Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    gelukkig!!!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @blaine: dat zou wat zijn zeg 42 weken!! haha! :D nee ik hou zelf ook nog wel rekening met rond de 34 weken, maar nu is het iig mooi rustig. bij milan kreeg ik toen weer uit het niets met 31 weken weeen dus ik hoop dat nu over te slaan en niet zoals de vorige keer op de dag af hetzelfde!!

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hi meiden, ff kort, heb teruggelezen maar krijg last van m'n rug nu:(.

Sjees goed van je te horen!!! Sterkte:)!

Chevenne wat ongelofelijk gemeen:x! Hoop dat ze het toch alsnog zelf gaan inzien wat ze met hun gedrag bij jou veroorzaken.....sterkte:)!!!

Lynd misschien een idee: wij hebben als 'plank' boven de commode één van de wandmeubels voor dvd's/cd's die we al hadden, blauw geverfd. Staat onwijs gaaf:)! Hoop dat het gaat lukken zoveel mogelijk terug te krijgen van die verzekering;).

Hier: afscheidsborrel was gezellig:)! Heb aan het Malt bier gezeten:D! En heb een Irischeque gekregen, altijd welkom. Morgen en overmorgen nog even m'n collega's irriteren, en dan ben ik er echt foetsie:p!!!

Trusten voor straks allemaal en tot morgen8)!

4. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Essie79
    Ook al in je rug, balen hé! Altijd leuk zo'n afscheidsfeestje en een cadeautje! Nog even volhouden meid, heerlijk vooruitzicht hebben wij!!! Welterusten alvast, dikke knuffel

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ben je langer dan zes maanden zwanger, dan hebben ook je huisgenoten recht op vaccinatie.

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Dankje Kareltje:)! Jij ook!

7. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Het is een keer erg rustig hier, nu heb ik de tijd en is er bijna niemand, haha. Morgen zal ik er niet zijn, denk ik. Ga bij een vriendin op visite, 's middags werken en vanuit het werk ga ik lekker weer zwangerschapszwemmen. Is zo heerlijk relaxed!Daarna komen er 2 meiden hier slapen, zodat we vrijdag van hieruit weg kunnen. Hoef ik niet eerst iedereen op te halen, kunnen we lekker op ons gemakje doen. Gaan gezellig bij een oud-collega op visite en lekker samen lunchen! Hebben er zin in, altijd gezellig!!!

8. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Was gisteren vroeg naar bed gegaan alleen het slapen was een grote ramp.
    Hier doen ze niets aan Sint Maarten en met Drie Koningen komt er eigenlijk ook niemand aan de deur.
    Iedereen alvast een fijne dag.

Groetjes

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Goodmorning,

beginnen jullie nu ook zo'n stram gevoel in de benen, dijen etc te krijgen? Of ben ik de enigste die het gevoel heeft elke ochtend 20 km paard te hebben gereden? ;)

Grtzzz

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ladyjoey: eigenlijk geen last van :) Wel kuitkrampen, maar dat bedoel je denk ik niet.

Zo, even onder de douche springen, dan even vrijwilligerswerk bij de hongaarse milieudefensie, dan wat kleren terug naar de H&M en dan naar mijn oude werkplek (ambassade) om nog wat te verrekenen en even met mijn oude baas te kletsen :) Hoop dat dat niet teveel wordt!

Fijne dag!

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier hectische dag gehad gisteren, dus had wel gelezen maar geen puf om te reageren..
    Nu weer lekker weekend en we gaan veel doen in huis, dus vandaag maar even rustig!
    Mijn dochtertje zit nu naast me op de bank Teletubbies en Zandkasteel te kijken, dus mama kan ff forummen! ;)
    Zo even naar de stad en dan na het slaapje naar mijn schoonvader's verjaardag.

Hier alles verder goed. Beetje moe de laatste dagen (meer moe dan anders) en voel ook mijn heupen e.d.
    Hier nog 9 dagen werken (3 weken van 3 dagen!) en dan begint mijn verlof....gaat snel!

Dikke knuffel voor iedereen die zich niet lekker voelt.

12. Hey meiden!

Heb al een hele tijd niet gepost, was de laatste tijd echt zo moe, als Zoë op bed lag, ging in ook slapen.
    Gaat hier alles goed? Geen nare dingen?

Nu gaat het gelukkig stukke beter :D red nu de dag zonder middag slaapje ;)
    Heb nog wel veel last van mijn rug. maar gelukkig valt er mee te leven.

Voor de rest gaat alles eigenlijk wel z'n gangetje...

Wie hebben hier eigenlijk de Mex. griepprik gehaald? Ohh ik weet echt niet of ik hem nu wel of niet moet nemen..... En weet ook niet of ik wel wil dat Zoë hem krijgt.

13. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    gewoonsanne lekker he dat bezig zijn met de kamer wel jammer van de beschadigde delen maar jah over 2 weken dus de rest maar owrd zeker allemaal echt echt realistische en ook zo tastbaar dan he:) vervelend van je rug pijn hoop dat het snel wat beter gaat

diana78 spannend jo nieuwe keuken wel lekker nog voor de feestdagen leuk hoor

essie79 fijn dat het een geslaagt feestje was kun je weer wat extra shoppe;) kun je straks lekker gaan genieten na al het werken :)

kareltje fijne drukke dagen dus voor jou veel plezier :)

ladyjoey ik heb het ook zo erg gehad alleen ik heb er de laatste tijd geen last meer van gelukkig maar ik weet wel dat het erg vermoeiend is of je weer moe op staat:(

lynd succes jij ook al zo'n volle dag hier al niet anders;)

mamanama joepie laatste stukje werken en dan dus verlof :) dat je moe bent is niet zo gek we zijn allemaal al een eind op weg he !

hier vanochtend op gestaan met voor weeen nog niet eerder zo gehad ik schrok er eigenlijk van in eerste instantie want ik moest toch echt wel even blijven staan voor ik weer verder liep heb het nu nog steeds met buien dus even in de gaten houden zo naar maatschapelijk werk op de fiets daar zie ik nou wel tegen op met die pijn dus doe het maar op me gemak en hopen dat het niet erger word ik ga nou snel anders ben ik telaat!!!!

xxjes tot vanmiddag sorry als ik in de vlug mensen ben vergeten

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Essie: Leuk dat het feestje geslaagd is. Het is nu echt aftellen geblazen.

Kareltje: Heel veel plezier.

Lynd: Succes vandaag meid!

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb het gedaan.. ik, in eerste instantie nogal tegenstander, heb zojuist de griepprik gekregen. Was een moeilijke keus, maar ik had het idee dat ik het moest doen voor mijn beide kinderen. Voor mezelf zou ik 'm nooit gehaald hebben. Het is dus eigenlijk meer een verstandelijke keuze dan dat ik er echt helemaal achter sta, maar goed. Het voelt iig niet verkeerd ;). Nu ff snel brood halen en vanmiddag bijlezen..

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Ise, wat goed dat je de knoop hebt door gehakt, goed hoor meid *mist de klappende smiley*.

@ woops, mooi dat alles goed was bij de vk toch altijd weer prettig om te horen.

@ ??? er had nog iemand een goede controle gehad weet niet meer wie, maar fijn hoor.

@ sanne, meubels binnen wat een fijn gevoel he? Nu krijg je echt het idee dat het opschiet.

@ Rebbel, ik hoop voor je van niet weeen met 31 weken. En stiekem zou het wel humor zijn als de kleine nu op zich laat wachten.

@ Diana, De kansdat ik dezlfde nu weer krijg is heel klein, er is keuze uit 13 personen dus daar ga ik niet vanuit is dit wel zo, ze zijn altijd met 2 dan zeg ik wel ik wacht wel even :D.

@ Essie, de boorel was dus geslaagd, heb jij nu al verlof dan?

@ kareltje, veel plezier.

@ blommeke, bah op de fiets hoop dan dat het weer bij jou beter is als hier.

@ hier, zometeen weer naar de gyn, ik ben erg benieuwd wat ze zeggen. Ik merk zelf toch dat ik steeds meer last krijg en alles moeilijk gaat. En aangezien ik morgen toch last ga hebben van het auto rijden kan ik net zo goed een stukje verder gaan en dus na de controle gezellig een kop thee drinken bij mijn moeder, soms is het zo lekker om er even uit te zijn.
    Vanacht werd ik iedere keer wakker omdat ik zo misselijk was erg flauw zeg, daar zat ik dus echt niet op te wachten het opstaan gaat al zo moeilijk. Tot later vandaag

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Helaas hier weer een slechte dag heb alwer 4 keer overgegeven door de zw misselijkheid verder niet ziek en geen koorts maar echt weer die begin misselijkheid. Bah hoop dat het snel weer over is. Heb hier helemaal geen zin in.
    Sorry voor mijn ego bericht maar baal als een stekker.

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sanne: Wat fijn dat ze zelf vonden dat de lades niet goed waren. Je hebt betaald voorf perfectie, je krijgt perfectie hé :)
    Ik zou toch maar eens naar je rug laten kijken hoor, dit is niet vol te houden zo.

@Essie: Fijn dat de borrel gezellig was :) Jij ook al last van je rug. Nog eventjes en je kan ook rustig aan gaan doen :)

@Voorweeën: Hoe voelt dat dan? Als echte weeën maar dan minder hevig?
    Bij een ander topic waar ik meeschrijf was er iemand en die heeft echt weken aan een stuk voorweeën gehad, zelf overtijd gegaan. Dat moet zo vermoeiend zijn.

@Ise: Ben blij voor je dat je een beslissing hebt kunnen nemen en en vrede mee hebt. Ik hoop dat ik hem morgen kan gaan halen.

@Blaine: Hopelijk valt het allemaal mee bij de gyn.

Hier ook een rare nacht gehad, kheb zoveel wakker gelegen. Maarja.

kHeb trouwens besloten om mijn stage verder te zetten na de bevalling. Ik heb hier ook groen licht voor gekregen van mijn school. Dus ... ik zit vanaf nu thuis. Wel een gek idee. Maar ik kon echt niet meer. Ik wist niet dat iemand zoveel tranen kon aanmaken :) kHeb echt zitten huilen als een klein kind, met het snikken en alles erbij. tZal wel moeilijk zijn, om mijn mannetje al te moeten missen als hij nog zo klein is, maar kbreng hem dan alleen maar naar mijn moeder of iemand anders van de familie.

Om mezelf te troosten :D ben ik gaan shoppen voor kleertjes. Ooh wat heb ik mooie dingen gezien! En gekocht natuurlijk.
    kVind het alleen zo moeilijk om een jasje in een kleine maat te kopen. Waar hebben jullie die gehaald? Diegene die ik tegenkom beginnen maar pas vanaf maatje 62 of 68.

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Was ik weer een keer. Nog bedankt voor jullie lieve meelevende woorden na het gedoe met mn baas. Momenteel hebben we een staakt-het-vuren. A.s. maandag gesprek dus dan zal het wel weer gezellig worden. Want ik ga mijn poot stijf houden. In die 5 weken die ik nog te gaan heb voor mn verlof ga ik niet ineens allemaal nieuwe dingen oppakken. Dat moet ik allemaal overdragen en na mn verlof kan ik weer van voor af aan beginnen.

Zo, dat was gelijk weer ego. :)

Chevenne: wijffie, kan me voorstellen hoe je je voelt. Hier zijn ze gelukkig wel beducht voor de bedrijfsarts maar mn werk verminderd niet. Moet het alleen doen in minder uur. :( Maar hoessie nou met jou? Dikke knuf van mij en paardenkus van Djuke.

Mexicaanse griepprik: ik ga het niet doen. Wel gaat mijn man er eentje halen zodat hij de beeb niet kan besmetten na de geboorte. Ik hoop ook dat het snel overwaait zodat wij allemaal zonder zorgen in januari kunnen bevallen.

20. Djuke

Djuke Bekend lid

Ik heb een heel snoezig jasje weten te scoren van Petit Bateau. Was ook een klein maatje. Dus misschien kan je daar eens kijken.

Deel Deze Pagina