hee wat een slim plan,eerst de kerstboom weg en dan de box daar!Ik wilde de box wel straks al opzetten maar dat is veel slimmer en dan kan daar de boom staan,jullie zijn geweldig!!! De eerst tijd ligt baby toch steeds te slapen volgens mij dus is die box nog niet echt nodig toch?
Geen idee Essie, hoe dat gevoel komt. Heb het al een paar weken. Weet wel dat mijn gevoel me de hele zwangerschap nog niet in de steek heeft gelaten, voor wat betreft termijn, grootte en geslacht.
Heb trouwens net het laatste, kleine stukje appeltaart op. Toen ik woensdag thuiskwam, stond Jeroen een appeltaart te maken. Volgens mij is hij een echte huisman, hihi. Ik niet, ik ben de workaholic. Ik weet nog niet of ik een kerstboom neerzet. Vorig jaar hebben we een glazen vaas met van die lichttakjes gehad. Meestal hebben we het vlak voor de kerst zo idioot druk op het werk, dat we er gewoon niet aan toe komen.
Chevenne nou wie weet! Voor mij altijd een kerstboom hoor, zo'n lekkere grote echte blauwspar! Heerlijk, zeker nu ik thuis ben die dagen!! Zoooooooooo lekker knus! En ja grappig he, die huismannen! Sjees graag gedaan! En als je de boom begin januari weghaalt zal het, als het goed is, niet zoveel dagen schelen nadat de baby er is gok ik.
Vanmiddag geslaagd met schoenen kopen (athans laarzen). Bij mijn vader (is verpleegkundig op de kinder IC) de foto ingelijst en is dus klaar om te geven vanavond. We hadden het nog even over de mex. Griep, omdat ik me niet laat inenten. Hij zei dat hij me groot gelijk gaf. Hij vertelde mij ook dat de kans groot is dat Jeroen de mex. Griep net heeft gehad. Al die symptomen die Jeroen had duide erg op de mex. Griep. Zeker weten doen we natuurlijk niet, want dan had Jeroen zich moeten laten testen (wat geld kost). Hij had dus gewoon de flinke griep met hoge koorts. De huisartsen slaan ook alleen alarm bij mex. Griep als je erg benauwd bent en kort ademig. Nu is hij er vanaf. Als Jeroen echt de mex. Griep heeft gehad, is de kans voor mij nu nog kleiner dat ik het weer krijg. Zo zie je maar weer het is een gewone griep. Alleen is de kans groter dat je b.v. een longontsteking krijgt. En voor de mensen die al erg ziek zijn kan het de dood betekenen. Maar goed, dit is mijn gedachte en gevoel. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en gevoel. Chevenne: Dat is zeker schrikken zeg! Zoiets verwacht je niet he. Eleni: Bedankt! Ik ben ook super trots op mijn buik hehehe. Woops: Gefeliciteerd met je 30 weken!!! Fijn dat je weer wat beter voelt! Blommeke!!!: Welkom terug! Het is niet eerlijk dat ze jou als pispaal gebruiken. Je deed je best. Maar wel verstandig dat jullie de keus hebben gemaakt. Lekker rustig aan doen, want je kleintje mag nog niet komen hoor. Essie: Mooie foto zeg! En wat heb je daar een leuk truitje aan! Erg leuk. Sjees: Je bent al begonnen! Ow wat ben ik benieuwd naar het eind resultaat. Ik kom zeker kijken en kwijlen hahahahaha.
Fijn dat je geslaagd bent voor je inkopen Ankje. Ben benieuwd wat Jeroen van je schilderij zegt. Mijn Jeroen komt, hoop ik, zo weer thuis. Hij moest nog even een nieuwe zak muesli bij ons paard brengen. Moet zo weer naar de bekkenfysio. Heb deze week gelukkig minder last gehad. Heb ook veel gezeten op het werk, dat scheelt.
Lekker he als het weer even beter gaat met de bekken. Succes bij de fysio. Ik ga nu naar de vk. Groetjes!!!
Hey meiden!!! Ik ga het helaas alwéér niet redden bij te lezen vandaag. Ik zie net dat er weer veel gekletst is en ben een beetje te moe om te lezen. Helaas ook na mn gesprek vanmorgen weer flinke rugpijn(zitten was ellende, weer zo erg meteen). Ga me zo klaarmaken om een avondje weg te gaan. Ga met mn schatje ergens lekker eten en dan nog wat drinken met zijn broer en vriendin. Ben benieuwd hoelang ik het volhoudt, maar ook wel lekker er even russenuit te zijn. Morgen en zondag werken, dus als ik er niet ben of weinig reageer weten jullie waarom!!! Hoop niet teveel belangrijks te missen, anders hoor ik het graag! Allemaal een héél fijn weekend toegewenst en hopelijk zonder teveel pijn!!! Dikke knuffel van mij
Ik heb vanmorgen naar de HA gebeld en de assistente zei dat het nu niet zo veel zin heeft om thuis te blijven als er 1 kind ziek is (geweest), maar als er een mini-epidemie binnen de school zou uitbreken dan meer zekerheid te nemen en thuis te blijven. Verder zou de inenting misschien toch een goed idee zijn, alhoewel de 2e ineting pas op 11 december hier is en dan heb ik al verlof... Ik ben nl. wel al een beetje bennauwd steeds, omdat mijn buik zo hoog zit... Vanavond ga ik het even met mijn man bespreken en dinsdag heb ik nog een afspraak bij de VK.
Hai meiden! Terug van de logeerpartij bij mijn vriendin. Was leuk, maar vermoeiend. Sjongejonge, wat kost zo'n kleine (haar zoontje is nu 4,5 mnd) veel tijd!! Ik ben er een beetje van geschrokken, maar ben aan de andere kant van mening dat ze teveel tijd aan de kleine besteedt, en te weinig aan zichzelf. Op zichzelf kan je natuurlijk niet teveel aandacht aan de kleine geven, maar als je net bezig bent met iets en de kleine geeft een kik, zou ik hem lekker laten liggen, zij pakt hem dan gelijk op. Ze sleept hem de hele dag rond, en komt aan eten etc. bijv niet meer toe, ze is ook heel dun geworden (ook van de borstvoeding). (ze is overigens thuisblijfmoeder). Ze is een fantastisch geduldige moeder, maar ben bang dat ze zichzelf een beetje wegcijfert. Daarnaast doet ze alles (heb het over niet kind-gebonden zaken) zooooo langzaam dat ik er afentoe een beetje kriegel van word, vervolgens moet ze haasten omdat ze te laat is. Nou ja... maar kijken hoe het bij ons wordt. En hubby heeft net gebeld vanuit Duitsland dat hij zijn toets heeft gehaald!!! Joepie!! Zijn we daar lekker vanaf, nu alleen zijn scriptie nog afmaken en dan is hij klaar. Morgenochtend vroeg vliegt hij weer naar huis, gelukkig Heb ff geen puf om te reageren, heb wel alles meegelezen. Dadelijk eerst maar even eten!
ha ik werd net eindelijk gebeld door iemand van upc,hij had van de Coax(die ik had aangeschreven met mijn beklag over upc) een mail gekregen. Ik heb 100 excuses gekregen met betrekking tot hun wanbeleid en dat ik van het kastje naar de muur ben gestuurd al die maanden. Hij stuurt maandag een monteur om alles goed te bekijken en belt mij aan het einde vd dag om te vragen of die iets heeft gevonden,ook gaan ze een oplossing bedenken voor een eventuele schadevergoeding van mijn abbonementskosten vanaf mei dus het zal mij benieuwen. Toch wel frapant dat als je zo'n instantie als coax inschakeld ze in ene wel van alles kunnen doen en daarvoor sturen ze je steeds een bericht dat het aan je eigen bekabeling ligt en aan je eigen telefoon dat ie niet werkt.
Ik heb niet heel veel puf gehad om alles te lezen maar ik zag wel de buikfoto's van essie79 en woops . Mooi hoor jeetje. Ik las iets over rikken halen, hoop dat niemand er last van heeft. Ik werd vanochtend best misselijk wakker. Ik had gisteren wat vettigs gegeten wat weer terug kwam. Op het werk ging het iets beter na de lunch weer het zelfde. Maar even de ha gebeld die had wel wat voor het maagzuur. Mooi excuus om weer eerder weg te gaan vandaag. Heerlijk...Om 7 uur gaan we op de 3d echo. Hoop dat die van ons er mooi voor ligt. We wachten af. Voor iedereen alvast een hele fijne avond...
Net terug van de vk. Alles is weer goed. Bloeddruk: 110/70 Mijn baarmoeder lag al 25cm hoog. En haar hoofdje lag al naar beneden, dat verklaarde ook de pijn in mijn buik die ik zo nu en dan heb. Ze ligt nog niet tussen mijn bekken, maar zou niet lang meer duren. Vrijdag moet ik weer bloed laten prikken voor de ijzer en suiker gehalte. Mamanama: Duidelijk verhaal toch? Je moet doen wat jezelf ook het beste vind hoor. Als jij het te riscovol vind. Moet je lekker thuis blijven. Woops: Mooie buik hoor. Lynd: Gefeliciteerd voor je man! Wat een last van zijn schouders denk ik of niet? Sjees: Wij zitten ook bij de UPC en ook ik heb altijd gezeur met ze. Krijg ook een telefoonrek. Van hier tot gunte. Maar gewoon blijven zeuren dat je een vergoeding wil hoor. Je hebt er recht op.
@Box en kerstboom: Eigenlijk was het hier ook de planning om eerst de boom te zetten en dan daarna de box op die plaats. Maar het kriebelde veel te hard, dus die box staat er al @Ankje: tIs maar te hopen dat Jeroen de mex griep heeft gehad dan, dan zijn jullie er hoogst waarschijnlijk vanaf. Fijn dat ze al met haar hoofdje naar beneden ligt en dat alles in orde was natuurlijk. @Woops: Wat een mooie grote buik meid! Toch grappig eigenlijk dat buiken zo kunnen verschillen We hebben ze hier op het forum echt in alle maten en vormen @Lynd: Fijn dat het logeerpartijtje leuk was. Ja, zo zijn er wel meer vrouwen hé, die zich volledig afcijferen voor hun kind. kBen ook eens benieuwd hoe dat hier gaat gaan. Ik zeg nu wel, als hij een kik geeft laat ik hem liggen, maar eerst zien en dan geloven @Belliebee: Jij ligt nu wss naar jullie kleintje te kijken, veel plezier ermee! Mijn echo is trouwens een week verlaat. Ik zag gisteren plots dat ik les moet geven tot 12.00. De echo was gepland om 12.20. Maar vooraleer dat alles opgeruimd is, lln buiten en ik in de auto is het al 20 na 12. Dus dat ging niet. Nu heb ik hem 27 november. Tja van die extra week wachten zal ik wel niet doodgaan zeker? Zo gek, morgen ben ik ook 30 weken! Hihi. 30 weken ... nog maar 10. Waar is de tijd toen we zeiden jaaaa, 12 weken!!
Lynd, fijn dat het logeerpartijtje leuk was.. Woops, mooie buik! Anke, fijn dat alles goed was! Sjees, ja raar he dat ze dan ineens wel behulpzaam kunnen zijn en dingen voor je kunnen regelen die ze eerst niet konden doen. Vreemd, heel vreemd. Hilli, mag het niet hopen voor je Nee van dat weekje krijg je vast niks. Ja leuk he, dat we nu nog "maar" 10 weken moeten. Het lijkt inderdaad nog zo kort geleden dat we er nog 30 moesten. Het gaat heel hard nu.. Nou, het wordt nu wat rustiger in mijn buik. Hele dag lekker druk geweest, wel fijn! Zijn er nog meiden naar de jonge gezinnen beurs geweest? Leuke dingen op de kop kunnen tikken?
Iedereen bedankt over m`n buikkie. M`n ouders zijn net op bezoek geweest, ze vertrekken vannacht naar hun vakantieplekje in Spanje. Lekker tot en met volgende week zaterdag. Beetje jaloers hoor, wil ook wel lekker in de zon in het water dobberen. Kerst, We hebben het even over Kerst gehad. We gaan altijd 1 dag naar m`n ouders, maar heb aangegeven dat we dit jaar maar even anders moeten gaan doen. Nu komen ze waarschijnlijk 1 dagje naar ons toe, zo kan ik gaan en staan hoe ik wil op onze bank. Ze gaat waarschijnlijk konijn klaarmaken, is zo heerlijk. Heb er nu al zin in. En wie weet wil ons meisje er al wel bij zijn en is ze er al, je weet maar nooit.
Meiden heb niet echt teruggelezen Wel las ik over de box neerzetten. Hier staat de box ook al, wilde nog even wachten tot ik met verlof ben, maar mijn vriend wilde hem graag al neerzetten. Hier straks ook het dilemma, waar ik de kerstboom ga neerzetten, die staat normaal op deplek van de box. Gaat vast helemaal goedkomen. Morgen jonge gezinnenbeurs en zondagmiddag personeelsuitje, heerlijk heb er zin in.
Box, Hier komt de box waarschijnlijk pas als de kleine meid er is en anders rond Kerst en Oud en Nieuw. Heb een heel mooi gedichtje gevonden en aangepast en aan m`n mannetje gegeven: Hoi lieve papa, Hier zit ik dan de kleine spruit. Ik kan niet wachten tot jij me in jou armen sluit. Nu zwem ik nog lekker in het rond. Hier wordt ik steeds groter en gezond. Ik heb nog maar een paar maandjes te gaan. En dan kan jij mij in jouw armen slaan. Ben jij niet benieuwd hoe ik er uit zal zien? Heb ik jou ogen of mijn mama's lach misschien. Op de echo's heb jij mij al kunnen bekijken. Maar dat was nog te vroeg om te zeggen op wie ik zal gaan lijken. Mijn mama vindt jou een leuke vent. Dus zal ik vast blij zijn dat jij mijn papa bent. Heb nog even geduld papa de tijd gaat zo snel voorbij. Zodat ik van jou zal zijn en jij van mij. Liefs van je ongeboren meisje.
hier alles goed gegaan. De baby was wel aan het verstoppen. En als de foto kwam zeg maar bewoog het net weer. dus hij is niet helemaal scherp.Maar heb wel wat leuke foto's. De box staat hier ook al. Fijn weekend dames...