook amper; heeft er geen behoefte aan zegt ie (zou dat ook weer die nesteldrang zijn:D). Half glaasje wijn hoeft voor mij ook niet.

ECHO: helemaal geweldig was het:):)!!!!! De kleine man ligt met z'n hoofdje rechts onder m'n ribben en met z'n voetjes linksonder (dat wist ik trouwens al). Nog tijd zat dat ie draait. Bij de 20-weken echo leek het erop dat hij enorm op z'n vader zou gaan lijken, maar niets blijkt minder waar!!! Hij heeft lekkere volle lippen, en die heeft ie toch echt van mij:D!! Z'n oogjes gingen ook ff open (staat op dvd) en hij moest gapen (zijn foto's van!). Zo schattig;)! En oja, alles loopt 'op schema', z'n hoofdje ligt wel voor op groei; maar is natuurlijk logisch met al die hersenen die gevormd moeten worden;). Hij weegt nu 1213 gram. Als ie zo doorgaat dan zal ie rond de 3300 gram wegen en 51 cm. lang zijn bij geboorte.

Ik zal er eens ff over nadenken of ik hier een foto plaats:p. Zit nu op school en moet vanmiddag naar de huisarts....ongemak van iets waar ik het laatst over had en maar niet weg wil gaan. Sterker nog, het wordt erger en doet nu ook echt zeer:$. Kan nog wel gewoon zitten;). Daarna eten en de dvd/foto's kijken bij mijn schoonouders; m'n vader en broertje komen daar ook heen. Ben erg benieuwd wat ze ervan vinden! Dus nog ff geduld tot morgen! Trouwens nog bedankt voor jullie plezierwensen en belangstelling:).

6. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Jeeeeej Anke, gefeliciteerd!!!!

Nou hier nog geen nieuws.. Ik denk dat mijn vriend wordt gebeld door zijn broer en dat hij mij belt, maar hij is wel aan het werk. Maar als ik vanmiddag nog niks heb gehoord bel ik gewoon mijn schoonmoeder of -vader even. Het is de derde dus dat zal geen dag gaan duren. Inderdaad leuk dat onze kleintjes ongeveer 2 maandjes schelen straks (ben trouwens ook de peettante!).

Ga hier even poetsen, kom later weer terug.

7. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Woops: internetshoppen ;). Ik heb er al vele voordeeltjes en leuke kleertjes door, tijd zat om te kijken..

8. woops

woops Niet meer actief

Net toch wat raars meegemaakt.
    Heb gewoon goed m`n ontbijtje op van 2 sneetjes brood.

Ik denk ga even de beddengoed aftrekken en wassen.
    Ben ik bezig en alle beddengoed eraf en wil het naar de wasmachine brengen.
    Wordt ik ineens niet goed en ligt in m`n hoofd.
    Ben meteen gaan liggen en heb even 10 min. gelegen denk ik.
    Het gevoel is wel wat weg getrokken maar heb een heel raar gevoel in m`n lichaam nu.
    Herkend iemand dat?
    Misschien te vlug bezig geweest.
    Nou ik ga even bankhangen, de gsm houd ik bij me op zak, je weet maar nooit.

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Woops rust is het devies!!! Ik herken het zeker! En goed drinken!

10. Essie, had de vorige keer een invalster bij de VK, voelde even aan mijn buik en kon niet goed voelen hoe de kleine man lag. Ook is mijn buik niet enorm groot, dus wilde ze graag een groeiecho.

Fijn dat je zo genoten hebt van je echo

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Jada oja dat was het! Nou goed dat ze het doen, en die stuit komt vast goed:)! Hij moet bij mij dus ook nog draaien. Heb je trouwens je bankrekening al gecheckt;)?

12. Heb ik net gecheckt, staat erop. Vanmiddag ga ik deze versturen, komt dan wel met pakketpost.

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
  14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    woops: ik herken dat ook als ik teveel doe of te snel opsta of iets van de grond raap met mijn hoofd dus naar beneden dan heb ik daar ook last van.

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    essie: weet nog niet of ik er iets mee ga doen. Maar is zowiezo handig om te weten krijg ook medicijnen enzo en dat is zowiezo makkelijk met een kleine en in mijn werk als kraamverzorgende kan ik het ook gebruiken. Maar het kan goed zijn dat ik er iets mee ga doen. Het is een erg leuke studie. Heb al het huiswerk enzo ingeleverd en alles is goedgekeurd gemiddeld cijfer 9 gekregn dus netjes. Nu ben ik bezig met samenvattingen maken en dan leren en hopen dat we meteen slagen op 4 dec.
    Leuk dat je zo genoten hebt van de echo! Bijzonder om te zien he!

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Belliebeer: Idd ze bedoeling het niet slecht hé. Daarom vind ik het ook best moeilijk om het te zeggen :) Maar ze moeten dat maar aanvaarden hé.

@Gevoel dat er eentje naar buiten wil: Hier ook sinds een paar dagen, dan duwt er altijd iets heel hard in mijn rechterzij. Zou niet weten wat. kDenk mss een handje of een voetje :D Maar dan staat er echt een bult op mijn zij :D

@Lynd: Hoe komt het dat je ook naar een nieuwe gyn gaat? Heb ik iets gemist?

@Mecha: Jeetje wat erg voor je neefje! Zeker omdat hij al luchtwegenproblemen heeft. Ik hoop echt voor hem dat hij erdoor komt.

@Belle: Ik denk dat mijn mannetje hier ook gedraaid is. Hoofdje nog wel naar beneden, maar ruggetje naar mijn buik toe. Ik voel eigenlijk geen stampjes of schoppen meer, maar kvoel hem meestal gewoon voorbij glijden :) Ja behalve, wanneer hij beslist om zich uit te rekken en er iets uit mijn zij steekt.
    Maar kheb ook helemaal geen idee hoe hij ligt. Nog twee weekjes en ik krijg weer een echo. Jeej

@Jada en Nikkie: Gefeliciteerd met jullie 31 weken - feestje!! Nog max 11! :D Ja behalve voor jou he Nikkie, ik geloof nooit dat jij in de buurt van 42 weken komt ;)

@Suus: :( meid wat moeten jullie toch allemaal doormaken :( Dit gun je idd niemand...

@Ise: Spannend meid, telepathie!

@Ankje: Jeeej, eindelijk!! Wat een goed nieuws.Haha, ik zie je daar al staan met je broek op je knieën :D

@Jada: Hopen dat je mannetje nog draait dan, maar hij heeft nog tijd hé.

@Essie: Hebben ze dat erbij verteld, dat hij rond de 3kg300 zal zitten? Hier woog hij bij 28 weken 1k095g, zou die dan rond de 3kg150 ofzo zitten? Dat zou wel mooi zijn :D kHoop dat het niet zo'n brok van 4kg gaat worden :D Dan is het baby er zo snel af :)
    Balen van je ongemak meid, hopelijk kan de ha snel iets voor je betekenen.

Herkennen jullie dit toevallig? Als ik nies, dan lijkt het echt of mijn ribben om een stuk beton knallen. Om het even een beetje te overdrijven hé :D
    Is dat omdat er zoveel vruchtwater zit? Dat er gewoon geen plaats is voor mijn ribben zodat die een klap krijgen? Is altijd wel heel pijnlijk, kheb ook echt de hele dag door pijn aan de rechterkant van mijn ribben.

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    #10237 Essie79, Nov 4, 2009
    Last edited: Nov 4, 2009
    Marleen als ik het zo lees moet dat dus vast lukken:)!!! Zo'n echo is zeker zeer bijzonder!!!! Geweldig dat zoiets kan he tegenwoordig!!

Hilli ik heb wel als ik hard nies dat ik soms steken in mijn buik krijg, maar (nog) geen last van m'n ribben gelukkig. Heb jij ook een 3d echo over 2 weken? Ja, ik vroeg hoeveel ie nu weegt, en toen zei ze dat er zelf achteraan. Maar zijn hoofdje ligt nu 10 dagen op groei voor! Ik hoop ook niet dat het meer dan 3500 wordt ofzo....maar dat is dus ws niet zo. Wel fijn:)!

18. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ehm... zoiets had ik gisteren dus! Niet leuk he!

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Essie: Nee gewoon een medische echo, bij mijn nieuwe gynaecoloog :D

20. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Hebben jullie dat nou ook, dat het soms nog zo onwerkelijk is? Zit ik de tekst te knutselen voor het geboortekaartje (we hebben een naam!!), en dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat we straks écht een kleine hebben....!

Share This Page