Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    @jada: hier (Tilburg) geen mist te zien.
    Veel plezier vanmiddag bij je personeelsfeestje. Enne... met steengrillen alles goed doorbakken he! ;)

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Het was gisteren ontzettend gezellig. Er waren ook een paar vrienden van ons die me al een tijdje niet gezien hebben. Dus die stonden wel even te kijken naar mijn buik hahaha.

Later in de avond was Hummy erg druk. En iedereen kon haar voelen schoppen.
    Zo leuk!

Was aan de einde van de avond wel op hoor. Er waren toch zo’n 20 man gekomen.
    Jeroen heeft veel gedaan kwa drinken inschenken en taart. Maar ik kon hem toch echt niet alles alleen laten doen.
    Ging best goed, ookal vond Jeroen dat ik toch te veel heb gedaan hahahaha.

Sanne: Het is niet slecht van je hoor om te denken dat je geestelijk en lichaamelijk geen zin meer hebt om te werken.
    Je leeft naar je bevalling en dat is alles dat telt.

Wat betreft je schoonmoeder. Ik denk dat het inderdaad een mooie oplossing is om haar eerst een paar uurtjes te laten oppassen. Dan kun jij ook zien dat het eventueel goed gaat.
    Ik kan me goed voorstellen dat je het eng vind, alcohol doet toch rare dingen met je lichaam en bent minder snel allert.

Lynd: Hahahaha, blijft toch lekker he…eten uit NL. Geniet er lekker van meid!

Mecha: Jeetje meid! Kan me heel goed voorstellen dat je je dan zo voelt.
    Maar is het niet beter dat jullie hier ook samen uitkomen? Nu zit hij ergens te dubben en te denken, en jij daar hem ontzettend te missen.
    Ook deze tegenslagen in gevoelens horen erbij. En volgens mij komen jullie daar vast uit!
    Jullie zijn nu al zo ver.
    Is denk ik voor jou ook belangrijk wat er nu door zijn hoofd omgaat. Tenslotte doen jullie deze zwangerschap toch ook een beetje met z’
    En tja, als jezelf een beetje gestrest bent of van slag dan merk je dat met je kindje. Maar daar kan zo’n kleintje wel tegen hoor. Als je je zelf maar wel pas op de plaats weet te houden.

Sterkte meis! Knufff van mij!

Chevenne: Mooi ronde buik heb je hoor! Ook jij draagt het mooi van voren zie ik.

Blaine: Je hebt dus een ontzettende leuk dag gehad. Daar ging het toch om?

Mamanama: Gefeliciteerd met je vriendin! Alles goed gegaan?

Sjees: Wat goed dat de auo verkocht is zeg! Lekker gevoel of niet?

Ik heb heerlijk genoten gisteren. Maar ow, wat was ik moe. Hahahaha.
    Het slapen ging alleen niet zoals ik het wilde. Ik was ontzettend moe, maar had weer last van maagzuur en kriebels. Kon mijn draai niet vinden. Dus ben er om 2 uur maar weer even eruit gegaan.
    Daarna heerlijk geslapen.

Woops: Leuk idee zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat zeg!

Rebbel: Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jou.

Jada: Bedankt!

3. Dankje meis, komt helemaal goed ;)

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

Jada veel plessieer leuk steengrillen :p wel je biefstukkies doorbakken he?!

@ de rest thanks voor de steun zeg maar.. ennuh ankje ja als het allemaal zo makkelijk was dan zouden we zeker samen piekeren alleen is het helaas niet zo makkelijk en heeft het dus wel gevolgen voor mij als hij hier is :(
    nja is een lang en naar en niet echt op internet te plaatsen verhaal ;)

maar leuk dat je feestje leuk was meid mooi dat je hebt genoten heeel belangrijk :p

@rebbel ook wel lekker af en toe een rustige buik hihi

5. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Hier weer even aan de schoonmaak. We hebben een kleine pauze gehad, met een stukje apfelstrüdel en ondertussen de rekenopgaven in de Telegraaf gemaakt. We hadden bijna alles goed. Viel wel mee. Wel grappig om weer eens te doen en dat we ook verschillende fouten hadden.
    Zo meteen duiken we even samen onder de douche. Dan lekker een joggingbroek aan en tv kijken.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ja vervelend zijn die tegenstrijdige verhalen.. Daardoor kan ik ook niet 100% een keuze maken....

Mecha, sterkte meid.

Sanne, gewoon lekker spuien hier, dat lucht vaak toch al een beetje op, niet? Sterkte!

Jada, veel plezier met steengrillen en fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad!

Sjees, Jeej!! auto verkocht.

Mamanama, gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin.

Anke, leuk feestje gehad dus!!:)

Woops, veel plezier met schilderen/kliederen, ben benieuwd naar het resultaat.

Hoop dat ik verder niemand vergeten ben.

Ik ben lekker druk met wassen en soppen, mijn kleine mannetje heeft last van diarree en dat loopt er nogal eens naast..:):p Gelukkig is hij er verder niet ziek van. Laat 'm wel lekker slapen nu, normaal maak ik hem na een uur/5 kwartier wakker omdat hij anders 's nachts kort slaapt.

7. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    :$voor zo ver het ging bij gelezen want het was weer veel moet er weer even in komen hahaha

gewoonsanne
    ik zou kijken of je wat minder kunt is niet zo gek dat je nu uit geteld raakt en de meeste hebben er wat moeite mee maar goed dat je collega er ook een beetje op let;)
    wat vervelend met je schoonmoeder je hoeft indd niks te merken aan mensen die dagelijks drinken maar snap jou principe instelling heel graag je wilt dat gewoon niet als voor beeld voor je kleinen die mag dat nooit als normaal gaan zien natuurlijk hoop dat jullie er uit komen.

rebbel
    groot gelijk hoor dat je die griep spuit ff hebt gehaalt want jah je zou het je indd nooit vergeven maar ik vind het ook maar je word zo heen en weer geslingert met verhalen hier en daar;).
    blij dat het allemaal een beetje redelijk gaat bij jou nu hopen dat de kleine nog lang blijft zitten inidegeval tot de 37 zou mooi zijn he :)

mecha
    wat een vervelende situatie meid ik snap dat je niet alles continu positief kan zijn hier is het ook al van af dat ik 8 weken zwanger ben iedere week wel iets en soms breekt dat je op ik heb dat nu ook heel erg alleen ik kan nog lekker uit huilen bij mijn mannetje en als je dat dan ook nog eens niet hebt dan word het heeeeel erg zwaar:(

chevenne
    wat een mooi buikje echt rond en laag indd:D

blaine
    leuk dat je zo hebt kunnen genieten van je dagje uit :) en dat je zo veel leuke spulletjes hebt kunnen halen

sjees
    lekker jo de honda er al uit hier is ook de planning niks doen vandaag dalijk me manneke even boven wakker maken want was gister beetje laat maar kruip er eerst nog even lekker bij ;)

billiebeer
    volgens mijn heb ik iets gemist ben je nieuw of heeft iemand zijn naam verandert???

essie79
    lekker he dat einde in zicht hebben ik heb het helemaal nu ik over de 30 weken ben begin nou langzaam echt zo iets te hebben ow nog een paar weken en dan kunnen we allemaal ons wondertje gaan verwachten :D:)

Hier alles wel aardig met buien echt niet lekker in mijn vel hormoontjes en elende bij elkaar denk ik maar jah gelukkig vangt m mannetje me heel goed op gister even naar breda geweest een jasje gehaald voor de kleine en man lief heeft een jurkje gevonden wat hij graag wilde hebben zo leuk he als papa shopt voor de kleine meid :D word ik helemaal vrolijk van daarna zei hij kom we gaan naar mcdonalds echt een verslavind in me zwangerschap hij heeft weer heel erg zijn best gedaan om mijn weekeind goed te maken is ook wel gelukt gister:) vandaag lekker luieren en niks doen samen vanavond de andere 2 boefjes weer terug van hun papa.

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ blommeke inderdaad meid jij hebt het ook zwaar bah zeg.. maar gelukkig heb je een lekker weekend gehad ;)

Ja me zus hoe water en vuur we ook zijn we zijn echte zussen.. vandaag vraagt ze me mee naar de eemhof ff lekker zwemmen met zn alle dus dat ga k doen :D
    ff me koppie ergens anders bij .. ook hebben zij en haar hubby gister al me laminaat eruit getrokken kan ik het vandaag verkopen :D
    en ze hoeven er niks voor alleen een beetje voor benzine maar dat mag ik nu weer houden om de entree te betalen voor zwemmen :$ hoe lieff!!

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sjees: Jeej, wat goed dat de auto is verkocht. 3 was een beetje veel hé ;) Hehe. Lekker, een beetje extra centen.

@Mecha: Ik vreesde er al een beetje voor dat je vriend zich weer niet goed voelde. Wat is het moeilijk hé. Zoals je zelf zegt, als hij een gewoon dipje had, dan konden jullie er mss samen uitkomen. Heeft hij eigenlijk er al eens met iemand over gesproken? Met een dokter ofzo? tWordt voor hem ook tijd dat hij eindelijk wat rust kan vinden hé, zeker nu zijn dochtertje eraan komt.
    Tuurlijk, voor ons lijkt de situatie altijd anders dan dat julie ze meemaken. Maar kwil jullie toch veel sterkte wensen hoor. Lijkt me heel erg moeilijk allemaal. En jeetje!! Zoveel geld om je huis te laten schilderen! Heb je geen familie of vrienden die je kan optrommelen daarvoor?
    Veel plezier straks in het zwembad!

@Jada: Fijn dat de beurs zo gezellig was. Veel plezier op het feestje vandaag :)

@Ankje: Best veel volk bij jullie over de vloer gisteren :) Maarja je viert dat maar één keer hé. Wel leuk dat iedereen haar zo heeft voelen bewegen :D

kBen echt een heel deel van wat ik heb gelezen vergeten, sorry als het iets belangrijk was ... ben effe een zeef. :)

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.441
    113
    Goedemorgen :D. Ik dacht echt nu heb ik veel onthouden en begin te typen en ben bijna alles weer kwijt :).

@ woops, veel plezier met kliederen ben benieuwd hoe het wordt.

@ Ankje, mooi dat het gezellig was, wat vond jeroen van zijn kado?

@ sjees, geweldig de auto nu al verkocht dat scheelt weer behoorlijk in de kosten.

@ jada, jij ook zo'n leuke beursdag gehad, ik zie jou schrijven over thermometers en kleine dingetjes, die had ik dus op mijn lijstje van te halen staan maar nergens gezien, misschien moet ik volgende keer maar 2 dagen gaan ;).

@ mecha, vervelend zeg dat het even minder gaat. En inderdaad kun je geen hulp optrommelen voor schilderen enzo. Ik heb ook zo'n lieve familie die altijd wel even komt helpen met klussen.

@ jada, veel plezier.

@ blommeke, welkom terug zeker wel fijn dat je weer internet hebt.

@ hier, had vanmorgen een erge leuke ecard van mijn nichtje met foto die ze op de beurs had gemaakt. Verder zal ik zo blij zijn als mijn mannetje vanavond thuis is, zo'n weekend alleen is toch wel erg saai en dan moet ik ook veel te veel zelf doen. Hoop dat ze vlot klaar zijn met opruimen, maar ben er bang voor, van alle mensen die hebben gezegd dat ze komen helpen is de helft nog niet op komen dagen hoorde ik net al, altijd jammer :(.

11. Haha Blaine, was wel een leuke aanbieding, 3 verschillende thermometers voor 10 euro (o.a. speenthermometer). Is ook lastig, je kan zo wat stands overslaan.

Jammer is dat, dat mensen zeggen dat ze komen, maar het uiteindelijk toch laten afweten

Mecha, veel plezier bij de Eemhof.

12. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    mecha
    ja zeker hier ook niet altijd makelijk maar ik heb te minste nog 2 armen om bij te schuilen en in jou geval lijkt het me toch behoorlijk zwaar hoor. veel plezier met zwemmen dalijk :)

blaine
    altijd zwak hoor mensen die van alles roepen en dan niet komen hou ik ook niet zo van belofte maakt schuld toch !! er kan al tijd iets gebeurenwaar door je niet kan maar laat het dan ff weten toch !!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @blommeke: fijn dat je een lekker weekend hebt gehad meid!

@ise: beterschap voor je mannetje!

@blaine: wat balen! hopelijk is hij toch wat op tijd thuis..

vraagje: ik ben dol op kaasfondue, maar volgens mij zit er in elke kaasfondue wijn toch? weet het niet zeker!

liefs rebbel

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

verdamt dat niet dan???En een klein beetje wijn binnen krijgen is echt niet erg hoor!

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dag iedereen!
    Idd weer veel geschreven en ik kan het niet allemaal onthouden... sorry daarvoor! Wel goede berichten over een auto die verkocht is, gefeliciteerd!

Ik ben net terug van mijn zus met een stapel kinderkleertjes... kan m'n lol op! Verder niet zo'n heel fijn weekend gehad met wat strubbelingen op het relationele vlak maar dat trekt wel weer bij. Mijn man studeert naast zijn fulltime baan en dat is toch wel heel druk. En soms wil ik gewoon achterover kunnen leunen en niet vanalles moeten, maar dat gaat niet... En ik ben zo moeeeeeeee....

Zo, genoeg gezeurd.

Ik ga bijna zeker toch de vaccinatie halen voor de Mex. griep... ben benieuwd of ik überhaupt op redelijke termijn die prik kan gaan halen...

Fijne avond allemaal!

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @rebbel: er zal wel wat wijn inzitten, ja, maar als dat niet al verdampt dan kan dat in die hoeveelheden echt geen kwaad, hoor!! Bij ons staat er nu ook een runderstoofpotje te pruttelen in bier, daar lig ik echt niet wakker van.
    Normaal 'moet' je wel wijn of zwarte thee bij de fondue eten, anders wordt het zo'n klomp in je maag. Dus zet maar vast een potje! :D

17. woops

woops Niet meer actief

#10557 woops, 8 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2009
    Hoi meiden,

Het was een heerlijke ne gezellige middag.
    Verslagje en foto`s staan op de babysite.
    www.vanliemde.babysite.nl

Groetjes

18. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Sniff...heb net lekker met vriendje een heerlijke jankfilm gekeken. Kon het dus ook niet droog houden. Prachtige film: My sisters keeper. Nu lekker even een soepje eten.

Mooi kunstwerk Woops.

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo dames: weer veel gekletst heb niet bijgelezen sorry het is teveel

Vandaag heel het kamertje klaar gemaakt. Alleen de gordijnen nog inkorter en verder is alles klaar en opgehangen. Ben helemaal happy. Ik ga proberen morgen foto's te plaatsen.

20. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    @rebbel
    lekker doen hoor dat beetje wijn kan echt geen kwaad ik drink zelf nu nog wel eens een glaasje lekkers bij bv een bruiloft of feestje of als een weekeind er naar is heb ik bij me voorige zwangerschappen ook gedaan en ze waren alle 2 behoorlijk aan de maat:D;) lekker fondeu zou ik zeggen :)

@belle1978
    soms wel de boel de boel laten hoor meis hoe moeilijk dat ook is want ik kan het ook slecht maar ook toegeven nu je heb strakjes heel wat werk te verzetten over een paar weken en dan moet je uit gerust zijn en niet uitgeput;) :)moet ik zeggen hahaha;)

@woops
    wat leuk die buik :) je meisje vond het ook leuk op de foto's te zien en gelijk mooi hoe je ze er dan bij betrekt miss doe ik het ook wel binnen kort echt leuk.

@chevenne
    klinkt niet verkeerd hoor ff lekker janke op de bank bij een film en dan een snoepje ritselen ;)

@marleentje
    leuk de kamer af wij denk ik volgende week ook dan kan ik wassen en alles er in leggen :D altijd weer leuk he om zo bezig te zijn met de komst van de kleine.

hier alles goed echt mega lui niks gedaan en toch alles schoon dank zei mijn mannetje wat een engel he:)

Deel Deze Pagina