Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
  2. Sjees

Sjees Niet meer actief

hilli@ ook van sjees hier de complimenten hoor meis en trek je aub niets aan van zo'n muts die haar dag niet heeft:D,vind het al knap dat je zoveel lessen af hebt!!Succes en laat je niet gek maken.

essie,wauwieieieiei wat een super foto,we hebben een beetje soortgelijk buikje gewoon een mooi bolletje voorop,maar we hadden dan ook ong.zelfde startgewicht en ik ben nu ook 9 kilo aangekomen;)
    Ja officieel moet ik nog 7 weken maar denk niet dat ik het helemaal vol zing hoor,ach we zien wel,je hoort nog wel eens een verhaal dat iemand met dezelfde voorgeschiedenis zelfs nog later bevalt(ik hoop t niet) ze komen toch waarneer ze er zelf zin in hebben.
    hoop alleen als het effies kan niet op kerst:D

Woops,jij moet niet zo somber denken over jezelf meis,je bent een hardstikke mooi en lief persoon(kan het weten,heb je live gezien,remember;)) en ook jou foto is prachtig!

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

gheehhe zit hier tijdens het beluisteren van skyradio de christmas station,mijn kerstdorp ondergrond te knutselen,en ga nu warme choco met slagroom maken,erg he,duurt nog 7 weken :p

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Het wordt eigenlijk al zo spannend! tKomt vaak voor hé dat kindjes 4 weken te vroeg komen.
    Sjees dan zou jij binnen 3 weken al aan de beurt zijn :D

Wie o wie zal er eerst zijn? :D
    Maar die blijft toch wel bij de januari mama's kletsen hé, niet? :) Of zouden jullie dan verhuizen naar het topic van de maand waar je kleintje is geboren?

5. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik heb al een paar weken het gevoel dat de kleine van mij eerder komt, dan de planning...

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Mmmm warme choco met slagroom ... dat heb ik niet in huis :(
    Maar nu heb ik wel zin in iets warms gekregen. kGa maar snel een lekker theetje met fruitsmaak maken. En dan vlieg ik erweer in! Met volle moed deze keer. Nog twee lesjes en dan doe ik heel de avond niets meer :D
    Ja voor school dan toch :) kHeb nog genoeg te doen in het huishouden ;)

7. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Sjees heerlijk toch! Geniet ervan:)!! Ik zit aan de thee met chocola, maar let op; er liggen ook 2 mandarijnen naast:D (enne, ook bedankt;)). Jij 7 weken nog maar.....jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje wat vliegt de tijd zeg:$!!

Ik ga komend weekend misschien wel mijn laatste weekend ooit werken:)!!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

hier een foto,je kunt er nu misschien nog niet veel van maken maar er moet nog mos op en huisjes bomen,treinbaan,watertje enz...

9. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    hoi meiden,
    Kwam er vandaag achter dat ik al 4 dagen niet bijgelezen heb, en als ik nu zo kijk ga ik dat ook maar niet meer doen, was ergens bij pagina 1014 gebleven ofzo... ;)
    Hopelijk heb ik ondertussen geen schokkende of bijzondere dingen gemist. Anders hoor ik het graag.
    Ik ben vandaag vrij, na 3 dagen werken. Was gisteren van plan om vandaag naar de huisarts te gaan vanwege mijn rugpijn. Gisterenavond besloot mijn kleine meisje echter om te gaan draaien in mijn buik en hiermee werd de pijn al snel wat minder. De afgelopen 3 weken vond ze het nodig om zich helemaal aan de rechterkant van mijn buik op te vouwen, waarmee ze waarschijnlijk tegen mijn ribben aandrukte, wat dus erg zeer deed. Na wat draaien van gisteren en vanmorgen ligt ze nu volgens mij dwars, onderin mijn buik. Dus niet meer netjes met haar hoodje omlaag, maar daar heeft ze nog alle tijd voor. Rugpijn vandaag dus ook wel minder, nog niet weg, maar iig dragelijk. Ik moet het weekend nog werken, dus mocht het dan nog zeer blijven doen, ga ik maandag alsnog naar de dokter.

Verder vandaag bloed laten prikken, ivm de (bijna) 30 weken. Ik kreeg excuses mee omdat ze 'er doorheen' geprikt had, aldus de dame in kwestie. Leek me allemaal wel mee te vallen, maar toen ik thuis mijn pleister eraf deed zag ik een hele dikke bult op mijn arm. Inmiddels is het al aardig blauw aan het worden...:x
    Ach ja, als de uitslagen maar goed zijn, zullen we maar zeggen.

Nou, hopelijk gaat alles goed bij iedereen. Mochten er nog meiden ziek zijn of andere kwaaltjes hebben dan beterschap hiermee.
    Ik zal proberen om wat meer mee te blijven lezen...

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Haha Sjees! Wat ben jij vroeg :D Zalig :D Ga je het al helemaal versieren?
    Ik weet echt niet waar ik dit jaar de kerstboom moet zetten. De box staat nu waar de boom normaal staat ... Moet nog eens gaan puzzelen denk ik, want kheb graag dat hij centraal staat :)

@Essie: kheb er ook al chocolade bijliggen :D Mijn mandarijnen zijn al op :D

@Chevenne: Kan goed zijn hé, dat je gevoel klopt. Wie weet :)

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

hilli,tuurlijk blijf je dan hier kletsen,anders was ik allang bij de de december mama's gegaan maar is hier toch veeeeeeeel gezelliger en straks gaan we gezellig met zijn allen over naar de geboren jan.mama's topic.

essie,jaaa madarinen daar heb ik er denk ik ook al 5 van op vandaag,had 2 grote zakken gehaald,ook appels en peren en kiwi's dus we zijn gezond bezig hier

12. woops

woops Niet meer actief

Dank jewel meid.
    Ja je kan het weten, I Remember. :D
    (gewoon wat onzekerheid over gewicht, meer niet.) :)

13. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    oh, nog ff snel een aanvulling: bij het kruidvat is de hele zwitsal-lijn in de reclame, 33% korting. Ook de kruidvat baby-lijn (badolie enzo) is nu 2 voor € 2,-. Als er nog iemand moet inslaan....

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ja,door die foto vergeet ik gewoon wat ik eigenlijk wilde zeggen :D

@Essie: laatste ooit? Ga jij een fulltime mama worden?

@Sanne: Wel fijn dat je meisje heeft besloten om te draaien. Hopelijk blijft ze nu dan zo liggen.
    En jeetje, das er serieus naastgeprikt lijkt me :$

Wat ik wilde zeggen is ... :D we hebben eindelijk een geboortekaartje. kMoet nog wel een proefdruk laten maken, maar we zijn er allebei vrij tot heel zeker van :)

@Sjees: Goed van je dat je hier blijft :D Home sweet home hé

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

nee ik ga het nog niet helemaal versieren hoor meestal doe ik dat 2 weken van te voren dat lijkt me nu niet helemaal handig dus t zal wel iets eerder worden maar ja die ondergrond is veel werk dus die moest wel vast.
    Ik weet ook niet waar ik de kerstboom kwijt moet:D,heb eigenlijk heel geen ruimte er meer voor maar wil er wel 1,ik ben gek op kerstversiering en vooral een mooie giga boom!
    Ik zal zeker foto's erop zetten tegen die tijd hoe mijn huisje er dan uitziet hoor,1 grote gezellige bende,zelfs de trap naar boven moet er aan geloven en de keuken hihihihi

16. woops

woops Niet meer actief

@sjees,
    Lekker crea-bea ben je.
    Nou ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

gefeli hilli, is wel lekker als je dat ook klaar hebt he?!
    Weer een puntje van de lijst.

Sanne fijn dat de kleine heeft besloten om te draaien als ze constant op dezelfde plek liggen krijg je zo'n beurs gevoel daar,ik probeer mijn kleintje ook steeds weg te drukken van 1 bepaalde plek die is echt beurs,links boven de navel,maar des te vaker ik haar probeer trug te drukken des te harder zet ze haar kont erin:D

18. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Sjees heel goed;)! En dat bouwwerk is dus voor de kerst, een heel landschap:$! Goh, ben zeer benieuwd naar het resultaat:)!

Hilli daarom zetten wij de box nog niet in elkaar. Eerst de kerstboom weg, anders wordt de kamer zo vol. En dan is het een keer niet ineens zo kaal als die boom weggaat, omdat dan de box er komt te staan;)! Wat goed dat jullie het geboortekaartje hebben:)!! Zit er een foto in?

Chevenne hoe komt dat gevoel?

Sanne vervelend joh van je rug en ook van die mislukte prik:(, sterkte! Als je zin/tijd hebt kan je wel wat globaal terugbladeren, komen wat echo- en buikfoto's voorbij:D!! Thanks voor de kruidvattip:)!

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sjees: je lijkt mijn moeder wel! Die is ook zo erg.
    Bij mij valt het nog redelijk mee. Ik ga ook een Kerstdorp zetten hoor, maar wel veel simpeler, met potten onder zo'n sneeuwdeken die de bergen moeten voorstellen :D hehe. kHeb wel een valse boom, maar dat is omdat ik hem meestal al begin december zet :D Zal ook wel het laatste jaar zijn, want volgend jaar komt de Sint.

Nu ben ik echt weg ... Nog een fijne avond (moest ik niet meer terugkomen)

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hilli nee joh, maar als ik ambulant ga werken zijn dat kantoortijden, vandaar.

Deel Deze Pagina