@Sjees: Ook al is het pijnlijk, het is altijd heel leuk als ze zo druk zijn he! Hier wisselen drukke en rustige dagen elkaar heel erg af.
Hallootjes!! Straks even de stad in om te kijken voor een lijstje. Mijn vader gaat de foto dan mooi voor me inlijsten. Vanavond om 12 uur geef ik het kadootje aan Jeroen. Vanmiddag om 16:45 moet ik naar de Vk. Hopelijk kunnen ze de kleine goed voelen, want ze willen kijken hoe ze nu ligt. Ze hadden bij mij het idee vorige week dat ze al met haar hoofdje beneden ligt. Essie: Jou uitleg van de dromen verklaart een hoop zeg! Zo heb ik het niet eens bekeken. Mamanama: Tja, das een moeilijke keuze zeg. Ik zou inderdaad je HA en je VK raadplegen. Het komt voor jou nu wel erg dichtbij. Djuke: Wat goed om jou hier weer te zien!!! Wat een stomme baas heb jij zeg! Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Maar onthou wel jij bent belangrijker samen met je hummeltje dat in je groeit. Hun moeten rekening met jou houden nu. Niet andersom. En pijn in je buik geeft inderdaad al aan dat je te veel hebt gedaan en dus gas terug moet nemen. Sterkte ermee meid! Laat je niet gek maken he.
ik moet om 13.45 bij de dokter zijn voor de mex. griep spuit. ik hoop dat ik er niet te veel last van krijg.. en dan vanavond ook nog de proluton! bah 2 spuiten op een dag! liefs rebbel
@Rebbel: kan best zijn dat je je dan straks niet zo goed voelt hoor. heb ik ook vaker gehad na een vaccinatie. Succes!!
De sirenes gingen hier net. Dus alle ramen gesloten. Nu even regionale tv kijken. Gelukkig is het niet voor ons van toepassing. In een naburig dorp is er iets gaande en er komt zoutzuur vrij. Schrik je wel even hoor....
@suzanne: thanks! ik hoop dat het mee valt. @chevenne: oeh bah as echt even schrikken ja! gelukkig is het niet bij jullie!
Het is nog niet bekend waar de wolk naartoe drijft, dus heb alles dichtzitten hier en de regionale tvzender aan. Het is nu salpeterzuur.
@Chevenne: ik zou ook erg schrikken als die sirenes zo maar gaan! Zoutzuur....brrr...... Zo wonen wij 300 meter van een spoorlijn af waarover elke nacht een trein rijdt met (ik geloof) chloor. Moet er niet aan denken dat ie ontspoort....
Hoorde het eerst niet goed, dus aflevering Private Practice stilgezet en gaan luisteren. Direct alles dichtgedaan voor de zekerheid.
Ha meiden Bedankt voor de reacties m.b.t. die muts van een doktersassistente! Mijn vriend was woest toen hij het verhaal hoorde nadat hij uit zijn werk kwam gister dus die heeft vandaag met de dame in kwestie aan de telefoon gehangen! Ze heeft haar excuses aangeboden . Mijn vriend moet vanavond bij de HA zelf zijn dus hij zal het ook met hem even bespreken! Vluchtkoffertje: Bedankt voor de lijstjes tot nu toe! Besef me ineens dat ik nog echt een hoop moet kopen!!! Ankje: Wat een super mooie buikfoto heb je geplaatst!! Ik deel mijn mening met alle anderen, dit is de mooiste foto! WOW! Kwek: Ik krijg ook al een beetje de kriebels nu hoor het komt zo dichtbij! Mamanama: pff, komt nu wel erg dichtbij he die stomme griep! Hou je jezelf goed in de gaten? Djuke: Gelukkig is alles goed met je! Maar wat rot van je baas zeg bah! Dat is het laatste wat je er nu bij kan hebben!! Essie: Mijn vriend heeft de kids zon twee maanden geleden erkend bij de gemeente! Als ze geboren zijn kan hij ze gaan aangeven als je niet getrouwd bent moeten (niks moet natuurlijk ) jullie ook bij de rechtbank gezag (voor de vader) aanvragen. Als het goed is krijg je tijdens de erkenning formulieren mee van de ambtenaar v/d burgerlijke stand die je gewoon naar de rechtbank op kan sturen! (hihi, had dit helemaal uitgetypt zie ik daarna dat berichtje van chevenne staan! ) Hilli: Jee meis Denk wel een beetje aan jezelf hoor! Harde buiken er van krijgen is niet goed!! Ik snap niet waarom sommigen zo weinig begrip kunnen opbrengen voor iemands situatie! En indd, dat mens had dit wel even eerder aan mogen geven bij je! Pff Sterkte! Suzanne: whaha Die droom met je vriend en de stagiaire!!! Ik vraag me echt af hoe ons onderbewuste op dit soort dromen komt!! Chevenne: *schrik* Gaat de wolk de andere kant op?? Ik ga maar weer eens verder met strijken en wassen! Volgens mij heb ik veels te veel gekocht er komt geen einde aan lijkt wel! Over 12 dagen ben ik ook nog eens jarig en dan komt er nóg meer bij (misschien een optie op cadeaubonnen te vragen!! ) Fijne dag iedereen! 8) Liefs, Eleni
Goede morgen, Was vanmorgen vroeg wakker en heb even wat gegeten en ben lekker terug m`n bedje in gedoken. Net wakker geworden. Heerlijk zeg als je geen verplichtingen hebt. Hier alles onder controle. Geen krampen meer gehad in m`n mutsje. M`n meisje is lekker aan het bewegen dus hier alles weer tot rust gekomen. Mannetje denkt toch ook dat het "oefen/indalings" weeen zijn geweest, kan best zei hij. Nou ik ga het gewoon woensdag navragen en kijken wat zei gaat zeggen. Ga zo even stofzuigen in huis en meer hoef ik eigenlijk niet te doen. Iedereen een fijne dag.
hey meiden mijn internet doet het weer joepie!! heb jullie wel gemist hoor toch wel lekker kleppen zo inmiddels ook 30 weekjes heerlijk gevoel kareltje bedankt voor het op de hoogte houden van de meeste dingen rebbel schrok wel even van jou verhaal geloof dat het nu weer een beetje ging he. lekker rustig houden, Hier gaat alles wel aardig ik moet wel me gemak houde want de stress met de dochter en de ex van me vriend koste me bijna ontsluiting die ik nog niet moet krijgen. inmiddels is zijn dochter trug naar zijn moeder om dat de mensen mijn ineens volledig in de zeik gingen zetten en ik het ineens gedaan had slaat nergens op. maar jah ze moeten een pispaal hebben he zal jullie het hele drama besparen. de vlk zegt ook dat het nou weer goed gaat bij hardebuiken gewoon rusten dat is de eenige oplossing he maar daar zijn jullie inmiddels ook wel achter denk want er zijn er meer die er last van hebben zag ik al wel in een vlucht. ik ga niet alles bij lezen van 3 weken maar dat zullen jullie wel begrijpen kareltje bedankt voor het smsen vond ik erg leuk. ga ik nou weer wat doen en vanavond nog ff mee kletsen
gefeliciteerd woops,en blij dat je je weer een stuk voelt opgeknapt. chevenne,getsie das schrikken,ik las net dat het alarm per ongeluk in heel friesland was afgegaan maar alleen in dat stukje had moeten afgaan,stom he? Maar het gevaar is gelukkig geweken,ik zou me ook helemaal een hoedje schrikken zeg. Ik denk trouwens dat ik weet waarneer mijn tepels zo pijn doen het gebeurd elke keer voor ik veel vocht ga verliezen,de afgelopen 3 dagen haast geen vocht verloren en wel erg zere tepels gehad en vanacht was alles weer nat zoveel dat er uit bleef lopen (sorry voor dit onsmakelijke verhaal.En nu zijn mijn tepels niet meer zo erg pijnlijk. Hebben meer dit?
blommeke welkom terug! Wat vervelend van dat hele gedoe met die ex zeg en dat ook nog eens tijdens je verhuizing,hopelijk wordt alles nu wat rustiger voor je.
Ik wordt eigenlijk een beetje gek van de Mex. griep. Hebben jullie dat ook. Je hoort dit, de ene zegt dat en wij als zwangere vrouw zitten daar lekker tussen. Ben nu het overzicht aan het lezen omdat er nu weer iemand overleden is die gezond is. http://www.rivm.nl/cib/binaries/H1N1overzicht_tcm92-61018.pdf