@Ankje Hier nog zo'n schatje, mag ik ook niets van doen!!! Kan me voorstellen dat je handen jeuken, ik kan ook echt niet blijven zitten. Succes!!!
de meubels zijn lime groen. Kijk maar: Bekijk bijlage 27530 En dan komt er paars in voor. Daarnaast gebruik ik lekkere velle en vrolijke kleuren. Hoe precies weet ik nog niet, want we moeten nog gordijnen kopen enzo.
Leuke kleur meubeltjes Anke! En paars is een leuke combinatie. Hopelijk is alles snel af en kan je op je gemakje verder aan het kamertje!!!
Oh wat fijn dat met Sjees alles goedgaat!!! Meid, hou je rustig en hopelijk voel je je snel wat beter!!! Dikke knuffel Ankje, bedankt voor je berichtjes over haar!!!
Ah, fijn, alles goed met Sjees! En Rebbel, zie het nu pas, alweer 29 weken. Dat gaat de goede kant op!
Het word begin volgende maand spannend, want dan beginnen de datums eraan te komen! Ben zo benieuwd wie de eerste is en hoop dat iedereen er mooi en snel mag bevallen.
@ kwek, wat een eigenwijsje, stiekem toch wel leuk zo'n eigen willetje. @ sjees, gelukkig dat alles goed was bij de controle, waren het nu dan echt voorweeen of toch wat anders? @ ankje, joepie echt beginnen met verbouwen wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, nu maar hopen dat alles mee werkt. @ suzanne, wat duurt wachten dan lang he? @ Rebbel, de kleine heeft eindelijk geluisterd en houd zich rustig mooi zo, zie het al zo voor me dat je met 42 weken loopt te zuchten dat het tijd wordt . @ ise, alweer de kleine ziek wat vervelend zeg, vandaag maar lekker rustig aan met zijn tweeen. @ hier, morgen eindelijk weer voor controle bij de gyn. Vind het nu ook wel weer tijd worden. Hoop niet dat die zelfde muts er is van vorige keer want dan wil ik wel een ander :x. Ik ben vandaag verplicht een dagje thuis, mijn nichtje was al een aantal dagen niet zo heel erg lekker en aangezien mijn zusje vanmiddag een begrafenis heeft had ze gevraagd of ze (kdv) mij konden bellen mocht er wat zijn met haar en natuurlijk kan dat, durf dus niet zo goed weg te gaan. Want dan zul je net zien dat ze bellen.
"meiden: Dankje wel voor jullie reacties! Ik weet dat ik zelf moet beslissen....maar vind het zo moeilijk! Die rot griep ook! Moest hem maandag halen maar ben niet geweest.... was gister in het ziekenhuis bij de info avond over bevallen, en daar zaten 5 verloskundigen die zich zelf ook niet in gingen enten! Ook van mijn gyn kreeg ik geen helder antwoord...meer een open antwoord...en van mijn mdl internist ook een open antwoord geen ja en geen nee...tja hallo... Ik twijfel nog enorm hoor...maar zeg nu nog steeds volmondig nee! Wel hoorde ik van mn broer wiens vrouw nu ingeleid wordt voor de bevalling(spannend) dat ze zich allebei "moeten" laten inenten na de bevalling om zo het kindje te beschermen....wie weet doe ik het dan wel...en misschien is de griep dan ook al wel een stuk minder aanwezig in ons land HOPELIJK groetjes!!
Ankje: ja idd spannend he...ben ook erg benieuwd! Hopelijk blijft het bij mij nog tot de 19e zitten,moet nog verhuizen en flink verbouwen! gaan het waarschijnlijk niet eens redden en zitten vast zonder keuken enz....oooo zit echt op hete kolen wat een timing!!
@Puk25 Spannend, jij kan elk moment tante worden... Succes met wachten, zal ook niet makkelijk zijn, hahaha. Ik ga zometeen eens even fietsen en bij mn opa langs. Waarschijnlijk tot strakkies! Doei doei
Oooooh tis toch de auto geworden, wordt zo opgehaald door mn schatje! Echt een luie muts ook vandaag hoor, erg. Maarja, nog even van genieten morgen weer een dag werken! Tot vanavond, doeiiii
ise: hoop dat je zoontje snel opknapt! Ankje: fijn dat je nu iets meer weet over de verbouwing! Hoop voor je dat de babykamer nog op tijd klaar is. Dus het kamertje word ook groen met paars net zoals bij ons haha kijkt zo gezellig en lekker vrolijk! Sjees: fijn dat alles goed met je gaat en met de kleine natuurlijk! Hier ook zo'n bezorgd mannetje. Ik moet ook rustig aan doen en neemt me alles uit handen. Zo lief maar soms wil je het gewoon zelf doen. Maar beter zo dan dat je overal alleen voor staat en er geen rekening met je gehouden word!
Puk: Bij jullie ook krap kwa timing. Gaan we lekker voor elkaar duimen dat alles toch nog goed op de poten terrecht komt Kareltje: lekker joh! Het is ook geen weer om te fietsen. Marleentje: Wat grappig dat we zelfde kleuren hebben hahaha. Heb jij de kamer al klaar?
Ow jah! Die heb ik gezien. Erg leuk aangekleed zeg! Ik zelf heb de meubels groen geschilderd en de muren worden paars. Waarschijnlijk niet alle muren hoor.