Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woops

woops Niet meer actief

Dank jewel.
    Mijn man is de donor-vader van Daantje.
    Dus het is/wordt een halfzusje van mijn kindje.
    Maar het inderaad heel mooi om ze zo erbij te betrekken.
    Ze is er ook heel erg mee bezig, heel mooi om te zien.

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Vanmiddag lekker met mijn schoonouders naar de Macro geweest.
    Heb daar een erg leuk spijker jurkje gehaald. Ook hebben we een erg leuk huispakje gekocht.
    We hebben ook nog een spijkerrokje gekregen van mijn schoonouders. Kan niet wachten om haar daar in te zien! Hahahaha

Ben net lekker in bad geweest. Nu even lekker bijlezen.

Mecha: O oke, sorry.
    Bedoelde het goed ;)
    Knuffff

Blommeke: Erg leuk he al die kleertje! Ik ga ook altijd voor de bijl.

Blaine: Jeroen stond helemaal verbaasd hahaha. Hij vond het super mooi.

Woops: Wat leuk!!!! Erg origineel zeg! Wat moet jij een lol hebben gehad zeg. De foto’s op de site is ook erg leuk geworden.

3. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    woops
    geeft toch niks half of heel ze word toch groote zus quinten mijn zoontje en hailey mijn dochtertje zijn ook van een andere papa die ze nog veel zien maar toch worden ze groote broer en zus toch :)

ankje
    heerlijk he al die kleertjes heerlijk klinkt dat een bad wij hebben alleen een doche en soms kom ik er moeier uit als dat ik er in ging zou nou toch best graag een bad hebben hoor soms ga ik van elende zitten onder de douche hahaha

en even een vraagje aan alle dames want kan me niet zo herrinneren van de andere 2 zwangerschappen wanneer ik dat nou kreeg ik heb best wel iederekeer een druk aan de onderkant al en steeds op de spieren van van me liezen herkent iemand dit al of is het toch allemaal een beetje vroeg ????

xxx

4. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!
    Fijn weekend gehad allemaal? Hopelijk zijn er geen vervelende dingen gebeurd, maar ik ga niet alles teruglezen van 2 dagen, is teveel. En vooral na 2 dagen werken, heb het een beetje gehad. Ik heb ervoor gezorgd dat ik nu 3 dagen vrij heb, even echt nodig! Ik hoef er nu niet veel meer, maar ben echt aan het aftellen. Slecht vroeg iemand?? Maar als je een datum hebt, ga je dat automatisch doen, denk ik. Heb ook gevraagd aan mn clustermanager of ik niet meer naar de cursus hoef, ik zie het niet zitten om 3 en half uur te zitten achter elkaar, dat lukt me de laatste tijd gewoon niet meer. Zie er steeds meer tegenop. En daar komt ook bij dat ik er toch 2 zou missen, dan kan ik toch veel beter die 3 dagdelen na mn verlof doen, ben ik er veel beter bij dan nu. Heb ook het plan wat ik af 'moet' hebben vandaag ver afgekregen, dus eindelijk een beetje rust...
    Hopelijk gaat het na een paar vrije dagen weer wat beter met me. Heb weinig gepland, heerlijk even niksen!!!

Zag een paar buikfoto's en echo's, leuk!!!

Sorry voor mn 'klaagbericht', ga een beetje neuzen en wie weet tot zo?!! Doeiii

5. woops

woops Niet meer actief

Helemaal mee eens. :D

6. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Woops
    Wat gaaf die foto van je beschilderde buik!!!
    Keek even wat terug en zag 'm, leuk!!!
    Hoe gaat het nu met je?
    Knuffel

7. woops

woops Niet meer actief

Thx, ben er ook heel blij mee.
    Sinds ik thuis zit gaat het wel beter met me.
    Soms een nare dag, maar dat hebben we allemaal wel eens.
    Nu na een dagje als vandaag komen de hoofdpijnen soms ook even opzetten.
    Maar al met al gaat het echt beter met me en geniet ik meer en meer. :D

Voor de meiden die nog op zijn, voor straks slaap lekker.
    Ik ga 1 verdieping hoger en op 1 oortje liggen.
    Groetjes

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik heb zelf ook al een lange tijd last van mijn lies. Ook heb ik soms een drukkend gevoel aan de onderkant.
    Maar dat hoort erbij volgens mij vk.
    Maar als je het niet vertrouwd, gewoon de vk bellen. Daar zijn ze voor.

9. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Woops
    Das mooi dat het betergaat en je meer geniet. Hou je rustig en probeer idd lekker te genieten van alles, denk aan jezelf!!!
    Ben ik ook aan het doen nu. Werk is nu tweede plaats hoor al hoef ik niet veel meer. Ik ga ook lekker mn bedje in zometeen, hopelijk lukt het een beetje uit te slapen.

Trusten voor iedereen en een héle fijne dag morgen!!!
    Ik zal er komende dagen vast vaker zijn en weer meekletsen, tijd genoeg...hahaha.
    Dikke knuffel

10. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Anke, heerlijk he die kleertje.. Ik kan mezelf ook niet inhouden, maar waak er wel voor een niet al te uitgebreide garderobe aan te schaffen. Bij mijn zoon zijn er ook wel dingetjes (bijna) ongedragen de kast weer uitgegaan..

Sorry, begin er weer even over, maar zijn er meiden die WEL de vaccinatie gaan halen tegen mex. griep?

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ise: ik laat me wel inenten.

12. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Even wat foto.s van het kamertje!
    Deze is vanaf de deur genomen. De kamer is zo goed als af. Alleen de gordijnen moeten nog ingekort worden en het paarse aankleedkussenhoes moet er nog op.

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    De commode met mandjes er boven.

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Woops,wat een mooi en kleurrijk resultaat is het geworden!

Marleentje, mooie kamer hoor,en gezellige kleuren

rebbel@ en lekker gefonduet??(weet even niet hoe je het schrijft:p)

Ik heb eindelijk weer eens ouderwets lekker geslapen,gister stond ik op t punt van instorten volgens mij,want een week bijna tot niet slapen is echt te veel.
    Maar ik ging er om 21.30 in en heb geslapen tot 07.30,echt heerlijk,voel me ook eindelijk weer eens uitgerust!

Zometeen komt UPC langs om te kijken waarom mijn telefoon en internet er zo vaak uitliggen,betwijfel of ze wat vinden maar goed we zullen zien.

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat een leuk kamertje is het geworden Marleentje! Erg leuk zo.

Succes met de UPC Sjees! Hopelijk vinden ze wat zodat het probleem word opgelost.

Vanmiddag ga ik met mijn schoonmoeder naar babdump. Kijken voor de laatste dingetje. Matrasje, aankleedkussen enz.

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Oh leuk ank! ik heb hier ook nog 2 kortingsbonnen liggen vd babydumpdoos voor 5 euro,heb jij die al gebruikt?
    Weet je al iets meer over waaneer ze mogen gaan bouwen?
    Ik hoop echt zo voor je dat het allemaal op tijd af komt en je toch een babykamer hebt.

17. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    goedemorgen allemaal

ik heb voor geen meter geslapen vannacht en de kleine meid had groeioijn denk dus die hield me wakker en als ik al sliep droomde ik van alles wat je niet wil dromen maar jah :( ben helemaal op gebrand en zit er door ff helemaal niet lekker in me velletje moet ik vanmiddag nog naar de rechtbank ook om dat me ex me spullen niet wil geven speeld al meer dan een jaar hoor;) maar toch blijft een rechtzaak dat duurt toch zo lang he overgens niet de papa van de kinderen hoor dat is een nette vent hahaha maar toch alles komt weer op een dag dat het niet moet kom je die eikel tegen en ook nog eens slecht geslapen en een rot humeur.

maar jah niks aan te doen we gaan d'r maar weer gewoon voor vandaag want anders kom ik nergens denk:(
    zo da ben ik ff kwijt sorry

kareltje
    groot gelijk hoor dat je rust gaat pakken we zitten tenslotte in het laatste stuk dan moet dat he moeten dalijk wel zo uitgerust mogelijk de bevalling in :)

marleentje
    wat een kei leuke kamer houd zelf niet van groen maar deze kamer zou ik zo zelf willen :)super leuk die lamp vind ik helemaal geweldig :D

sjees
    lekker is dat he als je dan eens een nachtje goed slaapt want soms dan komt er geen ende aan de rot nachten ;):)

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

he blommeke,voor jou dus niet een erg fijne dag in het verschiet.

Ik hoop dat de rechtzaak snel voorbij is en het allemaal een beetje meevalt,en je je spullen terugkrijgt natuurlijk.
    En hopelijk slaap jij vannacht ook weer eens een nachtje door.
    knuffel voor jou

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Sjees: Ik moet de doos nog halen. Maar die kortingbonnen gaan wel op hoor hahaha.

Ze gaan inprecipe in week 48 beginnen met bouwen, maar voor die tijd moeten wij het grint van het dak hebben gehaald. Dus we gaan bijna beginnen!!

Blommeke: Succes bij de rechtbank!
    Hopelijk is dat snel achter de rug allemaal.

20. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Blommeke succes bij de rechtbank.

Anke, veel plezier bij babydump! Shopze!

Bewegen jullie kindjes ook minder vaak en minder hard? Ik voel het wel voldoende hoor, maar (misschien ook omdat ze al zo laag ligt) de bewegingen zijn meer plopjes en stootjes. En dus wat minder vaak, maar misschien is dat dan weer doordat de bewegingen zachter zijn..

Share This Page