Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    rebbel: jammer dat niet alles op een lijn zit dan he. Maar goed heb ook gevraagd of we de inenting dan zelf konden betalen maar dat mocht ook niet. dus we wachten maar af.

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Rebbel: lijkt mij alleen maar verstandig. Zo min mogelijk risico nemen!

Weet niet meer wie die opmerking maakte over P&W en dat de epidemie in jan/feb allang over zou zijn, maar het gaat echt om nu hè? De golf komt er nu aan en wij zitten nu eenmaal in een risicogroep. Niet omdat wij een baby in de buik hebben maar omdat wij zelf kwetsbaarder zijn. Dat is een heel belangrijk verschil. Het is mooi meegenomen als de griepgolf voorbij is als wij bevallen, omdat dan in elk geval ons kindje niet meer het gevaar loopt besmet te worden.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @marleen: ja het is idd overal anders.
    maar bij de ggd zei ze dat ons kindje als het te vroeg geboren word een risico baby is omdat het dan nog kwetsbaarder en bevattelijk is, dus dat zal het wel zijn denk ik.

@belle: ja precies, je hebt gelijk! ze verwachten in dec de piek en ik heb natuurlijk ook grote kans dat ons beepje dan geboren wordt.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Essie, ik had een keer gevraagd of andere mannen ook een oproep hadden gehad omdat mijn man ook mag komen, van mensen die vanwege een chronische aandoening een oproep krijgen worden de gezinsleden namelijk ook geent, bleek bij navraag bij de ha. Denk dat je dat bedoelt.

@ blommeke, je kunt dus geen voorkeur hebben ligt er maar net aan wie er dienst heeft wie er bij je komt, dat weet je dus van te voren niet.

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Blaine zou kunnen dat ik jouw bericht bedoelde, dank je:)

Belle zo bedoel ik het ook ja....heb alles ook gevolgd;). Het gaat mij dus juist niet om nu, niet om mezelf, maar om als de kleine er is. En ik ben eind jan. uitgerekend, misschien is het dan dus wel 'overgewaaid', en zo niet, kunnen we dan alsnog maatregelen nemen. Ik neem de prik nu niet door de weinige bekendheid voor het ongeboren kind. En het risico van het zelf krijgen, dan wel ergere complicaties van de griep krijgen, neem ik.

Rebbel voor jou ligt het zeker anders!

Blommeke wat een empathieloze doos zeg:x! Hopelijk had ze haar dag niet ofzo:D!

6. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik weet dat je geen keuze kan maken maar moest gewoon ff kwijt :D

verders ging alles goed or want d's het belangrijkste met babbt goed controle goed alleen die doos van een vlk maakt het niet gezellig

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Goeienacht iedereen!

Ben nog steeds niet mijn mandje ingekropen - zal voor zodadelijk zijn...

De 3D was weer een maat voor niets :( Ik ben al redelijk ver in de zwangerschap voor een 3D en madame lag voor de verandering wéér niet goed zichtbaar - eigenlijk is er nog geen enkele echo waar ze meewerkte 8) . De gyn heeft dus nog maar 's een check-up gedaan. Gelukkig is alles perfect, alle metingen waren volgens het boekje! Kleintje mat 37,5 cm en 1kg370.
    De première zal dus voor eind jan zijn.... Geduld geduld ;)

Hiermee gezegd zijnde: SLAAPWEL!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen,

@kwek: aah wat jammer meid!!

vandaag 29 weken zwanger!!!!! :D

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    hai meiden!
    Veel gekletst weer, gezellig!
    Dat van die mannen in laten enten tegen mex griep dat was ik, hier in Hongarije kan het nl wel en ik vond het heel handig. Wel stom dat het in NL niet kan, je verkleint wel het risico voor jezelf zonder daarbij risico te lopen.

@rebbel: gefeliciteerd met je 29 weken! Nog maar een weekje tot je volgende mijlpaal! :D

@sjees: voel je je vandaag wat beter dan gisteren, geestelijk? Ben benieuwd wat je vk zegt over de voorweeen, wel heftig hoor. Niet vergeten dat je wel al erg ver in de zwangerschap bent, dus dat je voorweeen hebt lijkt me op zich niet zo ongebruikelijk. Hoe die aan zouden moeten voelen weet ik echter ook niet. Ben wel bang dat ik dadelijk het verschil niet voel tussen voorweeen en echte weeen?

Ik ga dadelijk maar eens naar een loket om die pokkerekeningen uit NL (mijn avontuur in het ziekenhuis) in te dienen en gesetteld te krijgen. Bloeddruk stijgt al op voorhand.

Volgende week eerste afspraak bij arts in priveziekenhuis, wordt dure grap (en krijg weer een echo...). Gisteren op cursus weer alles gezien, kamers (2 bedden, eentje voor hubby!) zien er echt uit als betere hotelkamers, heerlijk!

10. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Kwek: wat een eigenwijs meisje heb je toch! Ze laat je in échte verwachting!!

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Jullie kletsen echt een hoop af ;) Kan het bijna niet bijhouden!

Dat verhaal van die vk... heb hetzelfde meegemaakt... heb toen de gyn ingelicht over haar onbehoorlijke gedrag... ik word nu niet meer bij haar ingepland en de rest is op de hoogte van de situatie... misschien een idee voor je om met de andere vk's bespreekbaar te maken? Je moet namelijk niet gaan stressen zodra je haar ziet, slecht voor de beeb ;)

iemand hier van ruim 33 weken (heb de naam al twee keer veranderd en weet t nu NOG steeds ni meer haha, dement he)... jij bent toch eerder uitgerekend als januari, of tel ik nou zo scheel???? haha, alleen maar gezellig en leuk hoor, hoe meer zielen... you know!

kus

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kwek: Aah wel spijtig seg dat je kleintje er weer niet goed voor lag. Hier ook de première in januari hoor :D Maakt het extra spannend :D
    Seg maar ben jij pas om half 6 vanmorgen gaan slapen??

@Rebbel: Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je al 29 weken bent. tGaat goed komen hé!

@Lynd: Ze zeggen dat eens je echte weeën hebt, je het duidelijkt merkt. Maarja heb ik ook maar van horen zeggen :)
    Ik duim voor je dat je alles in verband met die rekeningen in orde krijgt.

13. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey goedemorgen allemaal

zo naar een nachtje woelen wee wakker en voel nou al niet voor uit te branden vandaag dus ik doe ook gewoon luieren denk ik zo maar:)

kwek
    jammer van je echo jo blijft dus echt echt een verassing tot het einde.

rebbel
    dat moet heerlijk zijn bij jou weer een week erbij iedereweek is er 1 nou op naar de 30 dan kunnen we gaan aftellen je laatste 10 weekjes :D

ladyjoey
    dat was ik van de vlk bedankt voor je reactie er op vind het zo lullig om dat het hun colega is
    maar een kennis van ons had ook altijd problemen met haar dus jah das toch wel iets natuurlijk en als niemand het zegt kan ze er ook niks aan doen natuurlijk;)

lynd
    dat voel je wel hoor voor weeen zijn erg vervelend maar zo dra het allemaal een beetje begind om te slaan en je gaat echt bevallen voel je precies wat er gebeurt oergevoel denk hahaha en dan voel je echt wel dat je voor weeen nou toch echte weeen worden;)

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Het is miss lullig dat het een collega is.... maar stel jij staat in de kapsalon, bent bot tegen de klanten en kapt een kapsel verkeerd, zal een klant de volgende keer niet meer naar jou vragen... en krijgen je collega's t ook te horen...
    Dit is hetzelfde, alleen vind ik het nog een graadje erger, gaat wel om jou gevoel, jou geruststelling... je draagt een wonder in je en het enige wat je vraagt is geruststelling en begrip... is dat zo'n grote moeite voor haar?

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Goedemorgen,

Jammer kwek, van de echo..

Slecht geslapen, mijn kleine mannetje heeft vanaf gisteravond huilbuien (gillen) gehad van de pijn. Zo zielig! Lekker bij ons in bed genomen vannacht. Nu gaat het weer goed maar mag hij lekker bij mama blijven en hoeft niet naar het kdv.. Ben dus ook niet vooruit te branden vandaag.

16. Ladyjoey, denk dat je Sjees bedoelt, zij is eind december uitgerekend, maar kletst hier al vanaf het begin mee

Kwek, haha nu al zo'n eigenwijsje, wordt wat voor in de toekomst. Wij hebben ook zo'n mannetje die tot twee keer toe erg eigenwijs was met de 3D echo, armen en benen voor het hoofdje.

17. Ise, verwen je kleine mannetje en jezelf maar lekker. Geeft toch ook niet een lekkere rustdag.

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Trouwens, voor de site:

* Verlofdatum: 10 december... (laatste werkdag 28 nov)
    * Bevallingsdatum is gewijzigd van 10 naar 6 januari
    * Geslacht: verrassing
    * november: 24, controle gyn

groetjes!

19. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    LadyJoey
    heb je iegenlijk ook helemaal gelijk in denk dat ik het dan toch maar ga melden daar als er dan niks aan te doen is kan ze miss toch wat ander reageren als ze haar er op atenderen!!

Ise
    ik doe met je mee or vervelend altijd zo'n nacht ik had hem zondag nacht de jongste had denk ik groei pijn en heeft toen ook even bij ons gelegen !! breekt dan snel op he als je ook nog eens zwanger ben ik ben ook aan het niksen hoor beetje aan rommelen en internetten en de kinderen bezig houden dus meer dan genoeg weer;)

20. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Ise: Ocharme, je zoontje! Waar heeft hij last van dan? Dat heb ik even gemist....

En ik doe de 30-weken-dans!!

Deel Deze Pagina