Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

ank gefeliciteerd meid :D
    joehoee aan het werk hihi

2. woops

woops Niet meer actief

Oke bedankt, dus hier gewoon even rustig aan doen dan maar.
    Gelukkig niet de enige.

Ik vind het ook nog zo onwerkelijk.
    Laatst was m`n vriendin met dochtertje van 10 maanden hier en ik dacht echt van "over zoveel maanden heb ik zelf zo`n wondertje" echt zo raar.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.677
    1.437
    113
    @ Essie, mooi dat je zo genoten hebt, ik vond het ook zo speciaal.

@ suus, jeemig dat is balen, hopelijk vind hij snel wat weer. Hoe staat het er trouwens voor met de verkoop van jullie huis? Er was nog iemand meer met een huis te koop, weet even niet meer wie maar daar al vorderingen?

@ mecha, bah wat vervelend dat hij ziek is, hopelijk knapt hij gauw weer op.

@ ise, spannend zeg, altijd leuk zo'n nieuwe familie aanwinst.

@ ankje, gefeliciteerd met de vergunning, nu hopen dat de rest een beetje spoedig gaat.

@ suzanne, ik snap helemaal wat je bedoelt, het voelt zo onwerkelijk soms, kan het echt nog niet geloven. Zal ook stiekem blij zijn als de kleine er straks is. Maar zal ook zeker het gevoel van de kleine altijd bij mij missen, zwanger zijn is toch ook wel heel bijzonder.

@ hier, mijn nichtje was zwaar verbaasd dat wij op het kdv waren, met grote ogen kijken naar ons en toen blij roepen Inid :D. Toch leuk dat ze zo enthousiast zijn, het was wel even leuk om te zijn, nu weer lekker thuis.

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou we hebben er een nichtje bij! Dat is leuk, straks 2 meiden!

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ise: gefeliciteerd! Hoe heet ze? En is alles goed gegaan?

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ze heeft uiteindelijk toch 1 van de 3 namen die wij ook hadden, met 1 letter verschil. Gelukkig vonden we die toch niet zo leuk en ben ik erg blij met onze andere naam..:)

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik geloof dat het in 4 uurtjes gepiept is, ze heet nina

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Blaine: Ja dat is fijn hé, als je ze zo blij ziet. Ooh ... hihi, nog eventjes en we kunnen er allemaal zelf van genieten. (Voor diegene bij wie dit het eerste kindje is natuurlijk :D)

@Ise: Phew 4 uurtjes, daar teken ik voor!! Wat leuk, twee meiden zo dicht op elkaar :D

Ik ga ook nog maar eens een keertje met een buikfoto van gisteren spammen. Hij lijkt niet veel groter dan twee weken geleden ... maar kmerk toch wel dat hij voller is. Ik kan veel minder goed bukken :D

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ise: nou daar teken ik voor haha 4 uurtjes. Leuke naam nina! Gefeliciteerd met het peettante zijn! Ga je strak nog even kijken?

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ze wonen ver weg voor ons, dus dat wordt wat mij betreft morgen als het uitkomt.. vriend is morgen vrij.

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ise: gezellig dan heb je ook de tijd he als je morgen gaat. Alvast veel plezier met het bewonderen van je nichtje!

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.677
    1.437
    113
    @ ise, gefeliciteerd, en inderdaad leuk zeg 2 meiden zo dicht op elkaar.

@ hilli, wat een mooie buik al zeg. En inderdaad nog even en dan kunnen wij ook genieten van onze eigen krummeltjes, ben al druk aan het aftellen.

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Dank jullie wel!
    En gaat wel lukken, marleentje! Waarschijnlijk kan ik dan helemaal niet meer wachten tot onze kleine meid er is..

Nou, ik moet over een uurtje weg, naar de vk. Ga nog snel even wat doen, tot later!

14. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Moet zo ook naar de VK.. Resus prik halen.. Blergh..

15. woops

woops Niet meer actief

@ise,
    Gefeliciteerd met je nichtje Nina.
    Leuke naam vind ik.

@suus,
    Succes met de prik.

Ik ga even de hond uitlaten, die zit me al een tijdje aan te kijken, maar heb geen zin. :)

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Ladies,

Even hulp van jullie gevraagd:
    Ik heb telkens ontzettende kramp in mn buik. Alsof ik acute diarree heb zeg maar. Alleen hoef ik niets! En ik ben misselijk.
    Zijn dit proefweeën? Pffffffff, ben ffies onzeker nu. :(

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Djuke, ik heb het van de week ook gehad, darmkrampen maar niet naar de wc hoeven. Ik weet niet precies wat het is, als het niet ophoudt of je maakt je erg zorgen gewoon even bellen he.. Bij mij zat het ook niet over mijn hele buik (als weeen), maar aan de zijkanten van mijn buik.

18. Gefeliciteerd Ise, leuke naam Nina

19. woops

woops Niet meer actief

Heb deze week ook enkel keren gehad.
    Maar moest naar een tijdje toch naar de wc, hele erge diaree dus ik weet niet of het bij jou misschien ook zo is of oefenweeen zijn.
    Misschien moet je de verloskundige even bellen meid.
    Misschien zijn het je darmen of je baarmoeder, ja ik weet het niet.
    Succes meid en anders bellen hoor.

20. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hey meiden!!!
    Jullie hebben vanmorgen alweer flink gekletst...het gaat me dus niet lukken nog bij te lezen voordat ik ga werken. Ik moet over een klein uurtje weg en zit nog in mn makkelijke kleren en moet nog wat kleine dingetjes doen.
    Vanmorgen samen met mn moeder de was opgeruimd. Lekker, als dat weer gedaan is!!! Ik kan met mn armen niet zo goed strijken en zij doet dat met liefde en plezier. Ik ruim dan alles op en er lag nog wat vouwwerk wat was blijven liggen doordat ik er de fut niet voor had van de week. Nu weer alles in de kast en nu proberen bij te houden...

Heb vannacht lekker geslapen, ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar hoop dat ik meer van deze nachtjes krijg komende tijd!!! Wel een beurs gevoel van de massage van gisteren, maar hopelijk heeft het wel geholpen en valt de pijn snel weer mee.

Fijne dag allemaal en waarschijnlijk kom ik later op de avond nog wel even lezen hier!!! Doeiiii

Deel Deze Pagina