woops als je het stuk goed leest is de griep nog steeds mild,ik laat me dan ook vooralsnog niet inenten wel heb ik besloten om tijdens de kraamtijd extra maatregelen te nemen. Waarschijnlijk morgen zullen de eerste testresultaten van de inentingen door de rivm naar buiten worden gebruikt dus ga ook dat even afwachten. Ik ga een briefje bij de geboortekaartjes doen waarop ik een aantal voorzorgmaatregelen zet zoals; Bij binnenkomst eerst handen wassen en ik zit ook te denken om ze een mondkapje te geven als ze willen knuffelen met de kleine. Ook vermeld ik erin dat ik liever niet heb dat ze op kraamvisite komen als ze verkouden zijn,grieperig of met iemand in aanmerking zijn geweest die griep achtige verschijnselen heeft.
Ik laat me ook niet inenten hoor, maar gewoon het gedoe om heel de Mex. griep vind ik een beetje vervelend worden.
Hoi, Ik reageer hier niet zo veel meer omdat ik het erg druk heb voor het werk en met ons dochtertje en voor de rest erg moe ben en erg veel rugpijn heb. Dit wordt dus hoofdzakelijk een ego-berichtje, sorry. Ik ga volgende week zaterdag de griepprik halen bij mijn dokter. Ik loop nu al een week met spier- en gewrichtspijn rond, zit vaak op een erg drukke trein naar het werk, en het kind van een collega heeft de mex griep al. Aangezien het door gynaecologen wordt aangeraden ga ik het dus wel doen. Maar ik begrijp ook wel de tegenargumenten. Iedereen moet het gewoon voor zichzelf weten. VErder slaap ik zeer slecht tegenwoordig door de rugpijn. Net heb ik weer een eindje moeten lopen en ik verga nu ook van de rugpijn. Volgende week donderdag heb ik weer een echo (bij de vroedvrouw).
Juni kan je nog wel werken met al die klachten Wel aan jezelf en de kleine denken he?! Sterkte! Woops ik heb hetzelfde gevoel, word er ook moe van. Ben er trouwens nog steeds van overtuigd het niet te doen. Was vd week bij de h.a. en die zou het ook niet doen als ie mij was; reden: te weinig bekend op langere termijn. Ok, klaar dus8)!! Eleni toch bedankt voor je uitleg! Sjees mooi zo, maarre, 2 maandJES....dan ben jij ws toch al bevallen? Dus hoe zit dat dan Verder denk ik dat jij een ander probleem hebt met je tepels. Bij mij heeft het toch wel vooral te maken met warmte/kou-overgangen. Ze worden dan keihard alsof ze dus tussen de bankschroef zitten. Ik heb nog niks gehoord van de vk. Ga maandag zelf maar eens bellen. Over de opleiding: ik had vanmorgen een vm van de teamleider van die afdeling en hij had het besproken met afdeling opleidingen, die zijn akkoord (delen in de salariskosten) maar nu gaat de directeur eerst nog met P&O aldaar kijken of het in de begroting past.... En dus is het nog steeds afwachten, ik hoor het op z'n vroegst eind volgende week.... Maar tot nog toe dus positief! Hilli al gesproken met die mensen Blommeke welkom terug! Mamanama wat zegt de vk Rebbel sterkte met de prikken!
Woops dankje! In vorm bedoel je in de zin van hoeveel ik ben aangekomen? Toch al 10 kilo hoor! Maar zit idd wel vooral van voren (die kont had ik altijd al)
Kont?! Waar is jou kont? Kontje bedoel je. Toch 10 kilo, ik vind je zo mooi slank eruit zien, zo op de foto.
Woops ja een kont heb ik toch echt hoor, hahaha!! Ben ik trouwens alleen maar blij mee. Maarre dank je voor je compliment!
Ja iedereen zit zichzelf toch altijd anders dan ze denken heb ik het gevoel. Maar graag gedaan hoor, ik vind je mooi.
@Essie: We hebben er al een gesprek over gehad. Toen zeiden ze dat het beter was als een afgestudeerde leerkracht meer ervaring heeft, dus ja. We zullen wel zien. Ik moet dinsdag, donderdag en vrijdag heel de dag les geven. Ik ga gewoon ontzettend hard mijn best doen en laten zien dat ik het kan. Dan kunnen ze niet veel zeggen hé. @Blaine: Dat durf ik niet te sturen hoor Zij moet mijn eindverslag schrijven. En als ze zich daardoor beledigd voelt, ja dan kan ik het helemaal vergeten. Maar tis idd wel zo hé. Ze moet niet doen of ik sta achter, want zij is degene die het zo laat tegen mij zegt. Ik kan toch niet weten dat zij maandag en dinsdag oudercontact heeft als ze er niets van zegt. @Chevenne: Wow dat lijkt me echt heerlijk om de lessen niet zoveel dagen op voorhand te moeten doorsturen. Eigenlijk is dat stom ook. Je wijkt er toch nog zovaak vanaf als je merkt dat het anders loopt. Zo gaat het in werkelijkheid toch ook hé. Ik heb eigenlijk nog nooit een babydroom gehad. Ik droom wel veel meer, maar echt over uiteenlopende dingen. @Suzanne: Fijn dat je er eindelijk uit bent dat je bv wil proberen. Proberen kan nooit kwaad hé. Toch gek wat hormonen plots allemaal teweeg kunnen brengen Je neemt er hele andere beslissing door dat je eigenlijk had verwacht. @Ise: Gefeliciteerd met je 31 weken feestje!! Ik vond voor ik zwanger was dat je vanaf 30 weken toch wel echt heel zwanger bent. Het gekke is, ik voel mij helemaal niet heel zwanger @Mecha: Wat goed dat je meisje al is ingedaald. Een zorg minder, aluwel ik roep maar niet te hard. Ze kan nog altijd van gedachte veranderen hé. @Sjees: Jeetje 50 dagen ... haha dat is echt niets! Gaat er zo zijn @Essie: Is nog niet zo'n slecht idee om cadeaubonnen te vragen. Lukt jou dat dan? Zoveel en zolang strijken? Ik krijg het nu al in mijn rug na 10 minuten. En ik heb niet veel klachten. @Juni: Spijtig dat je zoveel rugpijn hebt. Doe maar rustig aan hoor. @Essie: Hihi wat heb jij een schattig buikje kBen benieuwd hoe groot hij gaat worden, want vaak zie je kleine buikjes die plots meeeega gaan groeien hé Ik heb gewoon een mail gestuurd waarin ik heb geschreven dat het onmogelijk was dat ik die lessen afkreeg wanneer zij dat wou. kHeb nu alle lessen doorgestuurd voor donderdag en kmoet er nog 2 maken voor vrijdag. kHeb er al 4 voor vrijdag doorgestuurd. Dus tegen 17 uur vanavond heeft ze alle lessen. En dat nakijken duurt echt niet zo lang als het maken. Op een uurtje is zij klaar. Ze heeft er niets op gezegd, ze stuurde alleen maar een heel kort mailtje terug met lessen die ze al had nagekeken. De aanspreking was veranderd in mijn naam, en de groeten zijn ook weggelaten. Tja. Ik wil er gewoon niet mee van wakker liggen. Trouwens ... welke kont?? Serieus ben jij al 10 kilo bijgekomen? Zou je ook niet zeggen. Hier 8 kilo. Maar gelukkig alleen maar op mijn buik. Phew ... De rest was al blubberig genoeg
Woops ja spreek jij inderdaad maar voor jezelf he! Ik denk dat jij jezelf echt anders ziet dan de rest!!! Geniet van je zwangere lijf!!! Fijn trouwens dat je je beter voelt, houden zo8)!!
Essie, inderdaad een mooi buikje en wat heb je een leuk tuniekje aan. Ik ben nu ook tussen de 9 en 10 kilo aangekomen. Vanmiddag zat ik ergens iets te eten en zag ik nog wel 4 andere zwangere dames en dan vind ik die er altijd zo stralend uitzien, met leuke kleren enzo en dan voel ik mij zelf minder mooi zwanger. Hoewel ik net vind dat ik er in mijn gezicht net wel goed uitzie nu, veel stralender dan anders. Als ik niet zwanger ben ben ik zo mager dat mijn gezicht er soms ingevallen uitziet. Het is erg lastig om te werken nu, maar ik wil echt nog graag doorgaan tot de kerst (al zal ik wel stoppen of thuiswerken als het echt niet meer gaat).
Woops Juni dankje! Tuniekje is een H&M!! Hilli ook dankje, word helemaal verlegen nu! Ik vind m'n buik zelf eigenlijk al best groot. Maar kan zeker groter ja, ach we zien wel waar het schip strandt8)! En ja, 10 kilo, zit nu op 75 kilo. Wat goed dat je al zover bent gekomen met de lessen voor vrijdag! Hier dan maar een compliment als je het van die muts niet krijgt:x! Ze laat zich wel kennen dan zeg in dat mailtje. Nou ja, probeer je maar niet te druk erom te maken en als je dat wel doet, denk dan maar aan je lieve kleine mop in je buik en dat afstuderen komt wel! Misschien nog een troost; hier een 30-jarige die aan haar 2e studie zit....
Zo, weer terug. Net nog even een wasje opgehangen, wasje aangezet en de vaatwasser ingeruimd. Nu nog even een paar dingen voor school doen, denk ik..
Haaa, wat ben ik blij dat het forum er is. Zo fijn om tussen jullie te zitten. Daar knapt mijn gemoed zo vaak van op Bedankt voor jullie steun enzo hé Hihi *we worden even emo* haha Krijg er zo traantjes van in mijn ogen Maar wel omdat ik blij ben hoor