bedankt voor de update knuffelkonijn...ik wou haar al een pb sturen dat ze hier wel degelijk de vk voor op de spoedlijn mag bellen, mijn vk zij dat ook, al is het midden in de nacht ik moet gewoon bellen als er zoiets zou gebeuren. Ingrid heel veel sterkte...ik blijf toch voor je hopen dat alles goed gaat! Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en van harte welkom Hier alles lekker....ben vandaag niet beroerd geweest alleen toen ik eraan ging denken wat voor avondeten ik moest maken werd ik even beroerd, nou ja.....een paar dagen brood fruit en sla daar zal ik ook niet slechter van worden toch? Ik moet gewoon echt niet aan warm eten denken.
lisette, hier vandaag ook een salade gemaakt. morgen waarschijnlijk een soepje met stokbrood. de dagen hiervoor wel goed (groenten) gegeten. maar het maakt echt niets uit. ik neem gewoon extra fruit en standaard een (zwangerschaps)vitaminepil (voor mijn eigen gevoel).
@knuffelkonijn, wat lief dat je voor ingrid komt posten...is er nog nieuws?? Ben zo benieuwd! Hoop dat het beetje gaat met haar. @Jada & kikkie(volgens mij), jullie hadden ook bruin verlies, bruinverlies hoeft niets te betekenen hoor, zolang je geen ernstige buikkrampen hebt en rood bloed/stolsels..zeggen ze dat het niets hoeft te betekenen! Wat een spanning hier....brrrr niet prettig! We worden zo wel ff op de rem getrokken met "Blij" zijn...
Hallo allemaal, helaas geen goed nieuws, is een volledige miskraam geweest. Was gelukkig wel helemaal schoon dus dat scheelde weer, kreeg nog wel een k*t opmerking van de gyn maar ik heb maar gewoon gezegd dat hij ervoor betaald krijg en ik hier ook niet op zat te wachten dus toen was hij wel weer stil. Hoop alleen wel dat hij nooit bij een bevalling van mij aanwezig zal zijn Hebben eerst een tijdje hier met de gyn zitten praten en die heeft het bloedverlies van de gehele dag aan de hand van de maandverbandjes bekeken en die vond het wel ontzettend veel. Tijdens haar bezoek werd het ineens minder dus heeft ze meteen de gyn opgebeld en mochten we daarheen, daar maar wachten en wachten en wachten en nog meer wachten. Was al bijna in slaap gevallen en toen kwam hij eindelijk, moest roeland nog een ponskaartje voor mij laten maken want die had ik natuurlijk niet. Ondertussen kreeg ik een inwendige echo en daar was helemaal niks meer op te zien. Heb nu een heel dubbel gevoel, verdriet omdat we in januari geen kindje erbij hebben maar ook opluchting omdat de natuur haar werk heeft gedaan en het nu al heeft gedaan en niet pas over een paar weken als wij al een echo hadden gehad of een hartje hadden horen kloppen. Wel vond de vk dat ik erg veel stolsels had verloren en ook grote stolsels die dus het vruchtje moeten zijn geweest ofzo had ze het over dus misschien was het er wel meer dan 1 maar dat is nu niet meer te zeggen. Ga nu naar bed, ben kapot en moet morgen dus gewoon werken want degene die invalt moet al voor iemand anders invallen want die heeft aan het begin van de week een auto ongeluk gehad en een andere collega is ziek en wat ik heb gehad is geen ziekte en ook geen ongeluk dus kan gewoon op komen draven
Goede morgen meiden, Ik heb vandaag weer getest, we gaan straks naar de gyn. en wilde toch echt zeker weten dat ik zwanger was. Lekker blond gedacht, maar goed. Hier de foto van de laatste test met de andere testen. Ik ben helemaal happy ermee. @Ingrid, Heel veel sterkte meid, en ja het is wel dubbel dan ja. En die gyn. moet gewoon een schop onder z`n hol krijgen, waar haald hij het lef vandaan om iets negatiefs te zeggen. :x Dikke knuffel Iedereen een fijne dag en hopelijk kom ik straks nog een keer maar dan met een echofoto. Groetjes
@Ingrid: Sterkte meid! @wops: Dat ziet er helemaal goed uit! Succes bij de gyn straks. @klavertje: probeer je van je omgeving niet te veel aan te trekken (maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan). Het komt helemaal goed hoor. En van zodra de omgeving aan het idee gewend is, draaien ze vast bij.
Lieve Ingrid, Wat een verdriet!!!! En wat is het ook snel gegaan.... Natuurlijk fijn om te weten dat je nu helemaal schoon bent maar het liefst had je gehoord dat er nog steeds een kleintje zat en dat het bloedverlies iets anders is geweest. Geef jezelf de tijd om dit een plekje te geven want als je meteen gewoon weer door gaat komt de klap meestal later.... En je zegt wel dat dit voor jou geen reden is om je ziek te melden maar dat is het wel!!!!!!! En dat zal ook iedereen begrijpen. Al is het alleen al om het vele bloedverlies. Heel veel sterkte meid... x
oooow Ingrid: wat een rotnieuws zeg! heel vervelend en naar allemaal!! heel veel sterkte! @jada: hopelijk blijft het bij bruinverlies meid, ik zal voor je duimen! @geitenkaas: als het van rauwmelkse kaas is gemaakt, is het in NL verplicht dat het vermeld wordt op de verpakking met 'au lait cru', staat dat er niet op, dan kan je er eigenlijk vanuit gaan dat het van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Tegenwoordig is het zo dat de meeste supermarkten alleen maar de 'goede' kazen verkopen en dat je bij de kaasboer, of natuurlijk in het buitenland eerder kans hebt op kaas met au lait cru. @allemaal: bedankt voor alle felicitaties voor onze kleine man!!! @hier: het lijkt nog steeds goed te gaan, sinds vorige week do geen bruinverlies meer en sinds vorig weekend geen bloed meer. heb het idee dat mn buikje groeit, begin af en toe wat brakkig te worden, dinsdag nog een nieuwe test gedaan, superposi, nog vetter dan de controlestreep! mag vandaag bellen naar de vk voor een echoafspraak, hopelijk mag ik nu snel terecht, want volgens mij moeten ze nu wel een hartje kunnen zien... spannend! straks spulletjes alvast verzamelen, gaan het weekend weg, heerlijk, hopelijk wordt het mooi weer! hoe is het hier verder met jullie, hopelijk alles ok, niet te veel kwaaltjes...
Ingrid wat erg zeg!!!! Ik zou niet weten hoe ik me zou voelen na zoiets. Ik had je verhaal gisteren al gelezen, maar kon toen niet reageren, was er een beetje van ondersteboven. Ik merk dat ik op dit moment erg onzeker ben en er iets te veel mee bezig ben dat ik zwanger ben. Ik heb dan ook besloten om niet meer zo vaak hier te komen. Hoop dat jullie dat snappen. Ik moet namelijk ook nog elke dag werken, daar moet ik me wel op kunnen concentreren.
ja dat snap ik wel crash! gewoon eerst rustig die 12 weken doorkomen, goede echo's krijgen, dan wordt het gevoel ook steeds beter, wordt je steeds zekerder! komt goed!
ik heb trouwens wel dat ik het eng vind als thijmen op mn buik staat, weet iemand van jullie of dat kwaad kan??
hoi meiden! @ingrid: jeetje meis wat erg voor jullie!!aah ik vind het echt heel rot!veel sterkte meis! snap wel dat je "fijn"vind dat je helemaal schoon bent, en niet dat je idd op echo had gezien dat het fout zat, of gecurreteerd moest worden, maar ja het blijft natuurlijk wel erg verdrietig! @surf: nog gefeliciteerd met thijmen!heb je een leuke dag gehad? ruben die wordt morgen 2!grappig allebei een mei mama maar uit een ander jaar, en nu als alles goed gaat(waar we maar vanuit gaan) zijn we allbei een januari mama hahahaha ik weet geen zinnig antwoord op je vraag!of het kwaad kan!ik durf het je niet te zeggen! @jada: hoe is het nu bij jou meis???
Hoi, Even snel, want moet weer naar m`n werk. Ben net terug van de gyn. en we hebben onze "Pooh" gezien. 3mm groot is Pooh en over 2 weken gaan we kijken of hij goed gegroeit is. Even de echo, ben zo blij. Het kleine zwarte puntje is ons wondertje. Tot vanavond, ben nu werken.
@Ingrid, Veel sterkte meis, woorden schieten te kort... @Wops, dat is duidelijk, ben benieuwd hoe het bij dr. Smeenk gegaan is! @Crash, heel begrijpelijk! Ik had dat met zwanger worden, heb hier zeker een half jaar niet mee gediscusseerd, kwam af en toe langs om te lezen, maar verder deed ik niets op het forum, trok dat gewoon niet! Eigelijk klets ik pas weer sinds ik zwanger ben mee.. @ Surf, Ik weet niet of het heel erg is dat je zoontje op je buik staat, hier zijn de meiden wat ouder en ik doe fftjes niet mee aan stoeipartijen....Als we de 26e goede echo hebben, dan gaan we het hun ook vertellen, daarna zal iedereen het langzaam aan te weten gaan komen.
wops mooie echo! over twee weken vast een mooi kloppend hartje! ik probeer het gewoon zoveel mogelijk te ontwijken dat ie op mn buik staat, maar soms is ie zo aan het klimmen dat ik te laat ben om m weg te tillen... ga er maar vanuit dat de kleine krummel in mn buik goed beschermd zit in mn bm en met vruchtwater enzo... ga ff de vk bellen, spannend...