Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Belliebeer: Wat een goeie van jou zeg! Ga gelijk even zoeken.

Woops: Sterkte vandaag. Hoop dat de diaree snel over is. Heb het ook een paar keer gehad. Niet leuk.
    Probeer toch vast voedsel te eten en voornamelijk volkoren of granen.

Over Djuke: Ik heb het verhaal van haar even gemist. kan iemand mij even updaten?

2. woops

woops Niet meer actief

Gisteren voelde ze zichzelf echt niet lekker zeg maar.
    Ze voelde haar kindje ook niet.
    Ze zou in de avond naar de verloskundige gaan.
    Maar we hebben niets meer gehoort van haar. :(
    Vind het dan altijd best wel eng idee hebben.

Waarschijnlijk moet ze goed rusten en heeft ze even geen zin in ons. :)

Dit was haar berichtje toen:
    Oorspronkelijk geplaatst door Djuke
    Ladies,
    Even hulp van jullie gevraagd:
    Ik heb telkens ontzettende kramp in mn buik. Alsof ik acute diarree heb zeg maar. Alleen hoef ik niets! En ik ben misselijk.
    Zijn dit proefweeën? Pffffffff, ben ffies onzeker nu

Oorspronkelijk geplaatst door Djuke
    Ik heb vanavond een controle bij de vk, dus ik wilde het nog even proberen uit te houden. Maar voel me niet goed. Dus nu twijfel of ik naar huis zal gaan of blijf werken.
    Buik voelt ook heel zwaar aan, beeb is ook niet bewegelijk. Hij kan ook gewoon liggen pitten maar ja, op dit moment wil ik gewoon een vrolijk trappelende beeb

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ben wel benieuwd naar Djuke!!!

Woops: beterschap! Thee drinken en beschuiten eten....

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoop dat het allemaal meevalt met djuke. Is toch altijd spannend zeg.

Sorry heb niet bijgelezen. Ben te moe. Wilde vanmiddag even gaan liggen maar helaas ze zijn hier buiten aan het boren niet normaal wat een herrie dus slapen zit er niet in helaas.

5. woops

woops Niet meer actief

Thx meiden,

Heb gelukkig niet meer naar de wc gemoeten, voel nog wel wat krampjes, en me niet zo lekker voelen zeg maar.
    Doe lekker rustig aan.

Net was er een vogel tegen de ruit aan gevlogen, even binnen gehad maar nu is hij weer lekker uitgevlogen.
    Heb wel even foto gemaakt. :D
    (zien jullie meteen de kleur van m`n badjas, zie ik ineens :))

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Oh, dat hebben wij ook regelmatig, die 'pech'vogels. Van 't weekend vloog zich nog een roodborstje dood... Gelukkig heeft die van jou het overleefd!
    De kleur van jouw badjas is de kleur van mijn voedingskussen, haha

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Is altijd zielig he zo'n vogel die tegen het raam vliegt.

Ik hoop dat het met Djuke goed gaat en dat we snel wat horen.
    Bedankt voor de update

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

wauw ik heb echt even als een roosje liggen slapen,wat kan dat lekker zijn zeg!

woops@Ach wat een pechvogel gelukkig heb je m even opgelapt en kan ie nu weer verder vliegen.

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Net de huisarts gebeld. Vorige week op bezinking laten prikken omdat ik steeds het gevoel heb iets onder de leden te hebben. Bezinking was wat te hoog. Gisteren weer laten prikken, min of meer dezelfde uitslag. Ik word om 17h even teruggebeld wat wijsheid is.
    Ik ben nu nog op het werk maar ga nu thuis in bad liggen, ben helemaal op.
    Misschien tot later en anders tot morgen!

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Middag allemaal, djizus wat heb ik veel moeten bijlezen van 1 dag:$....sorry vast als ik mensen vergeet. Heb in elk geval alles gelezen;). Eerst maar ff algemeen:

meiden met klachten etc. BETERSCHAP:)!

meiden met goed nieuws VAN HARTE:)!!

en verder bedankt voor jullie lieve reacties op de echofoto:)!!

Ankje/Hilli prachtige buik zeg;)!! Ik zal ook weer eens ff een buikfoto plaatsen.

Sjees zwaar irritant die mafkezen die gewoon andermans spullen meenemen:x! Hoop in elk geval dat ze niks vangen:p:p!! Verder...van dat kusje....kan ik eruit opmaken dat de lucht weer helemaal geklaard is daar:D?!

Lynd veel plezier bij je vriendin:)!

Eleni wat is dat voor belachelijk wijf zeg:x! Die moet lekker een andere baan gaan zoeken, cipier ofzo?! Iemand zei het al, misschien kan je een klacht indienen via je h.a. (als je daar puf voor hebt....). Stel je voor dat ze zo tegen iedereen doet?! Dat kan echt niet hoor:x!

Djuke waar zit je:(

Verder weet ik het niet meer......

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Droom je nu ineens zo raar? Dat is niet zo verwonderlijk. Dromen is een manier om je onbewuste angsten en tegenstrijdige gevoelens te verwerken. Die enge dromen zijn dus gewoon een uiting van je zorgen of alles wel goed zal gaan en of de baby wel gezond zal zijn. Overigens droom je niet méér dan anders, je onthoudt ze alleen beter. Dat komt doordat je nu lichter slaapt.

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Hi!

Het is hier lekker hectisch op het werk, heb wel bijgelezen maar ben al redelijk wat vergeten... :)

Trouwens, bij de decembermama's is de eerste baby al geboren! :$ OK, te vroeg natuurlijk -2kg400 en gelukkig alles in orde-, maar het begint nu écht wel dichterbij te komen!!! *sla in een lichte paniek* (gelukkig ben ik einde januari uitgerekend ipv begin - zou anders helemaal problematisch worden aangezien niets klaar is bij ons...;))

13. Zo ben ik ook weer

Essie, heb je mijn canvasdoek al binnen?

Ik ben ook benieuwd naar Djuke, ze heeft helaas geen maatje, zag ik op de januari site.

Suzanne rustig aan meid, geniet lekker van je bad straks

Eleni, wat een doos zeg, je beslist toch zelf wel of je een prik neemt ja of nee

Hilli, laat die bouwvakkers maar lekker denken, jij weet wel beter. Hebben zenog lang werk nodig, die bouwvakkers?

Belle geeft toch niets als je een kleintje krijgt? De VK moet wel een beetje kunnen voelen hoe groot de kleine is. Ik had gisteren even gekeken, mijn vriend was bij de geboorte 46 cm en 6 pond, dus ook echt een kleintje. Zelf was ik 7 1/2 pond en 53 cm. Dus hij zal wel op mijn vriend gaan lijken. Wie weet krijgt hij nog een groeispurt.

Ankje, prachtige buik

Sjees, je snapt het soms ook niet, in een schuur inbreken. Wel erg fijn dat de fiets op slot stond, anders was je deze zeker weten kwijtgeweest.

Bah, heb echt het gevoel dat het vandaag vrijdag is, maar helaas morgen nog 1 dagje werken en dan zaterdag jonge gezinnenbeurs. Belle jij gaat morgen toch?

14. Zo, het komt idd allemaal steeds dichterbij, krijg er al een beetje de kriebels van.

15. woops

woops Niet meer actief

Meiden,

Even een vraagje.
    Er zijn al meiden geweest die hier "oefen" weeen hebben gehad.
    Hoe voelt dat eigenlijk?
    Ik heb sinds enkele dagen echt met tijden van die rare steken/krampen onderin de buik en echt pijnlijk.
    Ik heb er volgens mij geen harde buik bij, maar weet het eigenlijk niet zeker.
    Zouden dat al "oefen" weeen /"indalings" weeen zijn?
    Ga hier de verloskundige niet over bellen hoor want het is op een dag ik denk een stuk of 10 keer en zit dus geen regelmaat ofzo in, maar ik vraag het me af.
    Als dit al van die weeen zijn ben ik wel heel erg benieuwd hoe de "echte" weeen gaan voelen. ;)

Nu al een December baby, nou die is er optijd bij.
    Gelukkig alles goed, ik houd die andere topic`s niet bij alleen deze en mijn vertrouwde zwangere temp. meiden topic.

16. Hier nog geen oefenweeen gehad, tenminste ik denk van niet. Wel laatst steken in de zee en onderin mijn schaamstreek, dus dacht mischien is de kleine ingedaald. Maar helaas de kleine man ligt nog steeds in stuit.

17. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Krijg net te horen dat er bij een jongetje op mijn school de Mex. griep is vastegesteld! Hij zit niet bij mij in de klas, maar er kunnen natuurlijk meer kinderen ziek zijn/worden. Kan de HA en de VK niet bereiken nu, maar wat zouden jullie doen?
    Ik bel ze iig morgen even, maar zouden jullie maandag gewoon gaan werken? Of thuis blijven, maar ja..hoe lang?
    Thanks!

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.678
    1.439
    113
    @ jada, gelukkig nog geen vrijdag want dan zou ik mijn dagje shoppen gemist hebben :p. Ik dacht dat het suus was die ook ging maar weet het ook niet zeker. Ik ga morgen lekker shoppen heb er zin in, dus zaterdag ben je te laat is alles op ;).

@ woops, geen idee meid, heb ik nog niet gehad.

@ djuke, is alles goed nu meid? misschien lig je wel met griep op bed, hoop natuurlijk van niet maar ben benieuwd of alles goed is.

@ december mama's, die kleine is zeker mooi op tijd, wel fijn dat alles goed is, het komt voor ons nu ook steeds dichterbij, Ik heb al voorgesteld de klok vooruit te zetten tot net na mijn bevalling :).

@ Hier, morgen ben ik er niet en de eerste komende dagen weet ik dus niet of ik de puf heb om achter de computer te zitten, mocht ik dus van het weekend er niet zijn dan geen zorgen zit ik bij te komen van het shoppen ;).

19. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Belliebeer
    Das een goeie ja het trouwboekje, ook helemaal niet aan gedacht en meteen even genoteerd, thanks!!!

Ik ga eerst lekker eten en kom dan verderlezen!
    Vanavond weer lekker zwangerschapszwemmen, maar das pas om 20.15 uur dus heb nog even.
    Tot straks nog dus?!!!!

20. O Blaine jij gaat morgen, veel plezier. Niet alles leegshoppen, moet nog wel iets voor mij overblijven.

Mamanama, jeetje moeilijk hoor. Morgen ben je vrij begrijp ik, ben benieuwd wat het advies is.

Veel plezier Kareltje

Deel Deze Pagina