nou was een beetje chaggerijnige vk... vorige week had ik de assistente en die dacht heel lief met me mee... ze zei dat het eigenlijk nog steeds te vroeg was blablabla, dus ik uitleggen wat ze vorige week vertelde, dat ik vandaag mocht bellen voor een afspraak volgende week ofzo, gewoon voor de bevestiging dat er wat zit. ze gaat me vanmiddag terug bellen... ben benieuwd...
@ingrid: Jeetje meis, wat erg voor je, ik vind het zo vervelend voor je. Heel veel sterkte en gelukkig maar dat het wel een volledige MK is geworden. Hopelijk ben je snel weer zwanger. En die wat een rot Gyn dat ie op zo'n moment een rot opmerking plaatst, goed van je dat je hem hebt laten weten wat je daar van vond. @klavertje: ik was niet tijdens mijn zwangerschap al alleen, toen mijn dochter 3 maanden was wel, aangezien mijn dochter ook niet gepland was, kreeg ik ook een hoop negatieve reacties. Ik heb me er weinig van aangetrokken de belangrijkste mensen voor mij stonden achter mij en ik wist dat ik op hun hulp kon rekenen. Ik besefte me toendertijd dat het voor de buitenstaanders net zo wennen was als voor mijzelf. Twijfel heb ik ook gehad, zelfs nog de dag voor de bevalling, twijfel of ik het wel goed zou doen en of ik het eventueel wel alleen zou redden, maar toen ik mijn dochter eenmaal in mijn armen had was ik supertrots en waren al mijn twijfels voor goed verleden tijd. Denk maar zo alles komt op zijn pootjes terecht @Jada: hoe is het bij jou verder, bruinverlies al weer weg? @Wops wat een mooie echo, wat zal het een fijn gevoel zijn de kleine Pooh zo te hebben gezien. @de rest ik reageer even verder niet, sinds gisteren voel ik me echt beroerd, daar waar ik de afgelopen dagen nog weinig klachten had krijg ik ze nu weer drie dubbel en dwars, ergens ook wel weer een geruststellend gevoel dat het dus echt raak is Wel vervelend dat ik vandaag wel op mijn werk zit. Maar weer ff iets kleins proberen te eten, misschien dat ik dan wat opknap. Oh en 26 mei mijn eerste afspraak bij de VK.
@Surf, heb je de afspraak wel kunnen maken? Raar allemaal he, dat de ene VK/Gyn daar moeilijker over doet dan de andere... @Justfem, jij je ook al zo ziek...gaat niet best hier met de zieken! Maar tis voor een goed doel! @ego..vanacht super slecht geslapen, 3x uit bed geweest, bah! Had honger...das erg! Maar wilde perce niet eten! Verder moe moe moe moe moe, daar voel ik me ellendig door, en met vlagen misselijk, maar nog geen relatie met wcpot! Vind nog erg lang duren voor het de 26e is, ben echt aant aftellen, vind die 2e echo zooo spannend...!!
@marieke: nee nog geen afspraak daarvoor belt ze me vanmiddag terug... lekker vaag... @justfem: vervelend dat je je zo beroerd voelt, op zich idd wel fijn voor de bevestiging, maar lekker is anders! sterkte! de kleine is volgens mij in slaap gevallen zojuist, dan spring ik snel onder de douche, tot later!
Goede morgen dames!!! Ik heb vanacht gedroomd dat ik een zoontje had! Ik was er alleen nooit van bevallen, hij was er zomaar. Ook ging in een rondje lopen en had ik Zoë gewoon in de wagen gezet en het zoontje ik in de boodschappen mand gelegt Haha was echt zo'n rare droom. @ingrid130; Wat erg meis! Ik weet even niet wat ik moet zeggen! Heb het zelf ook meegemaakt ik weet dus hoe k*t je je voelt. Heel veel sterkte met het verlies Super dikke knuffel voor jou. @Wops; Gefeliciteerd met de goede echo! Super gaaf. @Surf; Zoë klimt ook wel eens over mijn buik heen, ik weet ook niet of het kwaad kan. Maar volgens mij zit beeb wel goed beschermd hoor! @Justfem; Je pendel klopt trouwens! Je had gezegd in april zwanger en in mei positieve test! Vervelden dat je zo beroerd bent.
Ik heb precies hetzelfde. Ik had mezelf verboden een paar dagen op deze site te komen en dat werkte wel goed, maar zo langzamerhand is het er wel weer ingeslopen. Ik word er alleen zo onzeker en verdrietig van! Ik ga dus ook voorlopig even niet meer hier komen.
Bannerchek Wij hebben het gister toch maar aan onze vrieden verteld, vandaar dat ik nu ook een banner heb ze waren heel blij voor ons.
ik ga spulletjes verzamelen voor ons weekendje weg, anders moet ik dat vanavond nog doen en dan ben ik natuurlijk gesloopt na het werk... tot later!
@Ingrid: Wat een verschrikkelijk nieuws Het mocht niet zijn. Pff, en wat een gyn. Schandalig! @Surf: kHoop dat je snel een echo krijgt en seg ... een weekendje weg. Ik ben jaloers hoor! Naar waar gaan jullie? @Crash: Je moet je niet verontschuldigen omdat je niet meer zo vaak komt! Jij moet komen wanneer jij voelt dat je eraan toe bent. Die onzekerheid ken ik, zeker na al de verhalen die je hoort en leest. Ik vind het vaak moeilijk om positief te blijven. Rust zal ik pas beginnen te vinden na de eerste goede echo. @Surf: Normaal kan dat geen kwaad hoor. Je beebje zit goed verpakt in je buik. Ik zou ook niet door durven vragen hoor. Wel vervelend dat je vk chaggie was/is. Hopenlijk gewoon een slechte dag en niet altijd zo. @Sjalotjuh: Mooie banner meid! Ik slaap de laatste dagen erg onrustig. Word echt heel vaak wakker 's nachts van dingen waar ik aan denk in mijn slaap. Heel vervelend. Ik heb vanacht echt elk half uur gezien denk ik Is dit ook een kwaaltje?
Ik ben ontzettende spierpijn in mijn buik. Het voelt tenminste als een soort spierpijn. dit stralt uit naar mijn zij en rug. Weet iemand wat dat kan zijn? Heeft het te maken met zwanegr zijn? bandenpijn misschien?
naar duitsland, we hebben met mijn schoonouders een huisje daar, maar die is nu helemaal verhuurd. Maar mijn schoonouders hebben nu een nieuw huis gekocht en verbouwd, voor 20 personen, ook voor de verhuur. Komend weekend is het openingsweekend met familie en vrienden, dus dat wordt heel gezellig!
ik heb ook zo'n spierpijnachtig, duwend gevoel, beetje moeilijk te omschrijven, maar mn buik zit de hele ochtend al 'in de weg' zeg maar... denk dat het er wel gewoon bij hoort. Had gister ook al weer last van mn stuitje, had ik bij Thijmen ook, toch je banden denk ik... @chaggie vk, ja het is een nieuwe, hoop ook dat ze niet altijd zo is. mijn vorige vk is helaas in december na een kort ziekbed overleden... zij heeft thijmen ook gehaald, had gehoopt haar weer te hebben bij de tweede, maar het mocht niet zo zijn. de andere twee vk's die in de praktijk werken zijn trouwens wel ook heel lief...
@Marleentje: Dat heb ik ook! Het lijkt net of ik teveel buikspieroefeningen heb gedaan. Maar ik denk niet dat het effect hetzelfde gaat hebben @Surf: Dat klinkt heel gezellig! Stel dat je je echt niet goed voelt bij deze vk, kan je dan gemakkelijk overschakelen?
Ik heb niet gefitnessed :d Ik zit de laatste dagen meer in de zetel haha Beetje moetjes hé @Marleentje: Idd, daarom vind ik dit topic zo leuk, omdat iedereen zo dicht op elkaar zit
nee heb ook niet gesport, beetje te moe... denk dat het idd mn banden al zijn ofzo.. @vk wisselen, in de praktijk zijn 3 vk's en je krijgt ze allemaal tijdens je controles, wie je bij je bevalling hebt is degene die dan dienst heeft. ik kan ook evt nog naar het andere team in de praktijk ook 3 vk's , maar daar heb ik niet zulke goede verhalen over gehoord, en het liefst zit ik bij hetzelfde team als vorig jaar... maar komt vast wel goed hoor!