Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou inderdaad.

2. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide ben ik weer eventjes ben moe dus ga zo lekker niksen

woops wat vervelend dat het zo aan houd hoop dat et nog wat minder word gelukkig kan je nog genieten ;)

hilli lekker gaan rusten nu. ik snap je gevoel maar zal strakjes miss wel los lopen als het eenmaal zo ver is nu nog niet druk over maken en indd goed gedaan even shoppen ;)

marleentje wat vervelend dat je zo moet overgeven hoop dat het snel beter gaat

voor iedereen die ik vergeten ben sorry maar ben zo'n leeg hoofd vandaag :):)

hier een drukke daggehad en zo nu en dan voor weeen heb ze vanochtend heel erg gehad en toen vond ik het wel een beetje akelig want met 31 weken vind ik het best vroeg ;) ook heb ik verschrikkelijke hoofdpijn en daar door word ik zo afwezig als wat :( versta dingen die mensen zeggen maar voor de helft en neem niet zo veel op vandaag. voor weeen mogen wel pijn doen toch ??? want soms moet ik gewoon echt even stoppen met waar ik me bezig ben en eventjes goed adem halen want ze doen echt wel pijn :( maar jah verder gaat alles gelukkig wel aardig gewoon weer aan rust toe blijkbaar al weer;)

knuff

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    blommeke, vervelend. Hoe voelen voorweeen dan? Ik heb weleens wat samentrekkingen in mijn buik en pijn in mijn bovenbenen en wat menstruatiekrampen alleen in mijn onderbuik. Maar vraag me altijd af hoe die voorweeen dan voelen..

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    O ja,volgens mij mogen ze wel zeer doen maar niet steeds erger worden qua pijn.

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lieve allemaal,bedankt voor jullie reacties,dat heeft me echt goedgedaan..

Gewoon sanne@ wat fijn dat je je meubels binnen hebt,kan je eindelijk beginnen aan jullie kamertje,veel plezier!

diana@ heerlijk hoor een nieuwe keuken en dan ook nog voordat de kleine er is.

Essie wat goed dat je afscheidsfeestje zo leuk was!

lynd@ wat goed dat je vrijwilligerswerk doet,en het is ook zo dankbaar vind ik altijd,ik heb zelf een hele tijd vrijwilligerswerk bij een dagactiviteitencentrum voor gehandicapten gewerkt,gingen we lekker knutselen enz,ik vond een van de leukste ‘baantjes’die ik ooit heb gedaan.

sjalotjuh@ leuk je weer te zien,en fijn dat alles goed met je gaat.

Blommeke,vervelend dat jij nu ook al last hebt van voorweeen ze kunnen zo een zeer doen,dat wist ik helemaal niet,dacht dat dat 3 dagen voor de bevalling ofzo kon beginnen,maar dus schijnbaar ook al weken eerder,sterkte meis.

Jemig lees dat veel meiden weer misselijk zijn,wat vervelend zeg,doe maar rustig aan en veel kamillethee drinken,sterkte

Hilli,voorweeen voelen bij mij als een soort van heel pijnlijke golven door mijn rug en heupen en dan opgevolgt door heel harde buiken en een menstruatiegevoel,deze wisselen zich steeds af en doen echt zeer,moet ze gewoon wegpuffen.

Hilli,vind het een heel knappe beslissing dat je toch met werken bent gestopt,wat niet gaat,gaat niet en wat je zegt straks gaat je kleintje dan af en toe naar familie,dus is wel vertrouwd.

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Blommeke: hou je jezelf wel goed in de gaten? Klinkt niet fijn in elk geval!

Mexicaanse Griep: allereerst heb ik net mijn "shot" gehaald :) Ben voor mijzelf blij dat ik de knoop heb doorgehakt en ik voel mij goed bij deze beslissing. Maar wat is het lastig hè? Als je je beslissing eenmaal hebt genomen (of je het nou wel of niet gaat doen, maakt niet uit) dan is het wel rustiger in je hoofd kan ik zeggen!

In mijn omgeving komt de griep nu ook wel steeds dichterbij. Hij is toch echt wel besmettelijk. Hopelijk blijft het mijn man bespaart, hij moet over een paar weken tentamen doen...

7. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Sjees, dat jij nu al voorweeën hebt heeft dat te maken met de "staat" van jouw placenta? Kan het toch zijn dat je baby vroeger komt?

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sjees, zit dat menstruatiegevoel alleen in je onderbuik of door je hele buik?

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zo, heb net de laatste kleertjes gestreken en opgeruimd.

Maar ow, wat doet het zeer. Mijn bekken doen zo'n pijn, niet normaal meer.
    Strijken ook niet meer doen straks. Stil staan is voor mij geen optie.

Straks lekker op bed Lost kijken. Vanavond lekker niks doen, alleen maar hangen.
    Om half 9 weer expeditie robinson kijken. En dan schiet het voor mijn moppie al weer op.

Ik heb een vraagje over sex. Misschien een beetje raar, maar vroeg het me gewoon af.

Ik heb sinds een hele lange tijd sex gehad. Was heel fijn, maar wel ontzettend moeilijk om je te concentreren. Hebben jullie dat ook?
    Die kleine lag te schoppen en toch vind ik het best moeilijk. Niet omdat we haar zeer doen ofzo, maar het idee dat we niet met z'n 2en zijn. Is dat raar dat ik dat denk?
    Na de sex heb ik een beetje drukkend gevoel daar beneden. Heb ik normaal niet. Is dat ook normaal?
    Het is gelukkig wel weer weggetrokken.

Vond de sex fijn, maar toch heel erg raar.
    Hoe denken jullie daar over? Of is dat te prive om te vragen.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Belle en ise, nee je kan schijnbaar al weken van te voren voorweeen krijgen,hoeft niets te zeggen over wanneer beebje zich aandient.

Die kramp voel je in je rug en onderbuik,maar je hele buik staat strak van die harde buik en dat doet me dus zeer

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ankje,hier helaas geen geklus meer al vanaf begin :(,maar ik hoorde wel dat je na de sex idd zo'n gevoel kan krijgen in je onderbuik of een harde buik,maar de trekt weer weg,is gewoon even de spanning op de baarmoeder,maar kan geen kwaad.

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Vervelend dat je er zo last van hebt Sjees.
    Ik denk dat ik dan toch ook wat "last" heb van voorweeen als dat kan bij 32 weken.

Misschien een rare vraag, maar zou het kunnen dat de boel al wat oprekt van onderen? Zo voelt het tenminste en voel sinds een paar dagen het litteken van de vorige keer.

Anke, hier ook niet meer, mocht niet vanwege de bloedingen..

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ankje: ik kan je ook niet helpen hier gebeurt ook niets ivm extreme BI kan geen kant op en door vele bloedverlies de 1e 14 weken.

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Sjees: Bedankt. Een hele geruststelling.

Marleentje: Merkte dat het met mijn bekken ook niet echt lekker ging. Maar we hebben er wel wat op gevonden. Dus daar ben ik blij om.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Even een kort berichtje voor ik ga eten. Bij de controle vanmiddag was alles goed! Ik heb ook aangegeven van vorige keer en wat er toen gezegd is en ze waren zelfs een beetje "boos" op mij dat ik niet heb gebeld om eerder te komen want ze vonden het een erg rotte situatie. Vandaag dus alles dubbelop gecontroleerd. en een goed gesprek erover gehad, ze heeft ook genoteerd dat zij geen controles meer bij mij mag doen. Alles was goed met de baby, hij lag eerst met zijn hoofdje naar beneden en ging toen ze voelde al liggen draaien, ze zei dan ook op dit moment ligt hij goed om maar hij kan nog elk moment weer anders gaan liggen :D. Ingedaald was hij bepaald niet. Heb nog extra folders mee gekrgen over de mex. griep enting. Toen ging mijn man hem net halen en vroeg mijn ha heel verbaasd waar ik was, hij de situatie uitgelegd en ik zou maar even komen praten met hem. Heb dat dus direct even gedaan en na mijn gesprek met de gyn vanmiddag en een zeer overtuigende ha net mijn prik gehad :$.
    Hij stond er net als de gyn voor 100% achter had ook net zijn dochter (36 weken zwanger) geent en hij adviseerde zlefs nog dat ik toch over 5 weken nog de gewone spuit kom halen. Al met al een vermoeiende middag, zowel lichamelijk als geestelijk. Misschien dat ik later vanavond nog reageer.

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hai meiden,
    doodop na een lange dag, maar veel gedaan. Naast wat ik vanochtend schreef ook nog de winterbanden voor de auto wezen ophalen en boodschappen doen, dus ben uiteindelijk wel 10 uur van huis geweest, was wel een beetje veel...!

Dames die de knoop door hebben gehakt met mex. griep, goed zo, t is fijn om dan een keuze gemaakt te hebben, hoef je er ook niet meer over na te denken!

@sjalotjuh: lekkere actie, meid! ;) Goed dat je neit uitgegleden bent ofzo, maar kan me voorstellen dat je ervan baalt als je er daarna nog zo lang mee bezig moet zijn.

@ankje: hier ook nauwelijks sex, o.a. juist om wat jij beschrijft: een kickende baby draagt weinig bij aan de seksuele opwinding en je hebt inderdaad het gevoel dat je niet met z'n tweeen bent. Heb daarna ook een harde buik, maar dat trekt snel weer weg (even op je linkerzij gaan liggen, dat helpt). Ander raar gevoel dat je beschrijft heb ik niet.

@blaine: fijn dat de controle goed was! Altijd goed ter geruststelling!

@sjees: heb wel vaak vrijwilligerswerk gedaan, maar wat ik nu doe staat best ver van mensen, het is meer kantoorwerk, staan bij standjes etc. Heb ik trouwens ook sinds het begin van de zwangerschap niet meer gedaan, omdat ik naast mijn werk alleen nog maar aan slapen toekwam. Nu ik thuis zit heb ik ook weer tijd voor dit soort dingen. Vrijwilligerswerk is trouwens niet zo wijd verbreid in Hongarije, waarschijnlijk ook omdat praktisch iedereen hier full-time banen heeft.

Hubby roept dat het eten klaar is! :D

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Bedankt Lynd!

Dit was ook één van de redenen waarom we weinig sex hebben.

Jeroen begrijpt dat gelukkig erg goed.

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat is het hier rustig zeg? Waar is iedereen?

Slapen? :D

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    haha ankje: het is inderdaad rustig. Is toch heel wisselend hier de ene tijd vliegen de pagina's om je oren en de keer erop is er niets te doen.

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik zit hier wel, maar kijk ondertussen tv..;)

Deel Deze Pagina