Hey Blommeke!!! Fijn dat alles goed was, lekker hoor! Ik heb niet alles teruggelezen, maar las iets over de rechtbank. Fijn dat dat nu weer achter de rug is en nu maar afwachten dus... Probeer je lekker rustig te houden nu en we kunnen nu weer gezellig hier kleppen, maar een sms-je kan altijd nog hoor, haha. Graag gedaan voor je, gezellig toch!!! Ik heb gezorgd dat ik 3 dagen achter elkaar vrij was en dat doet me goed nu. Vanavond even bij mn schatje kijken op de bowling en morgen nog lekker een rustige dag. Donderdag werken en dan wéér lekker een aantal dagen aansluitend vrij, ik leer het ook wel, hahaha. Maandag naar de Gyn en van tevoren een echo, ben benieuwd, leuk weer!!! Dikke knuffel van mij
Kareltje en blommeke bedankt,we moeten het idd gewoon nog maar even uit zien te zingen,ik las net dat voorweeen ook zo nog weken kunnen duren,pffff heftig hoor. ladyjoey@hier alle beebjes gelukkig nog binnen,er is wel een december baby bevallen las ik(34 weken). hilli,ik hoop dat je iets kan regelen meis en de druk wat minder wordt,want al die stress is ook niets he.
Hoi meiden, Net even vluchtig teruggelezen, maar helaas te moe om op alles te reageren, na zo'n heftige nacht. Vandaag nascholing gehad. Erg heftig en emotioneel. Ging over teamvorming en interne communicatie. Hebben hier vorig jaar nogal wat problemen mee gehad, die schade hebben aangericht bij de helft van het team. De andere helft is nieuw gekomen en hebben dit niet meegemaakt. Heeft veel energie gekost. Lig nu even op bed. Om 19.00 naar het ziekenhuis voor voorlichting. Had vandaag ook een brief van de arbo, met advies om mij voor 2 dagdelen ziek te melden per week.
Zoooooooooooooooo, kan wel een gat in de lucht springen omdat ik eindelijk alles heb bijgelezen!!! Ik heb er een uur of 2,5 over gedaan.....en dan nu maar kijken of ik alles waar ik op wil reageren nog weet.....(misschien is het een goed idee om het op te schrijven, zoals iemand al doet). Hilli wat een narigheid zeg....en dan nog die darmontsteking erbij. Gaat dat nu wat beter? Heel veel sterkte met alles! Enne, ik ben ook langer bezig met de studie dan verwacht, maar heb ik graag over voor die kleine. Ga echt niet meer dan 3 dagen werken straks! En jij 8 maanden thuis, WOW!!! Heerlijk zeg8)! SJees knuffel!! Marleen leuke kamer, vooral idd de lamp! Chevenne beterschap! Ankje geinig kaartje, zal ie zeker blij mee zijn! Woops gaaf zeg die buik!! Blaine wat een eikels zeg, houden ze er geen rekening mee dat hij een zwangere vrouw thuis heeft:x?!? Kareltje geniet van je vrije dagen8)! Blommeke klinkt positief zeg! Mooi zo. Als ik het zo lees is je ex echt een ^(^(&)*)&*Ê@*!&^:x!!! Suzanne en en en????? Nieuws over de baan?? Hydrofielluiers<>hydrofieldoekjes: wat is nu het verschil eigenlijk Alleen de maat en vorm ofzo? Gebruik je de luiers eigenlijk wel als luier dan? Mex. griep: ik hoorde die man gister bij P&W zeggen dat die griep in jan./feb. 'allang over is'. Als dat waar is, dan is dat alleen maar weer een bevestiging van mijn keuze het niet te doen. Misschien wel een goeie tip om je vriend in te laten enten nu, iemand zei dat heel veel pagina's terug, weet niet meer wie. Kan je dat gewoon aanvragen bij de h.a. ofzo?
Over het bewegen van de baby: Door de toename van het gewicht wordt het de komende weken ook steeds krapper in de baarmoeder. Daardoor willen de bewegingen over een paar weken ook een stuk minder hevig zijn.
essie mex griep: helaas kun je je partner nu niet zomaar laten inenten. Ik heb dat vandaag nagevraagd aan de huisarts en ook bij de GGD. Je kunt je alleen laten inenten als je een risico groep bent en anders niet. Ook niet als je kosten voor de vaccinatie evt zelf wil betalen.
essie: je gaf namelijk als tip om je vriend in te laten enten. En vroeg of je dat kon aanvragen bij de huisarts. Maar dat kan dus niet.
Nee ik gaf die tip niet, iemand anders had het erover. Sorry, misschien was ik wat onduidelijk. Maar ik weet dat hij niet tot de risicogroep behoort en dus geen 'recht' heeft op de vaccinatie. Dus vroeg ik me af of dat uberhaupt een optie is, als partner van een zwangere.....
zo ben ik weer lekker gegeten hilli wat rot meid hoop dat je iets geregeld krijgt en je emotie's kunnen zo een loopje nemen nou he vervelend is dat kareltje ja indd sms kan altijd was gezellig hahaha we moeten eigenlijk nog steeds eens wat afspreken fijn dat de vrije dagen je even goed doen essie 79 iederekeer als ik kijk denk ik ook zo veel al weer na 1 dagje hahaha maar toch wel gezellig kost alleen even wat moeite nou hier nog ff de rest van de dag vanochtend even op roet geweest want me leging's en zo waren geen positie en dacht zing het er wel mee uit nou niet dus me buik heb groei spurt gemaakt dus ben toch nog maar ff om een positie legging extra gedaan want alles rolt af verder nog op de kop kunnen tikken een poncho van 15 euries helemaal gelukkig mee hahaha nog even verf gehaald voor me haar want me vriendin zag me grijze haren gister komen boven drijven en da wil ik nie or met me 25 hahaha en dan gaat ze er donderdag lichte plukken bij zetten want ze is kapster altijd handig. verders is me ventje druk bezig met de baby kamer te schilderen want we willen graag van het weekeind gaan in richten eigenlijk moet alleen nog een lamp gehaald worden en wat leuke dingetjes om weg te zetten maar dat moet wel lukken denk ik shoppen voor de baby altijd leuk alleen ff kijken waar we ht geld weer van daan halen he hahahaha ow jah en over de mex g. ik ga de inenting niet halen ik sta er niet 100% achter maar alle 2 de keuzes hebben een risico en we doen allemaal alles met de beste instelling dus we kunnen alleen maar af wachten tis allemaal zo tegenstrijdig
Het gaat me niet lukken om alles terug te lezen, sorry meiden Ladyjoey wat leuk om weer eens van je te lezen, alle beebjes zitten nog binnen Over misselijkheid, ik heb er de eerste 16 weken ook ontzettend last van gehad. Helaas de hele dag door misselijk zonder over te geven. Af en toe heb ik nog wel last van, maar meer met opstaan. Ligt waarschijnlijk aan het eten wat ik de dag ervoor heb gehad. Heerlijk morgen een dagje vrij en lekker helemaal niets doen!
Even snel langs alles gescand..... @ Chevenne:toch maar iets minder gaan werken dan, als de ARBO dat aanraadt?? Denk aan jezelf, he meis! @ Hilli: hopelijk valt er wat te regelen! Zal voor je duimen! @ LAdyJoey: leuk om je weer eens te spreken! \Met jou dus ook alles goed? Ik ben vandaag op controle geweest bij de vk en die raadde in mijn geval (onderwijs en verschillende kids met Mex. griep) toch zeker de inenting aan. Als je nu besmet wordt, dan is de kans op complicaties behoorlijk groot. Ik heb het al benauwd door mijn grote buik en koorts kan dus idd vroeggeboorte opwekken en daar zit ik niet op te wachten... Heb ook Sambucol gehaald voor de extra weerstand voor ons alledrie. Controle was overigens prima. Ze vond de baby op gevoel niet extreem groot (maar dat vonden ze toen bij mijn dochtertje ook niet en die was WEL groot en zwaar!) maar heb behoorlijk veel vruchtwater. Daarnaast dus ook de Rhesusprik gehad, bloed laten afnemen en een ijzer-en suikertest gehad. Ben dus weer lekker lekgesprikt de afgelopen 2 dagen!
Morgen moet ik ook weer op controle. Wil haar vragen of ze kan voelen of ons meisje groot/klein of normaal is. Ik zou eigenlijk wel weer een echo willen. Wil m`n meisje wel weer eens zien. Misschien kan ik ze overhalen voor een groeiecho ofzo.
vreemd! ik heb namelijk ook contact gehad met mijn huisarts en de ggd hierover en mijn mannetje krijgt maandag de vaccinatie! de assistente van de ha zei eerst wel dat het via de ggd moest en daar heb ik naar gebeld en die verwezen me weer terug naar de ha omdat ons kindje nu nog niet geboren was en ze dan niet voldoende vaccins hebben. nu mag hij maandag bij de ha komen.
rebbel: ik heb het vanmiddag gevraagd bij huisarts en de GGd in nijmegen en arnhem. En die geven aan dat het niet mogelijk is. Zo zie je maar weer dat ze niet op een lijn liggen in nederland.
hey meiden even een vraagje ik heb op de praktijk echt iemand die ik dus niet bij me bevalling wil ik vind haar zo onpersoonlijk en zo niet meer levend en mee denkend met iemand zijn situatie ze luisterd ook nooit naar wat je zegt zeg maar verschrikelijk :x een voorbeelje is bv toen ik bij de vlk moe aan kwam ongeveen 20 min fietsen zei ze hoe ben je eigenlijk want je buik is zo gespannen met de fiets je kan beter de auto pakken hoor jah dus dacht ik als ik die had deed ik dat ook wel zei ik meteen tegen haar maar die hebben wij niet want mijn vriend zit in de schuldsanering en wij hebben maar een kleinbedrag aan week geld ow" en meer zei ze iet. en dan heb je het over je buik dat die met buien flink gespannen is en toen zei ze anders moet je eens een babybeltproberen zijn maar 40 euro en toen dacht ik luister jij eigenlijk wel??, en dat heb ik al een paar keer bij haar gehad en al een paar duidelijk onze situatie gemeld sta op haar scherm en al en iederekeer zegt ze van die domme dus als zei kom binnen lopen met me bevalling baal ik warschijnlijk als een stekker!!!
blommeke: ik kan me voorstellen dat je daar van baalt! Is ook niet echt netjes van haar om zo te reageren. Maar helaas heb je geen keuze wie er bij je bevalling is. Dus nu maar duimen dat zij niet op de stoep staat.
@marleen: ja idd! de ha weet natuurlijk wel van mijn dreigende vroeggeboorte en bij de ggd zeiden ze ook dat het daarom echt verstandig was mannetje ook te laten enten. misschien speelt dat wel mee dan...